Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Ma bucurasem cand ai zis ca nu mai apar, deja ma interesam si eu de cablaj. Daca cumva scapi de erorile respective sa ne tii la curent.

 

A mea are 300km si am una dintre erorile tale, si alta separata - P1263 si P1264 pe inj2. dar momentan masina nu face probleme. Am erorile de cand ma luat-o, din Septembrie. Ma astept la orice :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Dupa cum am zis si cu cateva posturi mai sus, vreau sa schimb oring-urile la injectoare. Automat asta inseamna si reglaj. Doresc sa cumpar tot kitul complet de reparatie. Aveti idee la cati km se schimba oring-urile si / sau se reglează acest tip de injector? Exista undeva o instructiune in acest sens? Si cum iti poti da seama ca un oring nu-si face treaba?

 

Intrebarile sunt puse pentru a intelege, pentru ca oricum am comandat kitul de reparatie injector (4 buc- 5 piese) si odata cu ele am comandat si cablajul injectoarelor (costuri destul de mari - cablaj 650 lei OEM, kit reparatie Victor Reinz - 103 lei /buc).

 

Am citit mai sus ca se recomanda si schimbarea suruburilor de la injectoare (sunt 2 buc*4 = 112 lei), dar este necesar? Se spune ca se alungesc ..... dar ele nu sunt prinse in aluminiu? Va rog sa-mi confirmati daca trebuie sa le comand si pe acelea, pentru ca sunt dispus sa fac treaba buna. Nu ma pricep la mecanica, dar sunt lucruri tehnice pe care la inteleg.

 

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburile la injectoare sunt din otel moale f plastic,e obligatoriu sa fie stranse la cuplu.

Oringurile sunt bolnave cand creste nivelul la ulei in baie si\sau se mai dezamorseaza circuitul de motorina,dezamorsare fara o cauza evidenta,traseele de tur si retur fiind delimitate de oringurile de pe injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@docalucian iti multumesc pentru raspuns. Are logica cum ai explicat.

 

O zi frumoasa.

 

Intrebare legata de injectoare.

 

Care este cauza ca motorul trepideaza cand accelerez? Sa fie infundate injectoarele? Si daca da, cum se curata? Exista azi in Bucuresti/ zona ilfov / Buzau cineva care reconditioneaza acest tip de injector? Acum 2 ani am incercat si nu exista pentru motorul BKP, ”cel cu doua axe cu came ”..............

 

Va multumesc anticipat tuturor care va implicati........

 

Cezar

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cele 4 la 2 din ele le-a schimbat diuzele celelalte2 au fost verificate.

Cost 2175 ron in Iasi ,cu demontat,montat si reglat de mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare vin si eu cu o intrebare spre ca sunt in locul potrivit. detin un vw jetta 2007 1.9 bxe si dimineata cand pornesc ( la rece) merge neregulat motorul (in trei). dupa 2-4 minute, in functie de cat e de frig afara,  daca iau contactul si pornesc iar merge perfect normal. pe tester am observat ca atunci cand merge deviatile pe injectorul 1 si 3 sunt aproape de 2.8 respectiv - 2.8.

Daca opresc si repornesc toate deviatile sunt sub 0.5. 

De cateva zile mi.a aparut si defect pe motor la injectorul 1. ( mentionez ca sterg eroarea si pana dimineata urmatoare nu mai apare oricat as merge cu masina) 

atasez  erorile pe motor. 

Am avut probleme cu bujiile si le. am schimbat recent

Log-BN26 GEP-04.01.2021.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, docalucian a scris:

Eu din cele 4 la 2 din ele le-a schimbat diuzele celelalte

 

 

Sa inteleg ca nu ai sau ai avut un motor BKP. Pentru acest tip de injectoare, comandate piezoelectric nu erau acum doi ani bancuri de reparat (in Romania). Nu existau datele de încercare/verificare. Am vorbit cu mai multe persoane care incercau / reparau injectoare PD dar cu alta comanda , nu piezo.

 

Am invatat tot de pe acest forum cum se regleaza injectorul. se strange la maxim si apoi se desface piulita cu 270 grade. 

 

@docalucianMultumesc mult pentru sprijin.

 

Totusi daca cineva stie cum se poate verifica un asemenea tip de injector sau stie un asemenea specialist, cred ca nu se supara nimeni daca ne ajuta si pe noi. Fie aici, fie in privat. 

