Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

asta ati verificat?...problema o au motoarele CR de generatie noua EA288.

Problema cu pornirea e stiuta de ceva timp, cod eroare P0341. S-a descoperit ca din cauza mizeriei din ulei acea valva de la VVT se blocheaza si mototul se desincronizeaza. VW a modificat piesele cu probleme, iar acum daca cumperi, veti observa ca pentru acelasi cod ai piesa putin diferita. Este un video foarte, foarte bun pe youtube..poate l-ati vazut deja, insa daca nu, postez aici link-ul :

https://www.youtube.com/watch?v=DXvHdmq0reA&t=1171s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci n-a rezolvat nimeni?clar e chiulasa

...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Update. La mine a fost pompa din rezervor care bazaia dar abia baga iar cateodata baga normal. Am schimbat-o si totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 14.09.2016 at 7:43, EEXCALADE a scris:

Fa un log la turatia electromotorului la pornire,daca nu face 280-300 rpm repara-l sau inlocuieste-l

Stie cineva cum se face un LOG la electromotor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune şi grupul 012 pentru a vedea tensiunea bateriei şi eventual acţionarea bujiilor incandescente. Eu pun şi grupul 005 pentru a surprinde mai bine momentul pornirii.

Porneşti vcds/pui contactul/selectezi Engine şi grupurile/dai să facă log/porneşti maşina/dai Done/close la log. Dacă scade tensiunea prea mult o să se întrerupă comunicarea cu ECU şi logul este ratat. De aceea să ai acumulatorul bine încărcat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

Un caz rezolvat ....pornire foarte grea la rece trepidații în sarcina fum ,(dpf-ul se înfunda repede) valori injectoare urate,lipsa de putere mașina tragea că una de 90cp având în vedere că avea 170 cp ...defectul culbutorii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, am un motor 2.0 TDI cod BMN 125 Kw care pe timpul friguros porneste greu la prima cheie daca stationeaza aproximativ 24 de ore.

Am avut aceasta pb si iarna trecuta dar cum s a încălzit afara (din Martie si pana in Noiembrie )pornea perfect si dupa 3 saptamani de staționare.

Ce sa aiba daca primavara-toamna porneste perfect si dupa cateva saptamani de staționare iar iarna la prima pornire porneste greu iar apoi pe timpul zilei porneste bine.

Masina nu are stocată nici o eroare , bujiile si G62 sunt verificate și sunt ok, am pus si o supapă de sens pe tur intre filtru si pompa tandem.

 

Multumesc.

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand porneste greu scoate si fum care miroase a motorina ?

Pare ca se dezamorseaza sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum, masina are filtru DPF activ.Dacă nu tin mult de cheie se oprește si la a 2 a cheie o ia perfect, daca insist porneste ca in video de sus.

Este ciudat ca face doar in perioada Decembrie-martie.

Valorile la injectoare sunt bune ,(nu mai mult de 0.30 la relanti iar la turatie de 1200 rpm injectorul 4 are un +0.76) unghiul de torisune la fel(intre 0.35 si 0).

Cateodata cand porneste mai bine "timp de 1 -2 secunde ma leagănă putin".Acel simptom de leganare il simt cateodata daca accelerez pe loc pe la 1200 rpm.

Sa fie de la electromotor pornirea grea la rece?Am mai auzit cazuri la 2.0 TDi cu aceleași simptome....

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testeaza bateria / verifica cablaje/ fa log la turatie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura electromotorul si bateria in cazul tau, la rece injectia se porneste de la 200rot/min (chiar de la 180rot/min sub 0gr.C), ceea ce se obtine usor, iar in video de mai sus le-ai atins (totusi a scazut aproape imediat, dar era sufient sa porneasca, daca ar fi avut motorina), poti sa incerci totusi cu o baterie noua sau s-o asisti pe asta la o pornire la rece.

Mergi pe ideea de dezamorsare circuit.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuri injectoare dar mai degrabă incepe chiulasa să aibă probleme același lucru l-am pățit și eu până când a început să pornească foarte foarte greu...curios că nu pierd deloc antigel 

Aysmen daca o rezolvi spune-mi și mie te rog 

Eexcalade da la mine scoate fum când o pornesc cu miros de motorina dar nu se vede pe tobe din cauza dpf-ului eu am decuplat dpf-ul că sa vad

Părerea mea e totuși chiulasa la mine că am tot schimbat tot ce tine de alimentare și degeaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iahimmihai pai nu ai rezolvat dupa schimbare culbutori?ai schimbat si oringurile intre timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa rezolvat cu schimbarea de culbutori nu tot .....am scăpat de fumul din relanti și de lipsa de putere

Pornirea grea a rămas  ....am verificat axele erau oglinda nici o urmă de uzura ...problema este pe partea de alimentare  am pus și furtune transparente pe furtune tur și retur nimic nici o bulă de aer .....oringuri nu am apucat sa schimb dar următorul pas asta o să îl fac dacă nu merge nici cu oringurile schimbate ..o sa schimb chiulasa ..acum ori găurile de la injectoare sau ovalizat și scăpa presiune când sta ori sa fisurat chiulasa între injector și supapa că antigel nu pierd deloc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La passat ul meu 2008 bmr, am următoarea problema :pornire bună dimineața la rece, dar bâlbâita, și ușor trepideaza mașina, un pic mai mult fum alb pe țeavă, și parca bate un pic motorul, asta câteva secunde, maxim un min.,după e normal. La ce sa ma gândesc. Bujiile schimbate toate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant ,valori injectoare ,culbutori (la culbutori e des întâlnită problema lor ) dar verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valori bune pe injectoare. Problema a apărut odată cu venirea frigului. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii temperatura antigel cum sunt ?vezi că ai doi unu langa termostat și unul între baterie și motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update : problema nu s-a rezolvat. Singura chestie care amelioreaza problema pornirii la rece , este sa am rezervorul cat mai plin. Altfel nu pornește din prima cheie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iahimmihai cum pot verifica acei senzori, ma poți ajuta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu orice tester....dimineața înainte de pornire pui contactul bagi testerul și te uiți pe temperaturi....trebuie să aibă aproximativ temperatura care este afara dacă sunt diferențe mari atunci sunt defecți

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,  referitor la pornirea greoaie de mai sus cred ca am "gasit pb.

La relanti si la rece si la cald corecțiile la injectoare au valori de maxim 1 dar cand  accelerezi si iei piciorul de pe accelerație injectorul 4 se duce in +3.95 pt o clipă , (secunda 15 primul filmuleț) ceea ce este ciudat ca astazi in decelerare injectorul 1 se ducea in +3.95.(secundă 12 al 2 lea filmuleț)

Va atașez 2 filmulețe pentru a vedea.

De asemenea am făcut si un LOG la electromotor si vad ca prima turatie a electromotorului este de 120 rpm (am tinut destul de mult de cheie pentru ca altfel se oprea )

Ce părere aveți?

O sa incerc sa caut pe cineva in zona pitestiului sa fac un test de etansietate oringuri.

Screenshot_20191210-123116_Gallery.jpg

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine pornește parfum sa vezi la mine ....nu știu ce sa ii mai fac vreau și eu să bag aer pe la chiulasa sa văd dacă scapă pe la oringuri  sa îmi spui și mie procedeul ....am vb cu diverși mecanici unii dau din umeri unii spun chiulasa eu zic că nu este chiulasa că nu am pierderi deloc de antigel și marea majoritate la chiuloasele cu probleme pierdeau antigel curios că am pus furtune transparente pe tur și retur și nu vad nici o bulă de aer și dacă se dezamorsa  chiulasa trebuia să existe și aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva unde pot sa frezez scaunul injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!