Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Fa un log in mers pe injectoare, sa vedem cum se manifesta in sarcina. Mutat injector pe alt cilindru, sa vedem daca e o problema de injector sa ceva pe acel cilindru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n Iti multumesc pentru raspuns.

 

 

Ieri am facut mai multe log-uri in mers. N-am stiut exact ce grup sa caut dar am pt valorile injectoarelor. De mers am mers cum se merge cu masina in oras.

 

Am facut conversia din csv in xlsx.

 

Sper sa se vada ce trebuie. Din ce am vazut, turbina are ceva probleme, raportat la ce trebuie sa faca. Personal nu am simtit nimic. Nu stiu daca are 10.000 km de cand am reconditionat-o. Se poate insa sa fie ceva cu furtunul de vacum............. Nu stiu exact.

 

Buna ideea cu schimbul de injectoare. Numai pentru test sau definitiv? Adica pun injectorul in locul altuia, pun capacul , testez si apoi revin si il pun la loc? (nici nu stiu de ce intreb asta!)

 

Am pus culoarea galbena la valorile injectoarelor, culoarea albastra pentru pedala de acceleratie. Se poate vedea daca accelerez sau nu. Turatia motorului cu maroniu.

 

Am verificat acest log si am observat ca valori mari, in sarcina, apar pe injectorul 4 nicidecum 3. 

 

 

 

LOG-01-013-010-003-convert.xlsx

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il montezi si vedem daca ramane valoare mare pe 3. Asa se procedează. Daca se muta unde ai montat injectorul, atunci acesta e de vina......dar mai vb maine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

 

Am schimbat garniturile de la injectoare si cablajul. Masina nu mai vibreaza. Recomand schimbarea acestor garnituri dar si reglarea injectoarelor.

 

Am gasit garnitura de la injectorul 3 (cea care are marcaj) fara marcaje evidente, deci uzata.

 

Am facut un log 

 


                Address 01: Engine  (03G 906 018 CE)

15:11:21 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.61 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.42 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.04 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.14 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

15:11:21 Group 011: Charge Pressure Control
  800 /min  Engine Speed (G28)
  995.3 mbar  Boost Pressure (specified)
  995.3 mbar  Boost Pressure (actual)
  80.0 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

15:11:21 Group 010: Charge Pressure Control
  463.9 mg/str  Mass Air Flow (actual)
  985.4 mbar  Atmospheric Pressure
  995.0 mbar  Boost Pressure (actual)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata mult mai bine valorile, acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am intreruperi cand accelerez in forta (cand am nevoie de putere in general, urcat rampa, depasiri) indiferent de temperatura, tot timpul fara exceptie.

Motor BMP 270.000, asa mi-a fost adusa din Germania. Am schimbat volant, acum spune ca sunt injectoarele ceea ce refuz sa cred, dar se pare ca nu am alta explicatie desi ma duce gandul la alimentare, sau orice altceva.

Ce log-uri sa fac si sa primesc un sfat? am VCDS.

Va multumesc!

Modificat de CdeB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CdeB Pentru un log complet iti recomand un alt topic dedicat aici

 

Insa daca ai pierderi de putere si masina are 270 mii Km iti recomand, daca vrei s-o tii, sa investesti in:

1. Turbina (reconditionare), cost estimat undeva pe la 1000-1200 lei cu montaj inclus. Circa 4 ore.

2. Injectoare. Nu stiu daca ai motor cu 2 axe, dar daca esti norocos si se pot reconditiona, scapi repede  (4 buc * cca 500 lei/buc - tot asa 4-5 ore).

3. Pompa de ulei (exista un ax care este subdimensionat si se toceste). 

 

Una peste alta, nu cred ca poti s-o rezolvi singur. Cauta un mecanic care sa stie ce motor ai si cum se comporta. 

 

Este mult de munca pt ca nu o cunosti de la inceput. Nu ai istoric clar.

 

Logic, o masina ca a mea (poate si a ta) are o pompa de vacuum care, printre altele, regleaza turatia turbinei, de unde si puterea masinii. Dar pentru a ajunge la turbina, ai nevoie de furtunuri si elemente de comanda. Deci ai alte element de verificat (trebuie verificat vacumul, furtunurile, elementele de comanda etc) ........ Daca un furtun este îmbătrânit deci fisurat, mașina nu are putere ........... Am patit eu din cauza unui soricel, dar masina a anuntat. 