Oricum, motoarele noastre BKP sunt pe cale de dispariție si nu vad nici un motiv pt care cineva ar investi pentru nimic.

 

Daca aveti date tehnice si le puteti spune aici m-ar interesa sa inteleg cum functioneaza aceste injectoare....... 

 

Inteleg ca daca un oring pierde, sa spunem cel ce separa turul de retur, motorina ajunge in cilindru si apoi este evacuata fara sa aiba un randament/ aport la puterea motorului. Deci nu poate face motorul sa trepideze in aceleratie, numai daca este infundat sau nu ajunge motorina cand trebuie. Dar se poate cunoaste la consum. Acum am vazut ca sunt 3 tipuri de oring-uri si doua piese metalice (atasare poza). In poza 2 se pot vedea care cum vin. Cele mari sunt pentru tur/retur - cred. Nu stiu inca ce rol au aceste oringuri la acest tip de injector.

 

Daca am gresit rog un administrator sa puna unde trebuie acest post si sa ne spuna unde gasim asa ceva.

 

Va multumesc,

 

Cezar

WhatsApp Image 2021-01-03 at 16.36.21.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-08 at 12.02.34.jpeg

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost un Sharan pumpe duse de 140 cai 2,0 2008,motor BMP,un singur ax cu came.

Service Sermecom Iasi

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

 

Un singur ax cu came. Toti cei cu care am vorbit, pentru a nu face greseala sa merg pana la ei de pomana, intrebau cate axe cu came are motorul. Evident ca n-am stiut la inceput, dar din discutii in discutii am aflat ca motorul BKP are nefericita constructie de ax cu doua came si deci nu se pot repara / verifica aceste tipuri de injectoare ....

 

Cum aveam o alta masina din gama renault (CR) si la care am verificat / curatat injectoarele, nu intelegeam de ce acestea sunt asa de speciale..... 

 

Pentru ca motorul masinii a inceput sa trepideze in acceleratie (de la 1000-2800 rot/min) - peste 2800 rotatii/min nu le simt, ma gandesc ca cel putin unul sau mai multe injectoare are o anumita problema, pe care partea electronica nu o vede. 

 

Fie acele oringuri - sunt multe actionari ale injectorului pentru a functiona si este posibil sa se uzeze (injectoarele sunt Continental - 3 puse noi in service de fostul proprietar si unul Sh pus de mine tot in service).

Fie ca sunt infundate (foarte probabil) ......... 

Fie unul este defect (nu este in parametrii - in mers. Static erau cu valori intre -0,5 si +0,5).

 

Urmeaza sa cumpar seturile de oringuri si setul de cablaj + garnitura capac , etc.

 

 

Am reinceput sa citesc toate posturile din acest topic si am acel sentiment de neputinta .... de pacaleala ..... primita din partea unui fabricant celebru ..... VW .... 

 

O zi frumoasa .......

 

 

 

 

 

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... are și o parte bună motorul asta, e mai sprinten ca ala cu un ax, dar... mai complex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/9/2021 at 9:52 PM, golf 3 tuning said:

salutare vin si eu cu o intrebare spre ca sunt in locul potrivit. detin un vw jetta 2007 1.9 bxe si dimineata cand pornesc ( la rece) merge neregulat motorul (in trei). dupa 2-4 minute, in functie de cat e de frig afara,  daca iau contactul si pornesc iar merge perfect normal. pe tester am observat ca atunci cand merge deviatile pe injectorul 1 si 3 sunt aproape de 2.8 respectiv - 2.8.

Daca opresc si repornesc toate deviatile sunt sub 0.5. 

De cateva zile mi.a aparut si defect pe motor la injectorul 1. ( mentionez ca sterg eroarea si pana dimineata urmatoare nu mai apare oricat as merge cu masina) 

atasez  erorile pe motor. 

Am avut probleme cu bujiile si le. am schimbat recent

Log-BN26 GEP-04.01.2021.txt 6.16 kB · 2 downloads

oare ma ajuta.ti cu o parere? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica axa came/tacheti/mufe injectoare/etansietate oringuri /fa test de compresie.

Daca toate astea sunt ok inlocuieste injectoarele care depasesc valoarea 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu stiu care este problema la tine. 

 

Dar daca spui ca inchizi si repornesti motorul si problemele dispar, ce crezi ca poate fi?!

 

Presupun ca ai umblat cu calculatoare si tot la fel, ai probleme si dupa restart calculatorul isi revine, inseamna ca softul sau partea electronica a calculatorului are probleme. 

 

Prin analogie si la masina ta gandesc ca este la fel. Ai afirmat ca ai umblat la bujiile incandescente. Deci ai umblat la întregul cablaj al injectoarelor ..... Presupun ca poti cumpara un set de cablaj si sa incerci sa-l schimbi. Nu inseamna ca de acolo este, dar ..... prin deductie poti incerca sa elimini diverse cauze sau poti merge la un service care sa se priceapa. 

 

Sau poti sa astepti sa se fi intalnit si altineva cu aceeasi problema ca a ta si s-o fi rezolvat (slabe sanse daca nu este un viciu de fabricatie).

 

Daca o rezolvi poate ne spui si noua cum ........

 

Am uitat sa spun ca daca cumva ai pus alt tip de bujie incandescenta, posibil sa ai probleme la comanda lor.

 

Masina mea functioneaza cu bujii de circa 7 V. Daca masina ta are bujie de 12 V si pui  o alta bujie de 7 v si acea bujie nu se arde, poate sa-ti dea calculatorul peste cap (partea de forta). Si de aici o eroare...... Vezi daca ai respectat codul de bujie ........ posibil sa fie o cauza ......... 

Am citit aici pe topic ca daca un injector are mufa defecta (mufa care alimenteaza injectorul) , apar probleme in functionare ....... Deci multe cauze ......... 

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golf 3 tuning

Am verificat acum logul tau. Te sfatuiesc sa cauti erorile cu google. Uite ce-am gasit la eroarea N240 aici

Am tradus cu ajutorul google si postez aici

 

Simptome posibile

 Indicatorul luminos de defecțiune (MIL) este aprins

Putere redusă

 

Cauze posibile

Cablare și / sau conector (i) de la / la injector PD: cilindru 1 (N240) defect

 Injector de unitate PD: Cilindrul 1 (N240) defect

 Arborele cu came uzat / defect

 

Solutii posibile

 Verificați cablajul și / sau conectorii de la / la injectorul unității PD: cilindrul 1 (N240)

 Verificați / înlocuiți injectorul unității PD: cilindrul 1 (N240)

 Verificați dacă arborele cu came are semne de uzură

 

Note speciale

 Injectoarele de pe motoarele TDI PD / PPD nu sunt proiectate să funcționeze ulei vegetal uzat (WVO) sau ulei vegetal drept (SVO), precum și orice conținut de peste 5% biodiesel. Rularea acestor tipuri de combustibili poate deteriora injectoarele. Vă rugăm să consultați manualul proprietarului și / sau manualul de reparații din fabrică pentru o listă a tipurilor de combustibil adecvate.

 

Am vazut ca ai multe erori pe care partea electronica o vede. Parerea mea este ca trebuie rezolvate toate problemele identificate de calculatorul masinii. Si apoi vezi de ce nu functioneaza masina corect. 

 

Mult succes.

 

 

 

Legat de bujia incandescenta. Uite aici  ce se spune

sau :

Simptome posibile

Fără perioadă de pre-strălucire

Slabă pornire la rece

Cauze posibile

Cablajul bujiei incandescente este defect

Bujie incandescentă defectă

Solutii posibile

Verificați cablajul bujiei incandescente

Verificați bujia incandescentă

 

Ai spus ca ai umblat si ai schimbat bujiile. Masina spune ca ai o tensiune mica (11,93V) in functionare (RPM: 924 /min) deci .................. 

 

Ai de lucru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii, ceva sfaturi legat de valorile acestea ? 

Am o pierdere de 25 cp..sa fie din cauza injectoarelor? 

Atașez poza cu valorile lor 

IMG-20210115-WA0010.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mașina la drum întins și câteva minute{1,1,5} da_i accelerație 3000_35000 rpm și apoi vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, Dolfin a scris:

De unde stii ca pierderea este exact de 25Cp?

Am vrut să-i fac stage 1 tocmai din această cauză pentru că am simțit că nu trage cum ar trebui la 170 cp. Am fost în Iași la un băiat (nu vreau să-i dau numele dar e printre cei mai buni 'tuneri' ) și mi-a spus că am o pierdere de 20,25 de cp, și cuplu mai mic decât una care are stock 140cp. Bineînțeles că nu am mai făcut stage 1 deoarece acesta mă sfătuit să rezolv prima data problema și să revin pe urma la el. Mi-a sugerat sa verific injectoarele. Precizez că am curatat egr-ul, filtru de particule este bun , turbo este bun , n-am nici o eroare pe tester doar valorile injectoarelor mi se par cam mari. 

 

Am ieșit pe autostrada, nimic, mașina trage până pe la 100km foarte bine dar de la 100 in sus parca se schimbă total, zici că nu mai are forța 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si deci ai test pe dyno sau cum poti sa aprecezi asa din ochi 25 CP ? 0 - 100 km/h cu masina goala in cat timp scoti ? 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci după cum am spus , pe dyno mașina avea 140, 145  de cp când ea trebuia să aibă 170. Nu i-am cerut diagrama la respectivul dar nu cred că era în interesul lui să mă mintă. Nu am cronometrat niciodată dar pot sa revin cu un răspuns.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu punem in discutie calitatea Dyno, presupunem ca a mai vazut ISCIR-ul de cand a fost instalat si afiseaza cat de cat corect...

Ce cod motor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CFGB , sper sa nu ma insel  ( passat cc, 4 motion, 125 kw, 2011) sunt nou in asta si inca in procesul de invatare. Am presupus si noi ca poate dyno nu indica cum trebuie dar a testat inca 2 masini dupa a mea si am inlaturat aceasta suspiciune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul asta fă-i un log în mers cu vag vom și postează în secțiunea aferenta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, Fineas.G a scris:

CFGB...

 

Trebuie sa postezi in topicul dedicat injectoarelor de CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o mica dilema (sa spun asa).

Pentru masina din semnatura (BKP, PD / 2007) doresc sa schimb kit-urile de la injectoare din cauza ca masina cand o turez (in mers peste 1200 rot/min) vibreaza ca si cum as avea jantele ovale. Dupa ce nu mai accelerez nu mai trepideaza.

Se simte dupa ce-am alimentat cu 35 l benzina din 75 litri total rezervor si am mers cca 15-20 km cu ea cumulat.

 

 

Dilema a aparut dupa ce mecanicul la care vreau sa merg in zilele urmatoare mi-a recomandat sa cumpar si injectoare sh din cauza valorii pe injectorul 3. Toate injectoarele sunt continental iar acesta (al 3-lea) a fost schimbat acum cca 8000 km (dar cu o-ringurile lui).

Pe mine ma intriga ca totusi valorile nu depasesc si nici nu ajung la 2,8 .

 

Daca puteti, imi explicati cand trebuie schimbate injectoarele? (in functie de aceste valori).

Masina merge bine, are putere, etc. Dar nu sunt expert in motoare ....

 

Va multumesc anticipat

 

 

Cezar

 

atasez un log facut la relanti.


                Address 01: Engine  (03G 906 018 CE)

19:10:59 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  802 /min  Engine Speed (G28)
  492.9 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  492.9 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  0.0 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

19:10:59 Group 010: Charge Pressure Control
  502.8 mg/str  Mass Air Flow (actual)
  1008.0 mbar  Atmospheric Pressure
  1043.2 mbar  Boost Pressure (actual)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

19:10:59 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.46 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.05 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.78 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.37 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 018 CE)

19:11:40 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  798 /min  Engine Speed (G28)
  500.4 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  500.4 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  0.0 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

19:11:40 Group 010: Charge Pressure Control
  496.2 mg/str  Mass Air Flow (actual)
  1007.2 mbar  Atmospheric Pressure
  1043.1 mbar  Boost Pressure (actual)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

19:11:40 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.50 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.10 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.84 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.44 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 018 CE)

19:11:42 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  804 /min  Engine Speed (G28)
  500.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  501.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  0.0 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

19:11:42 Group 010: Charge Pressure Control
  506.2 mg/str  Mass Air Flow (actual)
  1007.2 mbar  Atmospheric Pressure
  1043.3 mbar  Boost Pressure (actual)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

19:11:42 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.48 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.08 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.79 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.39 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

----------------------------

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!