Jump to content

Turatie ralanti


marius1970
 Share

Postare recomandată

bujiile incandescente le-ai verificat pana acum ? sunt ok ?

 

valorile injectoarelor sunt ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hangyouridols

    7

  • C o s m i n

    5

  • Al Bundy

    4

  • F l o r i n

    4

bujiile sunt ok dar injectoarele nu le-am verificat.

eu banuiesc un senzor ceva pt ca face doar cand e rece afara si atunci motorul sta mai turat cateva minute cand il pornesc dimineata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Poate cineva sa-mi confirme turatia la 2.0 tdi cbab setata pe vcds si valoarea reala (rpm) ? Eu o aveam setata la 880 si statea la 874 rpm....nu stiu de ce pentru ca pe toate le-am vazut undeva la 800 rpm.  

Intreb pentru ca mi-e greu sa cred ca a fost setata din fabrica asa. De obicei 2.0 a venit cu turatii mai joase la relanti decat 1.9.

 

In orice caz...daca ajuta pe cineva cu acest tip de motor :

Engine - Security Acces : cod 12233

Apoi in Long Adaption, din lista selectati Idle Speed Adjustment si introduceti direct valorea turatiei.

 

Am setat 800 rpm - se duce minim la 803 rpm. 

Am setat 900 rpm - se duce maxim 873 rpm 

Turatiile se seteaza direct. Adica nu au o valoare corespondenta (cum e in cazul pd)

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in plaja 803/873 o poti regla, sub/peste aceste valori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o alta manifestare la relanti.

Mai precis masina dupa ce s-a incalzit la 90 grade este oprita, relantiul arata 730-740 ture, si daca o accelerez unpicut(chiar si o mica accelerare) isi revine relantiul la 840-850 ture.

Unii au zis ca imi bat capul de pomana.Oare asa sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Dupa un drum facut de 200 km, cand m.am oprit la semafor se tura masina in relanti, de la 800 rpm la 1100. Am alimentat de la un peco fantoma inainte sa plec, are vreo treaba? Ce poate fi ?  Motor 1.9 tdi BXE. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neapărat. Verifică încărcarea bateriei cu motorul cald şi fă o scanare să vezi dacă are erori stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna tuturor.

E normal ca la cuplarea incalzirii din masina ( cu sau fara AC - Tiguan 2.0 tdi 4 motion, 140 cp) sa creasca turatia la relanti la 1000 rot/min ? 

Multumesc mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pot fi si alte cauze pentru turatia la relanti in jur de 1000rpm,  stand pe loc, in afara de regenerare? Ma refer la un motor incalzit ( apa 90grd, ulei 100grd, etc - adica toate in parametrii )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un senz de temperatura defect.

Load management.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebuie sa genereze ceva cod de eroare, una din cele 2 "defectiuni", daca e cazul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am întâlnit la cineva treaba asta şi problema a fost în zona bateriei. Prima dată a găsit un element cu puţin electrolit, l-a completat şi a dispărut problema, după care a reapărut şi parcă a schimbat bateria. Apărea şi o eroare legată de încărcare sau tensiunea bateriei, dar nu pe engine, mi se pare că pe confort. Am verificat şi chiar avea încărcăarea foarte scăzută în momentele alea (este vorba despre o maşină care nu avea management pe baterie).

Deci fă o scanare generală, verifică blocurile de măsură cu temperaturile şi încărcarea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna tuturor!

Detin un vw jetta din 2007 , motor 1.9 pd BXE, si am observat  pe vagcom ca turatia la cald pe ralanti este de 903 rpm. , iar consumul  este de 0,7 l. fara consumatori. Este in regula? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de bine, e putin avansat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr. raspuns.

Sa inteleg ca motorul este avansat din cauza distributiei? Pe vag - com avansul este de -2,9.

Sau turatia la relanti este prea mare?

Mie mi se pare un pic turata, iar cand este rece turatia la relanti este de aproximativ 1000 de rpm.

Multumesc ! 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, calin.g said:

Destul de bine, e putin avansat motorul.

NU stiu unde ai vazut tu ca este avansat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din valoarea avansului de -2,9, la acelasi motor am avut de fabrica -2,5, consum la ralanti 0,6l/h, de aici concluzia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum pot sa verific de unde apare oscilatia in mers? De exemplu merg in treapta 4 cu 50 km/h si vad usor acul turometrului cum se misca usor sus jos..se si simte putin masina ca si cum ai tot pisca cate putin din acceleratie si ai lasa-o..ce poate sa fie?

Masina in cauza e golf 5 2.0 tdi dsg 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
opleistul32

@lupo_bv salut,

Referitor la Avf-ul meu, am schimbat debitmetrul cu unul pierburg si merge bine fara fluctuatii, trage(si egr sh am pus ca cel original avea clapeta putin indoita), trage si mai tare cu el donor. Ciudat ca am probat 2 branduri de MAF si cu unul se manifesta la fel. Dupa ce se incalzea motorul mergea normal, acum sta putin cam turat la ralantii, cam 900 rpm, inainte nu era chiar asa, AC-ul ON/Off, la fel de turata sta.

Ce pot sa-i mai fac? Sa ii fac o curatare cu aditiv la sistemul de injectie de la LM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@opleistul32

Am mutat aici postarea pentru că nu avea legătură cu electrovalvele. Te rog să fii mai atent unde postezi pentru a evita off topicul şi pentru a avea şanse mai mari să primeşti răspuns.

Revenind la problemă, turaţia la ralanti normală pentru motorul tău, conform Autodata este de 870 plus/minus 80 rpm, deci s-ar încadra. Acum dacă s-a modificat în timp trebuie căutată cauza. De multe ori problema este starea acumulatorului. Fă-i o verificare/o încărcare completă pe redresor şi vezi dacă tot aşa face. Pe de altă parte mai pot fi o mulţime de alte cauze. Posibil să aibă legătură şi cu schimbarea MAF. Dacă ăsta nou raportează o cantitate de aer mai mare decât cel vechi atunci şi cantitatea de combustibil injectată  va fi mai mare cu toate consecinţele de rigoare. Eu zic că dacă maşina merge bine şi nu ai erori stocate (fă un autoscan) dă-i pace.

19 hours ago, opleistul32 said:

Sa ii fac o curatare cu aditiv la sistemul de injectie de la LM ?

Nu cred că ar strica, dar s-ar putea să fie la fel de eficient ca şi apa sfinţită:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!