Jump to content

Mers in "suturi"


Fulger
 Share

Go to solution Solved by ucy18x,

Postare recomandată

Am o problema la Skoda din profil Fabricatie 07.2004 . La rece se comporta perfect . Dupa ce atinge 90 grade , de la relanti pana la 2000 de ture are intreruperi ( balbaieli ale motorului ) . de la 2000 de ture se tureaza perfect normal . Manifestare in mers : Pana ajunge la 90 grade perfect . Dupa ce sa incalzit are smucituri pana la 2000 de ture . La deceleratie , la fel smucituri . Daca cineva cunoaste fenomenul si cauze ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa a facut cand si-a dat ortul MAF-ul. Tot varia intre valoare mica si mare. Decupleaza-l și vezi daca dispar smuciturile. Dar cel mai bine daca ai diagnoza si observi in mers parametrii, maf, iq, presiuni,compensari injectoare, temperaturi raportate de senzori, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Am si eu un Golf V Plus 1.9 TDI 90 CP cod motor: BRU. In seara asta a trebuit s-o scot pe ploaie, si cum ma si grabeam, am urcat in masina, am dat cheie si am plecat direct. Fara sa mai astept sa se incalzeasca motorul. Dupa vreo 2 km a inceput sa mearga in suturi in treptele 1-2-3. Trepte superioare nu aveam cum sa-i dau pt ca statea foarte jos in ture(incepea de pe la 2300 si nu trecea de 2500-2700 de ture, ca se zgaltaia foarte urat). Mentionez ca suturile au inceput sa apara dupa ce am luat vreo 2 baltoace cu apa mai urate(o fi vreo coincidenta sau nu, eu am zis sa scriu si asta). Ideea e ca nu imi dadea suturi ca altor colegi de aici, ci culmea, la turatie constanta( a 2-a in 2000 ture mergea ok), iar daca incercam sa accelerez, pe la vreo 2300 de ture incepea sa se zgaltaie foarte nasol. Dupa alti vreo 2-3 km de mers intr-a 2a la 2000 si putin de ture si-a revenit instant. Mergea exact ca inainte. Acul de la turometru nu mai oscila, masina tragea normal, ba chiar am si tras pe dreapta, am stat vreo 2 min cu motorul oprit, l-am repornit si dupa vreo 30 sec cat am stat cu el la relantii am plecat si n-a mai dat niciun semn de mers "in suturi". Am bagat si vreo 10 l de motorina si pana acasa nu a mai reactionat in niciun fel negativ. Motorina bag numai extra de la OMV. De la ce credeti ca ar putea fi acest "episod"?

Multumesc anticipat!

Modificat de Alex2258
Uitasem sa precizez faptul ca masina si-a revenit din mers.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara ,

Am un Tiguan 2.0 second hand .220000 km

Dimineata(mai ales pe vreme rece), o las masina pornita cca 10 minute apoi plec.Daca accelerez brusc  trepideaza si se aude zgomot de injectoare .Mecanicii au spus sa resoftez .Am resoftat si niciun rezultat.Dupa ce merg 5 minute cu viteza mica constanta se incalzeste si nu mai am nicio problema .Am fost la 5 service- uri si nu i dau de cap

Care ar fi cauza?Puteti sa ma ajutati cu un sfat ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sa va explic cum face la mine,poate ma puteti ajuta. La relanti nu oscileaza deloc doar cand merg de exemplu constant cu 50-55 km/h,pe la 1700-1800 rpm se si simte putin cum se balanseaza masina fata spate si se si vede acul de la turometru cum oscileaza sus,jos putin...ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara,

Am un Vw Multivan 2004,2.5 tdi 128 kw.La un moment dat in cuplu fie ca e in treapta a 2-a sau a 3-a chiar sin in celelalte superioare începe să meargă în șuturi ca si cum nu s-ar mai alimenta sau ar ramane fara motorina.

Avand in vedere ca am luat de nicio luna masina i-am schimbat cam tot ce se face.pompa apa,cupele alternative,ac,uleiuri filtre.Spoi am pus-o pe un tester si injectorul 5 era defect baga f.multa motorina.L-am necondiționat iar la celelalte 4 le-am făcut verificare si sunt in parametri,Am schimbat oringuri la toate.Apoi tot a început să meargă în șuturi dupa care își revine apoi iar si iar.In rămâneți nu face,accelerată pe loc nu întrerupe doar in mers.Pe tester nu da nimic,injectoarele ok,nu am pierderi de ulei,totul etans,turbina in parametri,nu fum nu nimic.

Va rog ajutati-ma daca ati patit asa ceva.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut am si eu o problema similara . De curand am achizitionat un sharan 20tdi 140cp cu o tacaneala la motor si un turbo galagios iar in jurul turatiei de 2300-3000 de ture motorul tragea in trepte dupa achizitie am fost in service unde am constatat ca necesita schimbare tacheti si ax cu came pe care le-am schimbat.  Dar tacanitul ramasese . Am continuat prin a desface chiulasa unde sa constatat ca erau montate un set de supape mai groase decat cele necesare sau inlocuit supapele sa schimbat garnitura de chiulasa si toate cele de trebuinta ( ghizi supape garnituri...etc tot) am scapat de tacanit dar motorul tragea tot in trepte dar la un nivel mai moderat am inlocuit si turbina cu una noua (nu revonditionata)iar simtomul tot nu dispare mentionez ca masina avea filtrul dpf anulat atat fizic cat si din soft. Am inlocuit softul cu unul original cu tpate updaturile la zi am testat si retestat fiecare posibilitate fara ca masina sa dea o eroare.

Mentionez ca toate valorile sunt in parametrii . Daca ma poate ajuta cineva va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut dragi colegi. Va rog sa ma ajutați si pe mine cu un sfat daca cumva v-ati lovit de o problema ca a mea sau cu un mecanic bun, in București, care chiar se pricepe, cel putin pe grupul VAG. Problema se manifesta in felul următor :

-atunci cand merg cu o viteza constanta, turatie constantă(1200-1400 rot/min), in treapta 2 sau 3(mai sesizabil in 3) ca si cum ai merge de exemplu in coloană, motorul incepe sa aiba întreruperi si masina "merge in șuturi".

-menționez ca se intampla numai cand motorul este rece, la cald nu am sesizat

-masina nu are nici un fel de problema in rest, merge, trage bine, atat în turații mari cat si atunci cand da șuturi, daca o calc, pleaca fara nici o problemă, nici o eroare stocata. 

Masina in cauza este un VW Passat B6 2.0 TDI 4Motion CBBB, cutie automata. 

Am facut un log in mers cu OBDEleven si in afara de o fluctuație(uneori) a cantității de motorina injectate in timpul suturilor, nu mi-a atras nimic altceva atenția. 

Va mulțumesc. Numai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am intampinat sa am si eu suturi in mers, este vorba de Passat b5, serie motor ATJ, an 2000, de obicei se intampla foarte des cand bag motorina standard sa am suturi in treapta 3-4-5, iar daca bag motorina extra se simte foarte putin in treapta 4 pe la 2000-2300 rpm, la masina se intampla si la cald si la rece.

Pe diagonza mi-a aparut in trecut senzorul  de vehicle speed, acesta fiind cel de pe cutia de viteze, insa nu cred ca de acolo poate sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 15.11.2020 at 13:39, Alin Lupu a scris:

Va salut dragi colegi. Va rog sa ma ajutați si pe mine cu un sfat daca cumva v-ati lovit de o problema ca a mea sau cu un mecanic bun, in București, care chiar se pricepe, cel putin pe grupul VAG. Problema se manifesta in felul următor :

-atunci cand merg cu o viteza constanta, turatie constantă(1200-1400 rot/min), in treapta 2 sau 3(mai sesizabil in 3) ca si cum ai merge de exemplu in coloană, motorul incepe sa aiba întreruperi si masina "merge in șuturi".

-menționez ca se intampla numai cand motorul este rece, la cald nu am sesizat

-masina nu are nici un fel de problema in rest, merge, trage bine, atat în turații mari cat si atunci cand da șuturi, daca o calc, pleaca fara nici o problemă, nici o eroare stocata. 

Masina in cauza este un VW Passat B6 2.0 TDI 4Motion CBBB, cutie automata. 

Am facut un log in mers cu OBDEleven si in afara de o fluctuație(uneori) a cantității de motorina injectate in timpul suturilor, nu mi-a atras nimic altceva atenția. 

Va mulțumesc. Numai bine. 

Cum ai rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Am k Skoda O2 1.9 tdi bxe 77kw. Problema este următoarea: când accelerez brutal masina îmi da nas ca și cum s.ar îneca pana da un nor de fum ca și cum s.ar desfunda, după care merge ok. Menționez ca am recondiționat turbo,injectoare, am schimbat debitmetru senzor map, grup electrovalve și tot nu am scăpat de Problema. M.a poate ajuta cnv cu vre.un sfat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis sa spun ca masina nu da nici o eroare dar totuși da aceste rateuri...nu știu ce sa ii mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Am o skoda octavia 2, motorizare 1.9 tdi 105 cp motorizare BXE.

Acum vreo 5 zile, s-a aprins check-ul in bord dar masina mergea ca de obicei, acum acum doua zile, masina a inceput sa imi mearga in "suturi" la o turatie constanta si ieri, mi s-a oprit in mers dar tin sa mentionez ca a pornit foarte rapid. Nu scoate fum de ulei, nu consuma ulei, trage ca de obicei, doar aceasta problema am intampinat-o, la turatie constanta, motorul merge in  " suturi ". am tinut-o vreo 20km in treapta a 4-a, la 3000rpm si s-a stins checku si parca nu mai mergea in suturi, dar dupa ceva timp, cand am scazut turatia, problema a reaparut.

Stie cineva de la ce poate sa fie ? tin sa mentionez ca masina are, in bord 630.000 km si nu s-a umblat la adimisie si egr. 

Duminica, cred ca o voi pune pe tester.. 

Am uitat sa mentionez ceva, mai sus. De vreo doua ori mi s-a plafonat in mers. Am oprit motorul si apoi l-am repornit si si-a revenit

 

Modificat de Bogdan2712
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din Vama! 

 

Am revenit in Ro de curand si am scos din garaj EOS-ul + rulota si m-am pornit in Vama. 

Observ ca masina trage in suturi rau in sarcina, am observat eu ca face asta intre 2500 si 3000 ture.

 

Tin sa mentionez ca in aprilie cand venisem in vacanta i-am curatat EGR-ul si paarca reincepuse sa mearga normal, ca-mi mai facuse ceva figuri.

 

In 2-3 zile vreau sa ma pornesc spre casa (~250km) 

 

Imi puteti recomanda mecanici si serviceuri serioase in Mangalia/Constanta? 

 

Totodata poate si ceva sugestii sa nu raman pe autostrada in drum. 

Ma gandesc daca scot mufa de la senzor de la EGR ar merge? 🤔 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Stancu Cristian

Salutare grup,am un Passat B6 1.4 tsi 122 cp,la plecare de pe loc nu tot timpul,am o smucitura de parca se opreste motorul,mentionez ca plecarea se face normal,nu sportiv,nu am nici o eroare ,am scanat toata masina.Ma gandesc sa nu fie din acceleratie.Aceeasi treaba se intampla si daca accelerez pe loc,nu se accelereaza usor,parca eu as calca acceleratia la maxim.Se mai intampla la cineva asa?Ca e enervant rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am achiziționat recent un golf 4 axr din 2004, motorul suna foarte bine iar după câteva zile m am decis sa îl spăl. După ce am spălat motorul și am avut o problema cu instalația senzorului g28 (de volant, problema pe care am rezolvat o) a mai apărut încă o problemă la motor. Am constatat ca motorul smucește în accelerare cât și în rulaj la  viteza constantă, la relanti mi se pare ca motorul ar merge rotund dar in rulaj pățesc chestia asta, inițial credeam ca o fi din cauza apei care a pătruns undeva unde nu trebuie doar ca au trecut 3 zile de la spălarea motorului și am parcurs undeva la 200 km + ca m am orientat sa las mașina cât de mult la soare dar problema persistă. Nu apare nici un fel de eroare in bord, toti martorii se aprind si se sting corespunzator. Dacă are cineva vreo idee sau sugestie I as fi recunoscător, mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Fa o scanare de erori cu vcds chiar daca nu ai nimic aprins in bord (nu toate erorile aprind bec in bord)

2. Fa un log in mers pe grupurile 3-10-11, vezi topicul de mai jos 

https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru

Ideea este sa vedem prima data daca nu cumva turbina sau EGR funcționează anormal, cu alte cuvinte dacă are aer suficient. Daca pe partea asta este bine trebuie verificat sistemul de alimentare cu combustibil/injecție.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 8/1/2022 at 9:30 PM, Silviu91 said:

Va salut din Vama! 

 

Am revenit in Ro de curand si am scos din garaj EOS-ul + rulota si m-am pornit in Vama. 

Observ ca masina trage in suturi rau in sarcina, am observat eu ca face asta intre 2500 si 3000 ture.

 

Tin sa mentionez ca in aprilie cand venisem in vacanta i-am curatat EGR-ul si paarca reincepuse sa mearga normal, ca-mi mai facuse ceva figuri.

 

In 2-3 zile vreau sa ma pornesc spre casa (~250km) 

 

Imi puteti recomanda mecanici si serviceuri serioase in Mangalia/Constanta? 

 

Totodata poate si ceva sugestii sa nu raman pe autostrada in drum. 

Ma gandesc daca scot mufa de la senzor de la EGR ar merge? 🤔 

Am rezolvat problema tot in Vama, singur, m-am uitat la cablaj, pe langa EGR am descoperit cateva roase, le-am izolat cu banda si de atunci nu am mai avut probleme :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!