Jump to content
ANdi B.

2.0TDi pornire grea la rece

Recommended Posts

iahimmihai
Posted (edited)

Poate sa fie dar la mine sunt mai multe simptome ulei in motorina valori proaste injectoare pornire grea la rece ....pornirea grea la rece si uleiul poate sa fie din tandem dar valorile la injectoare ...??

Injectoarele pe pistonul 2 si 3 le-am schimbat  si am aceleasi valori dar aceleasi nici mai mult nici mai putin 

Deci nu cred ca ar fi tandem  sau sa dea tandemul valori proaste doar pe cilindrul 2 si 3 ....mai mult tind spre chiulasa eexcalade spunea undeva pe un topic parca ca uleiul in motorina poate fi si din chiulasa

Edited by iahimmihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
janjean

Salut! Am o problema cu pornirea, câteodată. Am constatat ca la vreme mai rece nu o ia la prima cheie și învârte pana ia eroare. La urmatoarea cheie o ia sfert de zici ca N a avut nimic. In urma unor diagnoze repetate găsesc eroarea  senzor g28 - 16705-p0321-006- implausibile signal - intermittent. Ceva părerea, va rog?

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai
Posted (edited)

Am comandat chiulasa AMC noua echipata  cu supape ...chiulasa vine din Cehia in 2 zile o am...poate sa imi zica cineva care este diferenta intre codurile enumerate :

amc 908718k, amc 908818, amc 908818k

eu am luat amc 908818

 

Edited by iahimmihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin
Posted (edited)

Codul de chiulasa pentru BMN pana la 01.06.2008 a fost 03G103264EX, dupa aceasta data a fost 03G103264JX.

Ambele coduri corespund la AMC cu 908718 si 908718K, ultimul cod are si suruburile incluse, de astfel scrie si la ei pe site.

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai
Posted (edited)

Dupa serie sasiu nu e codul ala care il spui tu codul pe original este 03G 103 351 B iar pentru codul asta toate codurile de amc scrise mai sus sunt ok pe mine ma interesa diferenta asta 

amc 908818 vs amc 908818k ambele au supape pe ele iar ce ai pus tu una are supape una nu are 

Deci care este diferenta amc 908818vs amc 908818k

O sa va anunt dupa montare cum porneste la rece momentan inca astept chiulasa 

Acum am vazut este si jx pe original dar completa ...completa cu axe cu came cu tot 

Deci eu ma incadrez la 

03G103264JX completa  si  03G 103 351 B fara axe cu came 

Eu am luat chiulasa amc 908818 cu supape pe ea deci ?? Nu este ok ? Sau cum 

Edited by iahimmihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Codul 03G103351 B este pentru AZV, BKD, daca este vorba de aceste tipuri de motor este greseala mea pentru ca eu am considerat ca este vorba de masina din semnatura.

Rog un moderator sa stearga reply-ul meu de mai sus si acesta, deoarece a fost o confuzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Screenshot_20200617-122205.png

Este vb de masina din semnatura BMN

Am gasit catalogul de la amc iar etka imi intoarce dupa serie sasiu codurile alea cu b si jx

Dolfin nu ai gresit chiuloasele sunt toate aceleasi difera echiparea lor de asta sunt mai multe coduri amc 

Bmn Bmr Bkd sau tot ce este 2.0 tdi pd doua axe aceeasi marie cu aceeasi palarie ce difera si ce au una fata de alta difera anul de fabricatie ...dar aici alta poveste  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Faptul ca sunt coduri diferite in functie de codul de motor nu inseamna ca sunt exact la fel, care sunt diferentele, nu stiu.

AMC are si catalog on-line, https://web.tecalliance.net/amc/ro/home , cauta direct dupa codul original.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Nu ai inteles nu sunt diferite dupa codul motor 

Difera echiparea lor cu axe cu supape cu suruburi sau fara 

818 o fi revizuita 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Ma refeream la codurile originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai
Posted (edited)

Da mam uitat pe catalog este aiurea facut daca caut dupa masina gasesc codul original la 818  il gasesc la toate  defapt daca caut direct dupa cod de origine imi intoarce doar 718  sau 718k

Deci gata mam lamurit  codurile 718 nu au supape  cele cu 818 au

Pe la info scrie

Edited by iahimmihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin
Posted (edited)

