Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

si care era eroarea ce aparea la diagnoze? ca asta e cea mai importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi asta e problema, că nu apărea nici o eroare. Cel puțin așa mi-i s-a spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aerisit clasic: pedala, tine apasat, da-i drumu', pedala-tine apasat-da-i drumu' si, tot asa la toate rotile, la un Passat Variant 1,9 TDI 130 CP, an 2002. Dupa operatie am frina, dar mi-au ramas martorii la bord ABS-ESP, aprinsi.(am senzatia ca nu intra ABS!) Am scos borna la baterie si-au ramas la fel. A mai intimpinat cineva acelasi lucru?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa-mi incep povestea. Am un passat 2002 1.9 tdi AVB. De vreo 2 ani mi se tot aprinde martorul ESP in bord. Pe tester imi apare eroarea 00526 brake pedal switch. Am schimbat switch-ul cu unul la 50 roni. Aceeasi problema. Azi l-am schimbat iar cu unul cumparat de la reprezentanta 85 ron si tot la fel face. Am reusit sa asociez aprinderea martorului ESP cu mersul constant in orice treapta. De exewmplu daca merg in oras se aprinde foarte rar. Dupa circa 1 km de mers constant se aprinde. Asta am observat astazi. De cand mi-am montat tempomat se aprinde mai des din cauza mersului cu viteaza constanta. Face la fel si cu jante pe 15, 16 sau 17. Am observat o chestie mai ciudata si anume ca nu mi s-a mai aprins timp de jumatate de an dupa ce am facut geometria la roti. Mi s-a zis ca a fost coincidenta. Ce naiba pot sa mai verific. Oare sa fie pedala de acceleratie? Alte erori nu mai am la masina. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi statea aprins dupa ce am schimbat capetele de bara si aveam volanul stramb, dar se aprindea exact dupa 60km/h.Dupa ce am facut unghiu de fuga nu mi sa mai aprins.Sa nu fie senzorul de la volan dus, sau poate ar trebui recalibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce se aprinde martorul, fa o scanare completa, sa vedem ce erori ai stocate.

 

Da, daca volanul nu sta drept si nu se coreleaza toate informatiile de la senzori -  printre care si G85, G200 si G202 - atunci iti aprinde martorul.

 

Poti verifica in blocurile de masura, pe ABS - care este valoarea unghiului, cand rotile sunt pe drept. Daca nu este in marja de plus, minus 4%, atunci trebuie recalibrat, pus pe drept, etc.

 

daca cu switch nou la frana, persista eroarea - atunci trebuie sa mergi pe cablaj, sa vezi unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este eroarea. Volanul este drept, am verificat si i measuring blocks pe ABS. Daca merg inconstant nu se aprinde deloc. La repornire nu se mai aprinde. Oare daca era problema pe cablaj nu se aprindea tot timpul ?

Address 03: ABS Brakes        Labels: 4B0-614-517.lbl

   Part No: 4B0 614 517 G
   Component: ABS/ESP front       1728  
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 254BEF4DBFFA271
 
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca e intermitent. Deci poate fi de la cablaj. Sau contact imperfect in mufa (desi asta as exclude-o).

Categoric e problema electrica, nu e de reglaj necorespunzator al switch-ului (ca intrebai dincolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.... asta daca switch-ul este sigur bun.

 

daca ai switch bun, cablaj ok, alimentare, tot... si tot asa face - defectul este in partea electronica a pompei - am gasit un singur Passat B5,5 cu un astfel de defect....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un de pot sa gasesc o schema a completului ABS/ESP cu instalatie electrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o nelamurire, poate ma ajuta cineva sa-mi dau seama daca am vreo problema sau e normal. Azi am fost pe un drum cu zapada (muntii apuseni) si am fortat putin derapajele sa vad daca functioneaza ESP-ul. Totul a functionat normal (nu am derapat deloc de pe traseu,tot timpul aducea spatele masini la loc) doar ca atunci cind fortam se aprindea martorul de la ESP citeodata pentru foarte putin timp (fractiune de secunda). Asa trebuie sa functioneze sau atunci cind apare martorul ESP (acele fractiuni de secunda) sistemul nu functioneaza? Multumesc anticipat ptr raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci iti functioneaza. E in regul sistemul. Daca sta mereu aprins ori e dezactivat ori e ceva neinregula cu el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Asa m-am gindit si eu dar am zis ca intreb totusi ca nu eram sigur si sa nu am vreo surpriza neplacuta acum ca vine iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut . Si eu am o problema ,dupa ce pornesc masina cam in zece minute se aprinde martorul la Esp ,fie ca masina sta pe loc fie ca circula.Daca ma puteti ajuta, cam ce ar putea fi..

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu vag-u pe ea si vezi ce eroare este. Crezi ca e vreo ghicitoare pe aici sa ghiceasca?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii faceam scanare ,imi spunea cel ce mi face despre ce e vorba...Am intrebat poate a mai patit cineva asa ceva,iar referitor la ghicitoare nu i vad hazul.

Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul si ai sa vezi ca sunt multi la care li s-a aprins martorul in bord si fara o scanare nu prea ai cum sa-ti dai seama de unde vine problema.(de multe ori si cu scanare e greu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti poate spune cineva ce are cu exactitate fara scanare. Poate fi un senzor, cablaj, unitatea, senzor pedala, buton, etc. etc. La scanare iti va spune care este eroarea ce a condus la dezactivarea sistemului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Salut,

De curand am schimbat distributia, kitul de ambreiaj si o planetara. Planetara am schimbat-o dupa ce a aparut problema la ABS/ESP

Asadar...dupa ce imi fac masina oamenii de la service vad in bord cei doi martori de ABS si ESP ca stau aprinsi. Le zic...vin ei cu acel device, sterg eroarea...dau sa ies din curte si la prima frana mi se aprind din nou..si asa au ramas.

Ma intorc la ei....si imi spun ca s-ar putea sa fie un senzor de vina.

Tot in ziua aia ma duc la un service, schimb planetara pe partea dreapta si le zic de problema mea. Pun ei tester-ul si incepe sa conduca unul dintre mecanici masina. Masina nu inregistreaza viteza pe roata din fata dreapta. Ma gandesc ca acolo e buba.

Intrebare: nu cred in coincidente...asa ca...s-ar putea sa fi umblat aia la fire si sa-mi fi smuls ceva? sau trebuie sa cumpar acel senzor? daca trebuie sa cumpar...poate imi spuneti si mie cum se cheama sau daca poate fi reparat cel vechi (in cazul in care este el de vina)

P.S...daca se pricepe cineva...fac cinste, vin cu masina is poate o rezolvam. Tare cretina e masina fara cele doua sisteme...derapeaza la accelerare...iar daca mi se intampla sa-i pun o frana de urgenta ma duc cu toata masina in diagonala...ca e break, mare si grea ....asa ca...vreau sa-l fac cat mai repede.

multumesc anticipat...

P.S. 2 am vazut ca la acelasi service, tot un passat ca al meu avea aceeasi problema dupa ce domnii de acolo i-au schimbat niste brate.

sa fie ceva necurat acolo? :-)

--------------------------

 

Revin cu rezolvarea problemei dupa doua luni in care masina frana ca o dacie 1310...ma rog..la dacie nu prea se infraneaza toate rotile instant..macar la mine se blocau toate :-)

Merg sa schimb filtrele + uleiul si ii zic omului de acolo de problema mea...zice el: "hai sa iti trag de mufa asta putin...poate isi revine...cine stie"

Pornesc motorul...abs-ul si esp-ul raman aprinse. ii zic.."asta e..macar am incercat"...la care el "pai stai ca nu isi revine instant...trebuie sa mergi un pic cu ea"

Plec de acolo dezamagit...si dupa cateva sute de m totul era ok, nu mai era nimic aprins. asadar...doua luni de chin s-au datorat unui meltean care n-a stiut sa puna o mufa la locul ei.

:-) job done.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Salutare tuturor.

Urmaresc de ceva vreme discutiile pe forum la tot felul de probleme , la majoritatea chiar am gasit rezolvare , insa acum ma lovesc de o problema la care nu ii dau de capat . Masina este un Passat , an 2001 , motor AVF , si de ceva vreme am avut probleme cu senzorul de ABS de pe roata stanga fata . Am cumparat un senzor nou , a mers o zi sau doua ( ABS-ul a functionat normal ) , dupa care martorii s-au aprins din nou dand aceasi eroare la acelasi senzor .Am vorbit la magazin si mi-au schimbat senzorul , insa nici cu celalalt senzor nu am rezolvat problema , martorii ABS si ASR sunt in continuare aprinsi si ABS-ul nu functioneaza, Pe tester apare aceiasi eroare : senzor stanga fata. Mentionez ca am pus masina pe elevator si in treapta 1 de viteza la roata din dreapta imi arata 8 km/h insa roata din stanga nu arata nimic .Coroana de pe planetara este curata si fara probleme . Ma gandesc ca ar fi prea de tot sa fie 2 senzori noi defecti . Daca sterg erorile de pe ABS , martorii se sting , insa cand incepi sa rulezi se aprind din nou .Am verificat , cat am avut acces , cablajul pana in interiorul masinii insa fara rezolvare . Sa nu fie senzorii compatibili cu sistemul ? Sa pun unul OEM ? Va rog daca stie careva , sau a mai trecut cineva prin asta si poate sa ma ajute cu informatie , ar fi extraordinar .Multumesc si sper ca am postat unde trebuie fara sa incurc discutiile de pe forum cu alte probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu vorbesc prostii dar ai incerca sa pui senzorul bun de pe partea cealalta pe partea cu probleme ? In felul asta eliminai cablajul sau mai stiu eu ce.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hreniuc Mugurel

Nu am incercat sa schimb de pe o parte pe alta , s-ar putea strica senzorul cand il scot din fuzeta . O sa incerc cu un senzor original din dezmembrari , sa vedem ce iese . Exclud alte probleme , pentru ca primul senzor a functionat o zi sau doua si ABS-ul a functionat normal . Multumesc oricum pentru raspuns . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa postezi eroarea/codul. In functie de tipul erorii (mecanica sau electrica) vei sti de unde sa incepi sau sa continui cautarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!