Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

sigur e 200 ?

mie mi a cerut 300 .. si nu m-am dus ...

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru greseala. In mod normal era 400 si cred ca au redus la 300. Mie mi-au cerut 200 pentru ca am facut resoftarea la ei. Dar merita, fa-o pentru ca altfel, pornirea greoaie, iti va uza prematur mai multe piese: baterie, electromotor, tampoane motor si numai una dintre aceste componente este mai scumpa de 300 Ron. Repet, investitia este foarte rentabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu rezultatul, putin mai tarziu, dar am asteptat sa fiu sigur ca s-a rezolvat.

Dupa schimbarea senzorului de pozitie al axei cu came, acum masina porneste normal, ca la prima cheie, nu se mai manifesta nici o problema la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci a fost senzor axe cu came !

E bine ca ai scapat , eu totusi inclin sa cred ca nu iti facea numai la cald .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu rezultatul, putin mai tarziu, dar am asteptat sa fiu sigur ca s-a rezolvat.

Dupa schimbarea senzorului de pozitie al axei cu came, acum masina porneste normal, ca la prima cheie, nu se mai manifesta nici o problema la cald.

Ai asteptata ceva timpo, m-ai tinut in suspans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci a fost senzor axe cu came !

E bine ca ai scapat , eu totusi inclin sa cred ca nu iti facea numai la cald .

Prima pornire intotdeauna a fost in regula, doar la cald se manifesta, dar chiar si asa, cateodata da, cateodata nu.

Ai asteptata ceva timpo, m-ai tinut in suspans.

:lol: A fost vacanta mai lunga si nu am avut forumul la indemana.

Ca tot am intrat acum pe forumul de tdi pentru inca o problema, si dupa vreo ~5000 de km de testari, am zis sa dau verdictul. :icon_cheesygrin:

Sper sa eliminam suspansul saptamana asta si cu oglinda. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"..... ECO te costa 1000RON .Pornirea la cald reparata costa normal 400RON dar ca o faci odata cu ciptuning te va costa 250ron => total 1250ron".... raspunsul acesta l-am primit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema la un golf cu motor 1.9 TDI cod AFN .. Mi s-a dus capul hidraulic la pompa... Motorul porneste extrem de greu la cald, cand merg o vreme si e f cald afara, motorul galopeaza, si uneori ma lasa in mers, moare. Trebuie sa pun apa rece pe capul hidraulic sa se raceasca un pic, si apoi porneste iar, dar greu.

Nu merita schimbat pentru ca unul nou e in jur de 2000 de ron, deci mai bine cu o pompa second.

Intrebarea mea e: o pompa de motor 1z potriveste? nu afecteaza performantele masinii, 1z fiind de 90 de cai si AFN fiind de 110 cp? eu din cate am inteles, diferenta de putere e data de injectoare/ECU/turbo si pompa este aceeasi pe amandoua motorizarile.

Urmatoarea intrebare e: am gasit o pompa de golf4 motor ALH, destul de ieftina second. Oare potriveste pe G3 AFN?

Si ultima: in caz ca nu, ma poate ajuta cineva cu info despre unde as putea sa caut prin tzara pe la ceva dezmembrari o pompa de injectie de G3? Sau stiti pe cineva care vinde? Dar la un pret rentabil, nu exagerat.

A 2a intrebare ma intereseaza in mod special, pentru ca poate stiti daca potriveste pompa de pe un motor pe celalalt.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capul de pompa la afn(10mm) este mai mare ca la 1z(9mm parca) deci da , vei avea o putere mai mica.

se poate reconditiona pompa. nu costa asa mult si e mai ok decat alta pompa sh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca vreau doar chestia cu pornirea sa inteleg ca trebuie sa platesc 400 ron?

Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa imi porneasca foarte greu cu motorul cald.

Modificat de tetea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si mai ieftin. pornirea grea la cald se manifesta la fiecare pornire cu motorul cald, daca apare sporadic, este de la altceva. A ta fiind din 2007 nu cred ca are aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nutzuXXL .. problema este ca, costa chiar mult. Un cap hidraulic este aproximativ 2000 ron so o pompa sh e cam 500 ron. Deci, chiar nu stiu ce sa zic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea daca potriveste ca prindere si ca mufe electrice va merge, exact lafel ca si cum merge pompa de la cele cu cutie automata care are 11mm, si care se pune pe cele manuale tocmai in scopul tuningului peste ~160cp, pt a avea un debit mai mare.

Din ce am vazut eu din poze pompa arata lafel, doar ca va trebui sa ii pui fulia de pe a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce costa asa mult. am gasit pe ebay rotorul pt pompa( capul hidraulic) nou de 10mm sau de 11mm si costa 200dolari+ setul de garnituri cam 15dolari...

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am pus o rezistenta de 2k pe firul de la sonda de apa si am avut pornire la cald la sfert dar in schimb nu mai imi indica temperatura la antigel pe bord. Sigur este problema din soft. Stie cineva cine poate rescrie softul in caras-severin sau timis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ajut eu cu un coleg in Timisoara , ma suni si iti dau telefonul lui.

Da - e problema de soft.

Se rezolva 100%

Acum 3 zile am gasit toledo ca al tau cu aceasta problema .

Chiar si 2007 au avut probleme cu pornirea la cald .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut curand aceeasi problema G5 2.0 TDI!

De vreo 4 luni pornea greu,nu am avut timp sa merg la un service asa ca am mers asa 4 luni...pornea perfect la rece,dar la cald cam in 6-7 secunde,DAR PORNEA!

Eu am rezolvat schimband bateria,totusi avea 6 ani... ii ajunge zic eu!

Am intrebat tot felul de meseriasi renumiti si mi-au zis asa:

1) Majoritatea mi-au recomandat sa schimb bateria

2) Multi au zis sa ma uit la electromotor sa fie totul ok(firele,carbunii,etc)

3) Senzoru de la temp apa care raporteaza la ECU

4) Cei mai putini mi-au zis despre resoftare/tester,deoarece problema cu resoftarea nu e recomandata,nu rezolva nici macar 80 la suta din problema,pronirea fiind o problema FIZICA NU DE SOFTWARE!

DE CE ZIC FIZICA ? Simplu,in loc sa ii dea 300rpm electromotorul(am dat un exemplu) ii da 150rpm,vasilica sau nea ion poate modifica lejer din soft sa porneasca bine si la 150 rpm! Eu nu sunt deacord sa "forjez" motorul pentru un motiv banal!

Sa nu se inteleaga gresit, NU AM NIMIC CU RESOFTAREA,DAR NU SE FACE IN CAZUL ASTA!

Dar romanul se multumeste si cu asa ceva,deoarce isi rezolva in mare parte problema pornirii,DAR POT APAREA PE PARCURS ALTE PROBLEME MULT MAI GRAVE!

Fiecare face cum doreste,eu doar v-am zis rezolvarea mea si niste pareri.

enjoy.png

Modificat de sasu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Sunt sigur ca problema ta va aparea mai devreme sau mai tarziu.

2. In acest caz senzorul de temperatura nu poate cauza pornirea grea,

3. Care ar fi acele probleme GRAVE?

4. Prin "resoftare" se modifica cantitatea injectata in anumite conditii , nu rpm.

5. Acel "Vasilica" sau "nea Ion", care a dat o viata cu ciocanul in pivoti, nu stie nici macar pozitionarea ECU...sa nu mai vorbim de resoftare.

...parerea mea... :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, varianta scumpa ar fi sa inlocuiesti electromotor si pompa de injectie...dar nu toti dispunem de bani multi de bagat in masina pe piese noi.

Cu softul, nu risti mai nimic daca se poate prin mufa OBD, daca nu, exista riscul de a deteriora fizic componentele.

Cu soft, nu faci altceva decat sa amani inevitabilul, adica ce am mentionat mai sus, doar ca pompa de injectie mai tine mult si bine pana sa cedeze de tot si de aceea se recurge la varianta de "firmware abgreid", pt ca e mult mai ieftina si mai convenabila. La mine asa face de 60mii de cand o am, dar asta e, cateodata porneste la sfert ,cateodata fac leziune la incheietura...cand cum, ideea e ca ea face asa de cel putin 100 de mii, asa ca de ce nu ai schimba softul decat sa dai bani pe o pompa sau pe un electromotor pt ca pompa pur si simplu nu primeste comanda de la ECU: "bah, baga motorina la fraieru' ala", pt ca ea nu e in rpm necesare pt a porni comanda de injectie conform mapei de pornire originale, aici intervin baietii cu softurile.

Ce poti sa testezi, e sa codezi ecu pe cutie automata si vei vedea ca porneste la sfert, de fiecare data, in schimb merge prost in mers, cum asa? s-a reparat pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si problema mea s-a rezolvat intre timp... A venit frigul si la rece o ia la sfert :)) ... Glumesc. Deci:

electromotor reparat

baterie noua

senzori

etc.

cam totul care putea face probleme la pornire rezolvat dinainte sa inceapa pornirile astea greoaie.

Si problema e din ECU... Deocamdata o mai las asa ca la rece nu face probleme masina, si nici la cald. Face probleme doar cand e foarte cald afara. Ciudat, dar asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te-a costat mai mult decat resoftarea si tot nu e rezolvata problema.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi, la el nu cred ca merge prin obd, nu e riscanta operatiune in acest caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

... ce se intampla aici, se transforma in birt forumul?

JENANT, iar Marius a pus punctul pe i.

Faptul ca userul sasu22 si-a spus parerea, sau cum crede el ca si-a rezolvat pornirea la cald ( cald motorul sau temperatura exterioara), iar restul ati sarit ca ulii pe el, poate nu are dreptate, DAR, Domnilor, aveti butonul REPORT POST pe care-l puteti folosi, iar unul din moderatorii ariei, cu siguranta, va verifica postul si corectitudinea lui si va decide ce este de facut, FARA SCANDAL.

Am sters/ascuns balacarelile din ultimele doua pagini, care nu fac cinste acestei comunitati fara a acorda nicio sanctiune. Momentan.

Raspundeti-mi la acest post si suspend TOT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te-a costat mai mult decat resoftarea si tot nu e rezolvata problema.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Daca la mine te referi cu resoftarea... Ceea ce am zis mai sus:

"electromotor reparat

baterie noua

senzori

etc.

cam totul care putea face probleme la pornire rezolvat dinainte sa inceapa pornirile astea greoaie."

Astea erau probleme ce trebuiau rezolvate din toamna trecuta, dar le-am amanat pana in primavara. Problema cu pornirea la cald a aparut doar in vara asta. Inainte stateam cu frica, ca la rece nu o sa imi mai porneasca (am patit de cateva ori). Iar acum, mi-e frica doar cand e cald afara + 24 grade si ajunge motorul la 90 de grade. :)) ... La rece o ia la sfert de cheie. Acum ma ajuta si vremea ca vine frigul si nu o sa am probleeme macar pana prin aprilie. Apoi o sa remediez problema in 2 moduri:

sau vand masina si imi iau alta

sau o sa repar ce mai e de reparat sa nu mai am probleme nici cu pornirea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!