M-as baza pe catalogul original, acelea se tin la zi de obicei, dar daca ai nelamuriri scrie-le celor de la AMC, sau suna-i, https://www.amc.es/en/contact/

Citat:

Ctra. Villavieja, 76
12520 Nules, Castellón
España
+34 964 65 94 94
dpto.ventas@amc.es

Edited by Dolfin

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Vad eu ce ajunge la mine maine 

Dar zic ca o sa fie ok 

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai

A ajuns chiulasa ...mai am de adunat accesoriile si ma apuc de treaba 

20200618_140655.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

 Nu te grabi cu montajul ,intreaba unde ai suspiciuni.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
constantin145

@iahimmihai ceva noutăți? Eu mă împotrivesc (ca un prost) să schimb chiulasa (deși problema cu pornitul e chiar după ce am schimbat chiulasa) așa că vineri am schimbat garniturile la pompa tandem... am rămas frapat de un lucru... pompa tandem era plină pe jumătate cu ulei combinat cu motorina (miros puternic de motorina). Însă tot la fel pornește... acum mă gândesc dacă să schimb motorul cu totul sau sa cumpăr chiulasa noua ( probabil pe la 4.000 RON ajunge chiulasa noua + montaj și un motor complet pe la 4.700 RON)

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Inca nu am adunat tot ce trebuie si cam pe  17 luna viitoare schimb chiulasa cu una noua amc

Nu schimba motor

Share this post


Link to post
Share on other sites
1ncepatoru

urmaresc cu interes subiectul. 2l 170 cai porneste greu la rece, in rest motorul merge f bine. am valoare mare pe injectorul 3, inlocuit cu unu second aceleasi valori, schimat injector 3 cu 4 si la fel valori mari pe injectorul 3. am inlocuit pompa rezervor pompa tandem furtune transparfente pe alimentare tur-retur, supapa de sens, reglat avans, dus masina pentru verificat injectoare...in final nu i-am dat de capat. ati reusit careva rezolvarea enigmei...ceva probleme la motor? mentionez ca motorul merge f. bine in rest. daca sta 6-7 ore porneste greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
florynsv

Eu as incepe cu un test de compresie, sa vezi cat are si daca este o diferenta pe acel cilindru fata de ceilalti. Daca e diferenta, atunci e clar ca este o problema in motor, fie la chiulasa si supape, fie la piston si segmenti. Daca nu sunt diferente, eu m-as orienta pe injectoare, dar spui ca sunt verificate.

Edited by florynsv

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Porneste greu si pierde din putere ....Ce cod motor ai ???? Daca e pd schimba chiulasa crapa la cilindrul 2 si 3 ...

 

Edited by iahimmihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
1ncepatoru

motor bmn, vw touran, 170cp

nu pierde din putere, nu pierde antigel

test de compresie nu imi face nimeni, ...ca nu au scule, nu investesc in ele

 

primul lucru am dus masina sa schimb oringurile...zic ei ca au dat jos injectoarele si nu necesita schimbate..se vede vizual daca sunt ok?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei.toledo

Am avut aceleasi probleme la BMN , chiulasa fisurata la cilindrii 2 si 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a

chiulasele de bkd sunt identice cu cele de bmn si bmr?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

03G103351B este codul de chiulasa pentru BVE, BWV, BMA, BKP, BUZ, BMR, AZV, BMN.

Dar...cand se schimba o chiulasa si se returneaza piesa veche, codurile de inlocuire sunt diferite in functie de codul de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai
22 hours ago, 1ncepatoru said:

motor bmn, vw touran, 170cp

nu pierde din putere, nu pierde antigel

test de compresie nu imi face nimeni, ...ca nu au scule, nu investesc in ele

 

primul lucru am dus masina sa schimb oringurile...zic ei ca au dat jos injectoarele si nu necesita schimbate..se vede vizual daca sunt ok?

 

Nici eu nu pierd antigel...  am schimbat zeci de oringuri dar zeci si injectoare ....fara niciun rezultat...schimba chiulasa .

18 hours ago, ionut10a said:

chiulasele de bkd sunt identice cu cele de bmn si bmr?

Fizic sunt la fel poti pune si bkd pe bmn si invers dar am impresia ca mai proaste au fost chiuloasele de bmn decat cele bkd 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri