Jump to content

nu porneste


Bogdan89
 Share

Postare recomandată

Un prieten de-al meu are o problema la un sharan de 1.9tdi si m-a rugat pe mine sa intreb aici poate imi dati o rezolvare la problema lui. Masina porneste doar la rece si cum se incalzeste putin numai porneste deloc. Electromotoru invarte, a fost schimbata si popma de motorina si nimic. Daca cumva v-ati intalnit cu aceasta problema va rog frumos sa dati niste detalii. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste deloc la cald, sau pana la urma porneste ? Daca pana la urma porneste, citeste aici, poate te va ajuta"

http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0&start=0 :)

Later edit: Am vazut prea tarziu ca este vorba de Sharan si nu de Touran. Rog un moderator sa stearga postul meu daca nu este bun. Multumesc.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nimic la problema asta?...am inteles ca nu se gaseste doar la sharan, ci este o boala la motoarele de 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cred ca e nevoie de mai multe date despre motor...Este posibil sa nu fie reglat avansul cum trebuie. A fost schimbata distributia recent? Sau numai pompa? Cineva cu vagcom ar putea sa-ti spuna daca avansul se incadreaza in limitele corecte(...asta in functie de tipul motorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

daca porneste greu la cald sau poate chiar foarte greu este problema de electromotor(in conditiile in care la rece porneste fara probleme).

am patzit-o si eu si de cand am schimbat electromotorul(si nu cu unul nou ci cu unul second) nu mai am probleme

explicatia pe care mi-au dat-o este ca electromotorul nu ajungea la turatia suficienta ca sa poata porni motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna tuturor,am si eu o problema larece -11 C NU MAI PORNESTE

dupa scanare cu vag :

 

 3 Faults Found:

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) 
            P0671 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 152.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.48 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 7.2°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
            P0672 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 152.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.48 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 7.2°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
            P0673 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 152.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.48 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 7.2°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
 
 
pareri?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am avut si eu. In Septembrie 2015 mi-am cumparat Touranul cu 2 probleme.

1. Pornirea la cald era ca un tractor cu smuncituri si trepidatii puternice la fiecare pornire.

2. ESP aprins in bord.

 

Rezolvari

NR. 2 l-am rezolvat prin schimbarea pompei ABS.

NR.1 prin schimbarea bujiilor BERU x4 ( 2 si 3 trebuiau schimbate , verificat cu vcds)

Acum de 3 zile imi da eroare asta

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 

               P161C - 000 - Open Circuit - Intermittent
Sa va spun cum se manifesta,Dimineata la -4 dau sa pornesc motorul, porneste si in 1 secunda se opreste. Iau contactul si incerc din nou si nu mai vrea deloc. Pot porni acest motor numai daca dau la automat circa 25-30 secunde si intr-un final porneste.
Intrebarea mea este cum este ordinea cilindrilor 1-2-3-4 cu 1 dinspre baterie sau dinspre filtru pentru ca vrea sa schimb bujia 3 si sa nu incurc cu 2. Eu stiam ca cilindru 1 e inspre filtru de motorina dar sa fiu sigur as mai vrea niste raspunsuri. Multumesc.

Cand este cald afara +5 in sus nu imi da aceasta eroare la bujia 3 cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 pleaca de la distributie/4 e la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
bogdansv02lah

Stie cineva daca/cum se poate inlocuii fisele de la bujiile incandescente? Deoarece imi apare aeasta eroare din cand in cand

Fault Found:
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 000 - Open Circuit - Intermittent

Am schimbat bujia 3  acum 5 saptamani si tot asa face

$_35.jpg

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Azi dimineata am pornit masina iar dupa 1 secunda sa oprit si nu am mai putut-o porni doar dupa ce am dat la automat 20 de secunde.

Aceasi simtoma ca in video de mai jos. Ar stii cineva din ce cauza este? Afara erau +5 grade. Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Oare sa fie de la injectoare? Atases cateva imagini cu injectoarele poate isi da cineva cu parerea la problema mea.Multumesc.

2016-03-30.png

2016-03-30 (1).png

2016-03-30 (2).png

2016-03-30 (3).png

2016-03-30 (4).png

2016-03-30 (5).png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erori nu ai stocate?

 

eu nu cred sa fie de la in jectoare...inca sunt in parametri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uitai putin vedeai ca autorul videoclipului a  anuntat ca problema era la O-ringurile de la injectoare si dupa ce le-a inlocuit na a mai avut probleme.Daca ar fi de la injectoare imediat dupa ce porneste ar trebui sa ai un mare ''norrrr'' de fum si motorul sa trepideze rau in relanti,asa se intimpla si la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Erori am stocate doar (005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) P161C - 000 - Open Circuit - Intermittent) 

Daca porneste din prima si nu se opreste nu scoate fum deloc, iar daca porneste si se opreste imediat, cand dau la automat (intre 15-25sec) dupa ce porneste scoate o palca de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa masina parcata cu spatele mai sus si vezi daca porneste.

schimba oringurile la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Aseara am parcat cu partea dreapta pe o bordura de 10 cm si a pornit fara probleme.

Astea sunt oringurile?

$_57.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, schimba-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din kit lipseste boltul ala filetat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bolt filetat :scratch: = surub?? Se inlocuiesc si suruburile injectoarelor si se string la cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surubul de reglaj din capul injectorului am vrut sa zic...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!