Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

eu am un golf IV din 2003 si imi tine sus de tot ambreajul, dar imi intra perfect in viteze si nici nu patineaza, ar trebui sa imi fac ceva probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_mdln1 daca iti prinde sus pedala de ambreiaj discul de ambreiaj e pe duca deci in concluzie ar trebui schimbat tot kitul de ambreiaj.Urmatoarea simptoma ar fi ca iti va incepe sa patineze ambreiajul deci parerea mea inlocuiestel cat mai repede. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

sunt posesorul masinii din semnatura si de cca. 3 saptamini, ma confrunt cu o problema si anume in oricare treapta de viteza, la 2000 de ture/minut caroseria intra in vibratie. Daca urc in turatie peste 2000 de ture/minut vibratia dispare.

Cam in acelasi timp cu acesta manifestare am observat ca la plecarea de pe loc, in treapta 1, trebuie sa turez ceva mai tare motorul, altfel la plecarea de pe loc trepideaza masina.

Incepind cu cca. 3 luni in urma, am observat o accentuare a vibratiilor motorului la relanti, de exemplu atunci cind astepti la semafor, dar am dat vina pe caldura de afara. Ulterior asa cum am spus si mai sus a aparut aceasta vibratie.

Iata un istoric al masinii si simptomelor:

- masina o am din octombrie 2007 de la 148.000 de Km, reali, verificati intre timp la reprezentanta la Buzau,

- am istoricul masinii pina la acest numar de km. si nu scrie ca s-a inlocuit ambreiajul,

- masina are acum 195.000 de Km si am condus-o numai eu,

- merg numai in oras, in afara de concediu ci cca. 150 Km. lunar extraurban,

- am condus initial dar o perioada destul de lunga usor subturat, pentru un consum redus,

- masina prezinta celebrele batai in pedala de ambreiaj la apasarea usoara a acesteia, asa a fost inca de la cumpararea masinii. Mentionez ca prin batai eu intelg ca bate usor pedala, o simt cu piciorul la o apasare moderata, dar nu bata nimic afara la motor, gen zgomot metalic sau altceva in sensul acesta. Altfel pedala de ambreiaj se apasa normal, nu are alte manifestari neplacute.

- de cca. 3 luni, simt o amplificarea vibratiilor la relanti, le simt tinind mina pe volan. Acestea dispar total accelerind foarte usor, ridicind turatia de relanti la cca. 950 rot./min. Aceste vibratii le simt de asemenea si in pedalier, daca stau cu piciorul pe pedala de frina. Daca tin frina apasata si in acelasi timp apas si pedala de ambreiaj, aceste vibratii dispar.

- acum prezinta si acea vibratie a caroseriei la 2000 de ture/minut,

- la plecarea de pe loc in treapta 1 trepideaza masina, astfel ca acum turez ceva mai tare motorul, dar in limite normale,

- schimbatorul de viteze nu se misca si nu vibreaza deloc nici la accelerare, nici la frinare si nici la relanti, de aici eu as exclude problema vreunui tampon de motor defect.

- de cca. 1 an, oprirea motorului, se produce cu o vibratie mai mare decit la inceput, desi am curatat asta-vara "Intake mainfold air",

- la accelerare nu patineaza ambreiajul, ba chiar "trage " foarte bine, in spacial in treptele inferioare.

- destul de rar, din cind in cind la cuplarea treptei de mers inapoi maneta schimbatorului agata si cupleaza cu un hop, asa ca si cind nu ar fi fost apasata pedala ambreiajului pina la fund, desi eu apas intotdeauna la aceasta manevra pedala ambreiajului complet. Pentru eliminarea manifestarii, trebuie sa cuplez mai incet mersul inapoi, sau eventual sa astept putin la punctul mort, dar se mai intimpla sa uit.

- cu celelalte trepte de viteza nu am deloc probleme.

Am citit aseara tot acest topic si mi-as mai dori o parere avizata ca raspuns la intrebarea mea: sa fie si la mine volantul defect ? Nu aud deloc zgomote anormale de genul batailor despre care am citit in acest topic.

Imi este groaznic de teama sa nu schimb piese bune.

De fapt dintre simptomele de mai sus nu ma deranjeaza decit intrarea in vibratie la 2000 de ture/minut a caroseriei.

Ar putea avea acest defect o alta cauza decit volant ?

