Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns!

Ce imbunatatiri ai obtinut adaugand Adizol T6?Din descrierea lui as putea spune ca este mana cereasca.Si inca un amanunt;folosesti in combinatie LM 1052 cu Adizol T6,respectiv 40ml Lm 1052 + 0.2ml Adizol la 10L motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am renuntat la uleiul Sprint 2T din MOL. Nu stiam de ce am esapamentul putin afumat in ultimul timp.

Folosind motorina EfixS de la Rompetrol din oras, simt motorul la fel de rafinat ca si cu motorina MOL EVO + ulei Sprint 2T, asa ca raman pe varianta Rompetrol.

Nu stiu daca pe viitor voi mai folosi ulei, dar pe cel de la MOL sigur nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C o s m i n  fa o incercare cu liqui moly 1052. Nici eu nu am crezut ca poate fi o diferenta sesizabila intre diferite tipuri de ulei 2t tinand cont de cantitatea foarte mica care se adauga in rezervor, dar incercand mai multe am vazut si diferente. La liqui moly am ramas dupa ce am testat kaufland, mobil 1 si mol si mi se pare cel mai bun, chiar daca e mai scump (cam 40 de lei litrul). Eu folosesc doar 2t, fara alti aditivi si in 90% timp motorina standart. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emi_ Adizol T6 este o chestie care îmbunătățește arderea și atât! Depunerile în filtrul de particule scad semnificativ, egr-ul se păstrează mai mult timp curat (am văzut demontat după 20000 km rulați cu el) , scad noxele(asta chiar am verificat pe mașina mea la itp). Din efectele pe care poți să le verifici imediat sunt un consum un pic redus și mai multă putere la turații reduse. Dozajul menționat de tine este cel pe care îl folosesc. 

Aici noi ne împărtășim experiențele, important este ca tu să găsești varianta optimă pentru tine iar asta presupune să experimentezi. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am alimentat cu Shell V Power la care am adaugat cca. 200ml Kaufland. Desi foloseam si inainte 2t, dupa 2500rpm aveam un "rontait". De cand cu motorina aditivata si 2t, e ca si cum as conduce un benzinar. Am abia 150 de km rulati, si deja se simte. 

Mai am de un plin din uleiul Kaufland, apoi voi incerca si eu LM, dar tot in combimatie cu motorina aditivata.

Daca voi mai observa ceva, voi posta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dydu_kuf Te anunț că LM-ul nu reduce așa de bine zgomotul motorului precum uleiul din Kaufland, dar are efecte mai bune dpdv al dinamicii motorului. Asta că sa știi la ce sa te aștepți. Niciun ulei testat de mine nu a liniștit motorul precum cel din Kaufland.

De curiozitate, cum de ai mai găsit 2t Kaufland? Eu m-am uitat în 2 magazine in București și unul in Bacău și nicăieri nu mai aveau. (Nu asta a fost motivul pt care am renunțat la el, ci l-am înlocuit de înainte să dispară).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru fanii uleiului de Kaufland există alternativa Wolf sintetic 2t .Arde mult mai curat și nu lasă depuneri. Dacă nu aveți Dpf nu aveți nici o restricție să îl folosiți. Numai că trebuie bine dozat deoarece are prostul obicei să ia din puterea motorului la rații prea mari. 

Mi-a scris cineva că face mix cu LM 1052 50/50. Nu vă oprește nimeni să încercați, ar fi bine dacă feed-back-ul ar fi după o experiență mai consistentă. Pentru că una este să încerci pe un plin de carburant și să îți placă cum merge și alta este să vii să spui că faci asta de niște zeci de mii de kilometri. 

Mai am vreo două mii de kilometri și fac 40000 de când merg cu cocktailul meu și încă nu pot spune că funcționează pentru toată lumea. Intră multe variabile în joc inclusiv percepția umană. Unii vor efecte mai puternice, alții nu au răbdare să parcurgă niște mii de kilometri să își facă o părere clară sau sunt prea comozi, uituci, sau pur și simplu nu pot să facă diferența între comportamentul dinainte și cel de după ( le bate un pivot și ei nu aud). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In DE inca se gaseste la orice Kaufland.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaugarea uleiului 2T are un singur plus, reduce sensibil zgomotul injectiei, fix zero, acelasi lucru il face o motorina superioara. De minusuri pe termen lung nu se gandeste nimeni, motorina e combustibil care arde incomplet, cu reziduri de funingine, ganditi-va uleiul cum arde, orice ulei prin ardere creeaza depunere,  toti luptam sa diminuam aceste funingini, care au tendinta de a colmata, EGR,  galeria de admisie, si cel mai important injectoarele, viata turbinei, geometriei, nu mai vorbesc de DPF care abia suporta emisiile , motorina de la noi nu e din cea mai stralucita, asa ca nu mai innecati motoarele si cu ulei. O motorina de calitate superioara este suficienta pentru motorul dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.g Nici nu îți imaginezi cât de mult mi-aș fi dorit să ai dreptate! Era mult mai comod, fără bătăi de cap, fără multe ore petrecute pentru studiu și experimente. Crezi că îmi este drag să fac asta? Când am cumpărat mașina crezi că am luat în calcul că va trebui să fac și așa ceva? Data viitoare benzină scrie pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.g eu nu pot spune că motorina premium a avut același efect că uleiul 2t. Nici fata de motorina normala nu am văzut o diferența încât să merite diferența de bani. Dar eu vorbesc strict de mașina mea. Nu foloseai și tu 2t la un moment dat?

Cu un singur plin combinat cu 2t nu aflii nimic. Așa cum zice și @Trofin Liviu, trebuie să folosesti mai mult timp un anumit ulei pt a îți da seama daca e bun sau nu. Eu mi-am expus părerile după ce am folosit cam minim un bidon din fiecare sortiment. Dar, oricât de bun e uleiul pe care îl alegi, va fi fix 0 daca ai ghinionul și alimentezi cu o motorina vai steaua ei, chiar și de la lanțurile mari. 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trofin Liviu, trebuie sa iei dieselul asa cum e si ce ofera, nu trebuie sa fie un motiv de stres, batai de cap, daca iti e incomoda treci la benzina, dar sa nu ai impresia ca acolo nu sunt probleme, toate au sensibilitatile lor. Nu aveti cu ce sa ma convigeti, am experimentat si eu amestecul minune mai bine de 5000 km, concluzia mea am impartasit-o mai sus.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incearca nimeni sa te convinga de nimic, fiecare impartaseste experientele proprii. Tu ai incercat 5000 de km pe aceasi masina, eu am zeci de mii pe diferite marci si motorizari. Tot ce fac e sa impartasesc, nu sa sau sa nu, recomand.

Fiecare alegere e pe propria raspundere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit un email de la Wolf în care mi-a spus că au o nouă rețetă pentru Wolf sintetic 2t cu numai 0,0455 % sulf. În cazul acesta trebuie neapărat retestat. Prețul este foarte bun iar la mine mergea cu 30 ml la zece litri de motorină ceea ce îl face varianta cea mai economică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am primit de la aditiv.ro Adizol T6.Am comandat de la ei deoarece ofereau transport gratuit si pentru 40lei primeam sticluta de 10ml.Am constatat cu stupoare ca pe eticheta sticlei era trecuta data expirarii in pix,respectiv luna x , anul 2016.Pe prospect se specifica faptul ca este valabil 3 ani de la data fabricatiei.Cei de la magazin au zis ca e greseala de scriere,stampila lor fiind "stricata" pe moment.Sincer sa fiu,nu vad nicaieri data la care s a produs aditivul ca sa adaug cei 3 ani de valabilitate.Cei care folositi ,ce va scrie pe eticheta sticlei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totuși topicul este despre uleiul 2T.

Va rog să păstrați discuția ontopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are pe aici Passat B6 2.0 140CP, cod CBAB, ce ulei 2T folositi si a dat cele mai bune rezultate ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici unul, ai filtru de particule (dpf) si nu este recomandata folosirea unui ulei 2T, indiferent daca are sau nu are continut scazut de sulf. Initial folosirea uleiului 2T aducea in principiu un singur beneficiu mare si lat, diminua zgomotul motorului. Unii aveau impresia ca urca mai repede in ture, dar astea sunt fabule, nu exista asa ceva. 

 

Motoarele CR (printre care si CBAB) au oricum un zgomot mult diminuat fata de vechile PD/pompa rotativa, deci folosirea 2T nu ti-ar aduce beneficii exagerate, chiar daca nu ai avea DPF.

Mai sunt oameni care cica baga 2T, dar baga si motorina mai scumpa, sau aditivi, si apoi au impresia ca uleiul 2T le-a salvat injectoarele de la moarte.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teozuzu20  poti folosi fara probleme un ulei 2t low ash. Eu iti recomand Liqui moly 1052 pentru ca la mine, din brandurile pe care le-am testat, se comporta cel mai bine. Cei cu dpf nu s-au plans de intervale mai scurte de regenerare, ci dimpotriva, distanta dintre regenerari crescand. Citeste ultimele pagini si te vei convinge ca sunt multi cu motoare cr (1.6, 2.0, 2.7 sau 3.0) care folosesc si nu au probleme.

@deenman  Din punctul meu de vedere, cel mai mare beneficiu pe care il are uleiul 2t la motoarele CR e acela fundamental al 2t-ului,si anume sa asigure lubrefiere suplimentare. Poate ai auzit de problemele cu spanul facut de pompele de motorina cp4.1 la motoarele CR, span creat in principal datorita lipse de lubrafiere a combustibilului. Poate nu e o solutie sa scapi complet de probleme, dar macar cresti durata de viata a piesei respective. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorina a evoluat si a devenit motorina fara sulf, cum crezi ca e ok sa bagi ulei cu continut scazut de suft in motorina? Si aici vorbim strict de motoarele cu filtru de particule. 

 

Daca ai probleme cu pompa de inalte, fa upgrade la cp3 sau vinde masina.

Daca ai probleme cu injectoarele, remediaza problema, nu o amana cu niste ml de ulei 2T, se repara, se schimba.

Daca vrei ca motorul sa fie mai silentios, cumpara-ti o masina electrica.

Mie unul, nu-mi plac improvizatiile, si nici amanarea problemelor prin mijloace ieftine. Aici ma refer strict la cei care folosesc ulei 2T in motorizari pentru care nu este facut sa functioneze asa. Nu am nimic impotriva cu cei care folosesc 2T in rotativa sau pompe duze). 

Daca te deranjeaza asa de tare zgomotul motorului, inseamna ca nu este masina potrivita pentru tine. Sunt oameni noi pe forum care vin si citesc postarile de aici, din gre seala scapa o ratie x3 decat normala de ulei 2T in motorina, si apoi au probleme cu motorizarile CR, nu este bine.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..........................

L.e. sper ca această postare sa nu dispara ca altele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba uite că a dispărut:). Şi nu mă obligaţi să aplic sancţiuni pentru flame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt unul din cei care bagă la mașină Euro V. Săptămâna aceasta voi împlini 40000 km de când bag ulei 2 timpi. Bine, eu bag și Adizol. Dacă uleiul l-am băgat mai mult de nevoie că aveam buba la un injector, cu Adizolul mi-am transformat mașina în cobai pentru a vedea dacă într-adevăr face o ardere curată. Îmi stău mărturie postările de pe topicul despre aditivi făcut atunci când am început să îl folosesc.

De-a lungul timpului am avut susținători dar și potrivnici. Încă nu este timpul să trag o concluzie dar continui. Așa cum am promis de la început, voi informa dacă vor apărea probleme și voi solicita și ajutorul. 

Dacă mașina am cumpărat-o exclusiv din considerente practice și financiare însă nu mi-a plăcut niciodată să o conduc, de când folosesc mixul acesta a început să îmi placă. Trage bine, este elastică, silențioasă, consumă mai puțin. Chiar dacă este posibil ca povestea frumoasă să ia sfârșit îmi asum riscul. Dacă regret ceva este faptul că nu am știut de acest cocktail, l-aș fi băgat de la prima alimentare.

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ITP nu testeaza NOx din ce am vazut, testeaza doar opacitate.

In opinia mea, daca vrei sa nu iti trancane motorul ia un PSA sau un nissan. :)
Daca motorul trancane de fabrica ce sa ii mai faci?

Pentru cine raporteaza zgomote reduse ar fi bine sa le masoare.
Urechea nu e un instrumet precis. Un telefon+aplicatie amplasat in acelasi loc ar putea spune multe.
Si se subintelege ca in aceleasi conditii, temperatura, sarcina, etc.
Legat de consum, de iti tii o statistica pe parcursul unui an: L, km, drumuri facute.
Spun asta pt ca o fac de cel putin 8 ani, si am vazut variatii chiar si in cadrul aceluiasi drum.
Pt ca nu tot timpul conduci la fel, ba e cald, ba e rece, cateodata e aglomerat, altadata nu.
E greu sa spui ca a fost din cauza uleiului, a motorinei. Au ele efecte, dar e greu sa le cuantifici precis.
Poate o abordare mai directa, gen tragi motorina din borcan si vezi care e debitul.
Dupa timpi de injectie si testere nu are sens, ca s-ar putea ca debitul real sa nu fie proportional.
Motorul sa fie la regim, dar si asta e greu de evaluat, ca s-ar putea ca intre timp sa se raceasca motorul, stand la relanti.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@[cj]sharky o fi urechea un instrument imprecis, dar daca atatia oameni spun ca au observat diferente cand au renuntat la a mai folosi temporar 2t (nu spun de cei care abia au inceput sa foloseasca si observa diferente ca sa nu zici ca e placebo) si cand au reinceput sa adauge 2t zgomotele s-au diminuat din nou, tot nu ii crezi? Niciodata 2 situatii nu vor fi complet identice dar nici masina ta nu mai e aceeasi ca atunci cand era noua. Ca sa fim pe subiect, tu ai incercat sa folosesti uleiul 2t? Daca da, de care, in ce cantitate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!