Jump to content
Sign in to follow this  
cezarsv

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?

Recommended Posts

C o s m i n

Intr-adevar, cu vaselina mai elimini din probleme, dar de ce la un acumulator cu prestigiu nu ai nevoie de acea vaselina?

Asta tot intreb eu.

La mine e deja de 2 ani acumulatorul asta Varta si nici urma de corodare sau praf alb pe langa borne.

De vina nu poate fi decat calitatea materialelor.

Referitor la PREMIER, intr-adevar, e ceva diferenta. Varta Bue Dynamic de 74 e undeva pe la 300-320 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

@campulaurentiu

Eu nu am luat Premier(in martie cand am luat n-am vazut la reprezentanta aici,nici acum pe site-ul lor nu apar).Am luat Tornado,70Ah un model cu dimensiunile celei de 60Ah,care incapea in locasul masinii.Am inteles ca cele Premier nu au probleme cu oxidarea aceea alba,dar Tornado modelul meu?cel de la reprez.mi-a spus ca ar fi un model nou de 70Ah la dimensiuni mai mici,242mm(cel clasic are dimensiune 277mm) si nu e capsulat cum zici despre premier

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan_

ce rost are sa mai folositi baterii antice si primitive cand toti producatorii seriosi fac baterii capsulate, fara intretinere si fara o gramada de probleme aferente? deci voi vorbiti aici de niste antichitati si va plangeti de ele, evident ca-s proaste, cine mai sta sa verifice ce are in interior o baterie, iei una capsulata, o tii 8 ani, si apoi iei alta, si nu ai probleme nici cu depuneri nici cu scurgeri nici cu oxidari, eu de cel putin 10 ani nu am mai auzit de probleme sa oxideze bornele la masina, astea is probleme de dacia 1300 a bunicului

sfatul meu e sa nu va mai caliciti la baterii fantoma cum is astea rombat la care economisiti 20% din pret dar le schimbati la 2 ani, o baterie buna, varta sau bosh tine cel putn 5 ani si nici nu va da batai de cap de nici un fel, bateriile originale de pe masini, la masinile anterioare m-au tinut 8 si 9 ani respectiv, si dupa ce le-am schimbat le-am dat la niste amarati cu dacii care le-au mai folosit inca 2 ani chinuit, evident ca nu erau rombat ci probabil ceva facut in germania

Edited by bogdan_

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Ma bag si eu in discutie si vad ca aliajele difera un pic, "Varta SILVER dynamic avand un aliaj unic calciu-argint asigura cel mai redus consum de apa si garanteaza lipsa absoluta a intretinerilor curente. Are geometria grila optimizata reduce sulfatarea si imbunatateste preluarea curentului si fluxul de curent" - citat de pe site-ul lor. Oricum, eu la toate masinile mele pe care le-am avut dealungul timpului, cand bateria a facut probleme am luat o Varta. De fiecare deta cand am vandut masina (dupa 3-4 ani sau mai putin) bateriile erau ca si noi. Niciodata nu am avut probleme cu Varta. Nu zic ca nu exista oameni care sa ma si contrazica si care sa fi avut si probleme cu ele. Oricum diferenta intre o baterie romaneasca gen Rombat Premier de 70 Ah ce costa in jurul a 300 lei şi Varta sylver dinamic de 77 Ah costa 426 lei sau variant mai ieftina black dinamic de 70Ah - 329 lei (preturi de pe net), ma fac sa optez pentru cele din urma. Oricum mai sunt si alte firme ...Bosch, Banner, Tudor, pentru fiecare, pe alese.

Oricum, eu sustin ca diferenta e prea mica intre cele romanesti si cele cu traditie in domeniu ca sa merite sa ne doara capul, dar sunt de acord si cu cei ce nu au fost dezamagiti de acumulatorii romanesti (doar ma enerveaza expresia:"depinde cum o nimeresti....").

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

Stiti cum este .......... fiecare baterie are clientela ei dupa posibilitati si dupa pretentii .

Asa ca discutiile au o nota de subiectivism general. Nu poti compara o baterie PREMIER cu una Bosch de 3 stele pentru ca aia e de nivelul bateriei Rombat Cyclon ( adik bateria de baza).

Cine spune ca o baterie Rombat cedeaza dupa 2 ani se inseala enorm. Bateriile noastre au o durata medie de 4-5 ani ( 9 ani recordul).

