Jump to content

Lipsa putere


popi3333

Recommended Posts

salut, sunt incepator in vcds, si de o perioada am dat de o gramada de probleme la masina si nu stiu exact de unde vin, da in nas, taie puterea , se intampla deobicei dupa 2500 3000 de ture , cade acceleratia , parca si moare , nu mai inteleg nimic si de unde vin toate , am facut niste loguri , nu stiu daca am pus ce trebuie, nu-s profi dar o sa le atasez sa va dati cu parerea si eventual sa imi dati niste sfaturi mai exact ce ar tebuii sa inregistrez.. dar va rog mult sa ma ajutati ca nu stiu ce sa-i mai fac , uneori merge bine in vitezele mai mari am reusit sa o duc in 5000 de ture , le voi atasa   , pentru logul de MAF .\am uitat sa activez turatia motorului, dar dupa 300 se intampla sa ceara 950 si sa primeasca 750 din cate am reusit sa imi dau eu seama

LOG-01-IDE00021_&2.CSV LOG-01-IDE00190_&1.CSV LOG-01-IDE00201_&4.CSV LOG-01-IDE00201_&8.CSV LOG-01-IDE00347_&2.CSV LOG-01-IDE00021_&5.CSV 

Edited by Darius ilioni
Link to post
Share on other sites
  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tengola

    27

  • marshall_balance

    26

  • F l o r i n

    21

  • marius1982.11

    20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

de aia se duce o turbina la 100-150 kkm pt ca nu se respecta anumite chestii si anume opritul motorului imediat dupa un drum lung @FaneDuru curata geometria si nu o sa mai fii nevoit sa repor

De ce zici tu ca m-ar paste un astfel de pericol? Nu mi-a zis nimeni sa incerc asa ceva, dar nu mi s-a parut c-ar fi vreun pericol, daca fac asta cat merg in linie dreapta. Daca apas ambreiajul s

pt ca calculatorul motor vede presiune mare in admisie,cu ajutorul senzorului map si atunci induce limp mode ul pt a proteja turbina si furtunele  

Posted Images

@Darius ilioni

Am mutat aici postarea ta pentru că problemele tale s-ar putea să nu aibă legătură neapărat cu topicul de acolo şi aici putem analiza mai multe aspecte.

Logurile sunt destul de greu de interpretat, dar să le luăm pe rând.

Am văzut că ai mai postat problemele pe alte topic-uri dar hai să le punem cap la cap aici.

  1. În primul rând postează codurile de eroare pe care le ai acum.
  2. Pentru turbină/egr/maf fă un log în care să ai neapărat următorii parametri în acelaşi log: Engine speed (G001), Charge air pressure specified value (G016), Charge air pressure: actual value(G017), Air mass: specified value (G026), Actual air mass (G145) şi ar mai trebui doi parametri pe care să-i cauţi: nivelul de apăsare al pedalei de acceleraţie (se măsoară în procente de la 0 la 100%) şi Duty cycle pentru N75 (se măsoară în procente de la 0 la 100%). După ce selectezi parametrii ăştia faci log în mers, dar alegi un drum astfel încât să poţi face câteva reprize de accelerare de la 1500 la 4000 rpm (sau până unde o vrea ea să meargă)cu pedala de acceleraţie lipită de podea fără să mişti piciorul, în tr. 3 şi tr. 4. Eu cred că problemele tale nu vin de pe partea asta pentru că presiune face turbina, chiar face suprapresiune uneori, cantitatea de aer nu-mi dau seama dacă este ok pentru că lipseşte turaţia. De asta trebuie puşi parametrii în acelaşi log pentru a-i studia în acelaşi context
  3. image.thumb.png.4af195c1eba79f212602260ad3bcd3b9.pngimage.thumb.png.8c385af45b1cc63e59e0318085a46931.png
  4. Compensările pe injectoare par ok
  5. Pe partea de alimentare cu combustibil fă un log în mers cu parametrii pe care i-ai selectat în logul LOG-01-IDE0021&5  dar la care să adaugi şi apăsarea pedalei de acceleraţie şi să faci logul în condiţiile descrise la celălalt log (câteva reprize de accelerare de la 1500 la 4000 rpm (sau până unde o vrea ea să meargă)cu pedala de acceleraţie lipită de podea fără să mişti piciorul, în tr. 3 şi tr. 4.)
Link to post
Share on other sites

Imi intra in limp mode, uneori parca moare cand o calc in viteze mai mici, check engine nu se aprinde niciodata , am eroare de high pressure in rampa p0088 dar o da doar uneori si at intra si in limp mode , si eroare pe o sonda de amestec prea bogat, in a 5-6 am reusit sa ii dau capat, la relanti  o pot tura fara nici cea mai mica problema , chiar si in a 4-a am reusit sa ii dau capat, dar a , 2, a3-a cum o calc cum o ia dracu urca ce urca bum, ma pune in bot , scad turele si mai si tremura cateodata .. aia nu inteleg, de ce pe loc ma lasa sa o turez pana la capat, apropo, la kickdown puternic da cu fum , si din ce am urmarit pe loguri, cand ma pune in bot si taie accelerația de parca dau intr-un zid , si presiunea in turbo scade fata de aia cerută , tin sa Menționez ca recent s-a montat pompa bosch cp3 pe ea si masina e resoftata, dar o sa fac si loguri in mers cum ai spus, am doar pe advanced measuring blocks si nu stiu exact ce sa pun ca sa se poate interpreta bine tot, am sa caut parametrii de i-ai spus tu si o sa fac in a 3-4 cum ai spus

 

 

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link to post
Share on other sites

si am revenit cu logurile, nu stiu daca am gasit exact tot ce ai zis tu dar sper sa fie ok. in ambele loguri in vit a 3-a mi-a taiat pe la 3000 si ceva scazand turatia, a trebuit sa o bag in a 2-a ca daca acceleram trepida foarte urat , in a 4-a m-a lasat sa urc in jur de 4000 in amandoua logurile, in primul log mi-a dat limp mode p0088, in cel de presiune combustibil in vit 4 pe la 4000 am lasat de acceleratie ca venea un giratoriu pe unde am fost .

 

 

log vit 3-4 maf turbo etc.CSV log presiune comb vit 3-4.CSV

Link to post
Share on other sites

Pe partea de turbo ai ceva suprapresiune spre sfârşitul logului, dar nu este aia cauza pentru limp sau pentru lipsa de putere

image.thumb.png.9b841993cc925d499b1063d66e013b12.png

 

În schimb pe partea de combustibil se observă (chiar în plaja 3000-4000 rpm unde simţi că ai probleme) că înalta presiune când este prea mică (săgeţile verzi), când este prea mare (săgeata roşie) unde probabil că ai şi primit eroarea şi a intrat în limp. De ce, asta nu ştiu. Maşina trebuie inspectată de cineva care chiar se pricepe la CR.

image.thumb.png.e8db46e4bb4e41f72a80bfd61fb739fc.png

Link to post
Share on other sites

Deci pe turbo maf egr sunt ok valorile ? Eu am observat ca in logurile din viteza a 3-a cand cade in bot scade si presiunea actuala in turbo si aeru... nu pot sa inteleg de ce vitezele mai mari ma lasa sa le duc , sa nu influențeze cumva suprapresiuna aia mica si presiunea in rampa ? Intreb pentru fa habar nu am , baieti care au pus cp3 , nu sunteti pe aici sa ma luminate si pe mine ? eroare de amestec bogat oricum am primit... da probabil ca e de la presiunea pre mare de combustibil, in ideea ca daca tragea aer fals sau ceva se vedea pe log , nu ?, se vede pe primul tabel cel in viteza 3 cum la turbo si aer cade dintr-o data , atunci e momentul cand cade in bot

Edited by Darius ilioni
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...