Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Salut,

De ceva timp am o problema care tot persista la masina din semnatura, A3. Daca o las mai mult de o zi nepornita aceasta porneste foarte greu adica trebuie sa tin si sa dau la cheie cam 2-3 sec in functie de cat de mult masina a stat nepornita.

Tin sa mentionez ca bayeria am schimbat-o acum cateva zile cu una noua Varta Blue Dynamic de 72Ah.

Dupa ce o pornesc si o las cateva secuden si iau contactul a doua oara poneste normal fara sa mai fie greoaie pornirea. Ce am observat este ca atunci cand porneste greu mai imi da si fum negru, NUMAI LA pornire, in rest masina se prezinta foarte bine fara absolut nici o pierdere de putere.

Tin sa mentionez ca asta iarna daca lasam masina o zi nepornita pornea extrem de greu dimineata cam 10sec de dat la cheie.

Orice parere este binevenita deoarece chiar vreau sa scap de aceasta problema f. deranjanta.

Inca o completare: bujiile au fost verificate pe tester la auto stil si cica sunt OK, acesta verificare a fost facuta prin februarie dar de atunci situatia se agraveaza.

Numai bine

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta e din alimentarea cu motorina. Timpul necesar pana la pornire il foloseste pentru a amorsa din nou instalatia.

Ceva supapa scapa motorina inapoi in rezervor. Ori pe traseu, ori in pompa tandem, ori in alta parte, daca mai are supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin multumesc entru raspuns dar poti detalia putin mai pe intelesul meu?

:D

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... incerc. :blink:

Deci poate fi de vina si pompa de alimentare din rezervor, si pompa tandem, dar cel mai probabil de vina e pompa tandem. Adica e pompa ce incorporeaza si pompa de inalta presiune.

Pompa de inalta presiune are niste supape in ea pentru evitarea dezamorsarii in timp a instalatiei de alimentare.

Comportamentul motorului tau e explicabil prin faptul ca dupa ce sta mai mult timp, porneste mai greu. Probabil ca daca ai injumatati timpul de stationare, s-ar injumatati si timpul de dat la automat in gol.

Am atasat si un document despre functionarea motorului PD. Cauta sectiunea Fuel Supply.

Nu pot sa-ti spun 100% sigur care componenta e defecta, insa sigur e partea de alimentare cu combustibil.

Daca crezi ca te pot ajuta cu mai multe informatii, ai numerele mele de telefon la dispozitie.

11476VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut se cam intampla asta la PD170, VRS-urile o patesc destul de des si mai rar FR-urile. Incearca sa o parchezi cu botul in sus(pe o panta) si vezi daca se agraveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat< e posibil totusi sa nu fie relevant.

Eu parchez masina la Bucuresti jumate cu partea din dreapta pe bordura cealalta cu partea pe asfalt deci masina sta inclinata si apare aceasta problema, we asta dupa ce am parcat masina la Bz pe o suprafata dreapta si a stat cam....11h nefolosita nu a avut nici un fel de problema a pornit normal.

Am vb cu maestrul cipos si o sa ma duc la el la service, am cea mai mare incredere ca ii da de cap, pana atunci toate sfaturile sunt mai mult de bine venite.

Este destul de enervant sa vad cum trebuie sa tin la cheie pana porneste...

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cam asa se comporta cand una din supape nu-si mai face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astae foarte bine de stiut. Ai idee cum pot vedea si acest lucru cu vag com deoarece nu apare nici o eroare pe scanner. Pot aparea probleme si in timpul mersului? Ce se schimba de regula in aceasta situatie? Se poate schimba doar supapa?

Si da cu cat masina sta mai mult o data a stat 5 zile nemiscata inclinata de la dreapta spre stanga a pornit greu de tot, cam in 5 secuden de tinut la cheie.

LE: La pompa de acest tip te referi: 03G145209?

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Aia cred ca e pentru motoarele de 2.0TDI.

7e051.th.jpg

Cu vagcom nu ai cum sa vezi, fiind o problema de natura mecanica, ce nu implica nici un senzor.

Daca problema e in pompa, se schimba toata pompa. Nu se gasesc kituri de reparatie pentru ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles dar nu ar trebui sa fie doua pompe eu codul asta l-am luat de pe vagcat.com :angry: Adica asta e de inalta presiune cea care tine sistemul sub vacum nepermitandu-i sa se amorseze?

LE: banuiesc ca pompa din imaginea alaturata este cea din rezervor?

post-6794-1246276840_thumb.png

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de vacuum e separat de pompa de inalta presiune. Doar ca se afla in aceeasi carcasa.

Iar referitor la cod, trebuie verificat in ETKA daca e codul corect. Sau in cel mai rau caz vezi direct pe pompa ce scrie.

Insa trebuie sa fii sigur ca ea e vinovata, inainte de a cumpara alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza postata de tine aceea este pompa de vacum nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, este pompa de alimentare din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma care poate fi problema?

Azi cand m-am intors de la munca deci masina era stationata de aproximativ 10h am facut urmatoarele am pus contactul de 5 ori si de fiecare data am stat cu contactul pus cam 5-7secunde, a 6a oara am dat la cheie si a pornit mult mai bine aprope normal dar cu o usoara ezitare.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar, prinde aer undeva deci una din supape nu-si face treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK in acest caz ce se poate face ce pompa poate avea problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar una din cele 2 pompe poate fi cu probleme.

Si normal ca atunci cand tu tot pui contactul, pompa din rezervor face presiune si tinde sa umple instalatia inapoi. Ramane doar putin aer, care il simti prin acea mica ezitare.

Da de ce nu te duci la Cipos cum ti-a propus?

Asa pe ghicite e rau. Trebuie verificat cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc la baiatu am facut programare :) Dar mi-e sa nu pateasca ceva rau masina daca merg asa cu ea. Are ce sa se intample aveti idee?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai pornit masina de ieri seara o sa o pornesc diseara cand ajung acasa deci sta cam de 24h pe trotuar :lol: sa vedem ce se intampla, o sa fac chestia aia cu pusul contactului de 5 ori si de abia a 6a oara dau la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai aflat ceva: atunci cand masina porneste greu scaote si un fum alb. Din cate am inteles de la Al Bundy si de la Cipos asta este din cauza ca nu am motorina in system, adica amestec sarac in motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Andi,de cand a aparut problema asta?Coincide cu inlocuirea distributiei?Verifica pompa tandem(7,5 bar la 4000 de rotatii) ,verifica efentualele pierderi de combustibil ,verifica debitul pompei de transfer ,cea din rezervor.Daca toate sunt ok verifica oringurile injectoarelor ,se poate pierde presiune pe acolo.Toate cele bune! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tutu0581: distributia am facut-o anul trecut la voi :D, deci este exclus sa fie din cauza asta, problema s-a accentuat de cand parchez masina in panta aici la Bucuresti, o sa vad ce imi zice cipos joi.

Tineti-mi pumnii baieti :icon_thumleft:

tutu0581: multumesc mult :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Multumesc tutu0581 pentru ajutor ;) Problema era cum ai zis si ai vazut de la oringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

din nefericire problema iar a revenit. Ce este aiurea ca imediat cum se incalzeste porneste si mai greu si cu mult fum alb. Orice sfat e mai mult decat bine venit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!