Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

lupo_bv mii de multumiri !....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Este cineva din Sibiu care mă poate ajuta cu o resetare a cutiei? Toată procedura de adaptare? Am citit toate paginile despre asta, dar mă depășește treabă asta..Precizez că mașina nu pornește decât dacă o scot din viteza manual( băgând mana sub mașină și mutând tija) înainte de a pune cheia în contact..După aceea pornește și funcționează foarte bine..Schimba vitezele totul ok..Daca o opresc și o pun pe stop, intră în ceva mod de protecție și nu mă mai lasă să o pornesc până nu o scot iarăși din viteza trăgând de tija pe dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bina seara, detin un lupo 3l care mi-a mancat ficatii?.

este careva din arges sau apropiere care ma poate ajuta sa-i dau de cap.

multumesc

Modificat de mihai2186
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2018 at 4:08 PM, Rajkapur said:

Este cineva din Sibiu care mă poate ajuta cu o resetare a cutiei? Toată procedura de adaptare? Am citit toate paginile despre asta, dar mă depășește treabă asta..Precizez că mașina nu pornește decât dacă o scot din viteza manual( băgând mana sub mașină și mutând tija) înainte de a pune cheia în contact..După aceea pornește și funcționează foarte bine..Schimba vitezele totul ok..Daca o opresc și o pun pe stop, intră în ceva mod de protecție și nu mă mai lasă să o pornesc până nu o scot iarăși din viteza trăgând de tija pe dedesubt.

Nu intre in Nici o protectie.Asa cum zici chiar tu...masina este în viteza.facand o analogie  nu pornești o masina manuală bagata în viteza.Asta face si calculatorul nu te lasa sa pornești pt ca el vede ca este cuplata o viteza.

Pe N porneste?  In rest se schimba vitezele bine? Pe N sta masina pe loc?

Refa setarile  primul pas.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru patesc si eu.

daca o opresc pe stop, apoi nu mai vrea sa iasa pe N si nu mai porneste.

daca o opresc doar din contact si o las pe N porneste fara probleme, numai ca uneori nu mai intra in nicio voteza nici pe D nici pe N.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pierd lichid pe la pompa hidraulica a cutiei.

Am vazut ca pierde ulei pe sub rezervor, este posibil sa piarda lichid pe la imbinarea rezervorului cu pompa? am vazut ca acolo sunt 2 simeringuri.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Cluj atunci si cineva mi a refacut setarile..A mers f bine circa 3 săptămâni..In timpul asta am facut foarte multe drumuri..Apoi m a lasat in mijlocul Sibiului.Nu a mai vrut sa intre in viteza..Porneste, Dar nu intra in viteză..Am verificat cilindrul si toate functioneaza..Am incercat sa i fac adaptarea de mai multe ori cu vcds ul ( intre timp am invatat si asta) si dupa start engine apare doar searching..Fara ignition off..Probabil ca in perioada următoare o sa dau cutia jos sa vedem ce i baiul..Inainte de a nu mai intra in viteze deloc incepuse sa faca figuri la intrarea in R... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai vcds ai vedea ce erori da .cand nu intra in viteza ce simptome are? Smuceste si tot incest a sa gaseasca viteza? Sau nu se intampla nimic?cat ai valoare pe cilindru de comanda ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cutie nu am nici o eroare..Iar pe toata masina imi dă ceva senzor de la climă..Adaptarea facuta la Cluj a fost pe 1,6 Volti la cablul de la ambreiaj..Atunci cand n a vrut sa mai intre in viteze se vedea ca incearca sa faca ceva si nu reușea..Se misca 10 cm..Dupa asta am incercat sa refac adaptarea cu diverse valori la ambreiaj si in final am lasat o la 1.84 cu mufa de la pompa scoasă..Acum doar porneste pe N si cand o bag in viteza reactia este destul de slabă.. Se aude cum incearca sa faca ceva, dar mai slab..Cred ca daca as regla ambreiajul pe 1,4-1,2 s ar simti mai tare cum vrea sa o smuceasca..Alta chestie ..Cand apas pedala de frana ar trebui sa se aprindă pantoful ala cu frana de la timonerie..Nu o face..In schimb becul de frana pe spate se aprinde..Poate luni ma apuc de desfacut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Știe careva cum se face adaptarea cutiei după schimbul de ambreiaj? Am schimbat ambreiajul și a început sa miroasă foarte rău a disc de ambreiaj. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

    Salut! Sper ca mai este cineva pe aici. Am nevoie de experienta altor posesori.

    Masina se opreste in mers. O repornesc mai merge putin si mai face cateva schimbari si iar se opreste motorul .  Ajunge la momentul sa porneasca  merge cu a1a si cand schimba in a2a moare. 

       Se pare ca acest lucru se intampla doar cand e cald afara( aproximativ peste 15 grade). Masina o am de 3 luni, am luat-o iarna si tot timpul rece  nu am avut probleme. Porneste pe n , porneste pe d, nu tremura la plecat de pe loc, nu bruscheaza in nici o viteza. Nu am schimbat nimic la masina, doar am completat ulei pt cutie( am luat original vw) si in cele 3 luni nu a pierdut.

