Jump to content

Consum Sharan


speedo
 Share

Postare recomandată

Motor 1,9 TDI cutie AUTOMATA

din scurta experienta: consum Urban(Bucuresti): 9% fara clima - 11% cu clima

consum Extern 5% la 90km/h 6% la 100-120km/h si 7% la 140km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Alhambra 2002, Motor 1.9 TDI, cutie manuala (si 125.000 km).

La un drum Suceava-Torino am avut un consum impartit asa:

- in Romania 5,4 % + cruise control si viteze de 50-60 km/ora (treapta a 3-a) in oras si 80-100 in afara localitatilor (a 5-a)

- in Ungaria 5,3 % +cruise control si 130-135 km/ora

- in Austria si Italia 5,5 % + cruise control si 130-135 km/h

Nu stiu exact cam cat conteaza dimensiunea cauciucurilor insa eu aveam 215/55 R16 Dunlop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am reusit un record cand am fost in Franta... 1200km cu 68 litrii :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Record personal probabil, nu? Ca 5,66 e mai mare decat ce s-a mai scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un posesor de golf 4 de care vreau sa ma despart in favoarea unui sharan. Intrebarea mea este : benzina sau diesel? Si aici ma refer la 1.8 T si 1.9 TDI 131 cai.

Ma poate ajuta un posesor de sharan 1.8 T cu un consum pentru aceasta motorizare, pentru ca ce scrie pe site-ul vw nu iau de bun, in conditiile in care voi spuneti ca la un TDI ajunge si la valori de 11 l/100km.

Eu unu as ramane pe traditionalul si atat de fiabilul 1.9 tdi, dar vreau si o parere legat de acest motor mai sportiv ( imi plac calutii in plus :icon_cool: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.9 tdi ajunge la consumul de 11 l /100 in unele cazuri, cel putin la mine, in oras+iarna+dublu climatronic in functiune+motorul cam rece (dar dupa ce uleiul si apa ajung la temp normale consumul scade). Am fost pe 29-30 la Vatra Dornei, un traseu de aproape 300 km dus-intors,5 persoane, dublu climatronic+destule serpentine si consumul a fost de 6,3 l/100.

Nu stiu despre motorizarea pe benzina decat ca are un consum ceva mai ridicat; pe benzina am condus un golf V, 1.6, 85 CP si trecerea la 1.9 TDI, 115 CP mi s-a parut extraordinara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca am o problema. (presupun)

Cand am adus Sharanul din Germania, am scos un consum de 5,3 la 100 km, calculat de cand am plecat de acolo pana am ajuns acasa ( si a mai ramas ceva motorina), incarcat cu bagaje, 2 persoane in total, cele 7 scaune, si am rulat cu viteze destul de mari 130-180 , in perioada 5-6 decembrie. Am ajuns acasa in 14 ore, cu motorina de 100 euro.

Acuma insa in romania, am ramas putin socat: 8-9 % pe exterior la o viteza de aproximativ 120-140 si maxim 60 in localitate. La viteza de 180 kmph , cu clima pornita si 2 persoane in masina, am scos un consum de 10%! Mi se pare cam mult comparativ cu cel realizat din germania in romania. Multi au zis ca in romania, calitatea mai slaba a motorinei determina un consum mai mare, si apoi traficul si lipsa autostrazilor il mai mareste putin , si s-ar putea sa fie o problema si debitmetrul (desi nu am gasit erori la diagnoza).

Care e parerea voastra?

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.calitatea motorinei este mai slaba la noi

2.calitatea drumurilor la fel

Si eu am venit acasa pe 21 decembrie si am prins frigurile alea groaznice (-14 in Italia,-18 Austria,-22 Romania) si am avut un consum mediu de 7.3% (5 persoane+bagaje+remorca incarcata de 400kg).Acasa nu merg cu mai mult de 120 ca nu scade consumul sub 9-10%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci ce e de facut? :| (Romania e de vina pt toate) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)oras+iarna+dublu climatronic in functiune (...)

(...)5 persoane, dublu climatronic+destule serpentine (...)

Dublu-climatronicul, cum iti place tie sa zici, nu ti-a influentat cu nimic consumul, deoarece compresorul nu porneste sub temperaturi de +4 grade. Btw, chiar daca ai "dublu-climatronic", tot un singur compresor ai. Deci tu daca ai circulat cu "dublu-climatronicul" pe mod AUTO nu ai facut decat sa iti tii pornite inutil ventilatoarele de racire. Iarna, sub +4 grade, e mai bine sa tii "dublu-climatronicul" in mod ECON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat de bn se vd fotografia,cand am facut o ma fascinat temperatura de afara,dar am si un consum mediu acolo.....

post-61251-1262885930_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mie mi-a intrat in rezervor 82 de litri facut plinul pana in gura si dupa ce am scos aerul de mai multe ori,am mers cred ca 1150km pana s-a aprins becul la motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil sa fi pus 82 litri... cred... :rolleyes:

Rezervorul are aproximativ 70 inclusiv rezerva de 8 indiferent de motorizare. Eu maxim am alimentat 61-62 l (niciodata nu merg prea mult cu becul aprins). Asta e ceea ce scrie in carte, dar nu neg ca e posibil sa ai rezervorul modificat.

