Jump to content

Revizii (Tiguan 5N & 5N2)


Vlad F Buc
 Share

Postare recomandată

Nu, max. 30.000 Km dar nu mai mult de 2 ani. Prima revizie sau inspection este la 2 ani, apoi anuala. Schimbul de ulei nu are legatura cu revizia/inspection si se face la 2 ani sau la cat indica masina in functie de regimul de mers, dar nu mai mult de 30.000 Km. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa faci revizia la 30 mii km nu e suficient doar sa pui ulei long life

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 unpinned this topic
  • 9 months later...

Buna. Sper sa ma ajutati intr-o problema off topic la Tiguan 2014, motor 2 tdi, 140 cp, dsg 7. Am facut schimbul de ulei si revizia la sfarsitul lunii septembrie dupa cartea service a masinii. de trei zile imi apare pe bord mesajul cu inspection now, oil change now. Am incercat metodele de pe net, dar fara rezultat. La meniul service din bord am doar info si back.

Se poate reseta numai cu vcds ?

p1.jpg

p2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba e ca am keyless go pe tiguan, deci nu merge procedura - am incercat. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si la tine, apesi butonul de start engie fara sa calci ambreiajul sau frana (nu stiu daca e automata sau manuala, masina ta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cutie automata. Voi incerca si metoda prezentata. multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit resetarea oil service, am ramas cu Inspection now. Sper sa rezolv si asta. Multumesc.

 

Modificat de pisti19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am achizitionat din germania un tiguan 2013 dsg 140hp, si am fost saptamana trecuta sa i fac un test la vw. 163000 km. Un singur proprietar, toate intrarile numai la vw, fara distributie schimbata.

Mi au spus ca masina e super ok, si n au ce sa mi schimbe, si uleiul la haldex a fost schimbat la 140k, si sa ne vedem la 170000 pentru ulei si filtre.
Intrebarea ramane la distributie, baiatul de la vw mi a spus sa o schimb intre 180-210k km. Masina are totusi 5 ani si ceva, deci la cat sa o schimb? 180k sau 210k? Mi se pare cam mare diferenta asta, si cum e, pe alese? :)
Informativ, ca am uitat sa intreb costul, cam cat ar duce distributia?

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor membrilor! 

În aprox. 2 săptămâni voi intra în posesia noii mele mașini și anume un Tiguan din 2013 cu 75000 de km, 1.4 tsi Sport&Style, 160 cai putere, manual. Mașina îmi va fi adusă din Germania și are carte service la zi. Ultima revizie este făcută la 60000 de km. 

Deoarece imediat se impune o nouă revizie aș vrea să întreb membrii acestui forum care au aceeași mașină:

1. În ce a constat revizia făcută la 75.000 de km? Ați schimbat inclusiv plăcuțele și discurile se frână? 

2. Ați avut probleme cu distribuția sau ceva legat de ea? Sau ați întâmpinat și alte probleme la acest kilometraj? 

3. Ați optat pentru servisare la reprezentanță sau la alte service-uri? 

4. Mașina are și trapa panoramică electrică. Ați avut probleme cu ea? 

În altă ordine de idei cunoașteți un site de unde pot vedea exact toate dotările după codul VIN?

M-ar interesa să știu costurile și problemele pe care le-ați avut voi cu mașina la acest kilometraj. 

Vă mulțumesc pentru răspunsuri și eventualele sugestii! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabri0503 in primul rind desi ai bifat la inscriere ca ai citit, pare ca ai ignorat cu totul studierea Regulamentului. Nu e bine deloc!

In al doilea rind: placutele de frina se schimba la orice masina daca sunt uzate, doh!

Cit priveste restul intrebarilor, ia si studiaza bine-bine forumul, ai in el raspuns la toate intrebarile, in Tehnic exista topic-uri cuprinzatoare despre motoarele astea si problemele lor (muuultee probleme si in general de conceptie). Cit priveste oferta de servisare, cere oferta la citeva ateliere si compari si decizi, nu discutam aici despre ateliere de service, avem arie dedicata despre service si dealeri, studiezi, intrebi, te decizi.

Next time aplicam Regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua tuturor,

Sper sa fie ok ca am postat aici, daca nu, imi cer scuze moderatorilor. Ma apropii incet de revizia si schimbul de ulei si filtru la 60.000 km la cutia DSG 7 speed DQ 500. Codul cutiei este 0BH, iar filtrul de ulei nu se afla sub suportul bateriei, cum am vazut in majoritatea filmuletelor pe you tube, ci undeva mai in stanga, langa motor si este mai greu accesibil, fiind necesara demontarea in prealabil a unei conducte de racire, a unei prize de aer, s.a.. Singurul clip in care se vad aproape toate operatiunile ce se fac la schimbul de ulei pentru acest tip de cutie este al lui dave sterl , https://www.youtube.com/watch?v=nkGkRv8-JZE&t=76s1. , insa nu arata mai in detaliu cum a demontat acele conducte ca sa ajunga la filtrul de ulei. 

Are cineva un tutorial sau niste explicatii in acest sens?

Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soriniulian Atasat este manualul tehnic(cel prezentat in film) pentru cutia de viteze 0BH , incepand cu pagina 101 incepe procedura de oil service. 

 

Aceasta procedura implica scule specifice( Exemplu pag 103 , 110 ...etc )  si interfata de diagnoza VAS sau echivalenta pentru continuarea procedurii ( pasii acestia nu sunt toti descrisi aici ) .

 

In filmul de mai sus nu arata pasii care se fac cu interfata de diagnoza. 

 

Operatia aceasta se recomanda sa fie facuta de o persoana cu experienta in acest domeniu . 

7-speed-dual-clutch-gearbox-0bh-eng.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Sunt nou pe forum si noul posesor al unui Tiguan 2.0tdi 4motion 2012 170cp manual. Daca imi puteti da un sfat,pe CB imi apare planul de service la 15000km si 365 zile. Recent am schimbat toate filtrele si uleiul ,am resetat serviceul la km si timpul de mai sus si spre surprinderea mea imi contorizeaza decat data nu si km. Dupa o zi am facut 200km si imi apare tot 15000km si 364 zile.

Ma puteti sfatui ce sa fac? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Detin un tiguan 2.0 tdi si as dori sa stiu daca schimb filtrul de motorina trebuie amorsat cu tester?

Sau doar umplu paharul cu motorina si dau la cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut1606 Se recomanda amorsarea cu tester pentru ca nu stii cat aer a intrat in sistem  si nu poate sa iti spuna nimeni daca vei avea sau nu problema. 

 

Sa nu uitam ca problemele pompelor CP cu "span" au la baza amorsarea deficitara a sistemului de combustibil ( printre alte multe cauze) . 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu delphi ds150e se poate amorsa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu , mai ales cu interfetele care nu sunt dedicate pentru o anumita marca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

 

Pentru o revizie completa in materie de schimburi de ulei la un TIguan din 2012 2.0 TDI 140 CP si 4 Motion cu cutie DSG am facut urmatoarele:

-schimbat ulei motor;

-schimbat ulei DSG;

-schimbat ulei diferential spate;

-schimbat ulei cuplaj haldex;

 

Mai vreau sa schimb uleiul la diferentialul de pe fata sau cutia de transfer, sau ce o fi acolo (ca nu ma prea pricep). Ma poate lamuri cineva ce este acolo mai exact si daca chiar merita schimbat uleiul de acolo,? sau iese direct din cutia DSG si se duce prin cardan spre puntea spate si  nu mai trebuie sa am grija asta?

 

Multumesc anticipat,

Vlad

Modificat de Vlad-Mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentialul fata este extern cutiei de viteze si lucreaza cu ulei independent fie ca este automata sau manuala la Tiguan 5N sau 5n2 valabil pentru modele 4x4. 

 

Acestea fiind spuse se schimba si uleiul la diferentialul fata  , aceiasi cantitate , acelasi ulei si aceleasi busoane ca la diferentialul spate.  

 

image.thumb.png.9b018726c00efecb7a8a602668869cd6.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumsc @Doomy. As cere prea mult daca mi-ai da si mie documentul de unde ai facut screenshot-ul? Ca sa mai citesc si eu prin el. Nu prea am gasit mare lucru pe net.

 

Multumesc,

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este document , este program de piese.  Nu ai ce sa citesti la diferentialul fata , scurs ulei bagat inapoi 1 L si puse busoane noi . 

 

Incepand cu 1:20 ai diferentialul fata

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

MI am luat de curand 1 Tiguan 2011, 4motion, automat. L am dus la revizie, a schimbat distributie, discuri, placute, filtre. De cutia automata ulei sau ceva, nu a zis decat ca se aude putin volant, dar sa o schimb mai tarziu. Ar trebui schimbat totusi uleiul si filtrele la cutie? Nu detin informatii despre ultimul schimb

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca am luat o masina cu cutie automata, si nu am informatii cand s a facut ultima revizie la cutia automata, ar trebui neaparat sa o fac?

Am facut revizie si am schimbat distributie, ulei, filtre, discuri, placute si a fost vreo 4200:)) si acum ma gandesc, daca e necesar si cealalta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@davidj  putin cam dubioasa intrebarea ta .

Crezi ca vei putea gasi un raspuns de genul " Mai merge si asa" de la un pasionat auto care intr-adevar stie cu ce se mananca? 

 

Nu vei gasi asa ceva , asa ca depinde doar de tine sa iei decizia daca este necesar si schimbul la cutie pentru ca informatiile date de tine sunt foarte limitate in a primi ceva apropiat de un raspuns concret . 

 

Raspunsul personal : Depinde cat esti dispus sa risti ->  faci sau nu faci revizia .

Care este riscul ?  Defectarea unei valve , Simeringuri corodate , uzura excesiva ,overheat la cutie ,smucituri, trepidatii  sau chiar intregul mecatronic defectat.... sunt simptomele unui ulei neschimbat la timp marea majoritate din ele sunt cu "lasat in drum" si se termina cu masina pe platforma.

Pentru ce sa risti ? pentru 250-300 euro in plus cat costa o revizie de dsg,  risti reparatii de 1000-1500 euro?

Depinde doar de tine aici. Tu ai informatiile despre cat mergi cu masina , despre cat o vei tine , sau cum esti dispus sa o intretii pe termen lung sau scurt. 

 

La 4200ron  inca 1500ron  nu ar trebui sa conteze avand in vedere ca este vorba de un suv cumparat in regim SH cu istoric dubios  care prin definitie ar trebui sa insemne ca este o achitizie asumata indiferent de costuri sau riscuri. 

 

Recomandat este sa schimbi uleiul daca nu ai istoric de service sau exploatare anterioara. 

 

;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!