Jump to content

Revizii (Tiguan 5N & 5N2)


Vlad F Buc
 Share

Postare recomandată

Pentru adicrst, vreau sa spun ca deja vik71 a punctat bine si la preturi rezonabile, eu facand revizia numai la COSO in Iasi. E drept si scris in cartea tehnica ca uleiul la DSG este life time iar la Haldex 60 000 de km, dar sa stiti ca impresia mea este ca a meritat sa platesc schimbul de ulei la DSG, doar ca sa am un ulei la calitatea optima dupa 4 ani, dar si sa ma asigur ca nu am diverse corpuri straine rezultate in timp de la functionare, caci a lucrat ceva, daca eu am luat-o la peste 159000 in iunie 2014 si este din 06/2011 cu facelift. Pana acum am mers cu ea 19000 km si am pus doar motorina, cat despre ulei de motor doar am completat 0,300 l, iar in timpul asta am facut turul Greciei de Pasti, Transfagarasanul de 2 ori si mai nou Transalpina. Dar e optiunea fiecaruia sa decida ce va face, caci ,,banii vorbesc'', asta incluzând si schimbul de curele.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti constient ca nu e un Ferrari si nu mergi pana la ultimii 10 km, cat indica range-ul-ca nu ai curatat si nici nu e nevoie sa o faci la rezervor, iti doresc sa te bucuri de ea, multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dura Lube sau tratament similar a incercat cineva? Nu am gasit nimic similar pe forum si am zis ca aici e cel mai nimerit de intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria tehnica gasesti topic dedicat pentru aditivi, eu zic sa nu pui asa ceva in motor , doar ulei bun shimbat mai repede eventual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, nu m-am gandit sa caut in afara zonei Tiguan, pentru motorul de pe Tiguan ma interesa, dar asa e, motorul e folosit pe mai multe modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, comform cartii tehnice, masinile noi vin din fabrica cu ulei ''long life'' asadar, daca computerul de bord iti spune ca primul schimb de ulei se face la 30.000 km, nu vad de ce sa schimbi la 10.000 km. asta inseamna resetarea computerului plus de asta, bani aruncati prea devreme. Daca cei de la vw spun ca primul schimb se face la 30.000 km, stiu ei de ce, doar sunt ingineri nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman pe topicul de revizii si intretinere

Trebuie sa schimb si eu bateria, 2.0 tdi 140 cp, si mi-au dat un pret de 872 lei. Vad ca o Varta de pe piata e vreo 500-550 lei. Cat v-a costata bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

imi poti spune la ce intervel se schimba uleiul la haldex ptr un tiguan model facelift?am 74k de km dar cei la reprezentata nu mi-au propus aceasta operatiune..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele fabricate pana in 2009 se schimba la 60.000 km, iar la cele fabricate din 2010 la 3 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, imi poti recomanda o reprezenta in buc unde sa fac acest schimb? inca mai am masina in garantie...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La începutul forumului o sa găsești un topic legat de service-uri, acolo poți afla mai multe informații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

De ceva timp, caut sa aflu daca se schimba(verifica nivelul) si la ce interval, uleiul de la servodirectie si de la ambreiaj. Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ambreiaj nu exista ulei, circuitul e comun cu cel de frina deci se schimba lichidul de frina conform cartii.

Iar servodirectia este electromecanica si nu hidraulica.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc vdragos, cartea tehnica de la masina mea e in germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana se schimba prima data la 3 ani iar ulterior la fiecare 2 ani, pt servo nu este specificat interval de schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e specificat ca nu ai ce sa schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 8/30/2016 at 9:57 PM, vdragos said:

La ambreiaj nu exista ulei, circuitul e comun cu cel de frina deci se schimba lichidul de frina conform cartii.

Iar servodirectia este electromecanica si nu hidraulica.

Salut, se gaseste in cartea masinii planul de service/revizii? Eu am cautat si nu am gasit. Chiar am o problema din punctul asta de vedere, pentru ca as vrea sa ma tin de planul de service, insa nu neaparat la reprezentanta, unde pretul este cam de 2X pretul la alt service. 

Merci.

Tiguan 2012, 2.0 Diesel 103kW, DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna seara,

Am un Tiguan din 2009, cutie automata Tiptronic, cod cutie JBG. Va rog sa-mi spuneti daca se schimba uleiul la acest tip de cutie. Masina are 245.000 km si a fost cumparata second hand. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns pentru ca cei de la service mi-au spus initial ca se schimba si acum au zis ca nu! 

Am cuparat uleiul, 6 litri, garnitura si filtru (sita)  si nu stiu ce sa fac! 

Multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut si eu prin aceeasi dilema, teoretic cutia este sigilata si uleiul "lifetime", in ETKA apare doar ca piesa de schimb, gen daca se umbla in cutie. vezi poza atasata.

eu detin un 2.0 TSI 2009 4motion, deci echiparea cu tiptronic, si am investigat problema pentru ca schimbul de ulei in cutie nu apare in planul de service al masinii.

de la PNB am primit raspuns ca se poate face la cerere operatiune, de la un expert in reconditionare de cutii de viteza automate am primit recomandarea sa nu umblu acolo, iar de la un service independent VW am obtinut o cotatatie de pret pe care am transcris-o mai jos (fara sa specific despre ce service este vorba, nu vreau sa se considere reclama), sper sa te ajute sa te orientezi spre orice decizie vei lua. eu am decis sa-l las asa deocamdata, am 145k, sunt alte aspecte care ma ingrijoreaza acum, de exemplu intinzatorul lantului de distributie (e o alta discutie).

Quote

 

Revizia costa 1927 lei si cuprinde:
ulei cutie viteze ATF OE VW 7l 980 lei
filtru ulei cutie viteze OE VW 270 lei
garnitura baie ulei OE VW 262 lei
set magneti baie ulei cutie viteze OE VW 2 buc 70 lei
surub prindere filtru ulei cutie viteze OE VW 2 lei
set suruburi prindere baie ulei cutie viteze OE VW 16 lei
buson golire baie ulei OE VW 15 lei
garnitura buson golire baie ulei OE VW 12 lei
manopera 300 lei

Toate preturile contin TVA.
Am ofertat cantitatea necesara de ulei pentru umplerea cutiei dar in general la revizie se folosesc 5l, caz in care se va scadea din costul total al reviziei 280 lei si vom avea un total general de plata in suma de 1.647 lei ( nu va pot spune cu siguranta inainte de efectuarea lucrarii).
Uleiul se afla in stoc iar restul pieselor pot fi aduse pe comanda in 3-5 zile lucratoare. Pentru lansarea comenzii este necesar sa achitati in avans integral contravaloarea acestora, respectiv suma de 647 lei. Plata avansului se poate face la caserie, ocazie cu care ne vom si cunoaste, sau va putem trimite factura proforma pe mail.
Termen de executie lucrare: timpul efectiv de lucru este de cca. 60 minute dar masina trebuie sa stationeze in service pana ce uleiul din cutie atinge temperatura optima pentru inceperea reviziei.

 

 

WhatsApp Image 2017-10-23 at 16.37.53.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la cele spuse de @Mishulescu.

Si eu am fost si m-am interesat si am vorbit cu multi despre aceasta "problema" (sa schimb sau nu uleiul din cutia de viteza- din moment ce apare "Filled for life, no change"). Teoria spune sa nu il schimbi, asa scrie la service-ul vw in documentatie. Un mecanic mi-a spus acelasi lucru, ca nu este nevoie. Altii insa, spun ca este totusi recomandat de schimbat. Alta opinie primita: "oricum rau nu ii faci ca il schimbi". Altii spun iarasi ca sa il schimbi neaparat, "totusi e ulei, care se uzeaza in timp, si de aceea trebuie schimbat". In momentul de fata am 215K km si nu l-am schimbat pana acum, insa parca ma bate gandu sa pun altul "proaspat" (neaparat oem). Mai astept, cel putin pana la vara.

Modificat de wassupady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp orice lichid isi pierde din propietati ,mai ales din cauza ciclurilor contractare/dilatare (rece/cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Andrei_72 unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!