Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

FA un log in mers pe grupurile 3, 10 si 11 , treapta 3 de viteza cu pedala de acc la blana, si mai vrem valorile de la injectoare grup 13 la ralanti, si grupul 3 dupa pornirea motorului si tot grupul 3 la 3 min dupa pornirea si functionare la ralanti.

Si eu stiu asa:

- lipsa vacuum (sau geometrie blocata sau actuator blocat sau membrana sparta actuator ) inseamna ca tija actuatorului nu se misca = presiune mare in turbina

- vacuum prea mult ( n75 defect su alte cauze ) inseamna tija trasa la maxim = presiune mica in turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce solutie au pus? Acid citric? Soda? Au incalzit solutia? Nu cred ca stie nimeni dintr-un log ce poate sa fie pana nu desface si rezolva prin eliminare. Ai o plaja de posibilitati. Zilele astea, la un dizel, la o presiune mare in turbina nu mai era vacuum sa revina presiunea mai jos si deci a fost N75. Deci lipsa vacuum N75.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea nu revine cu vacuum ci creste cand se aplica vacuum. Presiunea scade prin deschiderea vanelor, iar asta se intampla cand vacuumul e eliberat iar arcul din actuator impinge geometria.

http://vwforum.ro/topic/79405-verificarea-problemelor-de-turbosuflant/

Citez din linkul de mai sus. Sper sa-l luati de bun, pt. ca e sticky:

Lipsă de putere

furtun vacuum scos sau deteriorat:

Dacă furtunul de vacuum a sărit sau este deteriorat, actuatorul (capsula vacuumatică) nu este alimentată cu vacuum iar mecanismul de reglare al turbinei nu funcţionează.

Pt. mine, lipsa de putere inseamna presiune prea mica in turbo, nu prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile aratau asa si a fost rezolvat cu schimbarea N75. Logul 1 este inainte de schimbare N75 iar logul 2 dupa.

Daca ce ai spus tu in post se aplica aici e ok. daca nu este iar ok. Nu iau logurile in general ca sa trag o concluzie finala ci doar ca un ajutor. Poate ca exprimarea mea nu este intotdeauna cea mai fericita si de aceea prefer mereu exemplele. In cazul de fata banuiesc ca lipsa de putere se traducere prin aparitia limpului din cauza pb de la N75.

1.pdf

2.pdf

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Pt. mine, lipsa de putere inseamna presiune prea mica in turbo, nu prea mare.

Numai daca ar fi asa simplu....Atat 2 reprezentante VW, cat si mai multi mecanici particulari mi-au pus testerul si au spus presiune prea mare. Iar masina nu trage cum trebuie, asta stiu....deci nu-i asa simplu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marshall complicat nu este pentru un service. Sunt doar cateva elemente care trebuie verificate. Ceea ce fac ei este sa para ca e greu pentru ca daca iti demonstreaza asta isi pot lua banii linistiti. Nu e atat decomplicat pentru un service sa testeze fiecare componenta. In cateva ore maxim pot afla. Ce fac aia deacolo e deja SF.

Vorbim aici doar de logurile si defectele legate de turbina. Poate au fost cateva defecte simultane dar astea apar rar daca iti pasa de masina si ai grija sa te ocupi ce apare ceva ciudat la ea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede au intrat si " cei grei " in hora iese bine la urma.

Mie imi place asta suna beton "Pt. mine, lipsa de putere inseamna presiune prea mica in turbo, nu prea mare. "

O seara placuta

Eu raman la VTG "sticky" ca suna frumos si poate influenta timpul de reactie al VTG ului

Vrem un LOG 3 10 11 cel putin.

Uite ca mai revin cu ceva ca nu sa intunecat inca.

Am urmarit acum vreo cateva luni o discutie aprinsa despre o problema foarte asemanatoare cu acesta, nu ii mai dadea nimeni de cap si pana sa rezolvat intr-un fel de toti au ramas muti.

