Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Cand schimb treptele imi apar si in bord!Doar ca nu porneste pe stop cum e normal,porneste doar pe N!Si ma gandeam eu ca daca bateria mea e varza de ce porneste imediat pe N si pe Stop nu o ia deloc?Eu nu mai inteleg nimic!Zici ca Lupo e vreo masina din viitor si nimeni nu stie ce sa-i faca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tot asa a inceput si uite si tu unde am ajuns....:icon_thumright: Nici mie nu imi pornea pe "STOP".Apoi a inceput sa se opreascamotorul si ... apoi nu mai intra in viteza si apoi ajungi ca mine ca nu stie nimeni ce sa ii faca.Toate astea au durat cam 2 luni. deci in 2 luni masina nu o sa mai mearga daca nu gasesti cat mai curand un mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu....oricum e ceva de groaza cu masina asta!Eu 'sper' ca problema mea sa fie asta care au descoperit-o si sa nu fie altceva!Ca daca stiu sigur ca e blocul hidraulic stricat il inlocuiesc si cu asta basta!!Dar imi e teama sa nu fie cum ai zis tu: de la asta sa ajung la alta si tot asa!!!Si sa-ti spun si cea mai trista faza: eu masina deja o vandusem si in ziua cand s-a bulit eram programat la RAR!!Facusem si contractul de vanzare-cumparare!!!Luasem si banii pe ea!!!Vroiam deja sa-mi iau alta si vb cu cineva!!!Si dintr-o data........s-au dus toate de rapa!Asa ca poti sa intelegi cat de frustrat pot sa fiu!!Cand mi-au zis in primul service ca e posibil sa fie cutia de vina si ca nu stiau ce sa-i faca chiar imi venea sa-i dau foc si cu asta basta!!Oricum sper sa se remedieze situatia sau macar sa-mi spuna exact ce trebuie sa fac!!Ca daca e bulit blocul hidraulic am inteles ca nu se repara ci trebuie inlocuit si la cat costa nou nici nu ma gandesc sa dau 2000euro pe unul!!Si am inteles ca second hand nu se prea gasesc!Deci daca e asta problema o sa aveti un lupo in stare foarte buna pt dezmembrari!In momentul in care aflu ceva sigur o sa va anunt! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa vad in ce stare este a mea .... daca tot nu ii dau de cap ... astazi trebuiau sa ma sune sa ma duc sa o iau dar ... nimic pana acum.Daca nu ii da de cap o vand eu la piese de schimb.O bobina originala este in magazin intre 750 ron so 1050 ron... deci cred ca imi scot cativa banuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu este cutia defecta e bulit blocul hidraulic(cel putin la concluzia asta au ajuns mecanicii).In rest masina este in perfecta stare de functionare!!Cand o sa primesc raspunsul final de la service si o sa ma hotarasc ce sa fac va voi anunta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Underworld : Scuze de intarziere, uite numarul baiatului ce stie sa seteze cutiile astea de viteze :rolleyes: 0740645881 - Dan Ovidiu :icon_thumright: Sper sa te poata ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit o idee.Azi am vb si cu acest mecanic care mi-ati dat numarul si ma intrebat ce erori am pe masina.Am vb cu mecanicii si spun ca nu imi mai da nici un fel de eroare dar cand opresc motorul .... nu mai pot sa il porneasca pana nu trag de tija aia de la ambreiaj..... Nu poate sa aiba vreo legatura cu modulul ECO? sa fie ala dat peste cap si sa faca el chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu o folosesti pe modul ECO de cand o pornesti?

Eu stiam ca poti sa folosesti modul asta dupa ce se stinge martorul de temperatura( cel albastru) din bord !

Porneste-o si pune-o pe E...apoi apasa pe butonul ECO sa il dezactivezi! vezi daca acuym iti porneste cu frana calcata direct in pozitia STOP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca ECO nu are legatura cu problema ta!Eu am pornit-o cu ECO activat si mi-a pornit de pe STOP fara probleme!!Si eu am patit ceva asemanator si era de la bujii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine modulul ECO intra direct de cand am pornit motorul.Trebuie doar sa il dezactivez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima oara cand aud chestia asta!Cum sa-ti intre fara sa fie activat din bord?Nu crezi ca e posibil sa ai o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu aveam o problema nu mai intrebam ..... Azi am aflat ca masina este gata si .... pretul este 2000 ron :D(.Am schimbat KIT ambriaj+"Palnie"(daca poate cineva sa imi explice ce inseamna ii raman dator.)+Senzor motor(costa vreo 300 ron)+mana de lucru+lichid directie.Sper sa nu fii sarit peste ceva.Are cineva idee ce este acel senzor.Cica ala era problema.Din cauza lui nu mai pornea masina dupa ce o opreai.Inca nu am luat masina din service dar o sa o testez si va dau mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de la motor ar fi:

- senzorul de temperatura (engine coolant temperature- ECT)

- senzorul de pozitie a volantei (crankshaft position - CKP)

- senzorul de pozitie al arborelui cu came (camshaft position - CKP)

- senzorul de batai (Knock sensor-KS)

Astia sunt cu legatura directa cu motorul, mai sunt si altii pe la admisia de aer si prin alte parti.

Primii 3 si inca unul care s-ar numi mass aer flow sensor (nu stiu cum se traduce exact) pot provoca nepornirea motorului.

Nu stiu senzorul de batai, dar s-ar putea sa provoace si ala probleme cu pornirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul care a fost schimbat este senzorul de punct mort :icon_cool: ....Stie cineva ce este ala?sau care este? O sa postez ceva mai tarziu o sa postez exact ce am schimbat la ea.Acum pare sa mearga.De pornit in "STOP" nu porneste si am vorbit cu persoana care mi-ati dat-o de la TG Mures si a spus ca nu trebuie sa pornesca pe "STOP".A spus ca difera de la un calculator la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu porneste pe STOP ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de la punctul mort, zici?

la mine da pe tester ca am un swich care imi face probleme...N 257 parca!

in foto el este cel cu nr.4 ...

post-49910-1266994027_thumb.png

post-49910-1266994027_thumb.png

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si textul cu toate swich-urile:

selector lever detector switch N -F258-.

selector lever detector switch E -F271-.

selector lever detector switch for stopped -F259-.

selector lever gate detector switch -F257-.

P.S.

cum gasesc si o poza cu pozitia lor exacta la selector o afisez...o zi buna!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am umblat acolo (sub plasticul de la maneta)...nu imi venea sa cred ca schimbarea vitezelor depinde de piese din plastic si cativa senzori), in fine...pana la urma nu conteaza partea estetica, ci fiabilitatea.

De ce nu desfaci sa vezi care e pb cu senzorul respectiv...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci la mine de ce porneste si pe N si pe STOP ?doar ca pe STOP dupa ce a pornit , daca am ridicat piciorul de pe frana ...se opreste( si cred ca e firesc si normal)

E ceva defect daca imi porneste asa?

( EU ma indoiesc ca am o problema cu pozitia de pornire!!!!!)

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine...lucru care e normal (consider eu) pentru ca in mom in care dai drumul al frana....cuplaza ambreiajul...opreste motorul si blocheaza rotile -ca si cum ai fi mers, opresti si pui pe STOP.

Daca tot suntem la capitolul asta....mie initial nu imi iesea cheia din contact decat daca obligatoriu o lasam pe STOP.

Acum iese si daca las maneta pe N si opresc motorul.

Cum e normal? - prima sau a doua varianta ?

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La hidramata daca o lasi pe "N" nu iese cheia din contact.Nu stiu cum este la noi.Faptul ca la unii porneste pe stop si la unii nu cica este din computerul de bord, care difera dela masina la masina.Asa mi sa explicat mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la a mea iese cheia doar in pozitia STOP.

personal nu stiu sa fie si o alta situatie corecta( pozitie de scos cheia)si imi indeplineste o parte din verificarea mecanismului selector, adica:"Depress brake pedal.

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch for electronic manual gearbox

E262

Potentiometer for selector lever forwards/

reverse G272

Switch for gate recognition, selector

lever F257

Switch for N recognition, selector

lever F258

Switch for stop position F259

Switch for E recognition F271

Clutch movement sender G162

Gearbox speed sender G38

Sender for hydraulic pressure G270

Brake pressure sender F270

Door contact switch, driver's side F2

Bonnet switch F207

Diagnostic connection

Electronic manual gearbox

control unit J514

Potentiometer 2 for

gear recognition G240

(gate selection)

Potentiometer 1 for

gear recognition G239

(gear selection)

Astea le-am gasit intr-un manual al mecanismului selector c.v. prezentat de "aryes13" la sectiunea manuale lupo din 17.09.2009 post-ul #23.

Acum nu mai trebuie decat sa cunoastem exact care este piesa care da defecte pe un VAG-COM si la identificat locatia, ne ajuta manualul acela.

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 modele de selectoare... cele care au pozitia STOP in fata...

cele care au pozitia STOP in fata + stanga

Motorul e normal sa porneasca in pozitia STOP daca e calcata pedala de frana...ATENTIE porneste cand este bagata 1 data cheia in contact... daca opresc masina pe STOP si nu scot cheia din contact, atunci degeaba apas frana ca ea tot nu o sa porneasca... decat atunci cand o scot de tot si reiau procesul

- la ridicare piciorului de pe pedala de frana motorul se oprest pentru ca iti intra in atributii senzorul care citeste pozitia STOP al "levierului schimbator"

- nu exista chestia "la mine calculatorul e setat sa nu porneasca decat in N si pe STOP nu"... asta in cazul in care se respecta pornirea pentru pozitia STOP

Si eu sunt Fericitul posesor al unui vw Lupo 3L motor AYZ si cutie FLE.. am cumparat masina in oct 2008 la 159.000 km si acuma are 272.000 chiar peste... unpic... sunt multumit de masina... dar deja ca orice masina care intra in perioada de dupa 7 ani, problemele tehnice sunt mult mai dese... in special la partile "mecanice + electrice", doar "electrice" mici gen senzori ... sau cum se numesc ele

Problema majora : sunt modele destul de rare... motiv pentru care toata lumea isi da cu presupusul atunci cand apar probleme...

nu se comunica cu firma mama... sau cu alte service-uri sau reprezentante care au mai reparat sau depistat anumite defecte le spun eu chiar normale... De ce zic normale... pentru ca sunt defecte din cauza uzurii, nemaiputand vorbii de acele defecte de fabricatie sau montaj...

Problema care mi-a aparut mie recent la Lupushorul meu este ca... Nu mai porneste pe pozitia STOP dar se mai intampla sa o faca ...deci sa functioneze normal... inca nu am pus masina pe un tester sa vad ce erori are memorate...

Eu stau in CJ daca mai este vre-un posesor de 3L sau FSI prin zona as fi incantat sa-i impartasesc parerile mele despre masina si eventual sa il ajut cu mici probleme de natura tehnica...

Pentru cei interesati pot sa va dau ETKA7 si ELSA 3.61 dar atentie ca este o imagine de windows si are 40 GB programul de reparatie pentru modelele grupului VAG ! e destul de util...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!