Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un Passat b5.5 1.9 TDI AVB. Acum o zi a început sa scoată un sunet când introduc in treapta 5 . Mai exact un huruit Însă dupa ce introduc in mers nu mai face nimic. Merge bine. La fel se aude și la relanti când dau 5 și uneori rămâne blocată in treapta 1 și trebuie sa dau mai tare sa iasă si uneori pare ca iese însă când mișc parca nu mai sunt vitezele la locul lor și la fel nu intra bine din 1 in 2. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Rog un cunoscator sa ma lamuresca. Am dat jos corpul si tubulatura filtrului de aer si ca amator ce sunt, am ramas mirat sa vad o gaura rotunda descoperita in carcasa cutiei de viteze. Se vad dintii volantei si pot intra mizerii pe acolo. Asa e normal descoperita, sau a fost un dop acolo si a omis vre-un meserias sa-l puna la loc?

thumbnail.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost un dop. Probabil că mecanicul care a schimbat distribuția a uitat să îl pună la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi! Am și eu o mare problemă la al meu golf 5 1.4 tsi cod motor caxa! M a lăsat cutia de tot e moartă efectiv.. problema este ca am găsit cutie doar ca nu același cod pe care îl am eu anume JPG ce coduri s ar mai potrivi? Ps. ( mașina e în Germania și să cumpăr din țară o cutie și să mă trezesc ca nu se potrivește ar fi cam nasol tare) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@Cosmin Leonte

 

On 21.08.2016 at 16:03, Dolfin a scris:

Cu scuze de OT, si se poate sterge dupa ce citeste beneficiarul.

In ELSA daca se selecteaza G5, 1.4TSI CAXA, cod vanzare 1K11G2 cu montare initiala de JPG rezulta urmatorul tabel.

 

JPG.jpg

 

On 26.08.2016 at 21:22, nicolae.moroianu a scris:

Am rezolvat, am gasit o cutie LNY serie 0AJ301103A care a mers brici in locul celei JPG originale

 

On 29.08.2016 at 10:46, Dolfin a scris:

In ELSA pe codul acela de vanzare erau ~12 coduri de CV care s-au montat pe motorul tau, dar strict compatibile cu JPG care a fost montata initial, erau compatibile doar  LHX si KRG.

Peste ceva timp sa revii pe topic cu experienta ta in legatura cu noua cutie, daca este OK, cum este consumul, puterea/cuplul resimtit, sa beneficieze lumea de informatii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi colegul! Am văzut postarea băiatului doar ca eu am o nelămurire am găsit o cutie cu cod JXP dar din câte am mai căutat ar fi cutia de pe 1.4 170 cp. Și nu am idee dacă s ar potrivi sau nu 🤷‍♂️🤦🏻‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. 

De curând am intrat în posesia unui Golf 5. 

Mașina e țiplă, doar că la pornire și când o bag în marșarier scoate un zgomot ciudat de undeva din partea pasagerului (ca și cum s-ar auzi sub bord).

Dacă aveți ceva păreri, le aștept cu drag.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Motorașul la clima. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 27.01.2020 at 10:49, lexetordo a scris:

Salutare!

La sfarsitul anului trecut, am schimbat cutia de viteze (golf V, 1.4, 16v, 75cp, cod motor BCA) din cauza ca se auzea un huruit in sarcina in treptele 3, 4 si 5, huruit care disparea cand apasam ambreiajul.

Dupa schimbarea cutiei am o problema cu marsarierul.

De cele mai multe ori nu intra in marsarier pana la capat (adica schimbatorul efectueaza mai putin de jumatate din cursa in fata).

Cateodata imi intra foarte lejer in marsarier...dar de cele mai multe ori am problema asta.

Imi merge daca, tinand mana pe schimbator (ca sa nu sara) ridic usor piciorul de pe ambreiaj si  imping maneta pentru a ajunge complet in marsarier (odata cu ridicarea ambreiajului, simt la mana cum isi face loc...) dar si cand apas de doua ori pedala de ambreiaj inainte de a baga in marsarier sau cand se misca masina putin in fata.

In celelalte trepte (1,2,3,4,5) nu am probleme.  

Odata cu schimbarea cutiei am pus ulei nou, am schimbat tamponul motor din dreapta, tamponul cutiei din stanga,  suportul antibalans a fost schimbat anul trecut, am schimbat suportii din plastic de la capetele cablurilor timoneriei,  am reglat timoneria. Cand s-a schimbat cutia am ramas cu acelasi kit de ambreiaj  - placa, disc si rulment, pentru ca nu arata a fi schimbat (a fost schimbat in primavara lui 2019). De notat e ca am vazut ca mecanicul a facut aerisire la pompa ambreiaj, cea secundara de pe cutie...

Nu stiu de ce sa ma mai leg, de cutie sau de ambreiaj. As schimba si kitul de ambreiaj, insa nu stiu daca va rezolva problema. Am cautat pe forum dar si pe alte forumuri, cam peste tot iti spun trick-urile cum sa-ti intre in marsarier (gen de doua ori pedala ambreiaj)... m-ar interesa cauza

Multumesc!

 

Si cum ati rezolvat, daca nu este cu suparare? Sunt interesat, am aceeasi problema la golful5 meu. Multumesc anticipat de raspuns.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!