Jump to content
Sign in to follow this  
cezarsv

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?

Recommended Posts

gaby1773
Aici insa se axegereaza din cale afara de mult, cu afirmatii ca "daca inclini putin, curge tot acidul afara", "umbli cu cablurile dupa tine" si altele bazate pe prejudecati si nici intr-un caz pe o analiza obiectiva.

Treaba cu inclinatul bateriei si cursul acidului din baterie(lucru foarte grav daca se intampla cu bateria pe masina) pe la gaura aia de "surplus" ( care pt cine nu stie ar trebui sa functioneze doar in cazul in care bateria fierbe ) mi s-a intamplat acum nici doua saptamani mie personal. Bateria? Rombat cumparata iarna trecuta si folosita pe Dacia PickUp fabricatie 2005 in stare f buna pe partea electrica. Colegul c o s m i n a patit acest lucru iarna trecuta pe Passatul lui tot cu o baterie rombat. Nu doresc nici la dusmani asa ceva... :offtopic:

Iar faza cu cablurile, e bine de bagat la cap in care aveti baterie Rombat cu vechime mai mare de 1 an, ca nu se stie niciodata. Bine, ca nici alea sub 1 an nu sunt tare de incredere... Un vecin de-al meu cu Passat B5.5 statea dupa mine dimineata sa-i dau curent pentru ca bateria lui de fabrica era cam pe duca. Dupa 2-3 zile omul s-a saturat de cabluri si s-a dus sa isi ia baterie. Dupa amiaza, cand m-am intalnit cu el, imi zice mandru ca si-a schimbat bateria, dar ca aia "autorizati" sa i-o monteze au "reusit" performanta sa ii crape plasticul ala de la baza parbrizului si sa ii rupa nu stiu ce furtul de pe la frane (vacuum tind sa cred). Eu zic ok, era si timpul pentru o scimbare, nu il intreb prea multe pt ca ma grabeam. Dupa doua zile, de dimineata, ma trezesc cu vecinul iar la usa. Bineinteles vroia sa-i dau curent ca trebuia sa plece, dar bateria "cea noua" nu prea il ajuta. Atunci observ si eu ce super bateria si-a achizitionat, Rombat, cea mai buna baterie dupa cum spun unii... :blink:

Eu cand am cautat sa imi cumpar baterie, intrebam vanzatorul ce imi recomanda (eu gandindu-ma ca isi va da si el o parere in versusul meu dintre Bosch si Varta). In vreo 4-5 magazine mi s-a spus sa nu iau Rombat, ca aproape nu exista zi in care sa nu se intoarca cate una, si ca nici Zap nu ar fi tocmai fiabile (dar asta e alta discutie).

Vad ca de consumatorii de dimineata nu te mai legi? Daca nu le folosesti cand ai nevoie, atunci chiar ai dat banii degeaba pe ei. Mai bine iti luai dacie, sprijineai economia nationala :offtopic:

PS: Eu chiar si pentru ambalaj si grija la detalii as da un ban in plus, pentru a sta linistit sa nu ma gandesc ca poate imi curge acid pe acolo, ca poate maine dimineata nu porneste, ca poate...poate...

Tu cumpara Rombat, ca poate prinzi vre-un ger la munte cand bateria o sa aiba o vechime de vreo 2 ani, si te bucuri putin de "extraoptiunile" oferite de autohtoni.

fiecare intelege ce vrea
Mare dreptate ai...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hubacska
Am avut si eu probleme cu o baterie rombat cu 1 saptamana inainte sa expire garantia. Mi-au schimbat-o la garantie dupa ce am facut panarama pentru ca magazinul repsectiv avea 2 multimetre de masurat unul bun si unul care le convine lor.

Si noua ni sa intamplat cu o luna dupa ce am cumparat acumulatorul, s-a sticat. L-am dus inapoi si ne-au dat unul nou, care (acuma o sa radeti) s-a stricat si el saracu'. L-am dus inapoi, unde ne-au spus ca nu se potae, ca problema e undeva la masina. Dupa un scandal mare am cerut banii inapoi si deatuncea n-am mai cumparat rombat:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stefan_B

Am avut o Supernova cu Cyclon pe ea. A murit accu la 13 luni - o luna de la iesirea din garantie a masinii... l-am inlocuit cu un Zapp (poloneza, garantie 3-4 ani!) pe care mi l-au furat. Am avut un Tornado apoi, cu care am vandut masina.

Concluzia mea e ca Tornado (si seriile mai noi) sunt facute pe linii mai noi, cu componente mai bune. La fel ca si turbinele Garrett - linii noi, performante, rezulta turbine mai bune decat KKK ce sunt produse la italieni pe echipament mai vechi.

Cred ca in ziua de azi impactul "mainii de lucru" la productia de serie/masa e neglijabil. Conteaza doar tehnologia.

E adevarat ca Varta, Bosch &Co sunt de fapt re-branded. Toate se fac in cateva fabrici imense, in tari ce nu se "streseaza" cu poluarea mediului. Desigur, standardul de calitate e impus de beneficiar (cel ce face rebrandingul).

Eu as lua Rombat, daca pretul m-ar convinge. La fel cum as lua si Zapp sau altceva.

P.S. nimeni din cei ce posteaza intens aici nu discuta de curentul de pornire - poate cea mai importanta caracteristica a bateriei... dupa care vine capacitatea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader
Vad ca de consumatorii de dimineata nu te mai legi?

Mi-am expus odata parerea, ce vrei acum sa ma repet la fiecare post?

Procentual vorbind nu cred ca rombat da mai multe rateuri decat varta si bosch, si acele rateuri in 90% vin din cauza exploatarii necorespunzatoare (aici intra si porniri dese si drumuri scurte), instalatie electrica cu probleme sau montaj incorect.

Dar toate astea le-am mai spus deja.

Daca mai are ALTCINEVA ceva nou si obiectiv de adaugat, raspund cu placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaby1773

Cateva linkuri de pe site-ul Bosch, cu referire la bateriile lor. O fi mult marketing, dar cu siguranta exista si adevar. Bosch & Bosch

Deschideti si imaginea atasata si o sa va dati seama de ce cu o baterie buna (Bosch, Varta) nu trebuie sa va lipsiti de optiuni elementare ca incalzirea in scaune sau dezaburirea si de ce nu trebuie sa va faceti griji in legatura cu acidul care v-ar putea afecta tabla masinii.

89665637sy3.th.png

Probabil, Rombat, in goana lor dupa ieftin, nu s-au mai "obosit" sa inglobeze aceste tehnologii poate nesemnificative in viziunea lor. Daca ar oferi si ei aceste plusuri, probabil pretul ar fi identic cu cel al bateriilor cu nume, si atunci chiar ca nimeni nu le va mai cumpara produsele.

Curentul la pornire stiu ca e important, dar acesta este proportional cu Ah cam la aproape orice baterie, cu atat mai mult la brandurile consacrate. Actuala mea baterie parca are 680A la pornire, beneficiind de nu stiu ce tehnologie inovatoare care ajuta la marirea acestei puteri, cel putin teoretic. In principiu benzinarele (cum am eu) nu sunt la fel de pretentioase ca un diesel la pornire. Oricum daca se urmareste ca Ah (70, 74) sa fie apropiat sau identic de cel al bateriei vechi, curentul la pornire va fi suficient si pentru diesel in cazul unei baterii bune. Eu personal nu stiu sa exista doua baterii cu acelasi Ah (sa zicem 70), dar cu curente diferite de pornire la acelasi producator. Iar diferenta CURENTULUI LA PORNIRE intre producatori este si ea neglijabila la acelasi AMPERAJ.

Oare daca am elimina pretul din ecuatie, cati dintre sustinatorii rombatului ar mai cumpara aceste baterii? Va zic eu, niciunul, pentru ca si pentru ei este clar ca rombat este sub bosch sau varta ca si calitate si durabilitate, si nici la criteriul calitate/pret nu prea ies in evidenta.

Din pacate, la cate probleme au fost semnalate in scurt timp aici pe forum, rombat nici macar nu poate fi considerata o alternativa mediocra la pret decent.

Ciudat e ca multi ROMANI dau 15000-20000 Euro pe o masina SH sau chiar 30000-40000 Euro pe o masina noua, dar cand vine vorba de consumabile se zgarcesc la ceva maruntis. De aceea pentru multi ani de acum incolo va fi preferata o masina SH din Germania sau alte tari Vestice in detrimentul uneia rulate in Romania de romani (si nu doar datorita drumurilor din Ro). Asta e, mentalitate invechita, in urma careia in final (2-3-4 ani), cand se trage linie, se pierde mult mai mult.

Edited by gaby1773

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader
Iar diferenta intre producatori este si ea neglijabila.

Asta incerc sa spun si eu de cateva pagini incoace, dar vad ca "unii nu inteleg" :icon_thumright:

Din pacate, la cate probleme au fost semnalate in scurt timp aici pe forum, rombat nici macar nu poate fi considerata o alternativa mediocra la pret decent.

Cate probleme? Din 300 de accesari, s-au plans 3 (1%), din care sunteti voi doi din suceava (poate face smenuri dealerul de-acolo), si inca un tip cu dacia papuc cu o baterie cyclon, care este model 1993. Si altii 10 au spus ca folosesc rombat, sunt multumiti si nu au probleme.

