Jump to content

GOLF VI - 1.6 TDI vs. V - 1.9 TDI


keystone
 Share

Postare recomandată

micuzzu_marius

clar cel de 105 cp :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

105 zic si eu. Acm nu stiu diferenta de pret, iar daca mergi linistit, mai mult prin oras s-ar putea sa vrei sa redirectionezi diferenta de bani intre 90 si 105 spre alte optionale (in definitiv 15cai nu par un capat de tara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vin si eu cu o intrebare, pt ca se pare nu pot deschide un topic nou. Ce ati alege intre un Golf VI Highline 1.2 TSI 105cp si un Golf VI Trendline 1.4 TSi 122 CP. E greu sa decid intre o echipare superioara (scaune incalzite, rcd510, pachet lumini, jante 17" suspensii sport, cam astea m-ar interesa) si un motor ceva mai mare, implicit cu un cuplu ceva mai bun, dar fara aceste optiuni. Pentru mine sunt cam la fel de importante atat dotarile cat si motorul si din acest motiv imi este greu sa ma decid.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf VI Highline 1.4 TSI 122CP :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

1.2 tsi din pacate inca mai are mici probleme care nu s au rezolvat, pt siguranta si un plus de putere mergi pe 1.4 tsi, consumul cred ca e cam cu 1 litru mai mare(eu asa as face daca as vrea benzinar), jante, rcd 510 se pt pune si dupa :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf VI Highline 1.4 TSI 122CP :D

Asta ar fi idealul, insa mai intra in calcul si bugetul :)

@micuzzu_marius E adevarat ca unele lucruri se pot adauga si dupa, insa ar trebui prea multe modificari. Diferentele intre trendline si highline sunt destul de substantiale.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare, pt ca se pare nu pot deschide un topic nou. Ce ati alege intre un Golf VI Highline 1.2 TSI 105cp si un Golf VI Trendline 1.4 TSi 122 CP. E greu sa decid intre o echipare superioara (scaune incalzite, rcd510, pachet lumini, jante 17" suspensii sport, cam astea m-ar interesa) si un motor ceva mai mare, implicit cu un cuplu ceva mai bun, dar fara aceste optiuni. Pentru mine sunt cam la fel de importante atat dotarile cat si motorul si din acest motiv imi este greu sa ma decid.

In afara de dotari, mai intra in calcul si consumul. Daca accepti un consum mai mare pentru performante mai bune, mergi pe 1.4 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai bine fortezi putin nota si poate gasesti un Comfortline 1.4 tsi. Eu unul nu as putea renunta la scaunele de CL. Sunt prea comfortabile :). Ma gandesc ca cele de HL sunt si mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu de curand un Golf 6 1.6 TDI euro 5 din 2010, achizitionat SH de afara si dupa parerea mea motorul nu este foarte silentios, poate si din cauza ca am avut doar benzinare pana acuma, sau .......... e posibil ca motorul sa nu fie CR, stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele 1.6 TDI sunt noile motoare puse de VW pe masini , deci este CR 100% . Este posibil sa ai ceva probleme la motor sau la anumite parti ale lui , este foarte silentions acest motor nu ar trebui sa te nelinisteasca acest aspect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge uniform nu cred sa fie probleme cu el, scria cineva pe acest topic ca nivelul de antifonare este diferit chiar daca masinile sunt din acelasi model, poate ca are dreptate. Eu mai am si sistemul Start/Stop, ar putea sa influenteze si acesta nivelul zgomotului motor ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
bbogdanmircea

A trecut cineva cu motorul de 1.6 tdi de 100000 de km ?

Ce probleme sunt recunoscute la acest motor ca si defecte comune ?

Sunt probleme cu injectoare, pompa sau turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Sunt cativa colegi care au peste 170 mii km aici, pe forumurile straine sunt care au peste 200-250 mii km. Principala problema e EGR ul la acest motor(se zice ca de la mersul subturat in special in oras ar fi una din cauze), in special la cele din 2009-2010 desi sunt cazuri si dupa 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

hi all...

 

recent am achizitionat un vw golf 6 1.6 tdi 105cp (SH) cu 120k km...momentan il conduce prietena mea...pana imi voi recupera eu permisul...nu am mai condus diesel pana acum...1 as dori cateva tips and tricks despre cum ar trebui condusa aceasta masina ... 2 consumul in oras indicat de CB este undeva la 8 l/100km...in orasul Tulcea...nu e un oras mare si e destul de aglomerat...este normal acest consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am Passat variant 1.6 tdi 6 trepte,  am avut ajm 1.9 116cp, intradevar la plecarea dupa loc 1.9 dadea senzatia de sportivitate dar dupa 3000 se pierdea, cutiile la motoarele CR sunt etajate altfel mai ales cele bluemotion is mai lungi pentru consum mai bun, mie 1.9 imi consuma mai mult in oras, la drum lung cam acelasi consum, degeaba tanjim dupa 1.9 si comparam cu ce e acum pentru ca PD nu mai avea cum sa existe , tehnologie limitata nu se putea scoate euro5 cu PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

nu aduce rezultate notabile dar evacuarea gazelor se face cu 80 grade mai jos  vs. motorina standard. ceea ce ajuta EGR

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum prezinta situatia actuala cu noxele nici CR actual nu e Euro5 decat pe acte, in realitate abia iese la euro4. Un PD in mintile lui trage de rupe pana la 4000+ asta cu plafonatul la 3000 o fi pentru cele rupte in doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9tdi-ul tau BXE trage de rupe pana la 4000+ ? 