Am marcat cu bold, manifestarile care mie mi s-au parut mai importante desi cred ca trebuie luate toate in ansamblul lor.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare bine sa va anunt ca am rezolvat.Kitul-Sachs original(identic cu cel dat jos de pe masina fara a mai fi schimbat vreodata).Include placa de presiune,disc ambreiaj,arc,capacelul de impingere si suruburile de prindere plus un pliculet de vaselina siliconata.Gata cu:vibratiile,caraitul in marsarier,selectarea greoaie a vitezelor(nu mai intra in reprize cu hop),nu mai patineaza(cu toate ca nu patina decat peste 4000rpm),schimbatul treptelor 1-2 le fac iarasi fara carait la peste 500rpm.Nu seamana nici pe departe cu ce aveam.Acum e la fel ca o masina noua.Pe langa ambreiaj am schimbat si uleiul din cutie(castrol 75w90),lichidul de la ambreiaj+frana.Pozele sumare sa va faceti o idee cat de praf era.Nu am facut la ambreiaj care era pana la nituri deja.Deci ca sa nu mai aveti dubii...daca deja caraie la selctare viteze,patineaza,cupleaza in hopuri,intra greu trebuind apasat cu putere pe maneta,trepideaza la plecarea de pe loc "topaind"...stiti ce aveti de facut.Bineinteles dupa ce in prealabil ati eliminat celelate variabile(lichide,timonerie,reglaje,aerisire).Numai bine!

PS:costuri:kit 320€ original import,lichid cutie 2 litri 34ron.Manopera=pasiune.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky spunemi si mie te rog tija aceea care impinge pe placa era uzata.lungimea ei trebuie sa fie 340mm.era tocita??ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_mdln1 daca iti prinde sus pedala de ambreiaj discul de ambreiaj e pe duca deci in concluzie ar trebui schimbat tot kitul de ambreiaj.Urmatoarea simptoma ar fi ca iti va incepe sa patineze ambreiajul deci parerea mea inlocuiestel cat mai repede. :P

ms de informatie, dar nu stiu ce sa zic, de 1 an jumate de cand am luat masina tine sus, banuiesc ca pana acum trebuia sa inceapa sa patineze nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da bine acum depinde si de felul cum o conduci dar e bine sa il schimbi dar eu stiu pe cineva care intr-un an a terminat un ambreiaj.Tu ai zis ca tine sus si de aia ti-am recomandat sa il schimbi si bineinteles ca poate sa mai duca inca pe atata.BAFTA :stupid:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky spunemi si mie te rog tija aceea care impinge pe placa era uzata.lungimea ei trebuie sa fie 340mm.era tocita??ms
nu avea nici un pic de uzura.era intacta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Remus66: pot baga mana in foc ca ai aceeasi problema ca si a mea. EXACT aceleasi simptome.

Acum ramane la alegerea ta daca o faci acum sau mergi cu ea asa pana o faci paf de tot. Eu am mers asa 1 an. Deci se poate. Chiar daca am facut si ambreiajul praf asta conteaza prea putin. Pt ca si daca mergi acum ORICE mecanic iti va recomanda sa schimbi si ambreiajul odata cu volant pt ca poti fi sigur ca daca schimbi doar volant acum te va lasa si ambreiajul in viitorul apropiat.

Deci sfatul meu e urmatorul: daca ai banii schimba acum tot pt a te bucura de masina la capacitate maxima( e foarte enervant plecatul ala de pe loc in trepidatii sau trepidatiile la turatie mai mica). Daca nu ai bani acum poti merge asa dar pune-te pe strans banii ca sa nu te lase si pe tine cand iti e lumea mai draga si sa te prinda fara bani.

Cum crezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cum am condus eu masinuta banuiesc ca trebuia sa se duca ambreaju pana acum, vara asta am schimbat de 2 ori cauciucurile pe fata de la demaraje, cineva imi mai zicea ca e reglat sa tina sus, e posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_mdln1 la modelul tau de masina ambreiajul este actionat hidraulic deci nu ai ce sa reglezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_mdln1: du-te si la 2-3 mecanici sa-ti dea cate o parere pt ca nu te costa absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu l'am condus de a iesit placa de presiune ca mai sus...era sus cand am luat masina acum 6 luni si stiam ca trebuie sa schimb ambreiajul.Nu ai ce regla...NIMIC(poate doar timoneria care nu ajuta cu nimic).Si dupa schimbat de la 4-5000rpm in sus si nu patina si nu caraia...deodata intr-o seara a clacat...caraiala,nu mai intra...si tot asa.Deci nu te baza pe ce zici tu.Asta e primul simptom.Ambreiaj sus.Mecanicul la care ai fost tu a vazut probabil doar Dacii la care ai cablu.La tine eventual aeriseste'l.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BDG

tie iti vibra si caroseria in mers, asa cum se intimpla la mine la 2000 rot./min ?

Spui ca exact aceleasi simptome le aveai si tu inca de acum un an, adica inclusiv aceasta vibratie ?

Acest lucru ma deranjeaza pe mine in acest moment. Altfel, cu restul simptomelor m-am obisnuit si nu ma deranjeaza.

In alta ordine de idei, dupa simptomatologie si eu inclin spre inlocuirea completa a ambreiajului, dar in acest moment nu ma incinta sa scot minimum 2000 de lei din buzunar. La reprezentanta am cerut in iulie oferta si atunci costa cca. 6.000 de lei sau cca. 5.000 de lei cu piesa la schimb (discul si placa), daca erau acceptate. Numai volantul costa 3199 de lei.

Pe de alta parte trebuie sa gasesc si un mecanic de incredere, caci pina acum nu m-am "lipit" de niciunul, toti incercind sa-mi bage pe git si piese care nu erau de inlocuit si mi-e frica sa nu constat ca dupa inlocuire face la fel. Am mai patit asa cu fulia alternatorului, cind defect era intinzatorul curelei, dar aceste piese nu au costat o avere.

Ma gindesc ca nu cumva vibratia caroseriei sa aiba alta cauza si sa schimb degeaba ambreiajul eventual cu unul chiar mai prost ! Inca nu cunosc o sursa sigura pentru piese de calitate si nu contrafacute, cum am citit ca au patit unii colegi chiar cu kit-uri de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BDG

tie iti vibra si caroseria in mers, asa cum se intimpla la mine la 2000 rot./min ?

Spui ca exact aceleasi simptome le aveai si tu inca de acum un an, adica inclusiv aceasta vibratie ?

Da. Exact aceeasi. Si daca spui ca si la plecare iti trepideaza e clar de la ambreiaj, mai exact volant. Nici eu nu am fost incantat sa dau 20 de milioane...pana am fost obligat.

Si nu zice nimeni ca trebuie sa schimbi in reprezentanta. De ex intre o piesa de firma X si o piesa de firma X in cutie de VW e o diferenta de pret foarte mare chiar daca e practic aceeasi piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BDG

tie iti vibra si caroseria in mers, asa cum se intimpla la mine la 2000 rot./min ?

Spui ca exact aceleasi simptome le aveai si tu inca de acum un an, adica inclusiv aceasta vibratie ?

Acest lucru ma deranjeaza pe mine in acest moment. Altfel, cu restul simptomelor m-am obisnuit si nu ma deranjeaza.

In alta ordine de idei, dupa simptomatologie si eu inclin spre inlocuirea completa a ambreiajului, dar in acest moment nu ma incinta sa scot minimum 2000 de lei din buzunar. La reprezentanta am cerut in iulie oferta si atunci costa cca. 6.000 de lei sau cca. 5.000 de lei cu piesa la schimb (discul si placa), daca erau acceptate. Numai volantul costa 3199 de lei.

Pe de alta parte trebuie sa gasesc si un mecanic de incredere, caci pina acum nu m-am "lipit" de niciunul, toti incercind sa-mi bage pe git si piese care nu erau de inlocuit si mi-e frica sa nu constat ca dupa inlocuire face la fel. Am mai patit asa cu fulia alternatorului, cind defect era intinzatorul curelei, dar aceste piese nu au costat o avere.

Ma gindesc ca nu cumva vibratia caroseriei sa aiba alta cauza si sa schimb degeaba ambreiajul eventual cu unul chiar mai prost ! Inca nu cunosc o sursa sigura pentru piese de calitate si nu contrafacute, cum am citit ca au patit unii colegi chiar cu kit-uri de ambreiaj.

Cam asa cum spui tu sunt si eu.La mine doar patineaza, acum a inceput si in treapta a 4.

Vibratii cam sunt la relanti, ca simt in volan.

La mine mecanicul mi-a zis ca daca volant e ok, sa nu o schimb.Dar la peste 250 000 de km ce sa mai astept.

Din fericire mecanicul meu nu vinde piese deci am scapat.

Despre piese incerc sa iau de la un depozit auto, cica acolo sunt ok.

Acum strang bani, dar ma bate gandul sa trec la volant simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar Cristianionut, vibratia aceea pe care o simt eu la 2000 de rot./min., o simti si tu sau la tine sunt prezente numai vibratiile de la relanti ?

La mine nu stiu daca ambreiajul patineaza, eu as spune ca nu, in treapta 2 si 3 dupa mine masina trage, dar este adevarat, ca in treptele 4 si 5 exact la 2000 de rot./min., concomitent cu aparitia vibratiei simt si o oarecare intirziere la demaraj, mai ales daca apas brusc acceleratia.

Mecanicul tau este la Petru la Interautoservice ?

In alta ordine de idei si eu ma gindesc la varianta cu volant simpla, dar inca nu am gasit suficiente pareri bune pentru aceasta schimbare si nu as dori sa fiu eu cobai si apoi sa-mi para rau ca nu am pus dubla-masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu volant simpla eficienta e doar la costuri(mai iefinta).In schimb sacrifici un pic comfortul.Vibratiile vor fi mai bine resimtite.In mers schimbatul vitezelor se va face mai "sportiv",vei simti partea mecanica mai bine a pieselor in miscare.Parerea mea e sa ramai la dmf.Daca nu te deranjeaza vibratiile treci la simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci:

-mecanicul de care vorbesc este o alta persoana si nu Petru.

-senzatia de patinaj apare dupa ce rulezi o jumatate de ora in oras apoi ii dai treapta 4 si de la 2000 de ture in sus dai blana, atunci ai sa vezi ca aceleratia merge diferit cu turatia in bord si simti cum masina trage mai greu.

-volant simpla te face sa simti cum masina svicneste,tasneste, la pornirea dupa loc, adica sacrifici confortul pentru un pret mai mic de circa 100 de euro.Dar e benefica la mers sportiv sau utilizare in oras.

-la relanti pun mana pe volan si simt mici vibrati in volan (nu ca o bormasina, ci ca un diesel clasic), desi motorul este PD si la fel de silentios ca inainte.

-deocamdata astept un pret la kit, apoi cand am bani schimb tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am mers azi si am luat masina. Fratilor, e ALTA MASINA. Merge ca noua, trage mult mai cursiv, are un cuplu mult mai bun, nu se mai simte nicio vibratie, nicio trepidatie( nici la pornire nici cand merg putin subturat), stau la semafor si nu imi aud motorul, placerea de a conduce e de 10 ori mai mare. Am dat 20 de milioane dar merita toti banii.

Sincer sa fiu, daca stiam ce diferenta mare e, as fi schimbat de mult volant si ambreiajul. Recomand cu caldura la toti cei care au probleme si tot amana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.Revin cu o problema la masina din semnatura la care nu ii dau de cap de cand i-am schimbat ambreiajul si anume acum 8000 KM.Problema este in felul urmator ca e cald sau rece imi intra greu in viteze mai ales din 3 in 2 si din 1 in 2.Mai ales la rece cand ii dau a 2a smuceste de parca placa nu s-ar desparti complet de disc.Efectiv nu stiu ce sa ii mai fac am incercat de toate in cutie nu sunt probleme ca am avuto desfacuta bucatele si tot eu am montato si e ok.Dati-mi si mie niste sfaturi ca nu stiu ce sa ii mai fac ca altfel ii dau foc cu tot cu neamt. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca piesele din cutie sunt ok, timoneria nu se poae regla, ai pb doar cand intra in a 2-a, te mai poti lega si de ulei.

Toate astea au aparut odata cu schimbarea ambreajului?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ai avea totusi ce sa reglezi:aerisire lichid ambreiaj;schimbatorul din interiorul masinii(sub mansonul de piele ai 2 suruburi si de acolo se mai regleaza);mai ai pe tija principala(undeva langa scutul de tabla de peste esapament,intre motor si panoul ignifug) pe tija ai o clema.Dar problema nu e de acolo.Mai degraba ulei sau unge un pic articulatiile la tije(poate ramane ceva blocat),dar putin probabil.Daca a fost demontata si a aparut problema,inseamna ca ceva nu a fost montat/cedat in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!