Jump to content

AUDI TT RS


Miti@Caractere
 Share

Postare recomandată

@docman: Nu te uita doar la cate optiuni are la cutia de viteze sau la electronica, era vorba de pasiune, fun si traditie.

OT: A4 B7 2.0 TFSI quattro face drift?

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fuscobal

    32

  • docman

    20

  • Bogdan_wrc

    16

  • ANdi B.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

DA FACE, poate transmite mai mult de 50% pe puntea spate deoarece este QUATTRO NU HALDEX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA FACE, poate transmite mai mult de 50% pe puntea spate deoarece este QUATTRO NU HALDEX

adica torsen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andi_B

spui teoretic sau practic? Ai vazut tu asa ceva pe asfalt cu motor de 2.0TFSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andi_B

spui teoretic sau practic? Ai vazut tu asa ceva pe asfalt cu motor de 2.0TFSI?

Cu motorul de 2.0TFSI nu am vazut am facut asa ceva cu vechiul motor 3.0 de 200cp de pe B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a. 3.0 benzina pe b6 are 217 (220PS) nu 200 cai. Si e un v6 fata de un 4 inline cu turbina.

b. b6 e mai usoara decat b7 pe fata

implicit n-ai vazut insa presupui. Ok, eu iti zic ca personal nu cred ca-ti face. Chit ca e torsen.

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

docman explica de ce presupui ca un torsen nu poate face de pe B6 - B7 asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- e combinatia motor cu cuplu cam mic pentru greutatea masinii

- esp-ul care se recupleaza automat (chit ca l-ai dezactivat) incepand de la platforma b7

- greutatea notorie a b7-lui pe fata (e mult prea in fata puntii). la b8 e ceva mai bine insa nu stralucit.

- nivelul de tractiune al masinii in general.

care face ca ok, o faci sa derapeze, insa pleaca in lateral total. Nu pune puterea pe spate ca un wrx de ex.

Daca vrei exemplul dus la extrem, RS4 n-o sa-ti faca niciodata drifturi cum iti face un WRX STI care e tot vascocuplaj ca si haldexul insa cu alte caracteristici.

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca TT-RS-ul se descurca binisor si pe circuit:

Hockenheim Short 1:15.0

Auto Zeitung 17/09 Handling track: 1:41,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Modificarile aparute actualmente pentru TT-RS :

- MMChip si Sportec > 400CP si 550NM (software)

- ABT > 420CP si 570NM (software si intercooler)

- MTM > 500CP ( ? ) > in dezvoltare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

TCM TURBO Fahrzeugtechnik Gmbh (inclusiv la mine in Romania) - de la 340CP la 380CP . Cuplu motor de la 450Nm la 505Nm (totul software)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vai de mine, masina asta mdata usr eun M3 Killer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca la R20, au putut..la TT RS de ce nu?

"putting the outputs to all corners via VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEEE hai sa nu fim asa de increzatori in ce citim au uitat acolo sa precizeze ca puterea se transmite integral pe puntea spate atunci cand puntea face are aderenta 0 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

CUm ziceau si cei de pe youtube un film total inutil facut de cei de la auto car care in ultima vreme dar dovada de totala lipsa de profesionalism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era un film de prezentare...nu chiar test-drive comparativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Interesant. Pentru 402CP platesti 1900E si pentru 424CP platesti 8586E !?!? Ma intreb cine o plati diferenta aia pentru doar 22CP in plus ???

Pana acum, Avus performance a reusit sa extraga cel mai mult din 2.5TFSI > 460CP/640NM > http://www.avus-performance.com/?p=1492

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti totusi sa patram nota realista a acestui thread orice tuner declara mai mult decat scoate efectiv motorul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NTZ! mtm-ul face invers. Toate upgrade-urile facute la ei au fost urmate de dyno si de fiecare data a iesit mai mult decat e declarat la ei pe site.

Interesant costul de upgrade, de fiecare data se dubeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 2.5 are capacitati mult mai mari de tuning fata de 2.0 cilindree mai mare row power mai mare :)) IAMI :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!