Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

Urmeaza sa-mi fac si eu prima revizie si ma gandeam sa ne ajute ,,veteranii''(adica cei care si-au facut pana acum revizia) cu niste informatii despre preturi ,probleme intampinate(daca au fost), tipul de ulei folosit etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt interesat de acest aspect. Mai ales de costuri, de timp si de ceea ce se face efctiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt interesat :banghead: dar se pare ca nu ne lumineaza nimeni !

"Service interval 500km oder 139 Tagen " mai am putin .

Edit : Am facut programare la revizie si am ramas surprins - Luni la ora 15 . Ma asteptam mai tarziu .

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a venit Golfuletul inca ,dar bineinteles ca m-am interesat de revizii.Neaparat trebuie ajuns la service inainte de a avea 15k km - te avertizeaza si comp.de bord.Cu cine am vorbit la Bacau sunt supermultumiti de tratament.Esti programat ,predai masina,astepti in sala de asteptare,ti se aduce masina (inauntru ai ambalajele originale la ce ti s-a inlocuit) ,listingul de calculator,chestii din astea.Ca pret am inteles ca e undeva la 6 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Mi-am facut revizia de 10 000 km la Midocar.

Revizia consta in schimb ulei si filtru ulei si verificare placute de frana ("dar doar asa ochiometric le verificam, nu desfacem nimic" asta mi-a spus baiatu' de la service).

In plus paranoia din mine a dorit sa imi schimb filtrele de praf-polen si aer. Le-au schimbat si mi le-au lasat pe cele vechi in portbagaj. S-a dovedit ca erau perfect curate si ca nu trebuia sa le schimb. Asta e.

Am mai intrebat daca e normal sa nu imi intre in viteza 1 din cand in cand si mi s-a explicat ca e perfect normal atunci cand stau pe loc. Comentariile sunt de prisos.

Mi-au completat cu antigel si lichid de parbriz.

Totul a costat vreo 5 mil asta pt ca am schimbat si filtrele despre care vorbeam mai sus si care au fost vreo 2 mil.

In rest am trait aceeasi senzatie ca tu esti prost si ei sunt destepti specifica servisurilor vw.

Am uitat, husa pe care ti-o pun pe scaun costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare :

De ce ai facut revizia la 10 000 km ? La benzina intervalul de service nu e tot 15 k km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 15.000 km, 4,8 mil cu tot cu TVA la Autoworld Cluj.

Schimbat ulei cu Mobil1 5 w 50, filtru ulei, aer, polen.

Uleiul a fost 4l aprox 1,9 mil, filtrele intre 400 si 500.000 fiecare(fara TVA), nu mai stiu exact.

Manopera la revizia de 15000km este 350.000 lei iar la cea de 30.000km 8500.000lei fara TVA. Consider ca este un pret mai mult decat corect dar sunt convins ca scot bani seriosi din adaosul la consumabile.

Nu m-am uitat in portbagaj sa vad daca mi-au lasat filtrele vechi dar sper ca le-au schimbat din moment ce le-am platit. Am vrut sa verific filtrul de aer daca este schimbat dar nu reusesc sa dau de el. :unsure:

Pe garantie mi-au rezolvat inchiderea geamurilor(asa zic ei, ramane de vazut), care din cand in cand o mai luau razna. Nu erau gresate suficient iar senzorul de efort al geamului intervenea.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare :

De ce ai facut revizia la 10 000 km ? La benzina intervalul de service nu e tot 15 k km ?

<{POST_SNAPBACK}>

Asa mi-au spus cei de la Midocar ca la FSI revizia e la 10 000 km.

Asa mi-au scris si in carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe eticheta lipita la mine pe stalpul usii de la sofer scrie interval service 15k km, schimbare lichid frana la fiekre 2 ani. si e tot FSI.Deci?

Am intrebat la service si mi-au spus ca ma costa aprox 6 mil. Nu sunt aceleasi preturi in toata tara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi revizia de 15 000km .

Pret final cu TVA - 8 030 636 lei

Din care 2 068 220 manopera .

Revizia a constat in schimb ulei (Castrol) , filtre (aer ,polen, ulei, motorina), o testare cu vag-com, solutie parbriz, schimbat buson baie de ulei si o verificare generala de rampa . Daca vrea cineva preturi mai detaliate o sa postez .

Edit: Revizia a fost facuta la PBN.

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost murdar filtrul de motorina sau este obligatoriu sa-l schimbi la 15000km,

pt ca la FSI se schimba la 30.000 km?Cat a costat filtrul de motorina?

Mi se pare destul de mult cat ai platit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adi76, reviziile pentru motorina sint mai scumpe decit cele pe benzina, e un lucru stiut. Si operatiunile difera tot in functie de tipul de combustibil. Deci e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Ahile, stiu si eu asta. Am intrebat cu totul altceva. Eram curios daca filtrul de motorina a trebuit schimbat pt ca e f. proasta motorina la noi sau pt ca asa zice planul de service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina a costat 1 150 000 lei . Eu am cerut sa faca revizia normala de 15 mii , nu stiu ce prevede aceasta . In portbagaj mi-au lasat filtru de aer si cel de polen , 250ml de ulei castrol si un sfert de sticla de concentrat pentru lichid de spalat parbrizul ( pentru asta chiar ma bucur pentru ca cel original este super :D ) . Nu am vazut filtru de motorina si de ulei probabil faceau mizerie :(

Nu cred ca era nevoie neaparata de schimbarea filtrului de motorina deoarece masina a mers in proportie de 70 % cu PremiumDiesel E5 , 29 % E4 Rompetrol si 1% E4 Petrom (vreo 2-3 alimentari) . Niciodata euro3 sau alta benzinarie decat cele de mai sus . Eu cred ca asa au fost instruiti sa il schimbe .

Azi am ridicat masina si merge bine fara probleme . Pana la urma a costat fix 800 RON datorita diferentei de curs . Ne revedem la 30 000km sau iunie 2006 !

Edit: Ca informatie utila , ora de manopera (autoturisme VW) la PBN costa 940 000 lei cu TVA .

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

940.000 :) :D ,ahaa deci de aici mi se trage factura "umflata" la Polo!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca intr-adevar filtrul de motorina nu trebuia schimbat . In carte se mentioneaza ca la 30 000km acesta ar trebui purjat de apa nici vorba de schimbare . Oricum un filtru nou nu are ce rau sa faca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia mea de 15k km: 3.015.000 lei

Schimbat ulei +filtru+ manopera

Curatat filtru aer si polen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fuzz Eu as fi schimbat filtrul de aer. La praful din Bucuresti, e bine sa-l cureti la 3-4.000 si sa-l schimbi la fiecare revizie. (Eu la a mea asa fac)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.. am auzit chestii nu prea bune despre serviceul PoRo.. insa.. pana acum nu am auzit cam nimic concret.

A avut cineva probleme cu ei? Si daca da.. ce probleme?

Also.. chiar si la leasing garantia/service-ul se poate face la orice service autorizat VW. Right? Recomandari in acest sens? M-ar intersa doar in Muntenia.. mai departe nu am chef sa ma duc :)

Cei care au motoare fsi... cat au costat reviziile?

PS Sper astfel lumea (inclusiv eu) sa fie mai informata asupra a unei chestii extrem de imporatante cand cumperi o mashina ( cat costa si cum, cand, unde se fac reviziile...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint una din "victimele" PoRo.

Iata ce scriam la vremea respectiva (5.08.2005) pe un alt forum:

A trecut si scirbosenia asta de revizie!

Costul total (include schimbat ulei, filtru aer, filtru ulei, filtru polen, testare cu aparatul de diagnosticare): 5.488.000 lei

Ce nu mi-a placut:

- am fost programat la 10. Au luat masina din parcare la 11,15. Am plecat la 15. In concluzie le-a trebuiet 5 ore sa schimbe uleiul si trei filtre...Eficienta germana??!  E adevarat ca am prins pauza de masa care dureaza 1,5 ore  Mincaciosi rau!

- i-am rugat sa se uite la imbinarea panoului usii din spate. Nu are cine. Sa fac programare! Pai dureaza 5 minute. Programare in alta zi! Bine, mai pierd o zi, am facut programare.

- i-am rugat sa se uite la avertizorul de depasire a vitezei din computerul de bord. Da, sigur, ne uitam, nici o problema! Crudul adevar? Nu s-a uitat nimeni. Cind i-am intrebat de ce mi-au zis ca se uita si nu au facut-o: Pai nu aveti programare la electrician, ca mecanicul nu se pricepe. Programare.! Pai si de ce mi-ai zis ma ca va uitati daca nu am programare? Ca sa scapati de mine? N-am mai facut nici o programare pentru asta.

- i-am intrebat ce erori au gasit la scanare, pt. ca nu mi-a pornit masina la 4000 km. Nici o eroare. Totul e in regula. Mai, sa fie?!

- m-au intrebat la inceput daca vreau sa schimb filtrele. Zic, pai sa vedem cum arata si daca e cazul. (In mod normal ele nu trebuie schimbate asa curind) Aha, atunci facem revizia de 1 an. Pai faceti-o ca de aia am venit aici! Am intrat in service, desi oficial nu e voie si am cerut mecanicului sa-mi arate filtrele. Ala de polen avea o gramada de gunoaie in el. Ala de aer nu cine stie ce dar era clar murdar. Si zic, nu le schimbati, de ce le lasati asa? Pai mi-a zis Bogdan (ala de la receptie) ca nu vreti sa le schimbati! Pai si cum ma nu vezi in ce hal e ala de polen, il lasi asa? Eu am zis sa vedem nu ca le lasam daca sint de schimbat. Insa ii doare in fund pe ei. Inteleg ce le convine.

- un pic mai inainte imi spusese mecanicul ca filtru de polen probabil e infundat pt. ca AC-ul nu mai sufla deloc. ???What? Cum sa nu sufle. Sufla foarte bine. Pai hai sa va arat. Da drumul la motor, apoi la aer la maxim si cu mina deasupra unei guri de aerisire inchise imi zice: Vedeti ca nu sufla deloc? Sa fac atac de inima! Uite pe mina cui dau eu masina....Pai, nu vezi ma ca e inchisa gura de aerisire?!!!!!!

- au venit sa-mi zica: Sa stiti ca nu aveti voie sa stati aici.

- l-am mai intrebat pe mecanic daca are idee de ce uneori, la relanti, masina da niste scuturaturi scurte, ca si cum s-ar ineca pt. o secunda? Nu stie, sa fac programare daca vreau la baieti sa-mi diagnosticheze motorul, aprindere, bujii, tot. N-am facut nici o programare. N-am timp sa stau in service pentru orice timpenie.

- bineinteles ca n-am mai avut curaj sa pomenesc de un mic greieras care uneori se aude in stilpul din dreapta (poate e din imbinarea aia slaba).

- au scris in cartea de intretinere in bataie de joc, foarte neingrijit si cu date incorecte. Kilometrajul l-au pus ei 10.265 cind eu le-am zis 9998. Apoi operatiunile efectuate erau bifate incorect. Data urmatoarei revizii abia se intelegea pt. n-au timp sa scrie citet sint foarte ocupati si scriu cu picioarele. Nu ca ar conta cu adevarat, insa asta dovedeste inca o data ca rigurozitatea si meticulozitatea sint taine pt. ei

- si in final, nu mi-a placut, senzatia pe care ti-o dau. Te simti ca si cum esti acolo doar ca sa-i deranjezi pe ei. Timpul tau nu conteaza pentru ei. Nici ce vrei tu, nu conteaza. Ei sint stapinii si ei fac ce vor, cind vor si totul pe banii tai.

Mi-au stricat imaginea marcii. Am prins asa o usoara greata pentru VW. Pacat!

Ce mi-a placut:

- nu mi-au furat nimic

- costul nu a fost exorbitant. Mare insa nu foarte mare. Daca nu schimbam filetrele de aer si polen ieseam la vreo 4 milioane.

- au un bar unde poti sa bei ceva, sa maninci un sandwich, contra cost

Din pacate, GTI-ul nu a fost acolo deloc si n-am putut sa-l conduc. Desi vorbisem la telefon cu ei cu 2 zile inainte si mi-au zis sa vin ca nu e nici o problema. Dar cum v-am zis, ei nu dau doi bani pe clienti si nu ai nici un moment senzatia ca le-ar pasa cumva de tine. Pastreaza aparentele cit de cit, iti zic ce vrei sa auzi si fac cum vor ei.

Concluzia generala si personala: o experienta de-a dreptul dezgustatoare.