Ai putea confirma ca alimentezi in mod constant peste 70 litri (cand faci plinul, bineinteles)?

Calculat la ce spui tu, consumul e ok: 6.4% cu 74 litri in 1150km (am scazut rezerva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde e facut plinul ;) si in ce perioada .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pe la 67 de litri imi decupleza caneaua prima data,dupa aia mai bag 10-12 litri dar foarte incet pana scot aerul din el.am bagat 82 de litri la o benzinarie dintr-un orasel de pe langa Milano.

Modificat de florinarad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va intreb ceva?Iarna cand e setata clima la 28 de grade de ex.,consuma in plus motorina,adica mergecompresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sub temperatura de +5 grade Celsius nu mai intra in sarcina compresorul. N-are importanta pe ce temperatura este setat climatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu, dar sub +4*C intra in functiune sirocoul (webasto), respectiv incalzirea suplimentara, care mai papa si ea niste motorina. Ma rog, cel putin la Sharan, nu stiu daca Touranul are.

Modificat de transilvanpop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

va rog sa ma scuzati daca nu este locul unde trebuia , am o problema la sharanul meu din 1996 pe benzina , de cateva zile nu-mi mai arata indicatorul din bord nivelul de benzina si sta pe 0 chiar si dupa ce am mai adaugat la rezervor vreo 10 litri cu toate ca mai aveam inca vreo 20 de litri din naite eu banuiesc ca este sonda de benzona din rezervor si vreiam sa va intreb daca trebuie sa dau jos tot rezervorul ca sa ajun la sonda sa o curat si sa verific acel plutitor care in mod normal ar trebui sa indice nivelul , mentionez ca de cand am sharanul mi-a mai facut odata asa acum vreo 6 luni dar o perioada foarte scurta pana la urmatoarea pornire ( va multumesc anicipat )

va rog sa ma scuzati daca nu este locul unde trebuia , am o problema la sharanul meu din 1996 pe benzina , de cateva zile nu-mi mai arata indicatorul din bord nivelul de benzina si sta pe 0 chiar si dupa ce am mai adaugat la rezervor vreo 10 litri cu toate ca mai aveam inca vreo 20 de litri din naite eu banuiesc ca este sonda de benzona din rezervor si vreiam sa va intreb daca trebuie sa dau jos tot rezervorul ca sa ajun la sonda sa o curat si sa verific acel plutitor care in mod normal ar trebui sa indice nivelul , mentionez ca de cand am sharanul mi-a mai facut odata asa acum vreo 6 luni dar o perioada foarte scurta pana la urmatoarea pornire ( va multumesc anicipat )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
racingparts.ro

bine v'am gasit!! amicii imi spun Mac

am si eu un galaxy 1.9 116cai

consum cu 4 persoane in masina si remorca cu 2 motociclete pe ea ..7.1 % cu AC pornit , viteza cat de cat constanta 120km/h cu varfuri de 140

sunt destul de multumit de consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GATA AM REZOLVAT ! era sonda de benzina la care am mai strans lamela de la acel potentometru pe care culiseaza plutitorul , 1.se scoate scaunul din spate drepta , 2.se demonteaza ornamenele de plastic de la supostii de scaune ,3. se da mocheta la o parte si acole se afla un capac metalic cu 3 holsuruburi , se scoate capacul si dedesupt se afla rezervorul , Atentie ! inainte de demintarea capacului rezervorului se scoate cablul din mufa care alimenteaza pompa si sonda ( pentru a evita producerii vreo scanteie la rezervor , pericol de explozie)si furtunele de benzina tur-retur apoi capacul de plastic de la rezervor care se desurubeaza ca la bidoanele cele mari din plastic , sonda este prinsa de pomapa de benzina iar pompa de benzina este prinsa de fundul rezervorului, pentru a scoate pompa afara din rezervor rasuciti cu putere de pompa in sensul desfacerii suruburilor penru a se elibera din acele cleme de pe pompa si fundul rezervorului

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalinos2001

salut !!!! MA POATE AJUTA CINEVA CUM SE REGLEAZA AVANSUL LA VW SHARAN DIN 2002 COD MOTOR AUY 115 CP .VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Pd-uri , si AUY e PD, nu se regleaza nici un avans. Computerul face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharan din 2001, motor ANU de 90 CP ( PD, turbina cu geometrie variabila ) a consumat 90 de litri in 1550 kilometri ( 5,8 l / 100 km ). Totul extraurban, cu 5 persoane in masina mereu, si bagaje plin, AC a functionat fara oprire. Traseul a fost Iasi - Constanta - Bucuresti - Transfagarasan - Iasi.

Sunt foarte multumit de masina si de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, cat consuma sharan cu platforma cu o masina pe ea(sa zicem 1300kg masina) incerc sa compar cat ar consuma un 1.9tdi si un 1.8T sa vad ce diferente ar fi sa fac niste calcule daca merita sau nu diferenta de bani+ taxa la diesel... Daca ma puteti ajuta pliz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!