Jump to content

Apa pe teava de esapament !


CoolName
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Da' ce s-a postat ceva mai sus, in acelasi topic, voi ati citit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu motorul cald intr-o zi nu prea friguroasa daca la ralanti iti scoate apa.

In mod normal,la ralanti cu motorul cald si pe vreme calda nu trebuie sa-ti curga apa pe teava decat foarte putin.

Astfel, apa rezultata in urma proceselor chimice din catalizator ar trebui sa fie in stare gazoasa. Daca se cumuleaza un surplus de condens, el se va evacua, insa fenomenul de picurare sau curgere ar trebui sa fie pentru foarte putin timp.

Daca iti curge (sau picura) constant sigur ai probleme la sistemul de aprindere.

Verifica-ti bobinele de inductie si bujiile.

Un alt fenomen ce apare in acest ultim caz este si mersul neregulat al motorului.

Schimba-ti si filtrul de benzina, deoarece el absoarbe mare parte din apa din rezervor ( mai ales in sezonul rece cand nivelul combustibilului in rezervor este scazut, apa apare pe peretii rezervorului si iti va afecta calitatea combustibilului. De aceea nu se recomanda un nivel de carburant scazut pe timpul sezonului rece).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E masina beton,revizii la zi tot ce se pune pe ea numai calitate(bujii ngk,filtre mahle,castrol,acum 2 sapt am cautatoo de defecte cu interfata).Pur si simplu cred ca face condens pe tobe si la pornire se elimina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de scursul apei,mie imi picura de la clima apa in 3 locuri pe sosea...stiu e normal sa picure,dar in 3 locuri?

Ce naiba poate fi spart sau eu stiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe compresor,condensor,contucte...nu e nimic anormal.Atata timp cat masina nu pierde lichide si totul e in regula nu ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stiu ca nu am seat insa e topicul cel mai aprope de situatia mea si nu am vrut sa deschid un topic nou.

Azi dimineata inainte sa plec cu masina am observat ceva ciudat.

Stand langa masina si vorbind la telefon 5 minute sub masina s-a facut o balta. Am verificat de unde picura apa si era de la toba intermediara(din partea din fata tobei intermediara).

Am accelerat masina de cateva ori si s-a oprit cu picuratul de apa insa m-a cam lasat masca faza mai ales la o masina de doar 1 an si 14.000 de km.

Apa pe la toba finala mi-a mai iesit atat la aceasta masina cat si la altele pe care le-am avut insa apa din toba intermediara nicioadata nu am mai avut.

Are aceasta toba intermedara o gaura scrugere a apei ce se formeaza in esapament sau am deja o gaura de rugina?

O alta ipoteza ar fi ca toba sa fie rece la pornire si dupa ce am pornit masina sa se formeze un condens pe toba rece de la gasele fierbinti din ea si din aceasta cauza se se formeze acea balta care avea cam 100 de ml de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu era de la condensul de la AC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu sesizezi zgomote suspecte la evacuare ( o gaura in toba ar trebui sa se si auda), nu cred ca ai toba gaurita.

Daca aveai dat drumul la ac, e posibil sa fii avut un debit mai mare de condens si mai mult ca sigur acesta s-a prelins pe tobe.

Toba nefiind fierbinte, apa nu s-a evaporat astfel incat ti-a picurat.

Ori, e posibil sa fii avut apa stationand pe vreun tampon, pe undeva pe dedesupt si la vibratii s-a prelins pe toba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu era de la aer din doua motive: nu era pornit si picura fix din toba intermediara.

Maine am sa plec dimineata cu masina si va fi ceva mai frig de dimineata si am sa verific din nou daca mai picura apa si exact pe unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cel mai bine du-te intr-un service, ridica masina pe elevator si fa o inspectie vizuala. Asa te lamuresti mult mai repede daca ai probleme sau nu la tobe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu aparitia condensului din toba finala o am si eu. Mi s-a intamplat in trafic sa ma opreasca cineva sa-mi atraga atentia ca imi curge apa din teava de esapament. Mentionez ca masina este o skoda octavia, motor 1.6mpi. Inainte de aparitia acestui condens din abundenta am facut cam 1000 km numai in oras, mers pe distante relativ scurte. Ceea ce ma ingrijoreaza este ca odata cu aparitia acestui condens, la pornirea motorului, uneori turatia la relanti a motorului este mai mare decat de obicei. A mai patit cineva acest fenomen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am problema la toba intermediara, la finala cred ca e normal sa iasa apa insa la intermediara in mod normal circuitul ar trebui sa fie ermetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Dupa 400km de mers intre 2000-3000-4000RPM, este normal sa mai iasa condens pe esapament? Am un VW Touran 1.9TDI 101cp an 2003, si daca o las 2 minute pornita pe loc se observa pata pe asfalt, sub evacuare (esapament). nu am sesizat vreo scadere la nivelul de ulei sau apa.

Am si o erroare la motor, din cauza careia imi creste turatia motorului in jur de 1000RPM la relanti, chiar daca motorul este cald sau rece, cu consumatori sau fara.

Erroarea este:

 

18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller 

            P1643 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Torque: 52.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Load: 44.7 %
                    (no units): 1.0
Modificat de draghicimalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!