Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

alexandru.zidaru

salutare! Am un audi A6 motor 2.0 tdi an 2005 si am aprins in bord un martor galben "check" , am pus masina pe tester si imi indica " codul erorii : 19558 , Flap intake motor " , are cineva idee despre cine e vorba ? de la service mi-au spus ca e vorba de clapeta de regulare ,trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

clapeta de pe admisie stricata.

doar se schimba cu alta noua deoarece motorasul e de plastic si s-a uzat.

am inteles ca s-ar putea repara dar pana la urma ajungi tot la una noua.

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kostas are perfecta dreptate - nu se repara, se inlocuieste. Este vorba de V157 - clapeta de cut off. Daca mergi asa o sa constati pe langa mesajul "emission workshop" un consum ceva marit, precum si o oprire nu tocmai silentioasa a motorului - ceva gen scuturat. Verifica sigurantele sa nu ai vreuna arsa in compartimentul motor. Nu stiu daca la Audi e acelasi principiu ca la VW, dar pe Passat de ex sau pe G V respectiva clapeta este legata cu bujiile si ventilatoarele - ma refer sa nu risti sa nu-ti plece ventilatoarele si sa dai in altele mai grave. Eventual, poti decupla respectiva clapeta pana la inlocuirea ei - eviti astfel arderea sigurantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.zidaru

Un pret estimativ pt clapeta de admisie la masina mea ? aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat este la tine, dar pentru masina mea preturile variau de la 900 ron (la colegii de pe forum), la 1300 ron (la reprezentanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.zidaru

scuza-ma ca te stresez dar e vreo diferenta intre "clapeta regulator sau regulare " ce mi-au scris cei de la service pe foaia aceea si clapeta admisie?unde pot afla si eu de-aici un cod si un pret pt piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa codul de eroare postat de tine, este vorba de V157 - acela este un motoras din cadrul respectivei clapete. Codul piesei il iei fie dupa cea veche, fie apelezi la un prieten care are Etka si ti-l scoate de acolo dupa VIN-ul masinii. Incearca sa vorbesti cu @ Kostas aici

Pentru solicitari de preturi vezi aria dedicata.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.zidaru

un cod pt piesa ? ti-as fi recunoscator .. WAUZZZ4F05N079757

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9.12.2004,motor BLB,cod clapeta 03G128063J,pe original in jur de 300euro,SIEMENS A2C59511698 in jur de 1000lei,VDO SIMENS accelasi cod- pret,VEMO 10-81-0024.Da o fuga la un meserias bun,sa ti-o bibileasca bine,am intalnit cazuri cand sa schimbat clapeta si nu era cauza defectului.

post-64586-0-93622400-1316073989_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.zidaru

imi da eroare 19558 , pe un tester scrie : flap intake motor - no signal si pe altul "presiune turbinara ... nu mai retin exact"

mi-e teama sa nu schimb clapeta degeaba .. mentionez faptul ca astazi am scos clapeta , am curatat-o f bine am dat cu spray special si pe la mufe si am pus-o la loc dupa care am sters eroarea cu un tester , s-a stins becul galben "check" si am plecat .. dupa aprox 20 km am oprit masina am pornit din nou si mi s-a aprins iar becul galben .. nu stiu ce ar putea fi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a doua oara ce mesaj de eroare ti-a dat? Parerea mea este ca e dusa clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.zidaru

eroarea 19558 tot pe aceea mi-o da. ma sfatuiti sa schimb clapeta cu tot cu motoras nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul este integrat in acel corp - el actioneaza clapeta. Ce se poate strica la el este fie dintii de plastic care angreneaza clapeta, fie integratul din inauntru - de obicei se arde - la mine s-a ars :(

Ai mai jos niste poze sa intelegi fenomenul

post-21426-0-66916300-1316199547_thumb.j

post-21426-0-78768000-1316199548_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.zidaru

Gata, am priceput... am scos-o eu acum cateva zile am curatat-o f bine insa problema e la motorasul acela .. dar ma gandesc , vreun cablu intrerupt sau mufa aiurea ... se poate? sau putin probabil..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.zidaru

Gata, am rezolvat problema ... am inlocuit clapeta de admisie , am cumparat una sh de la o firma de dezmembrari si am schimbat-o, nu mai imi da eroare si nu mai tremura motorul asa la oprire/pornire .Multumesc din suflet pt cei ce m-au ajutat cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un a6 din 2005 , 141 cp , 1998 ccm . dupa pornire merge cam 15-20 minute perfect si apoi de la 2400 r /m merge intrerupt. se tureaza pana la 5000 r /m dar foarte trepidat. parca ar intrerupe. ma poate ajuta cine cu un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut un test?la injectoare ce valori ai?nu prea cad injectoarele la motorul asta BLB dar se lungesc suruburile si oringurile se deterioreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spune si colegul fa inainte de toate o diganoza si niste loguri la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca ma bag peste topicul tau, dar nu am vrut sa mai deschid unul cu aceeasi problema...acelasi audi a6 cod motor BRE..schimbat 2 injectoare, acum vad ca pe unul care e nou valorile mi le da total aiurea...in sensul ca se duce pana in 1.7-2 ...apoi revine la 0.0-0.5 daca o accelerez putin si o las in relanti in cateva secunde creste iar valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai schimbat injectoarele(de care ai pus noi sau sh) ai schimbat si orinbgurile si NEAPARAT suruburile?suruburile in timp se lungesc si nu mai strang bine injectorul...cum se manifesta masina?probleme in mers la acceleratii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai de toate eu cred ca trebuie luata o compresie in cazul BLB... se stie ca au fost probleme la chiulasa si apoi sa se schimbe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexandru.zidaru

O intrebare : Aveti idee cam care ar fi motivul unui carait in momentul in care schimb vitezele la un audi a 6 2005 ? cand schimb din treapta unu in 2 caraie din 2 in 3 caraie si tot asa se aude dupa ce apas ambreiajul sa scot o treapta inferioara si sa introduc in una superioara un mic carait.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, inainte de a lua o decizie trebuie sa faci un test motor complet (parametrii motor) si dupa aceea vezi ce decizie iei. Despre valorile mari la injectorul cel nou poate fii doar o compensare pentru un alt cilindru care are o probleme sau poate pe cilindru respectiv (cu injectorul nou) mai exista un defect (uzura). Din fabricatie motoarele cu codul BLB prezinta la ralanti o usoara trepidatie care se repeta la un anumit ciclu (nu este permanenta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! imi poate spune si mie cineva ce inseamna aceste erori?

00542 needle lift sender-g80 sporadic:

open

short

circuit

to

positive

01375 engine mounting valve stage 1 sporadic:

output

does not

have a

contact

short to pos.

18034 p1626 data-bus

powertrain:

missing message

from transmission control

18033 p1625 Cate-bus powertrain:

implausible message

from transmission control

18156 P1748 internal adaption control

module limit memory:

chechsum exceeded error

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!