 

Zi "Zau!" cu limba-ntre dinti si poate te mai cred.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i adevarat, de pe la 2200 incepe sa te bage in scaun si deja la 3000 si ceva e gata. (nu stiu exact, insa asa imi amintesc dupa ce am condus o perioada 1.9tdi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

105 cai trebuie sa traga din greu 1400 kilograme cu plus (1430kg in cazul meu, fara sofer, cu sofer si ceva bagaje ~1600kg). Daca e sa fac depasiri sa fiu 100% in siguranta si sa nu ezit trebuie sa le fac in a3a si sa incep de la 1800-2000rpm si merg pana spre 3800-4000rpm. cu a 4a si a5a se pot face depasiri, dar nu se compara, eu cand fac o depasire, nu vreau sa o fac in 10 secunde, vreau sa o fac rapid si in conditii de siguranta.

 

Masina trage pana inspre 4000, dar nu se compara cu niste masini care chiar fac o depasire in 3-4 secunde.  Daca masina avea 1000-1100kg atunci se schimba situatia, insa asa e lenta in draci.Spre exemplu stiu sigur ca golf 4 chiar daca are motor TDI (care e mai greu decat un benzinar) este cu mult mai usor decat golf 5. Un logan de carton de 1100kg cu motorul 1.6 16V te face indiferent de sofer. 

 

Intradevar, masinile de 75 CP sunt lente, le-am condus, insa nici golful PD nu e asa nervos precum se vehiculeaza aici. O fi rapid cel de 140 CP dus la 165-170CP prin soft, altfel nu, e o masina foarte foarte grea, colegii  de munca se mira mereu cand le spun ca are 1430kg un hatchback.

 

LE: golful 4 are (bineinteles aceasta greutate variaza in functie de dotari si altele):

Masă proprie 1215 kg. Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia generata de raportul putere/greutate este una cat se poate de complexa si poate deveni de-a dreptul interminabila. Nu spun ca nu ai dreptate cu ceea ce ai spus, dimpotriva, ai punctat foarte bine cateva aspecte. 

 

Insa, undeva gresesti. Ceea ce m-a facut si sa fac postarea anterioara. 

 

Orice TDI, sau alt tip de turbo-diesel, ce echipeaza o masina de "volum" - ma refer aici la masinile pentru tot omul, mai accesibile, si nu la cele premium ce au disponibilitatea unor motoare de pe masini din clase superioare: ex. bmw 335d , ori masini din clasa sport - Golf GTD) nu iti va oferi dinamica perfecta pentru orice situatie. 

 

Nici in cazul masinii mele, cu tot cu turbo mare si soft, nu as putea spune ca pot face depasirile de care spuneai tu in treapta 4,5,6. Si eu retrogradez cat este necesar, in functie de viteza de rulare. Iar ca masa, in talon am trecut 1730kg. Si am si tractiune integrala. Doar ca este o mare diferenta, turbo mare versus turbo mic, stock, prima impingand mult mai bine in ture mari fata de cea din urma, care face presiune mult mai bine in ture mici, urmand a se "fasai" dupa 3500 rpm. Nici softul stage 1 pe o turbina stock nu va face o foarte mare diferenta pe plaja inalta de turatii. Iti spun strict din experienta proprie caci le-am incercat pe toate - stock, soft stage 1 pe turbo stock, soft stage 1+ pe turbo stock, soft stage 1 prost pe turbo mare, soft stage 1 OK pe turbo mare si acum, soft stage 2 pe turbo mare( si aici e cam asa: masina aproape lesinata sub 2000rpm, dupa de la 2000 pana la 4500, o mica bestiuta). 

 

Recent, am mers cu-n BXE stage 1 - 140 de cai. Tragea super de la 1800. Dar la 3500 se plafona. Ea icna tragea ceva, dar prea slab. Daca-i dadeam superioara, isi revenea in forta. Si da, masina era cat se poate de ok. Asa era si a mea in situatia similara.

 

De aceea iti spuneam ca BXE-ul stock nu are cum sa traga de sa rupa pana la 4000+ rpm. Masina ta se descurca cel mai bine intre 2200 si 3500 rpm. De aceea, iti recomand sa schimbi superioara in forta la cel mult 3800 rpm - iti va cadea f bine in ture apoi. Urcand peste 3800rpm, nu faci decat sa pierzi.

 

 Incearca asta si da-mi un feedback. Cand ai timp si drum. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!