Jump to content

Lumina Avertizare Gaze De Evacuare


cosmaflorian
 Share

Postare recomandată

pai, trebuia sa postezi eroarea asa cum apare ea, cod, ce scrie... asa, e relativ si greu sa ne pronuntam cu certitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • xxnelu

    11

  • abuwz

    8

  • dragosibiza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, am si eu o problema la relantiu- stationare, cand motorul se incalzeste (dupa 10-15 min.de mers): imi dau seama k de cand mi-am schimbat racordul flexibil (are impletitura de sarma mai mica decat cel vechi) imi tremura masina foarte tare, se poate sa fie de la acest racord sau de la esapament in general, am schimbat bujiile, bobinele (motor 1.6 16V cod BCB), am curatat EGR- ul si clapeta (nu imi oscileaza turometrul), am schimbat distributia, tamponul de balans al motorului si cel de la cutie, etc. dar degeba- Ma puteti ajuta? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu aceiasi problema, la cateva minute dupa cheie apare si palpaie becul... motorul, la inceput, are tendinta sa moara daca nu accelerez de cateva ori, tremura masina (mai mult sau mai putin) insa  se aude un sunet infundat la teava de esapament... gen.. arma de paintball fara bile. Intrebarea, pot sa merg asa pana la service? mi-e teama sa nu dea in altceva. Nu stiu pe nimeni care sa imi scaneze erorile. Ideea este sa pot merge pana la service

Modificat de Leviathan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am patit si eu o chestie ciudata azi dimineat la masina din semnatura, 1.6 MPI BSE. Masina era nepornita de duminica, am pus contactul, s-a auzit un pocnet ca de condensator explodat si a iesit un abur de sub capota destul de consistent. Nu am pornit motorul. Pe CB nu am nici o atentionare, nici un bec aprins in bord. Dupa o jumatate de ora am pus contactul masina a pornit fara probleme.

Aveti idee ce ar fi? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU te-ai uitat de unde iesea aburul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, nu mi-am dat seama.Pe sub capota a inceput sa iasa prin dreptul vasului de expansiune, iar cand am ridicat capota era peste tot.

Am probat si clima, am crezut ca e freon, dar se pare ca nu. Lichidul de racire e la nivel, uleiul la fel. Nu se vede umed pe nicaieri. 

Repet, totul a fost precedat de o pocnitura, in momentul cand am pus contactul. Nu am apucat sa pornesc motorul. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Hai sa va povestesc prin ce emotii am trecut astazi.

In urma cu 20 de zile mii s-a aprins martorul Check Engine doar pe GPL, cand treceam pe benzina totul era ok si se stigea, am dat fuga la firma unde mi-am montat instalatia GPL unde a mai marit putin cantitatea de gaz din PC si m-au intrebat daca am schimbat bujiile, am raspuns ca sunt schimbate recent. Atunci ei mi-au sugerat sa schimb fisele si bobina de inductie ca pe GPL e mult mai pretentiosa.
Am plecat pe 1 August in Grecia si totul a fost perfect, pentru ca mai aveam concediu am decis sa merg cu familia si la Padina, pe 16 m-am intors.
Ieri am plecat prin oras cu cotetul si surpriza...in bord se aprinde in mers martorul Check Engine si palpaia, am tras pe dreapta, am oprit motorul si am scos cheia din contact cca 30 de secunde. Am repornit si becul statea aprins, am trecut pe benzina si NU mai palpaia dar statea aprins. Atunci mi-am amintit ce-mi sugerase cei lde la GPL....ieri seara am facut comada de Fise de bujii si Bobina de inductie ambele de la Bosch. Astazi cand m-am dus sa ridic pesele mare belea, la pornire motorul dardaia, deoarece magazinul de piese era relativ aproape am decis sa merg cu cotetul sa le ridic, la intoarcere motorul NU mai tragea am incercat sa comut dinou pe GPL si facea mult mai rau, am dat inapoi pe benzina si dupa cca 1km a inceput sa iasa fum de sub capota.
Am tras pe dreapta si am ridicat capota....stupoare, catalizatorul era inrosit si iesea fum. Am oprit imediat motorul si am scos cheia din contact, mi-a fost extrem de frica ca NU avem nici stingatorul la mine.
Am discutat cu @Florin telefonic si mi-a spus sa o las sa se raceasca si sa incerc sa o pornesc dinou. In timp ce se racea am sunat si la un service sa-mi monteze piesele cumparate. Am pornit cotetul si mergea la fel, dardait....am plecat asa spre service.
Am ajuns, piesele mi-au fost montate cu greu din cauza clapetei de acceleratie care a trebuit data jos (detinatorii de ALZ stiu cat de inghesuit e motorul) sa pota fi inlocuita Bobina de Inductie....am pornit cotetul si mergea ok. Au fost sterse erorile si rescanata cu VAG si pare sa fie totul ok.
O mai urmaresc cateva zile ca prea m-am speriat cand am vazut catalizatorul inrosit in halul ala.

PS: Precizez ca eu aveam pe masina fise de bujii si bobina de inductie ambele de la Beru....cele vechi.

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca n-are nimic.Fenomenul se intampla cand se strica bobina de inductie .

Motorul merge in 2 pistoane iar benzina nearsa de la cele care nu primesc scanteie se aprinde in catalizator.

In 8 ani am patit de 2 ori sa-mi cada bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru lamurire...am facut in pantaloni de frica mai ales ca aveam copilul cu mine in masina si nici stingator nu aveam.
Acum toata aprinderea e noua bujii, fise de bujii si bobina de inductie....sper sa nu mai am probleme cu Check Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 Detin de curand un G4 1,6 16v BCB, acum o saptamana s-a aprins martorul 'Check engine'+'Emissions workshop', motor cald, in mers. 

 De atunci, martorul a ramas aprins si mesajul apare cam la 30 s de la pornirea motorului. Motorul functioneaza normal din ce am observat. 

 Multumesc!

Modificat de lupo_bv
Cereri de servicii -----> pe aria comerciala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA si tu o diagnoza sa vezi ce problema ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ,am și eu aceeași problema cu martorul!

Modificat de erich iosef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce raspuns crezi ca o sa primesti? Un post mai sus ai citit ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!