Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

BDG - 163 cp, manuala 6+1 sau Multitronic, motor montat de prin 07-2003 pana la final de viata(model 2004 - 2005).

BDH - 179 cp(Quattro), manuala 6+1, motor montat de prin 07.2004- final de viata(model 2005).

Cu actele respective nu stiu ce sa iti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am patit ceva ciudat...masina mea este din 2003 motorul BDH 179cp Euro 4.Am sunat la unul din 2004 care era de vanzare si era euro 3.L-am pus pe neamt sa se uite in brief si a spus ca scrie euro 3.

Deci intrebarea este s-a pus motor cu euro 3 pe audi a6 c5 din 2004?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, toate motoarele 2.5 TDI 179 cp, fabricate pana in 07.2004, sunt Euro 3. Singurul Quattro cu Euro 4, pe tip C5, este motorul BDH, ce exista pe A6 fabricate din 07.2004-> 12.2004, adica A6 4B model 2005, cutie 6+1 M. Nu exista automatik Quattro model 4B(C5) cu Euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da :) sunt sigur..cei de la rar mi-au incadrat-o euro 4 si scrie si la roata de rezerva parca codul motorului si scrie BDH.

Taxa a fost 1000 euro. ;) .

Cand ajung acasa iti spun si in ce luna e fabricata.

Modificat de Z X Z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai cu lamuririle suplimentare, ca e o informatie buna de stiut :) . Eu eram ferm convins ca doar 07.2004->12.2004 e BDH. Am cautat mult motorizarea asta si doar din lunile astea am gasit BDH.

Daca mai ai si o copie dupa BRIEF, sa vedem motorizarea si clasa de poluare(de pe BRIEF-ul original) ar fi foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

BDG pe A6 din 02.2003 pana in 01.2005 Euro 4 120KW

BCZ pe A6 din 02.2003 pana in 01.2005 Euro 3

BAU pe A6 din 02.2003 pana in 01.2005 Euro 3 132 kw

bdh nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

gicu, esti sigur pe afirmatie?

... Din ce surse ai aflat?

Nu de alta dar mie la reprezentanta mi-au spus ca nici vorba de revizie la cutie (care cica nu se face niciodata), ci mai degraba trebuie inlocuita o piesa aflata intr-o permanenta rotatie cat timp este motorul pornit... este vorba de piesa cu denumirea "torque converter", cod ETKA 09L323571 (selectata in imaginea atasata).

Nu costa decat vreo 47 de milioane fara manopera, evident.

post-8071-1273269928_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Am incercat cu search dar nu am gasit nimic relevant referitor la problemele mele.

La o scanare completa a masinii am scos log-ul de mai jos.

Poate cineva sa imi explice despre ce este vorba ?

Multumesc anticipat.

VAG-COM

Windows Based VAG/VAS Emulator

Version: Release 311.2-N

www.Ross-Tech.com

Dealer/Shop Name:

Workshop Code: 000 00000

Self-Diagnosis Log

Monday, 09 August 2010, 15:01:39

VIN Number: WAUZZZ4BZ1N012460

Mileage: 147.000 Repair Order:

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B1 907 401 B

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05

Coding: 01014

Shop #: WSC 46493

00014059 130 106CC150_1.V5A682299491

4 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 927 156 CG

Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dai o stergere la erori prima data, si vezi dupa aia care dintre erori iti mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ai rezolvat cumva ceva cu erorire alea ca am si eu acelasi motor si aceleasi erori sint curios cum ai rezolvato mai ales pe astea doua 00523 si 00553

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat senzorii cu spray de contacte, am sters erorile... si nu au mai reaparut de atunci.

Asta a fost cazul meu (fericit as putea spune)

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara.Am postat si pe alte topic-uri in speranta ca o sa primesc raspunsuri. Am si eu o mica nelamurire. Tinand cont de taxele exagerate din ultima vreme, mi-a trecut asa o ideie. Ce ar fi daca pe un audi a6 3.0 tdi quatro, s-ar scoate motorul si s-ar pune un motor de 2l (2.0 tdi). Cu modificari nu prea mari( turbina care este deja, un intercooler, soft, daca se doreste injectoare, modificare la evacuare, si alte chestii ce tin de modificari.) se poate obtine cei 240 cp, chiar peste 270+, nu pretind ca fiabilitatea motorului ar fi mare sau s-ar pierde, dar totusi e o ideie interesanta.Avantaje ar fi asigurare cu pret mai mic, impozit foarte acceptabil 180 lei nu 2200 lei pe an, posibil si o taxa de inmatriculare mult mai mica pentru cei ce doresc acest lucru.Acum intreb se poate monta direct motorul de 2.0 tdi in locul celui 3.0 tdi ? stiu ca 2.0 tdi are distributie pe curea pe cand 3.0 are pe lant.. aici ar fi ceva modificari... dar in principiu se poate? Ce ar presupune acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la a6 97-05 ceea mai mica motorizare quattro la diesel este de 2.5 TDI quattro 150 cp,la a6 05- ceea mai mica motorizare quattro la diesel este de 2.7 TDI quattro 163 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre A6 cu motor de 2.0 si motor de 3.0 este mare incepind de la puterea motorului si terminind cu impozitul. sigur ca daca vei dori sa-ti iei o masina exclusiv pentru tine si familia ta eu cred ca 2.0 iti va fi suficient mai ales daca nu esti vitezoman. dar iti pot spune din propria experienta ca nu este o masina deloc usor/ieftin de intretinut fie ea chiar si de 2.0 asa ca.......................pune in balanta tot ce ai de dat si vezi ce faci. succes.

Modificat de lucian190
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un A6 cu 2.0 de 140 se comporta destul de bine pentru orice om ce-si doreste performante obisnuite de la o masina,taxele si impozitele sunt acceptabile, deci multe plusuri pt aceasta motorizare. Confort, si tot ce da un a6 sunt iar in calcule, deci pareri pozitive la multe capitole, consumabilele etc fata de motoarele de 2.7 si 3.0, mai pui cauciucuri si atunci 2.0 te tine cu banii inbuzunar. 2.0 este un motor ok din punctul meu de vedere.

Drumuri bune si linistite tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu un update, pentru cei care mai au probleme similare: am schimbat convertizorul (piesa din imaginea ataşată mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna , am si eu o intrebare:vreau sa iau un audi a6 din 2007 2.0tdi 140 cp , dar am inteles ca sunt doua serii de motor pe motorizarea de 2.0tdi, si ca una dintre ele ar fi cu probleme, asa cum sunt si la vw( motorul BKP CICA ARE PROBLEME CU INJECTOARELE), stie cineva daca este asa si care ar fi seria de motor cu probleme? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

e BLB cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 Avant este o masina mare ..de familie, cine o cauta o cumpara pentru spatiu/confort/ si merita sa faci saltul de la Golf/Passat Variant la A6 Avant

Asa cum spune baiatul meu (4ani) Audi Avant mama masinilor.. are grija de copii nostrii ;-)

Motorul de 2.0 este bun, cu un consum ce variaza

oras -> 6.8 ~ 9 (calculat dupa bonurile de motorina)

Exterior -> 5.7 ~ 7.5 (calculat dupa bonurile de motorina)

Totul tine de cit de mult este solicitat motorul...de stilul de condus...

Este timpul pentru un Avant....

P.S: Germania este plina de Avant-uri....nu poti crede cit de multe sunt..toate modelele..toate culorile si motorizarile posibile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altele sunt problemele la motarele de 2.0 tdi de la audi in special a6.Pe a6 sunt 2 tipuri de motoare 2.0 tdi si anume: BLB si BRE.Blb-ul s-a facut din 2004 pana la inceputul lui 2006 si nu are probleme la injectoare decat ca se mai lungesc suruburile si trebuie schimvbate(recomand si schimbarea oringurilor).Problemele sunt la angrenarea pompei de ulei,care nu sunt asa grave cum par daca se acorda putina atentie.Nu exista masina/marca fara defecte caracteristice...

Am vazut multa lume care se plange de injectoarele de pe motorul de 2.0 tdi de 170 cp(de pe a4) care sunt marca siemens.Din ce m-am interesat eu astea siemnes sunt mai cu probleme.Pe BLB si BRE cred ca sunt bosch

Modificat de audia6tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Incerc sa ma pun in locul dvs si sa aleg intre 2L si 3L. Daca bugetul m-ar pune in dificultate privind intretinerea unui motor de 3L(aici vorbim de combustibil, impozit, rca, casco, consumabile, cauciucuri,etc...), cu siguranta l-as alege pe cel de 2L 140 cp.

Raportand puterea motorului la greutatea masinii, A6 2L 140 cp are 86cp/tona, in conditiile in care A4 dvs la 131cp are 95cp/tona. Din calculul asta rezulta ca pierdeti aprox 10cp/tona, ceea ce nu e f mult, dar intr-adevar este un oarecare pas inapoi in ceea ce priveste felul in care se comporta motorul.

Puterea mai mica a motorului o veti simti obiectiv in depasiri, si ceea ce percepeti obiectiv va fi amplificat in mod subiectiv de faptul ca masina este intr-adevar maaare. La ce ma refer: masina mare in general da impresia de masina moale, care parca fuge de sub tine, prin urmare, luad in considerare si faptul ca fiind o masina mai grea, mai lunga, etc...transferul maselor in viraje si pe franari este semnificativ mai mare decat la A4, lucrul acesta reflectandu-se in tinuta de drum. Acest lucru poate fi tot subiectiv ameliorat, chiar daca nu se intervine la trenul de rulare al masinii, printr-un un motor mai puternic, care da impresia de masina mai agila, mai vioaie. Concret, vorbesc de o remapare de la 140 la 170 cp, (aprox 350 euro) ceea ce ar duce masina la 105 cp/tona. In felul asta castigati 10 cp fata de A4, in loc sa ii pierdeti, pastrand consumul de motorina neschimbat si cu costuri mult mai mici fata de un 2.7 TDI.

Sper ca explicatia mea mai "umanista" se intelege, am incercat sa exprim in cuvinte ceea ce am simtit, lucru care nu e intotdeauna usor, si sper sa fie de folos. Bafta.

Daca luati motor de 2L, sa nu luati codul de motor care are injectoare SIEMENS

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Banuiesc ca ati observat ca omul intreba acum 2 ani .... banuiesc ca in tot timpul asta s-a si saturat de testat motorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!