Apoi am avut o noua experienta cu baietii de la PoRo cind am fost sa-mi fixeze o imbinare simpla un pic desprinsa:
Dati-mi voie sa va explic cum merge treaba la Porsche, unde am avut o programare ieri la ora 10 pt. fixarea imbinarii tapiteriei usii dreapta spate.

Ora 10 - ajung. Ma adresez la Receptie service. Acolo 2 insi. Unul vorbea la telefon altul se uita in hirtii. Astept. Nu ma baga nimeni in seama. Pina la urma zic: Fiti amabil am si eu o programare bla bla bla. Daaa...mergeti la biroul al doilea sau al treilea din dreapta.

Ora10:05- ma duc la birou unde mai era o persona inainte si astept. Pina la urma termina cu ala si bag textul cu programarea etc. Pai la cine ati facut-o? Nu stiu. Ce numar de masina. Cutare. Se uita vreo 3 minute in monitor dupa care imi zice sa astept la colegul lui care trebuie sa vina

Ora 10:20 - vine colegul. Si asta avea pe cineva inainte. Astept. Imi vine rindul si bag textul. Pai la cine ati facut programarea. Nu stiu. Numarul! Se uita in monitor si se tot uita. Da, mergeti la biroul alaturat la domnul Bogdan. Ma uit la biroul ala. Deja erau doi insi care-l asteptau pe Bogdan. Shit! Ala nici macar nu era acolo.

10:30 - vine Bogdan. Astept sa termine cu aia. Astept sa vorbeasca la telefon. Intr-un final apoteotic ajung sa bag textul. La cine ati facut programarea. Pai, la dvs! Nu prea ii convine dar n-are ce face. Nu mai are cui sa ma paseze. Ma maninca in fund sa-i zic sa se uite si in zona torpedoului unde zdrangane ceva, scritiie ceva in genul asta. Ma pune sa semnez o hirtie, ii dau cheile si mergem la masina sa vada daca nu e lovita, daca are roata de rezerva etc.

Minunat! Nu stie in cit timp e gata dar sa ma duc acasa ca ma suna ei. Pai e un fleac domle, e de 10 minute. Cu ce sa ma duc acasa din Pipera? Zic ca astept.

Ma duc la bar beau o cola, fumez 2 tigari si citesc Gazeta.

Partea a doua.

Observ cu mare perspicacitate monstruletul GTI de culoare neagra (yeah, baby!) in parcare. Unul pt. drive test.

Ma duc al Informatii, Receptie si zic ca vreau un drive-test. Sa merg la colegii din dreapta sau din stinga. Merg in stinga, la o tipa. Sa merg la colegii din dreapta. Merg la colegii din dreapta. Astept sa termine unul de vorbit la telefon si il abordez. Ii zic ca am vorbit mai de mult cu unu Nicola si mi-a zis sa vin cind vreau ca nu e problema. Ah, pai mergeti la domnul Nicola atunci! Stai frate ca e in concediu. Nu-i convine deloc. Pleaca brusc de linga mine fara o vorba. Eu ramin cam in ceata, minunindu-ma de pasele la care sint supus. Probabil ca sint platiti toti la fel indiferent de cit muncesc si incearca cu totii sa o faca cit mai putin, ca tot acolo ajung. Ma intreb daca asta a plecat dupa chei sau in alta parte. Vine repede si imi zice scurt: Haideti sa mergem! Si aici incepe partea frumoasa a zilei

Masina arata superb. Pe linga ea cele normale arat foarte fad. E neagra cum mi-ar placea mie. Scaunele si interiorul arata super. Incep sa-mi reglez toate alea prin masina. Asta ma preseaza: Haideti sa mergem! Stai frate nu vezi ca dau cu genunchii in volan! Plec linistit, ies din parcare si vad ca am vreo 300 de metri liberi. Prima calcare e de obisnuire. Ca sa o scurtez va zic ca masina e foarte rapida si insitictul te face sa te tii bine de volan la fiecare deapsire pe care bineinteles ca o faceam foot down. Te panichezi un pic daca nu esti obisnuit. E o placere sa depasesti, desi mai mult de a 3-ia nu i-am dat ca era imposibil. Masina merge tot in turatii inalte ca la mine. Sunetul e asemanator insa mai pronuntat la GTI. E o masina pentru placerea ochilor si a soferului. Foarte misto la condus, nu m-as mai fi dat jos din ea. Si cum v-am zis, depasirile sint fulminante, parca te trage un avion, cam asa ceva. Super. Chiar merita sa incercati. Consumul care ma interesa foarte tare a fost de 14 in conditii de drive test si cu AC on. Probabil in conditii normale ia 12. Mi se pare acceptabil. Faza e ca eu am luat masina cu 14,7 pe bord. Am talpuit-o rau si cu toate astea am lasat-o la 14!! Drive-testul a durat cam 10-15 minute. Se grabea ala. That sucks!

Revenind la reparatia mea.

Ora 14 - deja flamind, nervos si tracasat de toate treburile care ma presau si pe care nu puteam sa le fac, merg la Bogdan ala sa vad ce dracu fac mecanicii. Bineinteles ca asta nu era la birou si a trebuit sa-l astept. Vine pe la 14:30. Il intreb daca e gata si zice ca se duce sa vada. Vine pe la 15. cica acu se apuca baietii de ea!!!!!!!!!!!!!!!! What did you say motherfucker? Ba eu aveam programare la 10 nu la 15. Pai seful de service..aaaa....a biiguit ceva si dupa aia a tacut. Se uita foarte preocupat la monitor. Cu mine o rezolvase. Zic, ba de ce dureaza asa mult? Pai trebuie sa "sape" la torpedou sa depisteze zgomotul. Ba baga....as in el de zgomot, dute ma si zile sa renunte la torpedou si sa fixeze doar usa aia ca nu mai pot sa stau. Se duce.

Aproape de ora 16, dupa asteptari agonizante ca nu mai puteam, ma durea si capul, imi era si foame, eram plin de spume etc. ma duc sa-mi iau masina din parcare. (nu-i facusera nimic ca cica le trebuie nu stiu ce piesa si trebuie sa o comande si sa ma reprogramez etc. rahat cit casa in stilul la care ma asteptam deja) Plina de noroi desi eu o dusesem curata. 11 km in plus pe bord. Centurile prinse pe dupa scaun la locurile din fata, un geam coborit. Consum mediu 13,3%??? Portbagajul cu urme de frunze in el si un plastic zgiriat ca lumea. Asa arata masina mea, asa mi-o inapoiau meseriasii de la Porsche.

Sub pretextul verificarii zgomotelor baietii din service mi-au alergat masina 11 km si au carat cine stie ce aveau ei de carat. Asta probabil in timp ce eu asteptam de zor sa repare ei.

Prea obosit si prea grabit sa ma apuc de cearta cu ei am actionat mioritic, exact ca in Doina: am renuntat. Am pus centurile la loc, am ridicat geamul, am scos frunzele din masina si am plecat

...invirtindu-ma. Dupa 6 ore de asteptare pt un fleac, 6 ore in care ei au reusit sa se plimbe si sa care ce vroiau ei cu masina mea. Si in rest nimic. Una dintre cele mai halucinante experiente din viata mea. E incredibil in ce hal de decadenta si de proasta organizare au ajuns cei pe care pina mai ieri ii admiram cu totii la unison: nemtii!

Da, poti face revizia la orice dealer. Sint obligati. Daca dupa experientele mele mai ai curaj sa mergi la Porsche sa ne spui si noua cum a fost.

Modificat de Ahile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca PoRo are probleme extrem de mari acolo. Din ce am vazut la cel de la vanzari ma asteptam la altceva... tipu` de la vanzari a fost un super domn.... i-am pus 1 miliard de intrebari.. m-am rasucit de 7 ori... si tot nu a zis nimic. Super de treaba omu.( cred ca il cheama Radu Dumitrescu). Daca aveti treaba pe acolo intrebati de el.

Eu am auzit de un service bun prin Focsani... cred ca o sa ma interesez de el....

Ca o intamplare personala.. un prieten vroia sa se uite cineva din service la o cheie (briceag) care nu mergea decat de f aproape.. ( banuia el ca e bateria aiurea...). A fost in service.. si stupoare NIMENI nu stia sa schimbe bateria.. au tras de cheie.. au impins.. nimic.. pana la urma au renuntzat ( si aia si prietenul meu...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De garantie se ocupa dealerul care ti-a vandut masina.

Prima revizie (15.000km) trebuie facuta obligatoriu la cei de la care ai cumparat masina (parca de la pbn) altfel se pierde garantia . Dupa poti face reviziile la orice service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!