     Deci se opreste doar cand e cald afara si se incinge. Acumulatorul de presiune incarca greu, dureaza mult pana se opreste din bazait. Am facut testul, schimb  3 viteze pana porneste. Pe tester am primit eroarea cu deplasare ambreiaj g162. Nu vreau sa arunc bani pe piese care sunt si destul de scumpe, degeaba( gen ambreiaj, pompa, actuator).

      A mai patit cineva? Repet, se opreste in mers doar cand e cald afara. Sa fie acumulatorul de presiune? Actuatorul? Sa aibe nevoie de o adaptare? 

      Va multumesc din inima pentru ajutor.

 

       

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit " porneste pe D"  deja nu e bine.. trebuie să pornească doar pe S si N.

Ce tensiune ai la cilindru de ambreiaj?

Ar fi bine sa schimbi acumulatorul de presiune. Vreo 250 ron.

Unde ai completat ulei? La cutie sau la sistemul hidraulic de schimbare a vitezelor?

Pune ce erori ai avut.

Mai mult ca sigur ai nevoie de o setare.( considerand ambreiajul în stare buna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez erorile asa pt ca poza facuta avea dimenisuni mult prea mari si nu puteam sa o pun aici.

00263- cutie de viteze

      27-10 semnal neplauzibil- intermitent

01071- sensor deplasare pedala ambreiaj - g162-

       Semnal in afara limitei de intoleranta, intermitenta

 

      Am cumparat  un acumulator de presiune, nu nou, intr-o stare mai buna, face 4 schimbari acum pana porneste. Masina tot se opreste. Doar cand e cald afara.

      Am completat uleiul la sistemul hidraulic asa cum trebuie cu acumulatorul de presiune  scos.

      Am fost la cineva sa faca o adaptare in Bucuresti. Valoarea la ambreija era de 0.39 ,a zis ca este o valoare ciudata, insa a mers cu masina si a spus ca ea masina se comporta perfect, ca e mai buna decat cele pe care le are( el mai are 2 lupi 3l)

     A adaptat ambreiajul la valoare de 1.8 , dar nu a reusit sa faca adaptarea. Se pare ca nu il lasa , aparea ignition off si a spus ca pe cutie masina arata ca are turatie. Pe modulul de cutie arata ca are 90 de turatii , iar pe motor arata 0.

     A reglat din nou ambreiajul aproape de 0.4  si a spus ca nu isi da seama ce poate sa aiba.

     Masina se opreste in mers, cand e cald afara , atunci cand schimba dintr-o treapta in alta. Porneste la relantii merge perfect, merge cu a1a si cand schimba a 2a moare.

    Multumesc, inca o data, de ajutor.

  

Modificat de Vampirulau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa apare la cutie 90 ture desi nu are nici o turatie..Trebuia sa vada pe tester ce se intampla pe turatie cutie  si motor cand schimba viteza si ce valoare are cuplajul la ambreiaj.

Normal ca ii apare ignition off.asa e procedura.

Apare ceva cod la setare cutie Rtfm.....0  12?

Trebuie să vada  daca cilindru  pe toata cursa lui își schimbă volanul de la 0.4 la ~ 4V.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea.

Dupa cum probabil v-ati dat seama, sunt si eu un proaspat posesor de Lupo 3L 1.2 TDI care se conflunta cu o mare problema la cutie, asa ca o sa cer ajutorul vostru (in special al lui tttrix ca am vazut activitatea sa intense in domeniu :) )

Problema se prezinta in felul urmator (cum am cumparat masina a aparut problema asta , vechiul propietar mi-a spus ca lui nu i -a facut asa decat de 2-3 ori dar ca nu a mers de mult timp cu ea).

- Cand vreau sa pornesc masina nu imi porneste in stop si cate-o data nici in N, dar daca ma dau jos si misc de cablul ce vine la timonerie (cel cu piulitele de 13) si trage in spate automat dupa care elibereaza singur ,imi porneste si imi intra in viteza.

- Cand schimba treapta , nu o face tocmai finut si face o pauza destul de mare … cate-o data tremura putin motorul la schimbare (nu stiu daca e normal)

- dupa ce merg cu ea , incep sa apara problemele…. nu vrea sa mai urce in treapta … imi ramane blocata intr-o treapta si nu se mai accelereaza si nici nu pare sa mai fie cuplata treapta de viteza respectiva ….. face cel mai des la schimbarea din 1-2 si din 2-3.

- am facut test pentru acumulatorul de presiune si la maxim 2 schimbari pleaca pomba

- cablul de la timonerie (cel ce vine la cutie cu piulitele de 13) este foarte slab … are joc cam 5 - 8 mm.

Cand este in treapta de viteza i-am facut test de efort si nu a patinat ambreajul.

Astept ajutorul vostru si daca se poate si un sfat in legatura cu interfata ce imi trebuie pentru comunicarea cu calculatorul masinii.

Salutari la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coduri eroare

00263 si 00297

Le-am sters si 00263 a reaparut la primul 'fault" dupa 3 schimbari de treapta intre 1 si 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o luam cu inceputul.

Ai facut vreodata setare pe cutie?

Sti cand a fost schimbat ambreiajul?

Acumulatorul de presiune minim 4 schimburi.

Eroarea aia o ai E una "generala "de neadaptare ca sa ma exprim cat mai pe inteles.

A doua cu senzorul de la cutie ( sa nu te apuci sa il schimbi pana nu vezi pe vcds daca nu vede turatie la motor si sa verifici fire) e o eroare în care daca motorul are o turatie mai mare cu 150 de rotații ca si cutia  ( patineaza ambreiaj, uzat,,,)  apare pe tester.( asa încearcă ei sa iti zica  vezi ca acolo ceva nu e bine.

Trebuie să vezi si valoare la cablu de ambreiaj.sa stie calculatorul.

Verifica si uleiul daca e suficient în sistemul de schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile am schimbat acumulatorul cu unul nou. Acum tine 7 trepte pana pleaca iar pompa. Am reglat de la tija de ambreiaj si acum merge acceptabil. Ca problema ... nu porneste pe STOP si nu este bagata in viteza cand este pe stop. Inainte sa aiba problema asta (din spusele fostului propietar) pornea si pe STOP. Am o interfata de diagnoza dar nu stiu sa fac calibrarea cutiei. Tel meu 0767.395.394 in caz ca vrei sa ma ajuti.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste mai în spate.Esre procedura postata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Am un Vw Lupo 3l , 1.2 tdi, cutie robotizata.  De o saptamana nu mai reusesc sa o pornesc. Martorul pedalei de frana nu se stinge atunci cand e apasata frana,  iar pe tester imi da 2 erori  0263 si 01155. 

care ar fi cauza si ce pot sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
stingasorin76

Salut. Îmi prezint și eu problema aici ca să nu deschid un alt topic. De la doua trei picături de ulei pierdute zilnic pe la schimbatorul hidraulic de pe cutie, acum gasesc balta sub masina. Am fost in service sa schimb oringul cu pricina, dar niciun mecanic nu doreste să desfacă schimbatorul hidraulic acuzand ca trebuie făcută adaptarea acestuia iar ei nu stiu pașii.                     Întrebarea 1. Dupa demontarea schimbătorului și schimbarea oring-ului trebuie facuta adaptarea cutiei de viteze?                         Întrebarea 2. Se poate pune orice fel de oring sau trebuie original?                     Întrebarea 3. Cunoașteți pe cineva care poate sa ma ajute sa rezolv aceasta problema? Locuiesc in zona de sud, dar sunt dispus să mă deplasez 100, 200 km pentru rezolvarea acestei probleme. Vă mulțumesc anticipat. Cu stima, Sorin. 

Screenshot_20190807-151252.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am mutat aici pt. că era mai potrivit.

Tot pe acest topic ai şi procedurile pentru setări de bază

Acum răspunsurile:

1. În manual zice că se face setarea de bază. Deşi nu ştiu de ce pentru că dacă este ca la celelate cutii (şi aşa ar fi pentru că în fond este tot o cutie manuală, dar robotizată) trebuie desfăcut numai şurubul ăla care fixează tija şi care nu intră decât într-o singură poziţie. Uite mai jos o discuţie despre asta

2. Acela este un simering şi nu-ţi recomand să pui altceva decât original (nu este scump). Problema este să fie atent cum îl montează să nu păţeşti cum a păţit colegul din discuţia de mai sus

3. Cu părere de rău nu.

Acum ştii care este părerea mea? Nu vor să se bage pentru că probabil că s-au mai fript cu aşa ceva. Pentru că dacă face setarea de bază şi mai are o uzură undeva nu se va finaliza setarea şi pînă nu găseşte şi remediază problema nu vei mai putea mişca maşina din loc. Şi asta poate să dureze (timp pierdut cu măsurători, etc) şi să coste mai mult decât s-a estimat iniţial.  Am un amic mecanic care după ce a schimbat ambreiajul (maşina a venit pe roţi) a meşterit vreo săptămână la ea până a găsit o tijă uzată din cauza căreia nu-şi făcea setarea de bază.  Deci trebuie să găseşti un mecanic înţelegător, care să priceapă ce scrie prin procedurile alea şi să fii şi tu înţelegător dacă apar probleme colaterale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stingasorin76

Ms pentru răspuns. De fapt, nu este vorba de simering ci de un oring, cred. Atașez mai jos o alta poză cu zona exactă. Totuși insist pentru un service sau persoană care sa rezolve aceasta problema. Știu că era cineva pe la Cluj (Mihai cred), care făcea reparatii, adaptări etc, dar are anunțul dezactivat pe olx. Vă rog, este mașinuța soției!

IMG_20190809_200317.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de confuzie, nu am citit atent si poza ta m-a indus puțin în eroare. Am crezut că pierzi ulei din cutie pe la celebrul simering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!