Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

asta e problema...ambreajul..asa facea la mine la rover daca apasam brusc..patina..daca o luam cu frumosul tragea, dar in depasiri..era greav..si am mers asa pana nu a mai plecat de pe loc si am luat-o cu platforma. Am schimbat atunci doar ferodourile de pe discul de ambreiaj (nu recomand asta la diesel) pt ca placa si rulmentul erau inca f bune si m-a costat 3 mil.

in cazul tau...kitul ambreiaj(placa presiune+ disc+rulment) este undeva in jur de 7 milioane+manopera...la un service de colt de bloc e undeva la 2 mil..daca vrei ceva mai serios si probabil cu stampila pe cartea masinii...si garantie pe hartie nu pe vorbe...ajunge undeva pe la 5 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Saptamana trecuta mi s-a intamplat sa raman cu pedala de ambreiaj la capat de cursa si cutia de viteze blocata intr-o viteza. Dupa ce am luat contactul am putut sa o scot din viteza tragand de maneta schimbatorului si apoi am tras de pedala ambreiajului pana am adus-o in pozitia normala........

la fel am patit si eu... :) ...dar dupa ce am tras pedala inapoi...a ramas intepenita...ramane sa merg la mecanic...revin cu diagnosticu :-<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU DIN CAUZA ASTA AM SCHIMBAT SAPTAMANA TRECUTA AMBRAIAJUL NOU ! am fost la toti mecanici si toati miau zis ca sa dus ambreaiajul ca la 150 mii in romania e ceva normal!! am cumparata ambreiaj si am fost sa il schimb cand a desfacut totul surpriza !! ambreiajur era in starae ff buna la mine era rupt un dinte din tabla aia de e intre disc si placa de presiune si dadea peste asaa a fosta cauza:( tot platisem manopera l-am pus nou dar am dat bani aiurea pt o tabla de 20 ron:(eu zic ca m-ai faceam lejer cu el 50 mii !! ambreiajul nou este sacs paraca asa ii spune!! la mai schimbat cineva ? a avut pb in timp cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AG 88 Yun: cat te-a ajuns kitul de ambreiaj....

am dus masina azi...dar a ramas pe marti sa o desfaca...ca bate invierea la usa :lol: ...

Apropo: Paste fericit tuturor forumistilor.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a ramas ambreajul la podea de 4 ori intr-un an si la fel s-a rezolvat...l-am tras cu mana inapoi si pe urma nici o problema...Ce ma face curios este ca s-a intamplat de fiecare data daca imi conducea altcineva masina..sa aiba legatura si cu cat de brutal apesi ambreajul...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat-o.... se rupsese "levierul de debraiere"...piesa respectiva m-a costat vreo 50 Ron (cand m-am dus la reprezentata sa caut piesa aia m-au intrebat daca e de VW :lol: :lol: ;) ;) )....si cu tot cu skimbat ulei cutie si manopera... m-a ajuns aproximativ 300 RON :rolleyes: ... back on the streetz:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Poate sa imi spuna cineva cum se poate regla ambreajul la un Golf IV 1,6 Motor AUS. Ambreajul prinde foarte sus, abia cand iau de tot piciorul, e cam enervant cand circul mult in oras... Masina are 78.000 km si nu cred ca e o problema de uzura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mitrut stanoiu

Salut comunitatea VW !

Am achizitionat de curand un golf IV 1.9 TDI 101 cai, Variant, echipare Pacific, motor AXR, model 2003.

Am urmatoarea problema: chiar si in cazul in care merg putini km (2-3) de sub capota este degajat un miros tipic de ferodou.

Precizez faptul ca nu am zgomot de la motor, nu exista patinari, masina "trage" bine. Am fost pe la mai multi mecanici si mi-au spus ca nu se pot pronunta daca este vorba doar de discul de ambreiaj sau si de alte componente (kit ambreiaj / volant) - decat in cazul in care o demonteaza.

Au descris mirosul ca fiind "inceputul sfarsitului" pt discul de ambreiaj.

Va solicit sprijinul pentru a ma indruma de unde pot achizitiona eventualele piese cerute in service (disc de ambreiaj, placa, rulment, volant) la un pret decent.

Precizarea 2: sunt din Tg-Jiu, insa platile le pot face prin OP/ramburs.

Multumesc anticipat !

Modificat de mitrut stanoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de tot kitul de ambreiaj, si e cam scump, undeva pe la 1000euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mitrut stanoiu
Ai nevoie de tot kitul de ambreiaj, si e cam scump, undeva pe la 1000euro

Stiu pretul aproximativ.

Ma intereseaza preturile exacte, minimale, pe componentele solicitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa asa. Chiar daca e inceputul sfarsitului.Daca e sa pice o faci dupa aceea.

Dar daca ai un mecanic de incredere atunci poti incerca sa resuscitezi ambreiajul inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mitrut stanoiu

E totul ok cand o conduc. Am climatronic, nu merg cu geamurile deschise indiferent de temperatura de afara (deci in masina nu intra mirosul), insa cand ma dau jos ma termina ferodoul ala ...

In plus, nu vreau sa o las sa moara..pt ca nu stiu unde ma poate lasa si nu vreau sa fiu tractat de pe nu stiu unde.

wolfydRg, descrie-mi te rog operatiunea de "resuscitare" a ambreiajului. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stai linistit, mai ales ca o sa-ti zic doua intamplari ;)

Un prieten cu un Passat B5.5 101cp tdi a fortat odata ambreiajul incercand sa urce o panta cu spatele. I-a mirosit cam 2 luni ambreiajul dupa care mirosul a disparut. Tin sa precizez ca de atunci a facut aprox 20.000km si inca nici o problema cu discul,volant, etc.

Eu: am schimbat anul trecut volant impreuna cu discul de ambreiaj si placa de presiune - cost total cu manopera 1750 RON (pe atunci 500 euro), toate marca Sachs (aceiasi marca era si din fabrica pe masina) din care volant+disc+placa de presiune Sachs = 1430RON (luate de la un magazin din TgM). Anul acesta dupa circa 12-15000km am dat masina la cineva care a fortat-o astfel incat si mie mi-a mirosit cam o luna, dar de aceea pana in prezent merge perfect. Deci nu neaparat sunt pe sfarsit, caci la mine e aproape nou. Cred ca pur si simplu daca e fortat prea mult se impregneaza acel miros care la fiecare utilizare apare inca o perioada de timp.

Ti-am zis si de preturi fiindca in nici un caz Sachs nu ajunge la 1000 euro (oricum cred ca s-a scumpit fata de anul trecut) si sa ai grija pentru ca si aici la noi erau mari diferente de pret intre magazine si chiar si intre alte marci - un Luk complet ajungea la 2200RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mitrut stanoiu
Eu zic sa stai linistit, mai ales ca o sa-ti zic doua intamplari ;)

Un prieten cu un Passat B5.5 101cp tdi a fortat odata ambreiajul incercand sa urce o panta cu spatele. I-a mirosit cam 2 luni ambreiajul dupa care mirosul a disparut. Tin sa precizez ca de atunci a facut aprox 20.000km si inca nici o problema cu discul,volant, etc.

Eu: am schimbat anul trecut volant impreuna cu discul de ambreiaj si placa de presiune - cost total cu manopera 1750 RON (pe atunci 500 euro), toate marca Sachs (aceiasi marca era si din fabrica pe masina) din care volant+disc+placa de presiune Sachs = 1430RON (luate de la un magazin din TgM). Anul acesta dupa circa 12-15000km am dat masina la cineva care a fortat-o astfel incat si mie mi-a mirosit cam o luna, dar de aceea pana in prezent merge perfect. Deci nu neaparat sunt pe sfarsit, caci la mine e aproape nou. Cred ca pur si simplu daca e fortat prea mult se impregneaza acel miros care la fiecare utilizare apare inca o perioada de timp.

Ti-am zis si de preturi fiindca in nici un caz Sachs nu ajunge la 1000 euro (oricum cred ca s-a scumpit fata de anul trecut) si sa ai grija pentru ca si aici la noi erau mari diferente de pret intre magazine si chiar si intre alte marci - un Luk complet ajungea la 2200RON.

Sa stii ca este a doua parere de genul asta ...ca mirosul o sa dispara.

Foarte deranjant a aparut mirosul tot dupa o panta cu spatele (insa si inainte), insa nu ma prea lasa inima sa las lucrurile asa...

Un alt mecanic imi spune ca simte o usoara trepidatie in pedala de ambreiaj si ridicarea acesteia peste nivelul normal.

Ma obsedeaza mirosul ala ..il am deja in creier :D

Si daca privesc dpdv al service-urilor auto ..este normal sa doreasca sa-mi schimbe piese in ea.. pt bani. Merg azi pe la 5 intr-un service recomandat de prietenii mei care au VW/Audi sa vedem ce zic si acolo..

Poate cineva sa explice dpdv mecanic disparitia misterioasa a mirosului dupa o anumita perioada ..si evident persistenta in acest timp ?

Multumesc celor care mi-au scris public si privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de tot kitul de ambreiaj, si e cam scump, undeva pe la 1000euro

Un kit ambreiaj (placa presiune + rulment + disc ambreiaj) de golf 4 e intre 420 de lei si 800 de lei. (sachs/luk)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat kitul de ambreiaj cu tot cu volant acum 3 saptamani. Cu tot cu manopera am dat 20 000 000!

Piesele (marca SACHS) au fost aduse pe comanda de aici : www.elit.ro

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un kit ambreiaj (placa presiune + rulment + disc ambreiaj) de golf 4 e intre 420 de lei si 800 de lei. (sachs/luk)

asta daca nu schimbi si volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar. Fara volant kitul de ambreiaj costa doar 530 de ron. Manopera la pret decent inseamna inca 200 de ron. Cam 800 de ron cu tot cu manopera te poti astepta. Daca vrei sa vezi cat te mai tine ambreiajul sau daca e pe moarte faci urmatoarele teste.

1. Tragi frana de mana cat de bine poti si incerci sa pleci de pe loc usor si asa iti poti da seama daca mai tine sau nu.

2. Tragi iar frana de mana si de data asta fara sa apesi acceleratia dai drumul incet la ambreiaj. Motorul ar trebui sa moara. Daca nu moare e dus :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mitrut stanoiu

Am venit de la o pseudoverificare (spun asta pt ca pers cu care trebuia sa ma intalnesc nu era acolo).Baietii care au testat masina au spus ca se comporta foarte bine si mi-au dat oarecum explicatia pentru mirosul persistent - probabil a fost la un moment dat turata si inca exista acel ferodou nears (ca o "pilitura", de fapt un azbest macinat in interior). Atunci cand este folosita masina din lipsa ventilatiei acel miros este degajat. Mi-au recomandat sa o las asa pana ambreajul da semne clare de oboseala - patinari, zgomot etc ;))Asa cum spunea si shimano este posibil sa ma mai tine cateva mii bune de km.O sa merg din nou maine sa consult si persoana cu care trebuia sa ma consult initial (boss-ul service-ului).Chiar daca este (sau o sa fie) cazul de a schimba ambreajul pica varianta achizitiei volantei (pt ca nu e nevoie).Daca tot am facut "jurnal de bord" cu povestea ferodoului va tin si maine la curent :Driver:

Intr-adevar. Fara volant kitul de ambreiaj costa doar 530 de ron. Manopera la pret decent inseamna inca 200 de ron. Cam 800 de ron cu tot cu manopera te poti astepta. Daca vrei sa vezi cat te mai tine ambreiajul sau daca e pe moarte faci urmatoarele teste. 1. Tragi frana de mana cat de bine poti si incerci sa pleci de pe loc usor si asa iti poti da seama daca mai tine sau nu. 2. Tragi iar frana de mana si de data asta fara sa apesi acceleratia dai drumul incet la ambreiaj. Motorul ar trebui sa moara. Daca nu moare e dus :Driver:

1. tzine

2. maine fac testul ;)

Modificat de mitrut stanoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit nu este nevoie sa te apuci sa schimbi piese doar de dragul de a le schimba....atata timp cat masina trage si nu se aude nimik nu vad rostul. Poti sa o duci la o testare (ca b aia sunt ff multe service-uri care au aparatura) si dupa aceea te poti pronunta. Bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios ce aparatura testeaza uzura ambreiajului in afara standurilor gen dyno :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si io o intrebare - am tot dat cu search in stanga si in dreapta insa nimeni nu a ridicat problema asta.

Am cumparat kitul de ambreiaj necesar la schimbarea ambreiajului insa din pacate oamenii de la service sunt plecati in concediu la zarnesti iar in bucuresti nu vrea nimeni sa imi spuna de unde service de incredere unde si-a schimbat cineva ambreiajul cu succes.

Asadar - la schimbarea ambreiajului se pierd ceva fluide vitale ?

Adica, pot sa schimb uleiul la cutie inainte de a schimba ambreiajul ? Sau uleiul la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pierde nimic. De schimbat (uleiurile) le schimbi daca vrei/este necesar.

Schimbarea kitului de ambreiaj nu este o mare filozofie; asa ca nu vad in ce ar consta "succesul" operatiunii indiferent de service-ul pe care il alegi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o comunicare a cutiei cu carcasa ambreiajului.sunt separate printr-un simering care nu permite trecerea uleiului din cutie in ambreiaj.Inchipuie-ti in ce hal ar patina ambreiajul daca ar ajunge ulei acolo.poti sa-l schimbi in ce conditii vrei ca nu are nici o legatura uleiul din cutie cu ambreiajul.multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!