Normal ca un posesor de AUDI A6, sau BMW X5, etc nu isi vor lua baterie ROMBAT ( ei nu stiu decat VARTA SI BOSCH ) ...... dupa posibilitati si dupa mentalitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Daca tot ai raspuns,poti confirma sa infirma rezolvarea problemei degajarilor de acid care provoaca oxidarea?La bateriile Tornado?s-au fabricat in acest an,la inceput.Atunci nu era Premier.Am mai intrebat anterior,dar poate nu ai citit postul #77;inca se fabrica Tornado.

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
a_r_i_e_s
... Bateriile noastre au o durata medie de 4-5 ani ( 9 ani recordul)...

A mea de ce a cedat dupa un an?

Share this post


Link to post
Share on other sites
joky

eu am asta

575.190.072

si dupa un an si 2 luni a cedat azi iarna

a trebuit pusa pe redresor tot la o sapt, la temperaturi sub 5 grade pa si pusi nu mai ducea

noroc ca a venit caldura si mai merge

dar sunt foarte dezamagit ca inceput sa se oxideze borna minus

lucru care speram sa nu il mai vad o data cu trecera de la dacie la o nemtoaica

greseala ca am luat rombat cand a cedat varta care era originala din 2001 pe masina

asa ca parerile sunt impartite

totusi ar fi binevenita explicatia cu motivele oxidarii si intretinerea acestui aspect, ca de inlaturare nu poate fi vorba decat prin schimbarea acumulatorului

post-9400-1240474819_thumb.jpg

Edited by joky

Share this post


Link to post
Share on other sites
R_a_z_v_a_n
...fiecare baterie are clientela ei dupa posibilitati si dupa pretentii .

Normal ca un posesor de AUDI A6, sau BMW X5, etc nu isi vor lua baterie ROMBAT ( ei nu stiu decat VARTA SI BOSCH ) ...... dupa posibilitati si dupa mentalitate.

Nu am inteles o chestie!? Ce treaba au bateriile cu mentalitatile si pretentiile? Sau ce legatura este intre posesorii de AUDI, BMW, etc in treaba asta cu bateriile? De ce este NORMAL sa nu-si achizitioneze astfel de baterii?

Nu exista baterii care sa fie compatibile cu aceste masini in productia ROMBAT? Sau faci referire la faptul ca acei posesori "nu se coboara" sa cumpere astfel de produse?

Curios mod de a incerca sa contracarezi feedback-ul NEGATIV pe care aceasta marca de acumulatori si l-a primit de-a lungul timpului.

Fara suparare dar daca sa ai argumente obiective, nu subiective, atunci garantat nu vei mai fi privit cu scepticism.

A mea de ce a cedat dupa un an?

Pentru ca nu ai stiut s-o folosesti. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Aici nu e vorba de sulfatare,(sulfatarea este caderea pastei intre placile de plumb si depunerea la baza placilor,in interior,fenomen care duce la scurtcircuitarea placilor).Ceea ce spui si am spus este o depunere de praf alb si oxid,datorat vaporilor de acid degajati,cum spunea si c o s m i n .Si ar fi binevenita cum spui lamurirea acestui aspect neplacut,daca mai exista la Tornado si eventual cum se poate combate,acum ca le avem.

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

Sulfatarea bornelor se pare ca este un minus mare bateriilor cyclon dar nu si la TORNADA SI PREMIER.

Oxidul acela apare din cauza plumbului folosit la fabricarea bornelor (contine pori prin care trec gazele din baterie) problema rezolvata la bateriile mai sus amintite.

La tine JOKY e posibil din cauza unui contact imperfect la borna respectiva.

Cand spuneti ca a cedat la 1 an e o expresie mult prea generala. Motive pentru care o baterie poate "ceda" sunt enorm de multe dar se pare ca , conform statisticelor, majoritatea sunt din alte cauze decat cele de fabricatie.

Teoretic la orice tip de baterie in omentul montarii tr sa ii puneti niste vaselina siliconica pe deasupra bornelor ( indiferent de producator).

Eu am Passat cump din GERMANIA , 2004 an de fabr, la care mi-a cedat bateria. Cand am schimbat-o (era cea orginala) am observat ca avea vaselina pe deasupra bornelor ( deci din fabricatie).

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
joky

ok

am editat postul

ms de informatii

am sa curat si sa pun vaselina siliconica

sper sa mai duca pana in toamna pe criza

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

RAZVAN - Fara suparare dar daca sa ai argumente obiective, nu subiective, atunci garantat nu vei mai fi privit cu scepticism

Eu consider razvan ca am dat o gramada de motive obiective de ce nu ar trebuii sa blamam producatorul ROMBAT.

Nu vreau sa fiu privit de catre ceilalti participanti la discutie ca pe un mare admirator al acestor baterii, doar vreau sa impartasesc un pic din experienta mea de cand lucrez cu acesti acumulatori.

Sunt clienti care vin nervosi dupa ce si-au cump o bateri e Bosch sau Varta si le-a cedat dupa numai 1 luna si au venit sa cump una autohtona si de asemenea sunt clienti care vin si spun ca nu sunt multumiti de bateriile noastre.

Depinde f mult de pers care foloseste produsul pentru ca pe langa drepturi fiecare posesor de masina , implicit si de baterie, are si obligatii. Aceste obligatii sunt stipulate in contractul de garantie.

Cand am spus ca posesorii de masini scumpe nu se vor uita la o baterie romaneasca m-am referit la faptul ca f rar ce-i ce detin astfel de masini se gandesc la altceva decat sa cump un produs scump care teoretic ar fi mai bun decat unul mai ieftin (rombat). Teorie care la noi in tara nu se aplica intotdeauna ( scump = mai bun)

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Ok,daca zici ca acest aspect cu degajarea de vapori,care era prin plumbul folosit,s-a rezolvat este un + pentru producator.Acel praf alb,de fapt era si pe partea de sus a bateriei,in cantitate mai mica,ce e drept si urme de degajare de acid,care nu se prelingeau insa pana sub baterie,cum a patit c o s m i n.Deci e posibil sa fi fost si plasticul de vina,cum spunea.In acel caz,vaselina poate ar fi rezolvat problema pe borne,nu si pe suprafata de sus a acumulatorului.Speram ca s-a rezolvat cu noua generatie de baterii.Pentru mine asta a fost singura neplacere in 11-12 ani de cand le folosesc.

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolfskin

Laurentiu, am citit cu inters posturile tale, multumim pt. informatii.

Am folosit in ultimii 10 ani 3 baterii de Bistrita si niciuna nu m-a dezamagit. Cand va ceda bateria din fabrica de pe Fabia, voi pune tot una Rombat.

E adanc inradacinata din pacate mentalitatea ca in Romania nu se poate fabrica un produs de calitate, si romanul prefera sa cumpere un produs "entry-level" de la o marca vestica decat un produs mult mai bun de la o marca Romaneasca chiar daca al doilea e chiar mai ieftin.

Cei care suntem mandri sa punem stampila "made in romania" pe ceea ce fabricam (stiind ca avem un produs de calitate), putem discerne mai obiectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan_

mie mi se pare inimaginabil sa mai existe baterii care fac depuneri, oxideaza, etc... probabil sunt doar mofturi, dar prefer sa dau o suma neglijabila in plus pe ceva care nu am bataie de cap, 1 mil in plus la 5-6 ani cand schimbi bateria e fix pix dar macar iei o varta sau bosch fara intretinere facuta de o firma care stie ce face

in 5-6 ani cheltui pe carburant aprox 250 milioane plus alte cheltuieli, ulei, etc, 1 mil in plus pentru acumulator e neglijabil (25 mii km pe an cu 5% consum la un pret de 3.5 ron pe o durata de 5 ani)

daca ar fi sa cumpar o masina second si as vedea ca masina are baterie sau cauciucuri romanesti (defapt nici nu stiu daca se mai fac cauciucurile victoria sau danubiana), atunci cu siguranta m-as gandi la alta masina intretinuta cu mai multa grija

Edited by bogdan_

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Multa lume aici,vad ca se leaga de faptul ca este romaneasca;este adevarat ca se lucreaza cu mai putina constiinta in Ro spre deosebire de vest,dar si Varta sau Bosch,comercializate la noi la preturile mentionate,nu sunt made in Germany.Deci facute undeva in UE.Daca cineva a citit pe ele ca sunt made in Germany sa ma contrazica,imi retrag cuvintele;la fel si uleiurile spre ex.Castrol recomandat de VW este produs in UE si are un pret mai mic in comparatie cu cel original Germany spre ex.Deci nu ar trebui comparate "mere cu pere".In Turcia sau China se lucreaza cam la fel ca la noi,(de fapt cred ca mult mai jalnic,doar stim renumele marfurilor turcesti si chinezesti).Acum se folosesc tehnologii moderne cam peste tot si influenta muncii omului este aproape nesesizabila in procesul de productie.Poate doar calitatea materialelor.

L.E.La o baterie fara intretinere,diferenta de pret e mai mare de 100 Ron,fata de una cu intretinere.Si hai sa fim seriosi,ce intretinere?Te uiti odata la 6 luni,un an eventual daca a scazut nivelul electrolitului?Mie nu mi-a scazut niciodata in acesti ani.

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan_
L.E.La o baterie fara intretinere,diferenta de pret e mai mare de 100 Ron,fata de una cu intretinere.Si hai sa fim seriosi,ce intretinere?Te uiti odata la 6 luni,un an eventual daca a scazut nivelul electrolitului?Mie nu mi-a scazut niciodata in acesti ani.

cam de prin 1995 folosesc baterii fara intretinere, capsulate, si nu am de gand sa ma intorc la vremurile "daciei bunicului" cand trebuia sa te uiti la motor sa verifici una, alta, inseamna progres, pentru ca mi s-a acrit cat am impins la dacii cu baterii romanesti, desi erau baterii noi (1-2 ani) si apoi am fost placut surprins sa vad ca bateriile capsulate tin de 5 ori mai mult in timp, am avut una care a tinut 9 ani si alta 8 ani pe masini diferite (erau bateriile originale ale masinii, una coreeana si una germana)

sa stii ca o baterie proasta poate avea consecinte foarte grave, daca face scurt, poate chiar sa explodeze in sensul propriu al cuvantului

Edited by bogdan_

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

...si domnia se platesc.Daca vrei sa nu te uiti,platesti in plus,comoditatea costa;este optiunea fiecaruia,depinde cum sta cu banii.(Progres!?)Oare masina pe care o ai se verifica singura sau trebuie sa te uiti daca mai ai una sau alta pe ea,sau daca nu s-a rupt ceva?Asa putem sa ne luam Rolls,la care nici nu trebuie sa ridici capota sa te uiti ce e pe acolo,ca in pret vine firma si se uita.Masinile astea mai ieftine sunt ca" Dacia buncului" la care trebuie sa te mai uiti,daca nu se uita cel din Service si tu doar golesti contul :)) .Bateriile astea nu sunt de pe vremea bunicului,sunt facute pentru diferite buzunare,nu toti le avem full.

L.E.De fapt acuma vad anul de fabricatie al masinii tale,deci alt pret.Eu unul nu mi-am permis un an atat de recent,poate nici altii ca mine,de aceea eu pot sa ma mai uit la acumulator din cand in cand,nu sunt chiar atat de ocupat si chiar imi place sa mai mesteresc pe la masina. :lol:

Explica-mi si mie fenomenul care sta la baza exploziei bateriei!Si o masina poate exploda:depinde de cauza care provoaca acest lucru. :)

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n
Motive pentru care o baterie poate "ceda" sunt enorm de multe dar se pare ca , conform statisticelor, majoritatea sunt din alte cauze decat cele de fabricatie.
Sper sa nu spui ca am ceva cu tine. Chiar nu e asa. :Driver:

Problema se pune in felul urmator (si noi toti consumatorii putem confirma): in majoritatea cazurilor, consumatorul e de vina, si nu produsul in sine (chiar daca nu e asa). ;)

Din cauza asta se fereste oricine de problemele in garantie. E mai bine sa nu ajungi in situatie.

Depinde f mult de pers care foloseste produsul pentru ca pe langa drepturi fiecare posesor de masina , implicit si de baterie, are si obligatii. Aceste obligatii sunt stipulate in contractul de garantie.
Cred ca asta face parte si din obligatiile de bun simt pe care le are orice posesor de autoturism. :)

Nu inseamna ca daca ai masina scumpa, nu trebuie sa mai verifici uleiul, lichidul de frana, incarcarea... etc. La ultimul aspect nu prea e cazul pentru ca daca ai probleme de alternator sau electromotor, o simti rapid pe pielea ta.

Multa lume aici,vad ca se leaga de faptul ca este romaneasca;este adevarat ca se lucreaza cu mai putina constiinta in Ro spre deosebire de vest,dar si Varta sau Bosch,comercializate la noi la preturile mentionate,nu sunt made in Germany.Deci facute undeva in UE.Daca cineva a citit pe ele ca sunt made in Germany sa ma contrazica,imi retrag cuvintele.
Nu e vorba neaparat de faptul ca e produs in Romania. Ci mai degraba faptul ca E PROIECTAT in Romania. :)

Aici e problema. Vedeti ca sant si cauciucuri Continental produse in Romania, care nu sant mai slabe calitativ decat cele produse in afara. Asta pentru ca SANT PRIECTATE de firma mama, cu materiale aduse tot de acolo.

Deci, aici apare diferenta. In proiectare si materiale.

PS: pe Varta mea chiar scrie Made in Germany. :)

Probabil pentru ca nu e entry level...

...si domnia se platesc.Daca vrei sa nu te uiti,platesti in plus,comoditatea costa
Pai... cat platesti, atat primesti. Nu poti avea pretentii prea mari de la o marfa ieftina.
Explica-mi si mie fenomenul care sta la baza exploziei bateriei!Si o masina poate exploda:depinde de cauza care provoaca acest lucru. ;)
Imi permit sa intervin si eu putin.

Acumulatorul chiar poate sa explodeze. Nu e gluma. Am vazut si eu vreo 2 explodate. Nu vrei sa stai in apropierea ei cand face asta, sau sa faci curat dupa ea...

In cazul in care creste foarte mult curentul prin acumulator (consum mare, curent de incarcare mare, conexiune gresita) poate aparea acest fenomen.

Diferentele de calitate apar intre curentii pe care ii suporta fiecare acumulator in parte (mai ales in functie de solutia adoptata de producator).

Putin :vaidecapulmeu:, exact ca si diferenta intre antigelul de generatie noua G30 care fierbe la 175 de grade si antigelul G12 care fierbe parca la 120.

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

@c o s m i n

"Imi permit sa intervin si eu putin.

Acumulatorul chiar poate sa explodeze. Nu e gluma. Am vazut si eu vreo 2 explodate. Nu vrei sa stai in apropierea ei cand face asta, sau sa faci curat dupa ea...

In cazul in care creste foarte mult curentul prin acumulator (consum mare, curent de incarcare mare, conexiune gresita) poate aparea acest fenomen.

Diferentele de calitate apar intre curentii pe care ii suporta fiecare acumulator in parte (mai ales in functie de solutia adoptata de producator)."

De acord,da ce legatura are asta cu Rombat!?are legatura cu incarcarea si poate exploda (daca respecti specificatiile tehnice?) nu numai Rombat in acest caz,sau sunt expuse acestui risc numai Rombat :D ;de-asta l-am intrebat de fenomen sa vad daca face vreo legatura cu calitatea bateriilor si riscul de a exploda.Noi discutam aici de calitate si durabilitate si postam din experienta avuta cu unele sau altele.Inca nu am citit ca datorita tehnologiei de fabricatie,Rombat-ul este predispus la explozii.Daca masina functioneaza cu partea electrica nu vad care e problema.In 12 ani nu mi-a explodat si n-am auzit la niumeni sa pateasca asa ceva.Nu sunt sistinator al Rombat,incerc doar sa nu fiu subiectivdenigrand o marfa,doar pt. ca e romaneasca fara sa tin cont daca am avut sau nu probleme cu ea.

"Pai... cat platesti, atat primesti. Nu poti avea pretentii prea mari de la o marfa ieftina."

Asta am scris pt.ca motiva tehnologia invechita,ceea ce nu este asa.Daca e cu intretinere nu inseamna ca este calitativ slaba.Si alte marci au baterii cu intretinere si fara,in functie de cat de comod (sau nepriceput la tehnica)este cel care o cumpara. :) Masinile cu cutie automata,se vand pt.cei comozi sau care nu se pot deprinde cu sincronizarea ambreiajului concomitent cu schimbarea vitezei;nu inseamna ca cele cu cutie manuala sunt mai proaste calitativ,din contra,cele automate au un consum mai ridicat,costuri de intretinere mai mari.deci cum spuneam ;domnia se plateste.

"Nu e vorba neaparat de faptul ca e produs in Romania. Ci mai degraba faptul ca E PROIECTAT in Romania. "

Cum spunea-i mai devreme,ca materialul(plasticul de calitate slaba si cum spune colegul de la Rombat,calitatea slaba a plumbului din borne) ar sta la baza acelor scurgeri de acid,subscriu si eu si n-as spune ca ar fi vina proiectarii.Si Rombat-ul a fost privatizat sub o firma care a investit in tehnologie moderna si nu cred ca firmele mari nu au propria tehnologie inclusiv de proiectare,mai ales ca vin din vest.Practic ei au nevoie doar de mana de lucru mai ieftina;le apartine(tehnologia fabricatiei)Poate ma insel...

L.E.Daca e made in Germany bateria,a costat cam cat astea ce se vand in mod normal prin magazine?Diferenta a fost doar de 100 ron,cum spunea cineva pe aici,fata de Rombat?

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

Pana una-alta, in afara de cateva cazuri izolate si nefericite din partea ambelor tabere, nu se poate dovedi ca rombat tine mai mult sau mai putin decat turcismele astea de care vorbiti voi cu autocolante pe care scrie varta bosch etc. Asa ca fiecare arunca banii pe ce vrea, unii pe o baterie buna, moderna si proaspata, altii pe baterii albaneze dar cu autocolante frumoase care au stat prin depozite un an de zile inainte de a le trimite in Romania (cei care lucreaza in domeniu, stiu ce inseamna "rotatia marfurilor". Ce sta prea mult pe rafturi la occidentali, le trimit la fraierii de comercianti din europa de est).

Sa-i spuna cineva domnului moderator c-o-s-m-i-n (eu nu vorbesc cu el) ca forma corecta este SUNT si nicidecum SANT, asa cum scrie in toate posturile domniei sale. Pe langa faptul ca ma zgarie pe ochi, este si impotriva regulamentului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
z_a_c

Mai baieti, nu mai comparati Rombat cu Varta de exemplu ! E ca si cum ai compara Mercedes cu Dacia, sa fim obiectivi totusi si sa lasam patriotismul deoparte.

Exista ceva diferente intre ele si nu putine. Sunt fan Varta, folosesc in mai multe domenii produsele lor si nu am fost dezamagit NICIODATA !!! Am folosit si Rombat si sincer...sa nu mai aud de ele, n-am cumparat doar odata ca sa zic ca a fost ghinion. Eu am da pe o Varta de 74 AH in jur de 320 lei, deci nu e mare diferenta de pret :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
R_a_z_v_a_n
Sa-i spuna cineva domnului moderator c-o-s-m-i-n (eu nu vorbesc cu el) ca forma corecta este SUNT si nicidecum SANT, asa cum scrie in toate posturile domniei sale. Pe langa faptul ca ma zgarie pe ochi, este si impotriva regulamentului.

SHARANEL, nu cred ca moderatorul Cosmin vorbeste din pozitia de moderator deci mi se pare o remarca, daca nu ironica, cel putin rautacioasa si lipsita de sens.

Legat de forma corecta a cuvantului sint/sunt si i din a, sunt dezbateri mult prea ample pentru a fi dezbatute pe un forum tehnic.

Apropo, regulamentul nu interzice aceasta scriere.

ON: De unde stii tu ca bateriile albanezilor cu autocolante pe care scrie X sau Y (a se citi Varta, Bosch) nu sunt bune, moderne, fiabile si proaspete? Presupun ca vorbesti din experienta proprie, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
msanyix

Am avut pe doua Dacii in 6 ani de zile 3 baterii Rombat, 2 am luat impreuna cu masinile si cand ultima mea Dacie nu mai pornea in iarna lui 2007 (din cauza electromotorului-problema descoperit ulterior si a bateriei slabute) am luat una second de 8 luni tot Rombat (cea inlocuita am dat la un prieten care l-a mai folosit pe un Astra). Nu am ce sa le reprosez, toate au functionat impecabil si fiecare a tinut cel putin 5 ani. Pentru banii la care se vand mai bun nu cred ca cumperi.

Chiar daca se considera un comentariu subiectiv Bosch si Varta sunt pentru un alt segment de clientela. Nu ca nu ar merge dar nu stiu pe nimeni sa fi pus in X5 sau Cayen baterie Rombat. In aceeasi ordine de idei nu pui in Dacie baterie care sa valoreze 30% din valoarea masinii si sa te trezesti far el peste noapte. Masinile noastre pica undeva la mijloc, deci folosim si una si alta.

Edited by msanyix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri