Jump to content

Golf 6 - Probleme ambreiaj


mAku5000
 Share

Postare recomandată

Buna, am si eu o intrebare, Golf 6 1.6 TDI 2011 are volant cu masa simpla sau masa dubla? Am intrebat in diverse locuri si unii imi spun masa dubla, altii masa simpla. Pentru masa dubla am inteles ca nu exista doar Sachs si as fi vrut sa pun Luk. A pus cineva de aici kit de ambreiaj Luk pe 1.6 TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
crystyanoyookeke

Salut...Am si eu un G6 1.6...Am si eu o problema cand bag in viteza treptele 1,2 si 3,ridic piciorul de pe ambreiaj si accelerez se aude un cloncanit cand intra practic in sarcina motorul(tin sa mentionez ca daca ridic piciorul de pe ambreiaj lent si accelerez usor nu se aude...se aude cand o bruschez mai tare putin)

 si cand o las in viteza fara sa schimb treptele si se decelereaza putin cand accelerez mai brusc tot asa face...tin sa mentionez ca se aude cand e rece afara si e rece masina...dupa ce merg ceva km cu ea nu se mai aude...astept pareri...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

La mine face acel șoc la unele plecări de pe loc, asta bănui volant că e pe ducă și nu mai țin arcurile din ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crystyanoyookeke

Imi face si la plecarea de pe loc si in treptele superioare...e cam deranjant ca de fiecare data cand schimb si accelerez se aude acel cloncanit...am fost la un service si au zis k este de la bucsa antibalans...am schimbat toate bucsele pe sub ea si tot asa face...

Tin sa precizez ca imi intra bine in viteze...nu se aude nicio bataie sau altceva sa dea de banuit...masina trage bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Saltut, am o problema cu masina. Am dus-o la mecanic pentru inlocuire motor iar acum in bord apare "depress clutch to start" chiar daca are ambreiajul apasat la fund. Bateria este noua, am schimbat si senzorul de ambreiaj pe Valeo. Ce as mai putea verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Verifica in blocurile de măsură (nu știu unde in Advanced Measuring Blocks, dar în Measuring Blocks este pe grupul 006) cu contractul pus, daca la apăsarea ambreiajului se schimba un bit din 0 in 1. Daca nu se întâmplă asta cauza posibilă ar fi probleme de cablaj sau montare defectuoasă a switch-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

salut la o2 fl la lasarea ambreiajului si apasarea acceleratiei daca il las un pic brusc dar nu chiar ff tarese simte o bataie a ceva mecanic, cred ca la cutie sau posibil tanpon cutie, ati mai intalnit o astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

in speranta ca forumul nu e chiar asa mort precum pare... intreb si eu... imi pare ca am rulmentul de presiune de la ambreiaj pe duca. 
1) o fi doar rulmentul? cu ambreiajul liber nu se aude ca bate volant...
2) chiar daca o fi doar rulmentul, daca tot dau jos, sa schimb tot kitul?
3) care kit sa pun? vad ca lumea oscileaza intre luk si sachs
https://streamable.com/bb9dzu

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. trebuie demontat tot pentru a vedea;

2. depinde cati bani ai. totul e ideal (inclusiv volant), daca nu a mai fost schimbat;

3. care se potriveste la tine. sunt unele coduri de motoare care au doar de la LUK, altele doar cu SACHS si altele de la ambii producatori. LUK permite un joc mai mare in volant fata de sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 260k deja si nu a avut vreodata schimbat din ce stiu nimic la ambreiaj. intrebam 1 nu in ideea de a face economie ci in ideea de "as prefera sa nu ma ating de parti care nu-s stricate". daca demonteaza si vede ca volantul si restul is ok, sa le las sau sa le schimb oricum? ... daca e ideal sa schimb tot oricum, schimb tot. seria mea de sasiu e WVWZZZ1KZDW087303. nici nu stiu ce masa imi trebuie. motorul e CFFB 2.0 140. 
legat de ce ai zis de LUK, sa inteleg ca asta e un beneficiu si deci daca pot sa pun LUK, sa fac asta?

Mersi de raspunsuri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cativa ani, mecanicul meu m-a sfatuit sa iau Luk, se pare ca a devenit mai bun decat Sachs. Pana acum nu am avut vreo problema cu Luk la nicio masina a mea.

Comanzi kit complet de ambreiaj dupa seria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 260k km as schimba tot, inclusiv volant.

Nu pot spune ca LUK e mai bun ca SACHS sau invers. Faptul ca LUK permite un joc mai mare la volant poate insemna ca are arcuri mai moi. Daca este bine sau nu...nu pot spune spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic bun cu experienta, care schimba sute de ambreiaje, poate sa traga aceasta concluzie. Obligatoriu schimbi si volant (kit complet).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare.
A găsit cineva o rezolvare în legătură cu acel zgomot(bătaie) atunci când nu este apăsata pedala de ambreiaj?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru scartaitul pedalei de ambreiaj aveti idee de vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!