Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

O sa ii zic tatei sa adauge si el cca 250 ml la un plin. Cred ca a trecut de 90k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De care ulei? Jaso FC ?

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din specificatii FD are mai putina cenusa. Insa e prea scump.  

Deci tot FC e mai potrivit.

Sinteticul nu arde la fel de bine ca cel mineral.

 

Si acum sa fim seriosi, sunt destule motoare ( PD si CR) care scapa destul ulei pe la turbo, mai mult decat se pune in motorina si totusi nu se infunda asa usor DPF-ul...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi in Piatra, uleiul din Kaufland e minim 25 lei, cel de la mol e 21 lei. Poate la altii sa fie altfel, insa la noi e fix invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE de importanta majora!

folosesc de pe la inceputul anului ulei 2t in motorina! folosesc mai mult uleiul mol dynamic sprint 2t!

deoarece de cand pun ulei 2t in motorina am un nod in stomac ca nu cumva sa fac prin asta mai mult rau decat bine, am decis sa fac un test simplu, am zis ca trebuie sa ard uleiul 2t gol ca sa vad daca lasa fum sau nu si daca lasa, cat lasa si cum arata!

zis si facut!

am luat o cuva metalica, am avut grija sa fie perfect curata, am pus ulei 2t in ea si l-am incalzit in prealabil !

apoi i-am dat foc sa vad cum arde si daca scoate fum!

a inceput sa arda, la inceput mai greu (probabil nu era suficient de cald) iar in continuare ardea binisor dar nu spectaculos

...si surpriza - fumega de mama focului, cu fum negru ca pe teava de esapament si in cantitate mare!

post-137074-0-26849700-1402915109_thumb.

 

am facut si un filmulet!

http://youtu.be/yH_zgcl_MSc

 

concluzia o trageti si voi!

eu unul nu mai folosesc, cred ca am sa trec pe liqui moly diesel schmier, ies mai scump dar poate e mai curat!

oricum il voi arde prin aceeasi metoda si voi vedea daca lasa fum!

de acum testez tot, macar sa nu adug mai mult fum la cel pe care il face motorina!

hai noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul nu e relevant. placa aia o poti afuma si cu flacara de bricheta (ce arde gaz) sau cu lumanare. ambele aprinse intr-o camera nu vor afuma camera.

plus ca uleiul nu arde baltit in motor, ci este pulverizat fin de injector.

 

daca ar scoate fum mult, s-ar vedea o crestere a fumului si pe esapamentul masinilor, chiar si la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ulei 2t in rezervor am facut test de doua ori, cu masini in spate, rugat prin statie sa mi se spuna daca da fum, in treptele 3 si 4, cu pedala calcata brusc la podea. Raspuns negativ: nu se vede fum, colegu'!

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice combustibil în amestec incorect cu aerul afumă. Ce nu ai văzut cratiţe afumate la aragaz din cauza reglajului necorespunzător? Ca să tragi o concluzie trebuie să reproduci condiţiile de ardere din motor (temperatură, amestec, presiune). Sunt convins că dacă repeţi experimentul, în aceleaşi condiţii, cu motorină curată tot se afumă tabla aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irelevant !!! Tu nu ai reprodus aceleasi conditii ca in motor ! In plus, ai aprins tot uleiul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea de baza e urmatoarea: daca in conditiile mele a rezultat fum, atunci in orice conditie rezulta fum, chiar daca poate e mai putin!

nu conteaza conditiile, ci daca scoate fum sau nu, daca lasa urme sau nu!

de exemplu daca faceti acelasi test cu alcoolul - nu ve-ti obtine fum!

pacat ca nu putem pune alcool in motorina, sau si mai bine sa-l folosim ca inlocuitor!


am impresia ca uleiul 2t scade inflamabilitatea motorinei, intr-adevar motorul pare mai silentios dar si trage mai greu, mai ales la turatii subturbo (sub 2000).

si asta a fost unul din motivele pentru care am vrut sa vad cum arde acest tip de ulei - si mi se pare ca arde cam molcom, cam incet!

spre exemplu uleiul de gatit arde mult mai viu, mai rapid, nu stiu insa cat fum scoate... - stiu ca unii au folosit in motorina si asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da foc la niste benzina (sa nu zic motorina) si daca nu scoate fum, eu imi pun oole pe sina de tren.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti mai aduci aminte de la experientele la chimie, cand foloseai o spirtiera nu se afuma eprubeta uneori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune acelasi ulei intr-ul pulverizator si da-i spre flacara.

dar...deja discutam inutil. tu ai facut un experiment, noi nu prea ne-am lua dupa el. 

ca sa nu ti se afume motorul precum tabla din film, nu mai pune ulei in rezervor! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

that's right!

nu mai pun, bag motorina buna, ceea ce faceam si pana acum si ii dau talpa de cate ori se iveste ocazia... si se iveste ca doar am autostarada aproape!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, succese! Noi o sa punem in continuare, ca nu e scump si nici rau nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zic si anteborbitorii... pune in acelasi recipient motorina si vezi daca iti afuma tabla. Daca raspunsul e afirmativ, ce faci? Nu mai pui motorina in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa puna Unisol sau Raza soarelui. Daca vrea sa alinte motorul, o sa bage Untdelemn de la bunica. Si tot acolo o sa duca si motorul cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luciane m-ai convins sa pun...

Daca fac ceva la masina te caut  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa pui? Floriol? :soare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, eu pun la a mea de peste un an. Daca pateste ceva, ii caut si eu pe cei de pe forum. Cu lumanarea :D. Atata timp cat am un motor destul de vechi, cu uzura relativ mare (203k km), norma euro 3, pot sa sacrific cca 5 lei la un plin si sa lubrefiez cum trebuie pompa si injectoarele. Parca e ceva in neregula cand nu adaug deloc sau in cantitate insuficienta. Fara doza de ulei 2t din portbagaj nu plec la drum, in orice caz. Iar daca se termin, fuga la MOL si iau un bidon nou, ajunge pe vreo 2-3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca m-am interesat inainte (SUPRA- interesat)

Nu stiu ce face la CR generatie mai noua ; dar la generatiile vechi de motoare + PD, rau nu face

Am vorbit cu mecanici (+ un pompagiu) si toti plangeau dupa motorina aia de acum 8 ani, sau mai popular spus: motorina grasa

Pana acum nu am pus, filtru DPF nu am, o sa incerc un Jaso FC

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ce rau sa faca, ca doar e un ulei pus pentru a lubrefia, nimic deosebit. Daca ceream sa faca ceva pentru ce nu-i gandit, era pus sub semnul indoielii. Eu pun la a mea de 2 ani, de cand o am. Prefer sa ingras motorina preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu acelasi experiment astazi, adica am pus ulei 2t mol dinamic intr-un recipient metalic si l-am incalzit pana sa autoaprins, dar spre deosebire de colegul, eu l-am lasat sa arda pana sa stins de la sine. Intradevar a scos mult fum negru dar nu asta ma ingrijorat, ci rezidul ce a ramas dupa ardere, adica o substanta foarte vascoasa si foarte lipicioasa ceva gen smoala, gudron. Am incercat sa o reaprind dar nu a mai luat foc. Oare unde se depune acel gudron? Am folosit pana azi 2t, si la fostul passat b5 si la actualul vreo 5 mii km, dar dupa acest experiment nu-mi mai trebuie. I-mi pare rau ca va dezamagesc, dar cel mai dezamagit am fost eu. Uleiul 2t nu arde complet. 

Modificat de cornel4575
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A naibii cratima si a naibii experiment facut in garaj, fara legatura cu conditiile din cilindrul motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa ziceam şi eu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!