Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

erorile sunt pe injectoare,nu pe bujii...daca reapar intareste papucii la injectoare cum ti a zis eexcalade

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Va rog frumos sa imi spuneti si mie cum pot sa intaresc papucii de la injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut am si eu Passat B6 din 2007 de 170 Cp cod motor BMR,Am o problema cu unul din injectoare mai exact cel de la cilindrul 2 imi poate spune cineva daca se poate repara Sau  Nu stiu ce se poate face

Modificat de Manuel N.
Foloseste search-ul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Pentru ca sunt membru nou o sa postez aici prima mea problema cu passat B6, sper ca nu am gresit prea mult topicul.

Despre masina: Passat B6, an 2005, BMP, 2.0 TDI, DSG. Adusa din germania acum vreo luna, pusa pe tester, singurul defect era ceva un element la incalzirea auxiliara. Am facut cam 3000 de km pana acum, si oras si afara.

Masina a mers perfect pana acum vreo 2 zile.

Pe drum spre serviciu am observat ca a inceput sa scoata fum mult. Nici o schimbare in mers, masina mergea perfect doar ca scoatea foarte mult fum alb. Ajung la servici, o bag in parcare cu ideea ca pe seara sa trec pe la un service. Ajung seara la masina, dau la cheie, nimic. Sun pe cineva sa vina sa ma ia. Intre timp , dupa cca 30 de minute, dau cheie si pleaca motorul.

Fum ca la balamuc, dar usor usor ajung la un service mai de cartier, am cautat ceva deschis la 9 seara. O pune iar pe tester, mai aparuse o eroare la ventilator 2 de la motor. Pleca cam haotic. Alte erori nu apareau nici pe tester nici in bord. Pe tot parcursul zilelor astea nu a avut nici o eroare in bord. Verifica pe tester si vede ca a fost regenerare de filtru de particule acum 20 de km. Deci teoretic a cam coincis problema. Imi porneste iar din soft regenerarea, bag 30 de l de motorina, si fac 50 de km pe autostrada. In momentul in care a pornit din soft, mi-a aparut un indicator  in bord, presupun ca era pentru regenerare, indicator care s-a stins dupa cca 30 de KM ( un trapez sau dreptunghi cu multe puncte in el). M-am intors la service, fum la fel, alb si mult. Injectoarele verificate pe tester, toate in parametrii. Pentru ca era fum alb, nu era urma de ulei pe nicaieri, si uleiul in motor era cam 10% peste max, au ajuns la concluzia ca nu e turbina, si ca pasii urmatori ar fi curatat EGR si inca ceva, tot prin spate pe la motor.

Azi dimineata m-am dus la un alt service, a ascultat motorul, s-a uitat pe evacuare, la ulei etc si concluzia a fost ca sunt injectoarele duse, de fapt nu injectoarele ci duzele, si ca dau prea multa motorina. Fumul alb miroase destul de puternic a motorina. Plus ca ziceau ca uleiul cam mare din motor e posibil sa fie si din cauza ca arunca motorina acolo.

Am ajuns cu masina acasa, si acum pe seara am vrut sa ii mai dau o cheie, si surpriza, iar nu mai porneste.

Inca o chestie, in astea 2 zile, cand porneam motorul parea ca intrerupe un pic, nu pornea lin.

Am gasit un service pe parte de injectoare, dar e tocmai in partea cealalta a bucurestiului, in vitan langa targ. Este riscant sa merg cu masina pana acolo ? presupunand ca o sa si porneasca.

Acum, as vrea si parerea voastra, si eventual niste informatii legate de costuri, sau ce ar trebui sa fac mai departe.

Sper ca nu am scris prea mult si multumesc pentru viitoarele sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica oringurile de la injectoare .

Injectoarele la bmp se strica rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o recomandare de service ?

Am sunat la vreo 2-3 si au zis ca nu se ocupa de injectoare de pe BMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai multe de verificat pana sa reconditionezi injectoarele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Urmand recomandarile de mai sus, am gasit un service excesiv de scump, dar bun. Total Diesel in Pantelimon.

Au verificat injectoarele si au fost toate ok. Au gasit la axa cu came o problema, in sensul ca una din came? era aproape pe rotund, nu mai avea forma normala. Atasez poza.

Schimbat axul, masina merge ok.

pas3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am și eu o problema la passatul meu 2.0 bmp uneori la relanti când e rece întrerupe puțin și am mai observat în spate fum și miros de motorină nearsa..daca știe cineva motivul..pe tester la cald valorile la injectoare au fost ok..doar o eroare la ardere cilindrul 4 sau ceva de genul..daca mă poate ajuta cineva cu un sfat.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti!

Tocmai mi s-a oprit masina in mers, s-a aprins spirala si gata...nu mai porneste. Am pus testerul si am doar urmatoarea eroare stocata:

17448 - Supply Voltage A for Injectors 
            P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 226
                    Mileage: 234396 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.07.19
                    Time: 12:29:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 2048 /min
                    Text:    120    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Battery Volts: 105.6 V
                    Battery Volts: 108.6 V
                    Battery Volts: 102.6 V
                    Battery Volts: 115.6 V
 

Ce credeti ca e? Sa desfac capacul la injectoare si sa le verific(scot mufele pe rand pana porneste)? Orice sfat e bine primit.

Passat b6 2006  BKP (cu injectoare continental)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, postez aici ca sa nu deschid alt topic, poate se gaseste cineva si ma poate ajuta cu ceva sfaturi pareri. Situatia sta in felul urmator : a inceput sa imi moara motorul in mers “gen ca bagam eu in treapta a 5 a dar aveam viteza 30km/h” tremura putin si imi murea motorul, la munca m a lasat de tot, pornea si dupa 1-2 secunde murea motorul, l am chemat pe tata a zis ca e pompa de motorina, a facut el ceva la ai stricata si am reusit sa plec cu masina si sa ajung acasa doar ca tot asa imi dadea multe erori imi murea motorul, am cumparat pompa de motorina noua, am montat o, am sters codurile dupa tester( 10 la numar pe toate injectoarele : defect in circuitul electric, s a trecut de limita de reglare, semnal neplauzibil ) am plecat in ziua respectiva de 3 ori cu masina pornit-oprit motorul, pe seara cand sa plec iar nu mai pornea, dau la automat si nu porneste motorul, am pus testerul si acum imi da eroarea p2146 cummins code, am vazut ca se poate sa fie duse injectoarele, aveti idee daca le pot da din tester gen resetare la valorile din fabrica? Poate a bagat prea multa motorina cand a mers defectuos pompa de motorina catre injectoare, sau exista alta posibilitate sa ii dau de cap? (Passat b6 2006 2.0 tdi BKP), mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele. Decupleaza pe rand cate unul si vezi care e dus. E singura eroare pe care o ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu mai multe erori date pe tester: P1517 Releu principal - defect in circuitul electric; 0522 Aparat de comanda motor - fara semnal; P2146 Alim. cu tensiune supape injectie banc 1 - intrerupere. Un sfat pentru un service bun in electronica? Am sunat la vw si au spus ca e prea veche masina si nu mai au testar pentru modelul asta si o vor lua din aproape in aproape schimba ceva platesc pana gaseste de la ce era. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu mai au tester..... vrajeala de 2 bani. la ce Vw ai sunat ? de curiozitate...

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/20/2018 at 4:26 PM, dragos1985 said:

Salutare baieti!

Tocmai mi s-a oprit masina in mers, s-a aprins spirala si gata...nu mai porneste. Am pus testerul si am doar urmatoarea eroare stocata:

17448 - Supply Voltage A for Injectors 
            P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 226
                    Mileage: 234396 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.07.19
                    Time: 12:29:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 2048 /min
                    Text:    120    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Battery Volts: 105.6 V
                    Battery Volts: 108.6 V
                    Battery Volts: 102.6 V
                    Battery Volts: 115.6 V
 

Ce credeti ca e? Sa desfac capacul la injectoare si sa le verific(scot mufele pe rand pana porneste)? Orice sfat e bine primit.

Passat b6 2006  BKP (cu injectoare continental)

Update. Rezolvata problema. Un injector dus....si ce sa vezi, nu era continental.....mas8na a avut injectoarwlw schimbate dar tot cu unele SIEMENS VDO......sper sa fiu de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare am aceste doua erori. Cum as putea sa scap de ele?

2 Faults Found:

004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
               P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 17
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 214302 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.10.08
                    Time: 09:56:54

             Freeze Frame:
                    RPM: 2304 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 34.0 km/h
                        53.43 %
                    Text:  5.125    uF            
                    Time: 0.00 ms
                    Text:  0.00    mJ             

004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
               P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 214331 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.10.27
                    Time: 00:21:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 2208 /min
                    Torque: 88.0 Nm
                    Speed: 26.0 km/h
                        45.63 %
                    Text:  5.625    uF            
                    Time: 0.00 ms
                    Text:  0.00    mJ    

Cand temperatura ajunge la 90 grade, motorul trepideaza si  nu merge rotund. Motorul nu trage cum trebuie si la ralanti valorile de pe injectoarele 1 si 2 o iau razna.

Atasez si o filmare cu valorile

https://youtu.be/VIQ8DadiUFE

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai intaresti contactele la injectoare si apoi daca problema persista, inlocuiesti cele 2 injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intarit contactele, problema persista. Exista posibilitatea ca schimband cablajul sa scap de problema?

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si contactele din mufa rotunda ce intra in chiulasa. daca si acolo este ok, inlocuieste cablajul. Urmareste cu VCDS valorile injectoarelor cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dinamita Am cumparat un cablaj de pe un BKP care mergea ok. Maine incerc sa schimb cablajul si revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exclud inlocuirea injectoarelor dar deocamdata incerc si varianta cablajului. Dupa ce am intarit papucii se simte o oarecare ameliorare, motorul nu mai tremura asa tare la relanti (tremura si se auzea ca si cum ar merge in 3 pistoane). Inainte la cald aveam un consum la relanti de 1,2-1,3 l/h, acum am 0.9-1l/h. Azi nu am apucat sa schimb cablajul dar zilele urmatoare sper sa il schimb si sa vad rezultatul. In afara de eroarea de mai sus nu gasesc nimic.

Edit: Injectoarele au fluctuatii pana aproape de 3.00 apoi revin la valori mai mici; nu raman stabile la o valoare anume.

Revin cu un video cu valorile injectoarelor inainte de intarirea papucilor. Linkul de mai sus nu functioneaza. 

https://youtu.be/A3eIxEasQhs

Modificat de bunelu69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Ma poate ajuta cineva cu un cod la setul de oringuri pt injectoare de la  Bosch. Nu gasesc pe bosch dupa denumire, poate am noroc dupa cod.

Passat, 2.0 tdi, BMP

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!