Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv

Recommended Posts

ionut10a

probabil o sa cada vreun injector,trebuia sa postezi si valorile la relanti

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D@ny

    93

  • geovadim

    62

  • OviDU

    60

  • F l o r i n

    58

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Update. Rezolvata problema. Un injector dus....si ce sa vezi, nu era continental.....mas8na a avut injectoarwlw schimbate dar tot cu unele SIEMENS VDO......sper sa fiu de folos

Am facut rectificare bugetara, ca tot este la moda ?, si am mai comandat 2 injectoare ca sa le pot schimba pe toate, nu prea imi place sa umblu cu jumatati de masura si vreau sa am incredere in masina

Si cele  noi se strica ca cele vechi ,pe banii propietarilor de data asta 

Posted Images

docalucian

Incearca sa cureti clapeta shut off,posibil sa se blocheze aleatoriu

Link to post
Share on other sites
F l o r i n
On 8/10/2020 at 1:44 PM, ionut10a said:

probabil o sa cada vreun injector,trebuia sa postezi si valorile la relanti

cel mai probabil 

Link to post
Share on other sites
Make ioan
On 15.10.2017 at 21:09, EEXCALADE a scris:

E bune sa le pui pe toate 4 noi continental ,desi cam scumpa distractia dar nu te va lasa in drum curand.

Cand se strica un injector face scurt la masa si ecu opreste alimentarea ,nu se poate face nimic .

Salutare la toată lumea,sunt nou in acest grup! Am și eu o problema la un Passat B6 BMP 2.0 TDI 2008! Dacă a mai pățit careva și a rezolvat problema! Va rog sa ma ajutați!

80FBF836-DA44-4F74-B212-C729B76A975F.jpeg

Edited by Make ioan
Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Verificare compensatii,mufa si cablaj injector.

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites
Make ioan

Vreau sa dau mai multe detalii despre problema mea! Cu motorul rece pornește îl las sa meargă o jumate de ora la relanti,îl mai turez între timp și totul ii normal,valorile la injectoare sunt cât se poate de normale dar după o jumate de ora aproximativ se oprește brusc motorul și nu mai vrea sa pornească! Învârte dar nu vrea! Dar dacă îl las sa stea o ora iar pornește și se repeta ce am menționat mai sus! Pe scanare îmi apare asta: inca capacul la injectoare nu l desfăcut sa văd cei acolo!!! Cineva mi-o zis ca se poate sa fie dus calculatorul mașinii!

FC97A5A1-80FE-476F-B07E-FD98BB63A8A0.jpeg

Edited by Make ioan
Link to post
Share on other sites
ionut10a

masoara voltajul la injectoare cu contactul pus cand porneste si cand nu...daca difera e posibil sa fie ecu

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Make ioan

Revin: rezolvarea sa făcut prin schimbarea de cablaj injectoare nou original! Am pus și unul sh dar nu a mers,dădea pe rând câte un injector defect! Mulțumesc celor care mi-au răspuns la postare! O zi buna!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
matara.george

Salut. Imi puteti spune si mie unde pot găsi oringurile la injectoare pt motor BKP 2.0 16v ? Mie imi trebuie doar cele 2 care se vad in poză si nu le gasesc decât la set cu celelalte.

s-l400.jpg

Link to post
Share on other sites

Din pacate se vand doar la set si nu se fabrica individual de producator, cod 03G198051D

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Va salut! Spuneti-mi si mie va rog, valoarea mare cu + la un injector (nr.4) poate sa fie din cauza o-ring-urilor? Acum cateva luni, compensatiile erau foarte bune, de maxim 0,3-0,5. Treptat, valoarea la injectorul 4 a crescut, iar acum arata si 1.00-1,4 pe loc, le ralanti iar uneori 2,00 in mers. Totul in decurs de maxim 6 luni. Celelalte injectoare compenseaza valoarea asta, dar nu cred ca este in regula. Motorul porneste perfect oricand, trage bine, doar la relanti are usoare intreruperi, de fractiune de secunda, dar si inainte le avea. Avansul este pe -2, atat cat era si inainte.

Daca schimb oring-urile si reglez injectoarele, am sansa sa imi scada compensatiile sau trebuie sa schimb injectorul? Nu m-as apuca sa desfac capacul doar sa schimb injectoarele intre ele, sa vad daca se muta valoarea pe alt injector. Daca tot umblu la ele, as schimba si oring-urile, dar sa nu o fac degeaba.

Link to post
Share on other sites

In prima faza e singura modalitate simpla de a testa injectorul, tot desfaci asa ca verifica si axul cu came, tachetii mai ales pe injectorul in cauza, sa nu ai surpriza sa gasesti uzuri . Normal se schimba si suruburile de la injectoare, au tendinta de alungire.

Edited by calin.g
Link to post
Share on other sites
vali zak

@dori_x oricum trebuie inlocuite oringurile daca desfaci si scoti injectorul,altfel ai toate sansele sa nu etanseze stranse a doua oara.Micile intreruperi pe loc pot fi din volant.Si totusi daca masina porneste,merge,trage bine care e problema?daca nu aveai tester erai mult mai linistit:)Masina totusi are 14 ani si banuiesc ca si km 200tkm+.Tot asa faceam si eu inainte dar am renuntat,uita de tester o perioada si bucura te ca masina merge bine.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Revin cu problema mea la injectorul nr.4. Acum cateva zile, intr-o dimineata, masina nu a mai pornit la prima cheie, cum pornea de obicei. A pornit o secunda, s-a oprit si apoi a luat-o la a 6-a- 7-a cheie. A doua zi a pornit perfect, a treia iar la a 6-a, 7-a. Injectorul 4 avea deja 2,89 si masina mergea foarte, foarte prost. Am comandat oringuri pentru injectoare si sambata m-am apucat de treaba. Am schimbat oringurile la toate injectoarele, iar cel de la 4, l-am mutat la 3. Dupa ce le-am reglat, valorile la injectoare sunt de maxim 0,45 (injectorul 3, care inainte ajunsese la 2,89). Deci se pare ca am rezolvat problema doar cu schimbul de oringuri si reglatul injectoarelor.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
cosminwon

La tine a fost o problema electrica si nu de oringuri. Cel mai probabil a fost de la mufa injectorului,care nu mai facea contact cum trebuie. Din experienta mea,niciodata nu-ti da valoarea maxima din cauza pringurilor.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 11/10/2018 at 11:12 PM, bunelu69 said:

@dinamita Am cumparat un cablaj de pe un BKP care mergea ok. Maine incerc sa schimb cablajul si revin cu noutati.

Mai ai cumva codul cablajului de pe BKP? Ma intereseaza codul de piesa. 

Link to post
Share on other sites

Salut!

 Acum cativa ani am cumparat preventiv 2 injectoare sh dupa codul motorului:038 130 073BQ, CU.  Masina este un passat 3C2 2.0, cod motor BMP, 2007.

Anul acesta am fost la un service si acacolo mi-au spus ca am probleme cu 2 injectoare. Am hotarat sa le schimb, mai ales ca aveam 2 cumparate preventiv.

Surpriza insa: mecanicul care s-a ocupat mi-a spus ca trebuie sa cumpar altele, deoarece pe motor am injectoare cu codul 038130073 F si marcajul "J", marcajul "J" fiind important si pe motorul meu nu se potrivesc cele cu marcajul " CU". A trebuit sa caut 2 injectoare  cu marcajul CU.

 

Este normal ca pe un passat BMP 2.0 sa am acest tip de injectoare 038130073 F, marcaj J?

Masina a fost dusa la diferiti mecanici si ma tem sa nu-mi fi schimbat injectoarele.

 

Astept un raspuns documentat.

Multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

ETKA spune asa pentru BMP:

- 038130073BK - pompa/injector, cod eliminat la 01.04.2008 si inlocuit cu

- 038130073BQ - pompa/injector 

 

cu piesa veche la schimb se poate folosi

- 038130079LX - pompa/injector, cod eliminat la 01.08.2006 si inlocuit cu

- 038130080AX - pompa/injector

 

Codul 038130073F pe care spui ca-l ai acum pe masina este cod de injector pentru AJM, ATJ, AUY, AMF.

 

Avand in vedere cele de mai sus cred ca cel care ti-a vandut masina a facut chestia asta samsareasca.

Se ridica o alta intrebare, esti sigur ca motorul este BMP?

Daca da, ca sa aduci masina la parametrii (si Euro 4) iti trebuie inca 2 injectoare cu BQ pe langa cele 2 pe care le ai.

Link to post
Share on other sites
On 11/21/2020 at 9:05 PM, bunelu69 said:

Cod cablaj injectoare: 03G971033M

Multumesc mult de tot. Am gast si eu acelasi cod intre timp, dar e ciudat cand am cautat dupa cod,in unele anunturi figura si motorul bkp, in altele nu 

Link to post
Share on other sites
On 9/9/2020 at 4:34 PM, Make ioan said:

Revin: rezolvarea sa făcut prin schimbarea de cablaj injectoare nou original! Am pus și unul sh dar nu a mers,dădea pe rând câte un injector defect! Mulțumesc celor care mi-au răspuns la postare! O zi buna!

De unde ai luat cablajul si cat a costat?

Referitor la cablaj injectoare, am o intrebare. Stie cineva corespondenta fiecarui pin din mufa si cum poate fi verificat, fara a fi demontat? Am un passat 2.0 tdi din 2007, motor bkp. Efectiv s-a oprit in mers, iar cand incerc sa dau cheie, aproape nu invarte ca si cand ar fi bateria descarcata. Mentionez ca bateria e noua.  a mai facut o data asa, a fost scoasa mufa de la cablaj injectoare, data cu spray de contact, curatat pini contact si a mers vreo 2 km, dupa care s-a oprit din nou, Suspectez cablajul, injectoarele au fost schimbate acum 3 ani pe directiva VW, nu au facut probleme. Inainte de a da capacul de culbutori jos, pe caldura asta, as vrea sa incerc sa masor cablajul cumva, sa ma edidic daca nu face contact in reo mufa de la injectoare. 

Link to post
Share on other sites
Adriannnnn

Salut, de cand am luat masina am eroare pe inj. 2, mașină merge normal, porneste ok si cald si rece, nu tremura, nu am probleme de niciun fel.

Poate un consum cam mare (10% in oraș dar fac drumuri scurte, si e si DSG, nu conduc economic deci e posibil sa fie un consum normal in perioada asta).

 

Ce poate fi ? Nu stiu daca au fost schimbate injectoarele, motorul e BKP 2008, nu am vazut vreo etichetă in portbagaj, mașină e adusa din Spania.

Ciudat este ca inj2 are cea mai ok valoare.

ignorați erorile pe turbina, au fost remediate.

IMG_20201125_121648.thumb.jpg.d6e1afff4600b7fd714111abac7ef8b7.jpg

IMG_20201125_121555.jpg

Edited by Adriannnnn
Link to post
Share on other sites
On 11/23/2020 at 1:37 PM, Dolfin said:

ETKA spune asa pentru BMP:

- 038130073BK - pompa/injector, cod eliminat la 01.04.2008 si inlocuit cu

- 038130073BQ - pompa/injector 

 

cu piesa veche la schimb se poate folosi

- 038130079LX - pompa/injector, cod eliminat la 01.08.2006 si inlocuit cu

- 038130080AX - pompa/injector

 

Codul 038130073F pe care spui ca-l ai acum pe masina este cod de injector pentru AJM, ATJ, AUY, AMF.

 

Avand in vedere cele de mai sus cred ca cel care ti-a vandut masina a facut chestia asta samsareasca.

Se ridica o alta intrebare, esti sigur ca motorul este BMP?

Daca da, ca sa aduci masina la parametrii (si Euro 4) iti trebuie inca 2 injectoare cu BQ pe langa cele 2 pe care le ai.

 

 

Motorul este sigur BMP. Asa este trecut in certificat si in cartea masinii. Problema este ca mecanicul mi-a spus ca nu se potrivesc pe masina fiindca au piulita? mai mare. Cele cu F sunt mai mici.

Acum nu mai stiu ce sa fac.

Link to post
Share on other sites

Uita-te la niste foto pe net si vezi daca sunt deosebite codurile intre ele, as spune ca nu sunt.

De cat timp ai masina?

Daca este BMP acelea sunt informatiile din ETKA.

 

Poate este nevoie sa schimbi mecanicul?

Link to post
Share on other sites

 

Ok. Mecanicul mi-a spus ca nu este important codul injectorului ci un marcaj de pe injector si din aceasta cauza nu se potrivesc. Eu am marcajul "J". exista injectoare 038130073BQ cu marcajul "J"?

20201118_202232.jpg

Edited by Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri