Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.

Recommended Posts

iahimmihai

Si tot la distribuție îmi este gândul ...chiar dacă vine la semne la cale eu zic ca tot nesincronizate sunt axele, de acolo fum, consum și lipsa de putere.

Iar pornirea la rece bâlbâita cred ca a fost din eroarea asta ,din n345,am schimbat valva și nu o vad sa mai bâlbâie 

20210111_161047.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iahimmihai

    116

  • EEXCALADE

    39

  • lupo_bv

    29

  • ANdi B.

    20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se dezamorseaza sistemul de alimentare. Pune o supapa de unic sens  pe tur  intre tandem si filtru. Daca nu se rezolva ai de verificat/inlocuit : furtune alimentare,carcasa filtru,oringuri i

AndiB - fii seros nene!! Ce spui tu acolo despre chiulasa fisurata?!! Nivelul la antigel e f ok de cand am luat masina (e drept ca nu am mai mult de 500 km parcusi cu ea in o luna de cand o am) - oric

Cel din partea de sus a pompei tandem este turul

Posted Images

Siu eu cred că tot la distribuţie trebuie să fii atent. Chiar dacă sincronizarea pare ok, un avans de 5 grade ATDC mi se pare cam mare. Asta e dictat de ECU, dar probabil că are el un motiv.

Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Lupo asa este la toate bmn-urile 5 atdc când se citește cu vcds 

Edited by iahimmihai
Link to post
Share on other sites

Da, ştiam că s-a mai discutat asta, am revăzut acum discuţia de pe topicul cu Reglarea avansului. Fă un log în mers pe canalul 004 să vedem cum se comportă  în  plină sarcină. Dar ar trebui să discutăm pe alt topic că aici nu prea mai suntem On.

Link to post
Share on other sites

@iahimmihaiiahimmihai O problema asemănătoare o am și eu cu pornirea la rece cu un BMN din 2009.

Inainte sa recondiționez electromotorul si sa cumpăr o baterie noua pornea mult mai greu fata de acum.

În clipul de mai jos puteți vedea pornirea , pare ca porneste in 3 pistoane si "ma leagănă putin" sau ft rar porneste si se opreste iar la a 2 a cheie porneste perfect.

Acest simptom se manifesta doar iarna dar nici iarna mereu(sunt zile iarna în care pornește perfect).

Bănuiesc un injector pentru ca daca turez masina pe loc la ~1200 rpm am acelasi "leganat" iar valoarea injectorului 4 se duce la -0.8.

Si la mine ATDC este tot 5 iar Torsion value variaza intre 0.74 si 0.00.( in functie de turatie si de temperatura motorului ).

 

Screenshot_20210111-213531_Gallery.jpg

Edited by aysmen
Link to post
Share on other sites
iahimmihai

La mine chiulasa se exclude ca este noua cu tot ce ține în ea  de la cablaj injectoare la culbutori fără axe cu came ....am tandem nou baterie noua electromotor nou ...

Am văzut cantitatea injectata la tine 4.7 mg la mine este mare 5.5 -5.8 mg  o sa o cobor și eu din axa din spate perfect știu ca este 4.5 mg și avansul o sa îl duc în 0 sa vedem ce și cum 

Da am vazut pornirea este ca la mine aproximativ sa zic asa numai ca la mine nu se oprește...pare sa fie din alimentare se opreste ca e dezamorsata ..tu ai schimbat oringurile vreodată sa vezi dacă se schimba ceva ??? 

Asemenea filmează dimineața grupul 13 sa vedem injectoarele la rece

Link to post
Share on other sites
andrei04072

Salut , am si eu un 2.0 tdi bkd si am probleme cu pornirea , porneste foarte greu si dupa ce porneste  o las 10 minute porneste tot greu si la cald si la rece la fel se dezamorseaza foarte rapid.Sa fie chiulasa fisurata?

Edited by andrei04072
Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Valorile la injectoare cum sunt ??? Antigel pierzi?? (nu este neapărat sa pierzi dacă e chiulasa fisurata) tandemul cum este ??

Link to post
Share on other sites
andrei04072
12 hours ago, iahimmihai said:

Valorile la injectoare cum sunt ??? Antigel pierzi?? (nu este neapărat sa pierzi dacă e chiulasa fisurata) tandemul cum este ??

Masina e modificata pompa tandem e ok am pus vreo 3 la fel face, am injectoare cu duze firad...

Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Atunci ori din injectoare ori chiulasa e făcută ciur 

Scoate injectoarele vezi daca sunt afumate pe lângă....ma gândesc la patul de la injectoare sau poate fi chiulasa dacă e modificata cu soft injecție etc și ești și talpaci  nu duce chiulasa crapă scaunele supapelor ele crapă la 140-170 cp dar gândește-te la mai mulți cai 

Trebuie văzut și softul 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
CristiSorin

Salutare! Ati reusit sa aflati pana la urma problema pornirii grele? Eu nu ii dau de cap. Tot BMN 170 cp, de 3 luni pornește greu dimineata, nu mai trage ca inainte si da un nor defum albastrui la pornire, in rest pornește la ,, sfert''. Prima data am schimbat bujiile(NGK). Dupa am schimbat un injector care statea in - 1 si ceva. Acum toate stau intre +-0.2- +-0.5. Am mai schimbat un injector acum 3 ani deoarece nu mai ponea masina deloc(se dusese parte electronica) si tot atunci am schimbat si toata instalatia electrica a injectoarelor/bujiilor deoarece pe unele fire se vedea deja cuprul(acum arata bine). 

După schimbarea injectorului cei de la service au spus ca urmatoarea probleme poate fi din simeringurile de la supape(s-au dus si scapa ulei(fum) /preiune (pornirea grea) pe langa ele) sau simeringuri pistoane . Am dat chiulasa jos am schimbat simeringurile, s au facut scaunele la supape, planat, testata pentru fisuri. 

Daca tot era motorul desfacut am zis sa schimb si simeringurile de la pistoane(pistoanele aratau bine) +cuzinetii de la biela ca sa nu-l mai desfac inca o data in caz ca nu mergea. Am schimbat si cuzinetii de la axele cu came. Dar surpriza. Este fix la fel. Nu stiu ce mai poate fi

Edited by CristiSorin
Am uitat sa adaug ceva
Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Vezi la rece când pornești pune vcds pe grupul 13 și uitate la injectoare vezi ce injector o ia pe aratura pentru câteva secunde ...tu bănuiesc ca te uiți la ele la cald 

Link to post
Share on other sites
CristiSorin

Da la cald, dar si la pornire mai mult de +- 0.8 nu se duc. Într-adevăr cel pe care l-am schimbat se ducea in - 3 la pornire. Am facut acum si proba pentru pompa tandem. Am lasat o aseara cu spatele pe bordura, a pornit putin mai binisor, dar tot greu si cu fum

 

 

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link to post
Share on other sites

Si eu am un bmr,e identic cu bmn,porneste la sfert si dupa o saptamana ne pornită.

Dar,după 10-15sec după ce porneste,scoate fum cu miros de motorina.Am schimbat injectoare de pe un bmr,la el nu scoate fum la mine da,am inlocuit oringuri,suruburi toate stranse la cuplu.Ce am observat ca este motorina in ulei.Valorile sant ok pe inj si motorul merge bine de la prima pornire.Sa fie din chiuloasă ? Apa stă la nivel e curată si nici nu bolboroseste in vas.

Multumesc

Link to post
Share on other sites

CristiSorin... si eu ma chinui de vreo 2,3 luni cu un bmr dar la mine,CULMEA,porneste la sfert oricand,si la rece si la cald dar scoate fum"gros" cu miros de motorina.Eu iti dau un sfat,am tot citit pe ici pe colo,nu te mai lua de injectoare ca nu e problema de acolo.Eu atatea injectoare am schimbat ca am ajuns sa visez noaptea injectoare si oringuri.Am ajuns in faza in care am chemat un prieten si am pus injectoarele de pe  masina lui,tot un bmr,care mergea fara probleme si... degeaba,la mine tot scotea fum,am pus injectoarele mele pe masina lui si culmea că functionau bine si nu scotea fum.Asa ca problema cu injectoarele si oringuri e cam falsa in unele cazuri,daca valorile sunt intre -1,50 si +1,50 crede-ma sunt ok,astea toate testate de mine......

Link to post
Share on other sites

A încercat cineva sa schimbe garnitura pompa combustibil? Am înțeles ca pica și se dezamorseaza pompa. 

 

Link to post
Share on other sites
On 21.02.2021 at 16:28, read a scris:

Sa fie din chiuloasă ?

Multumesc

Schimba garnitura pompa tandem ( tot kit-ul ).

Link to post
Share on other sites

Salutare ,

 

Leon 1P , 1.9 105 cai , BLS , porneste foarte greu de pe o zi pe alta la prima cheie .. trebuie sa  tin contactul si 15-20 de secunde ca sa o ia .. dupa care porneste la sfert . 

Am schimbat oringuri injectoare si pompa tandem . Pompa de motorina se aude la punerea contactului.  Facea asa doar cand o lasam cu botu pe bordura si spatele la vale , cand era invers.. pornea mereu ....dar azi s-a intamplat minunea ... pentru prima data a pornit greu si cu spatele pe bordura si botul la vale.. Sa fie chiulasa de vina ? E cam scumpa din cate am vazut .. 2500-3000 lei.. iar din dezmambrazi nu m-as incumeta sa iau .. au si alea uzura lor ..

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 4 ore, Ivan Bogdan a scris:

A încercat cineva sa schimbe garnitura pompa combustibil? Am înțeles ca pica și se dezamorseaza pompa. 

 

Te referi la pompa tandem? Că nu găsesc nicăieri garnitură la pompa combustibil de cumpărat...

Link to post
Share on other sites

GARNITURA POMPA COMBUSTIBIL OE VW 03G145215B ma refer la asta. Am citit undeva ca la schimbarea ei au dispărut problemele cu pornirea greoaie la rece. 

Link to post
Share on other sites

Dacă este garnitura dintre chiulasa și pompa se vede pe lângă pompa (tandem) cum curge sub ea ...

Exista și un kit pentru pompa ( garnituri cauciuc, garnitura tabla ,șuruburi ,semering) dar nu recomand cât de bine se schimba o sa curgă pompa mai tare pe la capac ..deci nu merita 

Iar la 2.0 tdi cu doua axe nu prea curg pompele sa aibă vreo treaba cu pornirea ...au doua defecțiuni atat baga ulei în motorina sau ulei în vacuumul de la frâne din cauza oringului din pompa ...în rest sunt povesti iar dacă curge garnitura dintre pompa și chiulasa se vede sub pompa

Edited by iahimmihai
Link to post
Share on other sites
23 hours ago, gmtiby2016 said:

Schimba garnitura pompa tandem ( tot kit-ul ).

Care garnitura? Aia de tabla? Am schimbat 2... noi. Kit nu cred ca este la pompa asta 

Link to post
Share on other sites

De garnitura de tabla vb colegii.

Ba da este la vreo 150 lei de la 
Meat&Doria.....dar nu rezolvi nimic 

 

Screenshot_20210224-160719_Chrome.jpg

Nu de acolo este pornirea

Edited by iahimmihai
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept