Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Nu o sa gasesti la dezmembrari parbiz... Iti recomand Olimpia auto glass sau Parbrize Trippon. Amandoua au preturi rezonabile, dar sa intrebi inainte ce fabricatie sunt, ce tara de provenienta sunt. Si eu am un polo 9n si pana la itp in decembrie trebuie sa il schimb.

Modificat de mack21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil o sa merg luni sau marti la euroglass din oradea si imi pun acol parbrizul.am primit oferta de 410 ron cu montaj inclus iar firma respectiva este destul de ok. Am intrebat mai multe persoane printre care si niste taximetristi si majoritatea mi-au recomandat aceiasi firma. Macar asa am garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare (din nou) :)

Placutele de frana de pe fata mai au aproximativ 5 mm in carne.Este ok sau dezastru? Pe spate nu pot desface pentru ca nu am tubulara asa mare incat sa desfac tamburul dar probabil si pe spate trebuie verificat tinand cot ca frana de mana prinde cam sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Ionescu

Salut .In cazul in care la relanti cu ambreiajul apasat motorul se aude normal iar cand dau drumul la ambreiaj se aude ca un huruit foarte fin , credeti ca ar trebui sa ma ingrijorez ? Avand in vedere ca m-am documentat putin si am vazut ca ar putea fi o problema la volant . Astept lamuriri !!

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Ionescu - sunetul asta il am si eu dar cred ca de cand am masina.Eu asa sper si tind sa cred.

NuCeTaNu - cred ca 5 mm mai duc 2000 km,eu asa stiam ca atunci cand ti se aprinde senzorul mai ai de mers cu placute de grosime 5mm si ~ 2000 km maxim maxim.E totusi indicat sa le schimbi.

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o bara costa mai mult de130 ron cat costa in medie un set de placute fata... tu alegi ... tamburele se curata din cand in cand pt ca au fost concepute cam prost si se strange ferodou aiurea inauntru - te duci la service, dar sa aibe grija la abs...iti poate regla si frana de mana tot de acolo ... tamburele tin foarte mult... cam 180k km am inteles ca ar fi media si oricum e prea usoara pe spate ... numai bine!

p.s.: eu recomand placute ferodo premier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu prea stiu modelul exact de care sa imi comand.Nu prea as vrea sa le comand si sa ma trezesc ca nu se potrivesc. Cu masina nu pot merge pana cam pe luni sau marti la service cand imi voi face schimbul si la ulei (alta bataie de cap in a alege intre castrol si liqui moly 5w-40 )

Am pus o poza cu seria de la etrier in speranta ca ma ajuta careva sa stiu ce sa imi comand.

post-94683-0-26650400-1343761223_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NuCeTaNu ... cauta pe google placute frana ... si iti apare un site unde iti alegi tu masina si iti da producatorii ... iar apoi cand vei da click pe placutele de frana care crezi ca ti se potrivesc iti arata si codurile in corespondenta cu cele vag ... pentru mine arata spre exemplu:

OE Numbers

AUDI:1J0698151F

VW:1K0698151F

VW:1J0698151G

VW:1J0698151F

VW:1J0698151E

VW:1J0698151D

VW:1K0698151F

VW:1J0698151G

VW:1J0698151F

VW:1J0698151E

VW:1J0698151D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Ionescu

Am fost la un mecanic, (nu la reprezentanta), si mi-a spus ca ar fi rulmentul de presiune, dar ca nu e niciun fel de problema, merge fara probleme si cu acel zgomot (mentionez ca masina a fost a mamei mele de serviciu, iar acum de 3 ani a mea, 80 000km reali, masina fiind de noua la mine in curte)!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentanta aia habar nu au prea bine ce model e masina oricum ... da` tot in aceeasi situatie se afla majoritatea mecanicilor de duzina (fara sa aduc jignire vreunuia) ... normal ar fi sa le putem schimba de fiecare data cand nu corespunde ceva sau face un zgomot aiurea - pacat ca traim in Romania ... vezi sa nu te lase cand e lumea mai draga ca am auzit eu din astea, cel mai periculos fiind in cazul unei depasiri sau manevre de pilotaj ... desi am auzit si eu la un moment dat in parcare un zgomot bizar de la ambreiaj si uneori nu pot schimba vitezele normal mai ales dintr-a doua intr-a treia ... eu am fost la 3 mesteri si toti mi-au zis ca e fara nici o problema, dar tot sunt nemultumit de cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a mai montat cineva parbrize Pilkington ? Ce parere aveti despre ele? Mi-am facut programare pe maine sa il schimb pe al meu iar pretul este de 409 ron cu montaj inclus (au zis ca e ceva promotie) . La euroglass unde am vrut initial sa il schimb au marit pretul la 475 ron dar nu stiu marca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu,saint gobain si pilkington sunt destul de bunicele,poate cele mai bune.Asa imi amintesc ca am citit cand am cautat pentru o alta masina parbriz,nu pentru Polo.Poti cauta pe net impresii,sigur gasesti.Pretul mi se pare corect.

P.S. Am rezolvat cu placutele,am pus Ferodo SL :)

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti producatorii mari sunt buni, depinde doar ce li se cere sa faca ... reteta este, in general, prprie fiecaruia, doar definitia piesei este comuna... de aici si diferentele de calitate ... geamurile de saint gobain, in cazul meu, sunt o dezamagire maxima ... daca pun parbrizul/luneta la un gramofon cred ca iese de o doina de jale daca ma intelegi ... insa nu te astepta niciodata la prea mult ... fereste pe cat posibil proiectilele de pe drumirile romanesti ca nu sti niciodata cand iei piatra in dinti la propriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus azi parbrizul pilkington si pentru moment sunt multumit de el. Mai putin multumit sunt de baieti pentru ca mi-au zgariat putin vopseaua deasupra parbrizului cam la jumatate. In rest au facut treaba buna nu ma pot plange,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa ma laud :banghead:

Data viitoare cand schimb placutele de frana trebuie sa schimb si discurile pentru ca mi-a zis nenea mecanicu ca sunt cam uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam putini km si din ce ai scris tu in prezentarea masinii (2 doamne ca proprietari anteriori) nu au de ce sa fie uzate, doar daca placutele dinainte au fost prea dure, desi nu prea imi vine a crede ... pune o poza (de curiozitate) cu discurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac azi daca am timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam putini km si din ce ai scris tu in prezentarea masinii (2 doamne ca proprietari anteriori) nu au de ce sa fie uzate, doar daca placutele dinainte au fost prea dure, desi nu prea imi vine a crede ... pune o poza (de curiozitate) cu discurile

Am verificat din nou actele si au fost la 3 proprietari (3 femei) doar ca una din ele nu a mai fost trecuta pe carte.

a 3-a doamna e trecuta doar in contractul cu cel care a adus masina. Cel care a cumparat-o nu se ocupa cu adusul masinilor iar el a cumparat masina pentru nevasta-sa dar ei nu ia placut pentru ca nu a avut servo. Il cred pe cuvant ca nu se ocupa pentru ca m-a si incurcat cu actele . nu a stiut ce acte trebuie sa-mi dea si pe langa astea si certificatul fiscal nu a fost ok si a trbuit sa il refaca.

post-94683-0-96170400-1344408124_thumb.j

post-94683-0-25331500-1344408162_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am exprimat lacunar, imi cer scuze - poza cu discurile ... seria o sa ii ajute pe colegi sa iti spuna daca a iesit fara servo din fabrica sau vreun mester a redus costurile vreunei reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile au aproximativ 18 mm grosime iar unde au calcat placutele au uzura de aproimativ 1mm.Deci zona unde calca placutele au aproximativ 16-17 mm . Nu am mai dat roata jos pentru ca nu am mai avut chef de asa ceva si am facut pozele cum am reusit.

App de frane. Am schimbat azi cablul de la frana de mana de pe partea dreapta pentru ca a fost blocat si mi-a uzat ferodourile foarte tare pe partea aia (a fost crepate ferodourile si au mai avut cam 1,5 mm de carne pe ele) iar pe partea stanga au fost ca si noi iar cu ocazia asta am schimbat ferodourile pe ambele parti. Cand am ajuns acasa (6-7 km de la service) a fost fierbinte tamburul pe partea stanga si mirosea tare a ars. Stie cineva ce s-a intamplat acolo?

post-94683-0-52267600-1344440735_thumb.j

post-94683-0-74673900-1344440754_thumb.j

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa le masor si eu pe ale mele ... cat despre reglaj depinde si de mester ... mie spre exemplu imi stau cam apropiate placutele de disc - am incercat sa invart roata la vulcanizare ca sa vad daca am vreun cui in ea si scartaia ferodoul ... da` nu ma deranjeaza ca eu oricum vreau sa le tocesc ... pe spate e posibil sa nu ti le fi reglat bine, o sa ma uit si eu la ai mei la tura viitoare si iti spun daca se intampla si la mine

arata cam nefolosite discurile tale ... sau petele sunt de la camera ? ale mele sunt oglinda si de obicei miros a ferodo. mie mi se pare ca seamana cu ale tale, parerea mea este sa nu iti faci griji pana nu se lungeste frana

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata cam nefolosite discurile tale ... sau petele sunt de la camera ? ale mele sunt oglinda si de obicei miros a ferodo. mie mi se pare ca seamana cu ale tale, parerea mea este sa nu iti faci griji pana nu se lungeste frana

Intradevar ale mere arata cam nefolosite mai ales mijlocul lor pentru ca sunt cam ruginite. Sa vad azi daca reusesc sa imi fac timp o sa dau roata jos si le fac o poza cum trebuie. Pe mine ma ingrijoreaza acum tamburul de pe stanga spate care s-a incins ieri cand am venit de la service dar merg azi cu ea sa se uite mecanicul la ea.Sper sa nu imi afecteze senzorul de la abs de ce sa incalzit asa tare si mirosea a ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu da roata jos pt o poza :D ... da niste ture cu masina si testeaza-ti franele ... tamburele mei nu miros a ars, dar de incins se incing si scartaie tot timpu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat azi dimineata franele si prinde foarte bine iar abs-ul isi arata prezenta. Am dat rotile de pe spate jos si am vopsit tamburii (cu negru) pentru ca au fost cam urati asa nevopsiti iar acel rosu care a fost pe ei inainte abia se mai vedea. Acum arata mult mai bine dupa ce m-am chinuit sa desfac prezoanele pentru ca le-au strans cu pistolul pneumatic.

Am fost azi dimineata la service sa intreb de ce sa incins ieri tamburul si mi-a zis ca asa se incalzesc ei pana se "calca" sabotii . Azi dupa 40-50 de km s-au incalzit dar nu in asa fel incat sa ma arda daca am pus mana pe ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au ramas in stare destul de buna sabotii de pe partea stanga iar daca are careva nevoie de ei ii dau cu cea mai mare placere cu conditia sa plateasca transportul. Ii trimit in limita timpului disponibil iar cu ocazia asta imi cer scuze ca nu am deschis un nou subiect la "donatii" dar pentru atata nu merita

post-94683-0-96653400-1344513917_thumb.j

post-94683-0-61838000-1344513941_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!