 

Sa nu uit. Pentru inceput trebuie sa schimbi toate filtrele masinii (filtrul de motorina / ulei/ + uleiul respectiv, filtrul de aer, etc).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

A mea scutura de-a dreptul. 

Da, ar trebui turbina si pompa. Injectoarele, nu am unde sa le reconditionez...

Multumesc, fac log sa vedem atunci.

Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut codul de pe injector. Mergi la un vanzator piese auto si dupa seria VIN a masinii iti spune cat costa un injector nou.

 

Astfel ai codul de injector. Primul pas.

Al doilea pas, daca nu-ti convine nou, trebuie sa cauti sa vezi pe la reconditionari sau sh. Cauta pe la Buzau (google - reconditionare injectoare) si dupa discutii afli daca masina are codul de injector ce se poate reconditiona. Daca ai noroc, iti trebuie un mecanic care sa te ajute sa scoti injectoarele. (La mine nu a trebuit sa codez injectorul. Daca la tine este diferit, este important sa stii codul si numarul injectorului pe blocul motor). Trimiti injectoarele la reconditionat. Apoi le montezi. Si pe repede inainte asta inseamna reparatia injectoarelor. 

 

Fa reparatiile pas cu pas. Nu te grabi. Poate rezolvi si numai trebuie sa investesti aiurea. 

 

Succes.........

Pentru a face log strict pt injectoare vezi postul de mai sus al meu (sau: Address 01: Engine /  Measuring Blocks / pe grupul 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)) afli care este valoarea la relanti a injectoarelor. Din pacate nu stiu sa interpretez valorile. Stiu ca trebuie sa fie mici, aproape de zero si echilibrate. Mai mult nu stiu. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu accelerația blana, la deal, da în nas, de tot sau încearcă sa își revină, în tot acest timp fiind acc la max? 

Pe reprize de acc scurte trage? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se opreste, scutură violent dacă țin blana. Se opreste și pornește succesiv și repetat. Da, trage intre întreruperi. Dar nu poti continua blană, prea tare zdruncina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu baga motorina în ulei, ai verificat nivelul pe joja? 

Scoate și furtunul de admisie aer la turbina, și verifica compresorul vizual[sa nu fie îndoit vreun palet] și jocul la mana. 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, am să verific!

 

Din contra, papa ceva ulei, 500 ml la 6.000 km. Să trag nădejde că nu ar fi injectoarele?😀

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, acest mod de a consuma ulei, este recunoscut de producator. Din memorie producatorul spune ca la un schimb (15.000 km) este normal un litru. Deci? Esti in normele lor.

 

Injectoarele sunt primele care prezinta probleme, si din cauza murdariei din combustibil. 

 

Nu ai cum sa scapi de verificarea tuturor celor de mai sus. (alte posturi de mai sus).

 

Este bine sa faci mai multe interogari cu vcds-ul. Iti poate spune multe, numai sa le pui si aici citirile, daca vrei ca ceilalti colegi sa te ajute. Personal nu ma pricep asa bine.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va salut,

Nu stiu daca e bine ce am facut, daca are cineva rabdare, multumesc dinainte!

Modificat de CdeB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum ai facut acele loguri ....... sau cum ai reusit sa le aranjezi in asa fel. ....

 

 

Insa, cu greu m-am uitat pe Group 13 (Injection Quantity - Deviation Cyl. ..) la cele 4 injectoare, la relanti (Group 1 /819 rot/min - 2 citiri). 

 

Din aceste date / citiri rezulta ca injectoarele sunt bine. Nu depasesc +-0,5. Redau mai jos primele doua citiri ale injectoarelor.

