Jump to content

Motor 1.9 TDI - trepidatii puternice si martori ABS/ESP aprinsi


Lolo
 Share

Postare recomandată

Daca era masina la mine era simplu,  acum o conduce mama si e in alt oras, o sa o duca in service, am instruit-o ce sa discute cu mecanicul in cazul in care se exagereaza situatia.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 1/12/2009 at 9:59 AM, C o s m i n said:

Oare cum de n-am dat peste topicul asta mai devreme?

Si eu am aceleasi simptome. Dar la mine apare doar in mers si se aprinde ESP si ABS. Tot asa dupa vreo 2-3 km. Daca iau contactul si-l pun din nou, dispare si trepidatul, si se sting si martorii.

Si toate astea tot asa, din iarna. Am pus pe seama frigului, oricum. Presupun si eu un contact de injector, care fiind frig, se contracta ceva pe-acolo pana ajunge la o anumita temperatura.

Eroarea aparuta e in felul urmator:

Monday,08,December,2008,09:35:47:55371

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

Mileage: 178190km/110722miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-115.LBL

Part No: 038 906 019 AJ

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1305

Coding: 00002

Shop #: WSC 49832

1 Fault Found:

17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded

P1270 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.LBL

Part No: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D46

Coding: 04255

Shop #: WSC 49832

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Cele 2 erori apar concomitent. Nu apare una fara cealalata.

O fi tot un contact imperfect? Sa nu ma apuc de desfacut aiurea. :offtopic:

Aceasta problema o am și eu.. O sa schimb mâine 2 injectoare.. Cei care ati schimbat ce rezoluție ati avut

 

 

Ca nu sa spus și rezolvare

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mașina merge in valuri la frână de motor sau la turație constantă.

Mă refer că se simt exact ca niște valuri de cuplu.

Să fie vreun injector sau planetară?

Curios că a apărut problema după ce am pus caucicurile de iarnă, ceea ce e super dubios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am și eu o eroare 769 sesizat rateu de ardere cilindrul 1  P0301 .

Merge întrerupt,oringuri,tacheti,cuzineti, garnituri pompa tandem  toate noi plus distribuția. 

Nu am eroare în bord doar în vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta injector de pe 1 pe 2, vezi daca se muta si valoarea. Daca da, injector defect. Dacă nu,  verifica compresia pe cil 1, verfica cablajul pana in ecu motor, intareste pini mufa injector, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am un golf 4 de 101 cp, PD cod motor AXR, an fab,2001 (eu o detin din 2010) si am 325000 km in bord, fara nicio problema pana acum. Cu 3-4 saptamani in urma am avut primele trepidatii ale motorului insa pt. doar cateva  zeci de secunde. Trepidatiile ( mergea in 3 pistoane, se accelera normal doar ca....., nu avea forta ) au fost din ce in ce mai dese si durau din ce in ce mai mult pana cand (acum 4 zile) sa aprins simultan cu trepidatiile si martorul ABS in bord. Spre exemplificare: pornit motor in fiecare dimineata (chiar si -5 gc), la prima cheie-mers rotund-dupa cca 3-4 km apareau trepidatiile si Martorul ABS aprins in bord. Am intrat pe acest forum, am citit postarile si am selectat cateva informatii dupa care m-am apucat de treaba. Am desfacut mufe electrice le-am pulverizat putin spray pt contacte (contactele erau ca noi aveau culoarea aurului galben), am verificat si cablajele sa nu fie arse, rupte fire etc., nimic suspect pana aici. Am demontat capacul de chiulasa, am examinat firele electrice si SURPRIZA nu a intarziat sa apara....aveam un fir (rosu) dezizolat putin (cca 5 mm) care venea din mufa principala pe care l-am introdus cu patentul in locas/pin. Evident ca eram f. curios daca gasisem buba asa ca am montat capacul la loc si am pornit motorul. Mers frumos, rotund, martor ABS stins insa aveam emotii pt. ca stiam naravul dinainte adica dupa ce se incalzea motorul il lua frigul (tremuratul), am tinut la relanti 25 minute dupa care am plecat la drum 10 km si nimic suspect, totul era ok. Am sa inlocuiesc piesa cu una noua in zilele urmatoare. Oricum acest tip de motor este unul din cele mai bune motoare facute de vw. Sper ca aceste informatii sa fie de folos si altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema prin inlocuire filet surub injector în chiulasa,  nu mai ținea injectorul la locul lui.

Acum este ok,doar ca la 90° are o mica trepidatie, doar la cald, valori injectoare ok,oringuri schimbate și reglate,  fulie alternator schimbată, distributie schimbată 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am un Passat 1.9 TDI, AVB. In mers a început sa întrerupă și sa Trepideze rău, la scanare cu vag primesc astea7001974A-8446-4EE2-B729-BB231B559BF7.thumb.jpeg.c1798fbceaba00a52dff460b9fa878f8.jpeg85EE6C79-3AC7-46E9-A3DF-D1BDF3853177.thumb.jpeg.ed3a34bc282e490a7ecb319a3d890c7e.jpeg

Ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A treia eroare generează simptomele descrise de tine. Deci problema este la injectorul nr. 1 (mai exact partea electrică a injectorului). Verifică contactele de la mufă prima dată.

Ultima eroare decurge din precedenta.  Primele două erori se manifestă prin modul cum trage motorul, fum, etc. Şterge-le şi vezi dacă mai apar. Acum urgenţa este la injectorul nr. 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit masina a doua zi nu mai trepida și mergea normal totuși am strâns puțin mufele de la injectoare ca se mișcau, e posibil sa fie și de la senzorul g81 trepidațiile? Ca am mai căutat și aparent mulți zic ca și de la acel senzor se poate sa apăra trepidații.

Modificat de rsava20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil. El influenţează cantitatea injectată. E zic să ştergi erorile şi după o zi, două să faci o nouă scanare să vezi care erori revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!