Nu stiu exact daca toate VW au la fel dar cel putin la Sharan, ptr ca acolo era un Sharan in joc, exista la " capatul " instalatiei de vacuum un filtru de hartie care nu lasa sa intre mizeria cand electrovalvele compeseaza prin introducerea aerului in instalatia de vacum.

Dupa multe cautari si schimbari de tot ce se putea fara nici un rezultat sa rezolvat prin inlocuirea acestui filtru care in timp se infundase si actuatoarele nu mai functionau corect .

Bineinteles ca in ziua urmatoare am deschis capota si controlat filtru daca nu era infundat.

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu discutam aici cu tengola strict de principiul de functionare al turbinei VNT. Aceasta turbina are o comanda vacuumatica. Vacuumul e folosit ca sa cresti presiunea in aceasta turbina. Testul care demonstreaza asta e foarte simplu. Scoateti furtunasul de vacuum din actuator. Asta inseamna lipsa vacuum (zero vacuum). Iesiti cu masina in strada si dati-i span. Eu zic ca o sa aveti o eroare cu negative deviation stocata de ECU. Negative deviation inseamna ca nu creste presiunea in turbina atat cat i se cere (presiune mica in turbo).

Voi ziceti ca nu e asa? Atunci spuneti-mi voi cum se comanda turbina VNT sa-si creasca presiunea in compresor. E simpla intrebarea, nu? Dar cu argumente va rog, adica un test de genul pe care l-am propus eu sa demonstrez la ce e bun vacuumul in cazul asta.

@marshall_balance

Hai sa discutam si de mai multe cauze la lipsa putere (precizez inca o data, discutia mea cu tengola nu avea ca tema rezolvarea problemei tale ci principiul de functionare al turbinei VNT):

- senzor MAF decedat sau muribund

- admisie infundata

- V157 gripat intr-o pozitie aproape inchisa (cat sa mai primeasca un pic de aer motorul sa nu moara)

- Filtrul de aer murdar

- Fisura in intercooler sau un furtun turbo

- Crapatura in furtunul de vacuum ce merge la actuator (sau vacuum leak in circuit)

- N75 bulit, geometrie gripata, actuator gripat

- Paletele la compresor rupte/indoite

- Leak pe evacuare (sa scape gazele pe undeva si sa nu mai aiba energia necesara sa invarta destul de tare axul)

Toate astea (or mai fi si altele) dau negative deviation, tie iti ramane sa-ti gasesti hiba, asta DACA ai negative deviation stocat de ECU.

Unele din astea se aplica si la positive deviation, dar nu lungim discutia ca si asa deja e prea mult...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru totul deacord cu testul, dar cu o singura mica conditie, deoarece am traito acum 2-3 zile.

Venind din vacanta cica 2000 km banuies / cred ca geometria la mine se blocase undeva pe la jumatatea cursei, datorita mesului constant pe autostrada. Deci aveam inca destul boost la 2000 de ture ( ceva cam mic dar acceptabil) si motorul nu intra in limp mod daca acceleram treptat ( asa batraneste) daca ii dadeam talpa talpa atunci luam repe Limpul ( sunt curios sa vad daca era negativ sau pozitiv ptr ca nu am sters eroareaa dupa deblocarea vtg ului)

Deci conditia la care ma refer eu este ca in momentul cand scoti furtunul sa te asiguri ca tija actuatorului este maxim extinsa respectiv vanele deschise la maxim.

Discutia cu asap03 mi-a clarificat functionarea VTG ului

Baieti ati cumparat carnea de gratar, ati pus berea la rece ... atunci sa vina sfarsitul de saptaman, saracu marshall e pieton

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit vanele sunt deschise la maxim... Ele se inchid doar cand se aplica vacuum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, dar daca vanele sunt blocate la jumatate cum a fost la mine , si arcul din capsula vacumatica nu avea indeajunsa forta sa iminga vanele la deschiderea maxima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Daca vanele freaca, arcul din actuator nu are forta sa le deschida. Prin urmare presiunea nu scade. In cazul asta ECU comanda N75 sa dea drumul la tot vacuumul in incercarea de a scadea presiunea. Daca nu reuseste, limp. Asta se vede in log prin faptul ca N75 sta mai mult OFF adica nu mai face vacuum.

