Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

In sfarsit maine ajung sa ii fac pornirea la cald

Revin cu parerile dupa corectie, sa vedem schimbare si sa speram ca in bine numai

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am rezolvat si eu pornirea la cald

Va spun ca sunt foarte multumit de pornire, nici in vis nu credeam ca va ajunge vreodata sa porneasca asa

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu probleme cu pornirea la cald,dar nu intotdeauna.

Am facut un test si mi-a dat ca nu functioneaza doi senzori.

-Senzor pozitie ax cu came.Semnal fals.

-Senzor pozitie arbori cotiti.Intrerupere/nici un semnal.

-Pompa suplimentara pt agentul de racire defectuos.

Electricianul a zis ca nu pot fi amandoi senzorii defecti pt ca nu ar mai merge masina.

Voi ce sfaturi i-mi dati? Bateria.bujiile,filtrele sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am sters toate erorile si i-am facut un test din nou dupa o saptamana.

Culmea ca nu a mai aparut nimic defect dar la cald cateodata tot asa porneste,inginerul a zis sa alimentez de la rompetrol ca e mai unsa motorina aia. Pana acuma am alimentat de la omv numai premium.Am sa incerc si asta si revin cu pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ajungi la adaptare sau resoftare pentru pornirea la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vazut problema asta. la unele golf 5... este o posibilitate sa fie de la demaror.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut! am si eu ceva probleme cu pornirea la cald! a atasat 2 clipuri ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc: la rece o ia perfect ...in schimb la cald face foarte urat! ati mai vazut/intalnit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e de la electromotor si ce anume? eu zic ca e de vina una din bucse cel mai probabil cea din cutia de viteze, asta dc se gaseste acolo bucsa si electromotorul nu are in cap pe el bucsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am o problema cu pornirea la cald foarte ciudata care mi sa intamplat de 3-4 ori anu' trecut si odata anu' asta odata cu venirea caldurii. Iarna nu am patit niciodata sau cand au fost temperaturi scazute.in fiecare dimineata , fie cald fie frig porneste fara nici cea mai mica problema, in schimb ,ieri, dupa un drum de 120 km mers constant 130km/h fara a opri motorul am ajuns la destinatie unde am oprit motorul pentru cca un minut, apoi la repornire "SURPRIZA", "NIMIC". Dau o cheie , dau 2 .... se auzea doar un "clanc" discret si atat . Mentionez ca bateria e de jumatate de an si are 85 Ah. Am zis ca n-o fi dracu chia asa de negru sa nu o mai vrea deloc. Si ....dupa 5 minute de incercari....o ia din loc.... fara probleme de parca nu s-arfi intamplat nimic. Dupa ce am patit anu trecut ...la schimbarea distributiei i-am rugat pe baieti sa se uite si la electromotor si au zis ca nu au gasit nimic neregula in el. Da dupa ce am patit si ieri faza asta ... nu stiu ce sa fac si de unde sa incep. help!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se auzea un clanc, este de la periile de la electromotor,ori consumate,ori mizerie pe colector.totusi poti verifica bornele de la baterie sa nu fie oxidate sau nestrinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Pt. aceasta hiba prima data trebuie facuta o diagnoza cu VagCom-ul.

Daca nu apare nimic suspect, parerea mea este ca problema - pornire buna la rece, dar greu de tot la cald are 3 cauze principale:

1. Coolant sensor; 2. Electromotorul (sau acumulatorul); 3. Versiunea de soft de pe calculatorul Engine (Trebuie facuta actualizarea cu SW original ultima versiune. Asa cum la orice PC exista update-uri, la fel exista si la ECU-ECM. Banuiesc ca nimeni nu are pretentia de la concernul VAG, sa fi scris toate soft-urile fara greseala din prima. Oricum sunt de apreciat pt. ca au recunoscut acest lucru si au scos versiuni ulterioare imbunatatite care au eliminat problemele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa, VW nu a scos nici un update pentru majoritate motoarelor la care exista problema cu pronirea la cald. Treaba cu updateurile e recenta si e generata de multiplele probleme pe care le-au avut motoarele 1.6 TDI, 1.2 TSI etc. care au fost "aruncate" pe piata si apoi softul tunat(inbunatatit) in functie de plangerile clientilor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am exprimat eu suficient de clar. Concernul VAG nu a imbunatatit softul numai pt. motoare, el a imbunatatit softul pt. toate modulele la care au aparut probleme. Dimensiunea DVD-urilor cu update de firmware e de 3 GB pt Audi, 2 GB pt VW etc pt. Seaa si Skoda.

Referitor la cat de ,,recent'' au aparut update-urile: ele au aparut cand s-a sesizat problema. Prima data am intalnit problema prin 2003 la o masina TDI din 1997.

Privind calitatea SW de pe ECU am spus-o si mai inainte ,,nimeni nu are pretentia ca concernul VAG, a scris toate soft-urile fara greseala din prima'' deoarece niciodata, nimeni nu a reusit sa faca un lucru perfect, care sa nu mai poata fi imbunatatit ulterior.

Oricum topicul se refera rezolvarea problemei cu pornirea la cald. Daca cineva are alte solutii mai bune decat cei de la Wolsburg f. bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau,

nu stiu cat are legatura cu topicul, dar intreb aici:

pana acum 2-3 zile de fiecare data cand puneam contactul se auzea un sunet, parca se amorsa ceva. Acum nu se mai aude. Care ar fi cauza si ce se poate intampla daca nu se mai aude sunetul acela?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Am o problema similara cu golful meu 5 1.9 105 cp din 2007. Masina are deci 4 ani si acum vreo 2-3 luni mi-a aparut prima data problema. Dupa ce am pornit am mers vreo 10 min., a trebuit sa opresc si sa pornesc din nou motorul dupa vreo 5 min. Surpriza, motorul a facut un zgomot foarte urat, a tremurat, s-a smucit ca si cum ar fi pornit in 3 pistoane fara sa porneasca. De atunci a mai facut asa de vreo 9-10 ori, dar numai dupa ce am citit forumul mi-am dat seama ca face asa numai la cald si nu la prima pornire.

Totusi mi se par simptomele usor diferite fata de relatarile celor in aceeasi situatie: adica demarorul nu invarte de cateva ori pana sa porneasca la cald, pur si simplu la cheie raspunde imediat cu un tremur puternic si necontrolat si se opreste. La urmatoarea cheie de regula porneste cu o usoara ezitare. Diferit fata de altii e si faptul ca mie iarna sub -3, -5 grade celsius nu porneste la sfert de cheie , ci demarorulse invarte de 2-3-4 ori dupa care porneste morocanos parca ar vrea sa ma injure ca l-am trezit din somn :)

Luna asta in mai trebuie sa ajung si la revizia anuala, insa mi-e teama de "priceperea" celor din service. Mi-e sa nu ies cu ea din sevice cu aceeasi problema. E cu ceva diferit de problemele voastre sau e "deja-vu" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

M-am tot uitat pe aici si nu am gait ceva care sa fie la fel cu problema mea legata de pornire. Am o octavia 2, 1.9 TDI din 2007, aproape 30k km. Masina pana acum a mers ceas dar azi dupa ce a mers tatal meu cu ea porneste greu. Mai precis cand a venit acasa am luat cheile sa o bag in garaj si dau la demarator nimic, mai pun o data contactul si tin mai mult demaratorul si porneste. Bag masina in garaj(precizez ca a mers foarte bine si normal) ma uit mai bine pe bord, nu era nimic aprins apoi dau iar la demarator si suprpriza iar porneste greu masina(trebuie sa tin contacul cam 2-3 secunde). I-am dat cateva talpi crezand ca s-a adunat fum dar nuprea era.

Dupa vreo ora ma duc sa o pornesc si parca pornea mai bine acum. Ramane sa vad ce o fi si maine cand va fi motorul rece ca acum era incins. Precizez ca ieri am bagat motorina si azi s-au parcurs cam 20-30km cu masina in oras, nu am mers eu dar aseara mergea bine dupa ce am alimentat. Sa fi fost motorina proasta? Sa fac plinul de la alta statie si sa vedem cum evolueaza? Eu ma gandesc ca putea fi de la bujii dar in cazul asta de ce sa faca probleme la cald?

Precizez ca urmeaza revizia cam in 2 luni. De la ultima am cam 8000km facuti si sunt cam 15000 cu filtrul actual de motorina.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

Spui ca pe bord nu ti s-a aprins nimic,cand ai dat la cheie?(eu cel putin asta am inteles,fi si tu mai explicit in ce spui).Electromotorul cum invarte?Invarte rapid sau greu?.Sa nu cumva sa fie de la baterie.Eu ti-as sugera sa desfaci bornele de la baterie si sa cureti bornele cu putin smirgher fin,si sa le ungi umpic cu putina vaselina,sa nu cumva sa fie oxidate si sa nu faca contact cum trebuie.

In primu rand fi si tu mai explicit,si daca poti fa si tu un filmulet si pune-l aici sa vedem si noi despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, voiam sa spun ca nu se aprinde nimic ciudat(becultele normale se aprind apoi se sting), nu ramane ninic aprins dupa pornire. Martorul de la bujii sta foarte putin(normal). Ideea e ca porni greu cand era cald, cand se mai raci porni mai usor.

Legat de electromotor invarte bine nu cred sa fie probleme de la baterie sau de la el. Chiar am schimbat la cealalata masina bateria recent si stiu cum se aude cand nu mai are forta. Ideea e ca si cand invarte sare acul de la turometru pana pe la 400-500 rpm si daca nu tin ~3s contactul pica turatia in loc sa o ia in sus.

O fi vreun senzor care trebuie curatat sau schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Problema ta seamana cu cele de aici

...dar cam devreme.

Este un fenomen cunoscut dar abia de la 150000km in sus

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit, sunt o carca de pagini. Pana la urma care este rezolvarea? Schimb senzorul ala de caldura? Daca da cam cat ma costa? Senzorul ala unde se afla, pot afla daca e de la el fara vag-com(nu am). Treaba cu softul cum este? Se poate face la reprezentanta? Asa cat costa? Daca se poate rectifica din soft cat costa si un ciptunning(la pachet) cu ocazia asta(ma intereseaza pentru eficientizarea consumului de carburant mai mult si daca e si o crestere de putere este binevenita)?

Testai azi de dimineata si vad ca porni la sfert. Posibil sa fi fost ieri si din cauza caldurii foarte mari? O sa mai fac teste azi cand plec cu masina, poate bag si niste motorina din aia scumpa sa vad cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel de ciudat cum nu a pornit luni, azi a pornit exact cum trebuia si la cald si la rece... Foarte foarte ciudat. Sa fi fost ceva in motorina? Azi ii dadui destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am o problema asemanatoare: fostul proprietar de la care am cumparat leonul a facut resoftare la voinea pt problema cu pornirea la cald. Acum porneste la sfert tot timpul, insa se aude o bufnitura infundata la pornire, aproape de fiecare data cand pornesc. Acum cateva luni am schimbat bateria si timp de aprox 2 sapt nu s-a mai auzit bufnitura, dupa a revenit. M-am interesat la electrician sa schimb platoul cu carbuni si dupa ce a vazut electromotorul a spus ca e valeo si ca nu se poate schimba, ca daca ar fi fost bosh s-ar fi schimbat usor. Daca cineva s-a mai lovit de pb asta, as fi foarte recunoscator sa-mi dea un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am observat o ciudatenie la masina si nu imi dau seama ce e de facut sau ce trebuie schimbat poate ma puteti ajuta sa deslusesc problema care suna cam asa - Cand masina este calda o opresc si la o perioada de timp nu e mereu la fel ci difera timpul de repornire al masini adica peste 2 min 10min.....incerc sa o repornesc si motorul da sa porneasca se scutura foarte tare ca si cum ar incerca sa o ia dar ceva il sugruma si se opreste mai dau o data la automat si o ia dar tot cu un mic zbucium (smucitura) care dureaza cateva sec pana incepe motorul sa merga rotund, ce credeti ca poate fi vreo valva ceva vreun senzor sau alimentarea defectoasa la pornire? deci precizez ca la rece porneste bine doar cand e cald motorul face cateodata figura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie efectuata o readaptare pentru pornire usoara.se schimba niste valori din mapa de pornire si ai rezolvat problema. poate porneste si fara electromotor dupa aia. :)

asa face toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!