Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Fara semnal=no signal atunci ai fire intrerupte sau chiar senzorul cu probleme. verifica intai firele pana la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare pornirii la cald este sa mergeti la TCM Turbo, pentru 200 Ron masina va porni bine si la rece si la cald. Orice masina are mici greseli de proiectare, spre exemplu la aceste masini nu au luat in calcul si o uzura a motorului si faptul ca el nu mai porneste la fel dupa 10-20...100 mii km, iar senzorii daca nu dau anumiti parametrii(de fabrica) nu ii dau motorina.

Pentru problema lui Catalin B.: http://vwforum.ro/topic/69749-seat-altea/page__st__60__p__1839690#entry1839690 - cred ca este aceeasi problema cu incarcarea alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut , am si eu o problema , pe langa faptul ca , consumul este exagerat de mare pentru un alh , mai am probleme si cu pornirea la cald , am descoperit pe mufa senzorului de temperatura o rezistenta de 3 k.o , si am scoaso de atunci arata bine temperatura motorului catre ecu , dar porneste extrem de greu , dar daca prind bujiile cateodata sta mai mult aprins arcul de la bujii o ia la sfert ! care ar fi problema ???

Modificat de grasu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e vorba de ECU cu nr. 038906018AE.

Cand spira sta mai mult aprinsa inseamna ca G62 citeste o temperatura relativ mica si atunci pornirea este ok.

Problema se poate rezolva prin ajustarea softului. S-a mai discutat acest aspect in topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da acela e codul , daca ii pun la loc aceea rezistenta deranjeaza la ceva?

Modificat de grasu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca lasi rezistenta ECU va "vedea" tot timpul motor rece iar regimul de functionare va fi afectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. In octombrie 2011 am postat problema mea cu pornirea la cald. Atunci am rezolvat prin schimbul de carbune la electromotor. Acum ca a venit vara revin cu o confirmare ca nu a mai reaparut problema cu pornirea la cald. De curand am schimbat si bateria, dar a pornit bine si cu cea veche. Am facut cateva drumuri prin tara in ultimele zile calduroase si a fost totul OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa zic asa , esti unul din putinii norocosi care "au scapat usor".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a facut doar 3-400km. e normal sa nu apara acest fenomen.

De fapt e vorba de nr de porniri nu de nr de km parcursi. :icon_cheesygrin:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am postat mai sus dupa cum mi-au sugerat si colegii sa revin cu un feedback in vara. Sa fie prezentate si efectele pe un termen mai indelungat.

Acum ca sa elimin suspiciuni si concluzii de "prost gust": din octombrie pana acum am facut peste 18 mii km. Ultimele 3500 de km i-am facut in ultimele 2 weekend-uri si care au fost ff calduroase. Si am executat destul porniri.

Cine considera informatia utila sa fie bine venit.

PS: poate ca unii si fac doar 3-400 km timp de un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut va rog sa ma ajutati si pe mine cu aceasta problema la o bora alh: pornire greoaie la cald. ce imi recomandati sa schimb electromotorul (pt ca am unul de rezerva) sau sa resoftez? si daca ar fi sa resoftez cine ma poate ajuta in botosani , iasi sau suceava astept raspuns, va multumesc anticipat

Modificat de bor@
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat acum vreo 2 ani bateria si nici acum nu mai am probleme cu pornirea la cald. Porneste la sfert si cand e clad motorul nici macar nu se opreste Cd Playerul sau farurile. Parca am pus o Varta de 78 de Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un G5 din 2005 turbocip a rezolvat rapid si eficient problema. masina pornea greoi la cald(este a unui prieten mai in varsta) si rasfoid ce s-a mai scris pe aici am eliminat toate posibilele defecte: inlocuit baterie, verificat firele de la ecu la senzorul de turatie, verificat electromotor. acesta din urma mai face figuri cateodata. acum sfert de cheie, si propietarul multumit( era tot numai un zambet)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Postez si eu o problema de pornire cu un BXE (1.9 77kW, TDI, PD) de pe Octavia 2. Cam de cand o am (2008) si pana acum (60K Km) se intampla chestia urmatoare:

1. Cu motorul cald - de ex mers pe autostrada - repornirea dupa o pauza scurta (cca 3-5 min) face probleme - sau porneste imediat si se opreste, sau porneste, zdruncina puternic si se opreste.

Daca o las vreo 20 min in pace, totul e OK.

2. NUMAI la plecare de pe loc cu demaraj puternic: Probabil legat de asta, tot numai pe caldura - si cu A/C pornit, din cand in cand, se opreste motorul... insa foarte ciudat - pornesc de pe loc, apas in continuare acceleratia, demareaza, apoi brusc se opreste. Ca si cum cuplul scade brusc undeva pe la 1000-2000RPM.

Cele de mai sus NU se intampla de fiecare data... e sa zicem un 30% pt 1 si un 1-2% pt 2.

Scanata cu VCDS de multe ori, nici o problema raportata.

Ma gandesc ca poate e o problema cu unul din injectoare (sa scape motorina in cilindru)? Ar mai putea fi pompa tandem - pe partea de alimentare comb (dop de vapori?) .

Va rog nu veniti cu explicatii gen "e de la motorina/filtre/baterie/electromor" - nu e cazul (bat sau electromotor = pornire greoaie, la mine nu e cazul).

Multumesc de ajutor - ma intereseaza daca si altii au patit asa ceva...

P.S. Am fost in Kefalonia... departe, insa e superb. Recomand cu caldura celor ce vor sa vada Grecia asa cum era ea, fara dezvoltare turistica excesiva.

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am o problema cu pornirea si consumul la cald. Dupa ce se incalzeste motorul consulmul creste de la 0,5 cand este rece la 0,8-0,9 cand este cald. Din acel moment nici nu mai porneste cum trebuie(cand este rece porneste la sfert iar cum se incalzeste invarte cam 4-5sec. Am scos mufa de la sonda care indica temperatura antigelului si a pornit la sfert. Am dat cu niste sprei contact la pinii de la sonda si la mufa si consumul a scazut la 0,5 dar de pornit tot porneste greu. Sa fie sonda defecta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit topicul de la inceput sa vezi cauze si rezolvari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cuiuda lam citit chear de la inceput, dar nu vreau inca sa cred ca este din software.Masina are doar 70000Km si de aceea trag sperante ca pot sa rezolf altfel. Ori cum chestia cu bateria si electromotorul pica din start si nu imi va ramane decat inlocuire software dar atunci mar bate gandul si de niste caluti in plus. Stiti pe cineva in Resita sauTimisoara care care sa faca chestia asta si cam cat costa ??????

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , te costa 1200 ron soft putere si pornire cald

Dar tind sa cred ca la anul tau nu ar fi problema de soft.

Am gasit cateva audi din 2006 cu motorizare ca si a ta , care s-au rezolvat software

Seat inca nu am intalnit :)

Dar cine stie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie atunci problema de la sonda de apa?

In mometul in care motorul sa incalzit apar unele mici intreruperi si o crestere a relantiului, iar in momentul in care o accelerez putin isi revine acceleratia. Dar de ce cand se incalzeste motorul creste putin si consumul pe BC . Metioez ca pe test nu imi da nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chear nu stie nimeni care ar putea sa putea sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te uita numai dupa erori. Monitorizeaza un timp valorile de la motor, in special temperaturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chear asa am sa fac. Ultima data cand am pus VAG-ul era diferenta intre temp. care o arata in bord si ce-a de pe engine de vreo 10 grade (pe bord crestea mai repede valoarea temp. decat pe engine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda tot la fel imi indica temp pe engine si pe instrumente, doar ca pe bord imi arata cu vreo 10 grade mainult decat pe vag.

Nu stiu ce sa mai cred raman la ideea ca este din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si vezi , dca nu se rezolva - nu platesti .

Mai mult de atat nu cred ca iti va oferi cineva pe parte de soft.

Poate ca ai "noroc" si se va rezolva astfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ECU vede o temperatura mai mica decat in realitate atunci nu ar trebui sa ai probleme la pornira la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!