Jump to content

Probleme cu instrumentele de bord la Sharan


AudiPerformance
 Share

Postare recomandată

AudiPerformance

Salut,

Am intampinat o mica problema la masina unui client si am zis ca nu e loc mai bun de cautat informatii decat aici pe forum. Masina a venit la noi pe platforma pentru a-i reface motorul, pana aici toate bune si frumoase. Dupa ce motorul a fost gata si apoi pus pe masina (am uitat sa specific ca avea motorul in portbagaj pentru ca fusese deja scos de alti mecanici) surpirza: ceasurile de bord nu functioneaza. Am incercat sa facem o testare din pacate nu ne lasa sa "comunicam" cu bordul sub nici o forma. Am luat toate manualele posibile si imposibile si le-am citit din scoarta in scoarta pentru a vedea unde poate fi problema si nimic. Bordul pur si simplu nu vrea sa mearga desi se aprind becurile si toti martorii dar apa nu urca, indicatorul de combustibil sta in permanenta pe pozitia "plin" turometrul si vitezometrul sunt la 0.

Acum am vrut sa facem altceva: sa luam un bord de la un alt Sharan si sa-l punem ca si test pe asta. Totusi eu stiam ca nu se poate pentru ca are un calculator codat intr-un anumit fel si nu il citeste (Si aici as vrea sa ma contrazica cineva daca gresesc) totusi nu am gasit mai nimic despre asta in nici un manual de reparatii.

Problemele mele sunt urmatoarele:

1. Stie cineva daca eu folosesc un alt bord trebuie sa fac codare? Pentru ca mi-e frica sa nu fie ca la BMW (unde se da peste cap total si trebuie rescris tot softul din EKM). Si prietenul care s-a aratat dispus sa ma ajute sa nu cumva sa i se intample si lui ceva la bordul lui.

2. Codarea este cea obisnuita cu VAG-COM? sau daca pun un bord nou isi preia singur informatia (iar e cazul de la BMW dar fiind singurele masini la care am mai facut asa ceva le iau ca referinta)

Daca stie cineva mai multe despre asta il rog sa scrie aici intrucat orice informatie este binevenita.

Multumesc,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pui bord de pe alta sharan, alhambra sau ford galaxi model respectiv, nu se intampla nimic. La modelul asta imobilizarea este separat, deci cu pornirea nu ai nici o treaba. Legat de copieri de info dintr-un modul in altu la vag nu este, mai ales modelul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenzofocsani

sall...si eu am fost nevoit sa schimb ceasurile de pe masina mea...insa mi sa intamplat ca imi arata gresit viteza in mers....asa ca ptr siguranta ta verifica viteza in mers....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

pai da dar la mine nu merg deloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Bună tuturor !

Am un Sharan 1.9 TDI din 2002. Se pare ca nu m-am descurcat prea bine la montarea display-ului din bord deci am nevoie de alt bord. Al meu este

7M3920840N iar ceea ce am găsit este 7M3920840C. Nu ştiu care sunt diferenţele, dacă sunt sau nu compatibile.

Eventual poate ştie cineva vreun site cu specificaţiile necesare.

Mulţumiri tuturor celor care vor binevoi a mă lumina în acest sens !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca arata identic poti sa l pui,imobilizaiderul la sharan nu se afla in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!am o problema la un sharan!cand iau contactul imi dispar si display-urile din ceasuri.e ca si cum ai scoate borna la baterie.acele la ceasuri raman in pozitia in care s-a oprit motorul,adica raman ca si cum ar indica turatia-800rpm,motorina si apa.stie careva care ar putea fi cauza?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta de care am vorbit ai verificat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

Despre care siguranta e vorba (unde se gaseste)??? tot aceasi problema este si la un seat alhambra din 2001 in plus nu se poate face nici diagnoza pt ca nu vine curent la mufa pentru diagnoza oare are vreo legatura?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: De ce se aprinde becul la ESP, fara sa apesi butonul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o diagnoza poate sa-ti spuna asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sașutare,

Al Bundy ai spus in postul 8 despre o siguranta nu ma poti ajuta si pe mine sa gasesc acea siguranta? care ar avea legatura cu aceasta problema: (cand iau contactul imi dispar si display-urile din ceasuri.e ca si cum ai scoate borna la baterie.acele la ceasuri raman in pozitia in care s-a oprit motorul,adica raman ca si cum ar indica turatia-800rpm,motorina si apa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sall...si eu am fost nevoit sa schimb ceasurile de pe masina mea...insa mi sa intamplat ca imi arata gresit viteza in mers....asa ca ptr siguranta ta verifica viteza in mers....

Salut, la fel am patit si eu.Am schimbat bordul si acum imi arata mult mai mult adica daca merg cu 30 la ora pe bord imi arata 50.

Cum ai rezolvat problema?

Modificat de tirlosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenzofocsani

sall...nu am reusit sa il fac sa functioneze corect si pana la urma am pus bordul vechi....am incercat chiar si copierea memoriei de pe un alt bord de sharan dar rezultatele au fost tot negative.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.

Trebuie sa existe o metoda, numai ca trebuie insistat in cautarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut

am si eu aceeasi problema cu mufa de la tester ,nu primeste curest

ai aflat de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Nu am gasit unde sa postez si am deschis un nou topic. Ma o problemma cu vitezometru la Sharan 1.9 tdi 116 cp an 2001. Cu motorul pormit fara sa ma deplasez de pe loc vitezometrul o ia razna si oscileaza intre 60 si 120 km la ora. Astept sugestii. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, trebuie facute cateva teste - cu VCDS-ul, sa vezi daca e din ceasuri sau nu.

daca e din ceasuri - trebuie desfacute si cautate - sa vedem ce s-a dus. Altfel, puse altele - cumperi pe SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare la toti colegi,am vazut ca aveti si voi aceiasi problema ca mine,cu ceasurile de bord la 2001-2003 ,si al meu face la fel cind iau contactu se reseteaza tot acul la turometru ramine pe la 800 rpm si nu se inchide corect usa la sofer,chesti interesanta este ca am montat pe masina un dvd auto jvc si de cind iau contactul mai dureaza vreo 20 secunde pina se opreste radio in tot acest timp ceasurile de bord functioneaza cum se opreste radio pa nu mai apare nimic nici pe ceasuri si nici usa sofer nu se inchide,am reusit sa fac diagnoza numai cu radio pornit daca scot radio afara nu am curent la mufa iso pe vag com imi da led usa sofer inchidere centrala in scurt la masa intrmitent ,si releu incalzire parbriz fata scurt la masa intermitent,bineinteles si esp sta aprins din cauza ca nu se alimenteaza numai cind pornesc radio,ati rezolvat ceva cu problema asta ca eu nu ii dau de cap, firele nu au nici pe dracu la usa ca le-am purecat numai daca e undeva prin bord vreo problema,eu ma gindesc serios chioar sa vind masina , am lipit la cabluri pe la haion pe la usi ca erau rupte dar acu nu mai stiu ce dracu sa caut, daca ati gasit problema scrieti va rog frumos un mesaj privat sau pe forum ca este folositor si pentru alti colegi care probabil o sa aiba aceiasi problema.



colegu ai rezolvat ceva in legatura cu problema de la sharan ,acum am aceiasi problema ca si tine si nu ii dau de cap .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti firele de la radio face la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scot radio face aproape la fel numai cind iau contactul se stinge tot imediat de pe ceasuri si turometrul ramine pe la 800 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

help!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam tarziu am vazut si eu topicu asta. Problema este firul care iti alimenteaza mufa de diagnoza, radio, bord, parca si g85. In majoritatea cazurilor eu am gasit problema  , langa scaunul soferului, sub bucata aceea de metal care acopera instalatia electrica.  Acolo ai un nod la firele astea. Daca iti e frica/lene sa desfaci atata, fa un trap intre siguranta 32 si pinul 16(fir rosu) al mufei de diagnoza. Faza cu radio o patesti, din cazua ca tu nu  ai scos pinul din mufa , iar radio iti alimenteaza acest circuit prin firul de remote/power antena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu unu am tensiune pe pin-ul  16 masa e ok dar tot nu comunica, interfata este vcds 11.13

, care ar fi pb

Modificat de d3luxsoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!