 

Group 13/ TIME: 0,61    /  1,32         

Deviation Cyl. 1:    0     / -0,02

Deviation Cyl. 2: -0,05/-0,07

Deviation Cyl. 3: 0,31 / 0,33

Deviation Cyl. 4: -0,21/-0,21

 

Din selectia logului, trebuia sa vad cand apesi acceleratia si cat. Cand pedala este la maxim si cand nu. Asa nu pot decat sa presupun ca ai accelerat normal sau cum se cere (se cere ca in plaja 1700-3500 sa fie pedala la maxim). Asa am citit in acel topic dedicat verificarii turbinii. Cauta mai sus link-ul pus de mine sau uite aici

 

Tot in acel topic gasesti si cum se converteste csv in excel (xlsx) dar la tine este ok convertirea.

 

Poate faci cum se spune acolo si postezi in acel post ca aici nu cred ca ai ce sa faci, dupa parerea mea ai injectoarele bune. Acolo cauta raspunsurile la intrebarile tale (pararea mea).

 

Mult succes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am am vazut ca topicul este inchis si nu poti posta acolo.

 

Scuze.

Uite insa ca este alt subiect deschis AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat eu, grupul 023 cu Switch Time Deviation nu e in regula, majoritatea sunt valori mai joase decat -100 cand marja e +/- 100.

Dar am sa fac pas cu pas logurile si corect; recunosc ca m-am grabit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, am un norocos passat b6 bkp, îmi trepidează destul de rău la drum lung peste 60km/h. Am făcut deja vreo 3 diagnoze, injectoarele nu dau erori dar deja nu știu ce să mai încerc, am umblat la planetare, jante, tripoda etc. Știe cineva din București care repară/recondiționează pompe duse pt acest model ? Am încercat câteva service-uri fără noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am un passat b6, 140 cp, motor de 2.0, am o problema la relanti tremura și scoate ceva fum alb uneori. Am schimbat pompa de motorina ca s-a ars. La relanti mi-a murit motorul, a pornit mi greu. Am dat o scanare cu vcds și da următoarea eroare

1 cod a gasit:

000772 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 4 

               P0304 - 000 -  - intermitent

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 00100000

                    Prioritate defect: 3

                    Frecventa defect: 6

                    Resetare contor: 255

                    rulaj: 224667 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2021.01.22

                    timp: 13:18:51

împrejurari cod:

                    RPM: 819 /min

                    viteza: 0.0 km/h

                    sarcina: 0.0 %

                    tensiune: 14.44 V

                    cantitate inj.: 2.31 mg/cursa

                    temperatura: 56.7*C

                    (fara denumire): 0.0

 

Gata de functie: 0 0 0 0 0

Menționez ca la relanti injectorul a dat valoare de +2.99 maxim, după ce s-a încălzit motorul avea valoare normala sub 1 și nu mai tremura. 

Ma puteți ajuta? 

Modificat de clau13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog un ajutor:am desfacut mufa de la injector și partea din spate a căzut pe lângă, prin gaura în care întra ulei. Cum scot acea bucățică de plastic? Afectează cu ceva? 

IMG-20210219-WA0000.jpeg

IMG-20210219-WA0002.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e tur la ulei sigur ca afecteaza,daca e pe retur poate mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajunge in baie si daca se pune pe sita de la sorb nu prea e bine. Cand schimbi uleiul poti sa dai baia jos sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clau13 In asemenea situatii, sunt sanse ca tot ce intra (strain) sa ajunga in baia de ulei. Dar tine mult de ”noroc”. In sensul ca pana ajunge in baie sa nu se opreasca si pe elemente mobile si/sau sa infunde sistemele de ungere.

 

In teorie, elementul de plastic ajunge gravitational in baie fara probleme, ajutat si de miscarile/ vibratiile motorului+ ulei, iar sorbul este spre baia de ulei deci chiar daca absoarbe mult ulei, nu trece prin el si nici nu limiteaza intrarea de ulei in pompa. Dar asta este numai in teorie.

 

Iti recomand sa scoti baia de ulei (sunt suruburi multe + garnitura din mastic - cca 45 lei/tub) si daca uleiul este relativ nou il poti recupera, daca nu 4 litri de ulei PD + filtru). Deci recuperezi uleiul sau nu, speli bine rampa de injectoare cu spray (care ajunge in baie) si verifici daca elementul de plastic este acolo, daca nu, trebuie sa cureti cu acel spray pana ajunge in baie. 

 

Mult succes.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!