Jump to content

Audi A4-B5 AJM Ulei peste tot


lucian.f
 Share

Postare recomandată

Salut

Am cautat pe forum si nu am gasit problema aceasta.

Am desfacut capacul de la motor si am observat pe la admisia de aer care vine de la intercoller ca sunt urme multe de ulei.

Masina nu mananca ulei aproape deloc (nu completez intre schimburi) dar este suparator sa vad totul uns.

As dori sa stiu ce trebuie sa schimb ca sa evit asta si daca pot sa fac eu operatiunea in cauza.

Sunt satul de service-uri penibile.

:)

Mersi

post-20505-1251713730_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Parca ar fi poza motorului meu, doar ca al meu e de passat. Am intrebat un mecanic despre problema uleiului de pe EGR si mi-a spus ca e de la "talpa". Oricum nu e ulei, in principiu, sunt vapori de ulei care vin din cate stiu eu de la filtru epurator. Si nu cred ca ai putea face ceva in privinta asta. LA mine scapa si pe la imbinarire tubulaturii pana la intercooler, insa tu ai avantajul de a avea prinderea pe coliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:frigbaitata: eu zic sa stai linistit in privinta uleiului ala... pe acolo este plin de ulei cam la toata lumea. In comparatie cu tine la mine este mult mai mult ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chear am observat ca la foarte multa lume e o problema la EGR , cred , defapt sigur este o modalitate de reparatie (un kit ceva) de garnituri

Eu am un A3 si nu scapa gram de ulei in zona egr :) dar am avzut la u7n coleg de lucru care are un bora tot cu motor AJM si aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Schimbarea garniturilor (care? ) nu va duce la disparitia uleiului din zona EGR.

Eu la Golful 4 am ulei pe la acele gaurele de la EGR dar destul de putin.

Nu acelasi lucru il puteam spune despre A4.

Acum vreo 3 saptamani am dat jos EGR + toata tubulatura de la el pana la intercooler + intercoolerul.

Le-am spalat/curatat si remontat. In intercooler nu erau decat "urme" de vapori de ulei, la fel si pe tubulatura de la EGR pana la el.

In schimb in EGR era destul de multa calamina, care a necesitat ceva munca pana a fost data jos.

Pana acum nu am vazut nicio picatura de ulei pe la acele gaurele de la EGR. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutari.Spre deosebire de colegii de mai sus la mine se pierde ulei in cantitati marii si nu se vede pe unde.Am putin in circuitul intercooler,putin scuipat pe la EGR si in rest nimic , nici fum nu scoate decat putin la rece, de tras trage , eroriile le-am rezolvat, nu inteleg cum imi consuma in ultimul timp200- 300 ml la 300 km.Astept pareri, eu nu mai inteleg nimic.Dupa schimb doar dupa 3000 km a inceput sa piarda.Am folosit Castrol Edge 5w 40.Audi A4 1.9 116 cp.

Modificat de flbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Aceiasi problema am avut si eu, problema era de la turbina, unde am gasit un segment de pe ax rupt, axul avea si joc fata-spate. totul s-a rezolvat cu schimbarea CHRA(miezul) la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi uleiul cu alta marca(ara, adinol etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai turbina dusa este una, iar scurgerile de ulei reprezinta alta problema, si la benzinare uleiul musteste pe la garnituri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu completam 1 l la 1000 km, uleiul l-am gasit in intercooler si in zona egr, ca mi-a stropit peste tot in jur, acum dupa ce am schimbat la turbina, nu mai scuipa pe la egr si nivelul uleiului e acelasi.

Modificat de legione04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si la mine era ulei in zona egr si mi se prelingea pe motor in jos. intr-o zi mam hotarat sa curat egr cat ca nu era imbacsit tare si la montarea lui am pus silicon de temperatura negru unde e garnitura acea si deatunci nici o urma de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua de curand am cumparat un audi a4 1.9 tdi Ajm din 2000  am facut schimbul de ulei la un servis si mia resetat ceasul la 15000 km dar in loc sa imi scada km la ulei  imi creste acuma imi arata 23000 ma poate ajuta cineva cu un sfat

 

Modificat de Audii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!