And by the way, pozitia vanelor la limp mode este complet deschis, N75 OFF, vacuum zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ asap03,

Dupa discutiile purtate nu pot vedea altfel decat la fel, ceea ce e si foarte corect.

Dar totusi mecanicii au spus ca turbo e OK Hmmmm oare sa fie dracovenia aia de debimetru ?? e greu fara un tester..

Ai citit chestia cu filtru ala de aer ? poate fi o idee

Marshall-pietonul cei nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Baieti ati cumparat carnea de gratar, ati pus berea la rece ... atunci sa vina sfarsitul de saptaman, saracu marshall e pieton

Ca bine zici...pieton de-a binelea. Am trecut azi pe la ei, acelasi status, au curatat catalizatorul cu nush ce solutie, si dureaza aprox 2 zile sa se usuce...cand am fost eu acolo inca nu era uscat, si au spus ca nu e bine sa-l puna asa inapoi. Sincer, dupa cate am trecut pana acum, cred ca nici asta n-o sa-mi rezolve problema. Luni o sa merg si o sa escalez cumva problema pe la managementul service-ului daca tot nu mi-e rezolvata. Mi se pare deja inacceptabil...ma duc la service autorizat, care ar trebui sa stie ce-i cu o masina de-a lor cap coada fara nici un fel de senzori si erori si etc, si ei se chinuie cu saptamanile sa identifice o problema...deja o dam in incompetenta crasa. Probabil nici n-o s-o mai las la ei daca e asa, ca se vede treaba ca habar n-au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti vrei binele nu mai discuta cu ei ci da-le sa-ti semneze niste cereri. Sa vezi cum fug sa semneze o hartie. Sa-ti semneze concluziile si cu numar de inregistrare. ia incearca! Daca nu semneaza lasa-le masina acolo si mergi la OPC. Nu trebuie sa ridici tonul nici 5 minute.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti de asta acest forum e aur...si trebuie pastrat si intretinut ca atare.. si cativa euro ptr facandu-te membru nnu cred ca e un capat de tara in comparatie cu carutele de bani care se arunca prin service-uri platind incompenta mecanicilor..

Nu e reclama.... eu nu mi-am platit contributia( stiu), dar toate la timpul lor.

Gandul imi batea de fapt in alta parte si anume:

Degeaba ai un VCDS daca nu cunosti mecanica, degeaba ai un VCDS daca nu stii sa il interpretezi, Degeaba esti un mecanic bun daca nu stii sa reglezi un motor in parametri .

Este jenant ca un garage care poarta semnul VW nu este capabil sa repare o masina VW, si cred ca in aceste garaje numele VW se stirbeste... cred ca sfaturile lui divinewind sunt demne de luat in seama, deoarce mergi cu incredere la iei si iesi cu buznarul gol si cu masina ologita.

Pacat....

So gata stergeti lacrimele si la GRATAR...

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Ok....deci pana la urma turbina e de vina...cica. O paleta rupta, dar cica se vede doar cu microscopul...se poate sau e vrajeala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce? cum adica cu microscopul, ce paleta de unde? e nebun cu capul?

vrea sa zica ca vede cu microscopul fisura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

na baiet mai aveti multe de invatat in a diagnostica o masina....

marshall asculta la mine ca sunt mai batran daca te duceai la Cipos aveai masina buna acum, vizitai bucurestiul putin, faceai cunostinta cu un membru al forumului, si ieseai si mai ieftin.

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei tengola , dar atunci dc avea masina si nu mai era pieton cine mai baga berea langa gratar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Ok....omul din greseli invata....acum asta e. Pe cand o sa-mi monteze noua turbina o sa revin sa va spun daca s-a rezolvat sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da? Doar cu microscopul? Fa un log la turbina si o sa vezi ca se vede...

Esti tare marshall "o sa-mi monteze noua turbina o sa revin sa va spun daca s-a rezolvat sau nu". Esti bun de muls...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar am presimtirea ca vei pati la fel ca si cu pompa tandem...dar tot raul spre bine...vei avea si o turbina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marshall_balance

Da? Doar cu microscopul? Fa un log la turbina si o sa vezi ca se vede...

Esti tare marshall "o sa-mi monteze noua turbina o sa revin sa va spun daca s-a rezolvat sau nu". Esti bun de muls...

Hai sa pastram o decenta. Am postat aici pentru sfaturi tehnice, si as aprecia daca am ramane la acest nivel. Daca am luat o decizie, eu suport consecintele, si mi-am prezentat foarte pe larg argumentele pentru care am luat-o. Nu sustin ca e cea mai buna, dar mi-o asum.

In schimb, am observat aceleasi remarci despre aceleasi doua chestii:

1. Sa fac un log

2. Reprezentanta ma beleste

Am raspuns de mai multe ori si o sa o mai fac o data, ultima data:

1. Nu am cum sa fac log...masina mi-e de o saptamana la ei...nu am unde sa fac log...am fost la destui mecanici de cartier sa-mi faca si toti mi-au luat banii si atat. A nu se trage concluzia de aici ca ii numesc asa si pe colegii de pe forum (cipos si altii), despre care sunt convins ca din moment ce au atatea recomandari din partea celorlarti useri, sunt profesionisti

2. Am mai specificat ca nu ma las fraierit de reprezentanta. Precum am mai scris cel putin o data, am convenit cu ei ca nu le platesc absolut nimic pe turbina daca nu-mi rezolva problema, pot sa o si dea jos inapoi in secunda doi. Iar ei, din moment ce au comandat-o azi, nu cred ca le convine sa ramana cu ea pe stoc (de fapt sunt sigur de asta). Apoi, in legatura cu pompa tandem, o sa ma asigur ca au avut dreptate cand mi-au inlocuit-o...in caz contrar, direct procesul ne paste.

Nu stiu cati dintre voi, habarnisti in ale mecanicii ca mine, dupa ce au plimbat masina pe la vreo 4-5 mecanici prin 3 judete diferite, si fiecare au bagat cateva sute de lei in buzunar (ca de...oamenii si-au pierdut jumate de zi - o zi pe masina ca sa verifice si curete diferite chestii), ar fi procedat altfel decat am procedat eu!

Ca acum imi pare rau ca nu m-am dus la cipos - e adevarat...dar eu aveam masina deja la reprezentanta cand am vazut primele voastre raspunsuri aici si recomandari catre cipos. Precum am zis, omul din greseli invata!

Stima!

Modificat de marshall_balance
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calm calm , eu cred ca divine fierbe de draci cand citeste ce au facut cu tine, sunt sigur ca nu a gandit asa cum a spus dar sa revenim la subiect.

Deci daca schimbarea turbinei nu aduce nimic ei iti pun din nou turbina ta ? ai acesta garantie ??

Un lucu trebuie sa iti fie clar daca nici acesta schimbare nu rezolva problema trebuie sa termini cu ei.

Si inca un lucru pompa tandem ce au schimbat trebuie sa o ceri, de ce?, daca pompa care o ai acum , avand in vedere ca garnitura e dusa, se slabeste stutzul de la vacum vei putea lua corpul pompei de la pompa care a fost schimbata, deci nu o lasa la ei.

La fel si cu turbo daca merge cu cel nou, si eu asa cred, pe cel vechi il poti reconditiona in timp, ori il vinzi sa mai recuperezi ceva, ori il ai de rezerva.

Si nu iti mai face ganduri acest comportament respectuos, fata de un mecanic care ar trebui sa stie meserie, este normal dar in timp daca o sa mai ai experiente de genul vei deveni mai putin ingaduitor, asa ca divine.

Si sa stii ca acel aparat cu care s-au uitat in interiorul turboului poate sa faca si poze, poate ar fi bine sa ceri sa vezi exact paleta rupta, nu ai simtit nici o trepidatie suspecta?

Bafta maine

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!