Rombat detine 60% din piata romaneasca, daca erau asa naspa se duceau demult pe copca. Nu-mi zi ca din cauza pretului, ca si caranda sunt romanesti si ieftine, totusi sunt ca si inexistente. Bosch Varta si care o mai fi sunt nevoiti sa imparta felia de 40% care a ramas de la rombat, care domina fara drept de apel.

Pe orice site oficial lucrurile sunt frumoase, ma distreaza ca tu aduci argumente de pe site-ul bosch, ba chiar subliniezi lucruri care habar nu ai ce sunt si in ce constau ele, dar iti place cum suna ("tehnologia revolutionara silver").

Edited by SHARANEL

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaby1773

Te rog nu scoate din context, vezi ca am scris mai pe intelesul tuturor. Dar se pare ca unii inteleg tot ce vor, si e treaba lor. :cheers:

Din alea 300 de accesari, sunt convins ca doar 5-10% au avut de-a face cu Rombat, deci chiar nu aveau de ce sa se planga toti :(

A spus cineva ca foloseste aici rombat si nu are probleme? Ma apuc sa recitesc topicul, pentru ca eu nu retin sa fi vazut asa ceva scris aici. Dar poate nu ma ajuta memoria :D Problema este si faptul ca o baterie te tine doar 1 an sau 1 an si ceva, si te lasa exact dupa expirarea garantiei...si este chiar o mare problema in situatia in care instalatia electrica/alternatorul masinii sunt ok

Cat despre argumentele de pe siteul Bosch, te informez ca deocamdata nu prea exista (aproape deloc) reviewuri la baterii. Deci alte siteuri nu prea ar fi, eventual forumuri cu pareri mai mult sau mai putin subiective. Oricum, protectia aia impotriva scurgerilor nu este "apa de ploaie". Ti-am zis, la Rombat (si poate si la alte baterii ieftine) chiar curge acidul din ele cand le inclini, lucru foarte foarte neplacut.

Or fi mai bune rombat decat caranda, sau o fi caranda chiar cel mai prost producator de baterii si de aia nu se vand. Oricum putin ma intereseaza pe mine ce face caranda, sau ca rombat vinde mai mult decat x brand. Eu nu primesc niciun procent din vanzarile lor si nici nu lucrez acolo, deci pentru mine cea mai importanta este calitatea nu cat vinde x sau y.

Vad ca tot o dai pe ocolite. Sa nu-mi spui ca daca ti se ofera GRATIS (schimb) o baterie Bosch sau Varta conforma cu cerintele masinii tale la schimb cu Rombatul tau de pe masina vechi de pana intr-un an (asta in caz ca ai asa ceva, presupun o situatie ipotetica) nu ai fi de acord, ca nu te cred...

Edited by gaby1773

Share this post


Link to post
Share on other sites
cezarsv

Bai frate u esti fantastic eu te stiu un tip foarte destept si respectabil de pe forum care tot timpul vine cu sfaturi bune .

Dar sus ai debitat niste chestii :

Tu rezumi posturile unui forum la vizualizari ? Adica daca 300 de persoane vizualizeaza trebuie sa raspunda toti nu ?

''Rombat detine 60% din piata romaneasca'' si dacia detine 60% din piata romananeasc , de ce ? pentru ca suntem in Romania ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

gaby, vezi posturile 4,5,7 si postul pisicutzei, care e cel mai obiectiv dintre toate. In rest sunt doar posturile noastre :D si dupa cum spuneam, momentan am o varta de 74Ah pe masina, care dupa nici 3 ani trebuie schimbata... ce sa faci, se mai intampla. Si intamplarea face ca MI S-A OFERIT GRATIS o baterie sh adusa din germania (un prieten de-a meu a ramas fara alternator pe autostrada, si a cumparat o baterie de la dezmembrari sa poata porni masina sa ajunga pana nu-stiu-unde, si am refuzat-o! Mai bine imi cumpar o baterie Tornado de 77Ah, cu 2 ani garantie! Nu am zis ca rombat e mai bun decat bosch, am spus doar mereu ca nu e cu nimic mai prejos! Si nici nu am nevoie sa ma tina bateria 6 ani, nu am de gand sa mai tin atat masina!

cezar, gaby, parerile voastre le-am inteles si le-am retinut, altcineva mai are ceva de spus?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cezarsv

Nu mai am nimic de spus , decat sa-ti cumperi rombat si sa te convingi :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stefan_B

Da, mai am si eu de zis ceva - daca tot ai zis ca-s obiectiv... e pacat ca topicul se incinge asa de tare, e normal ca cineva care are probleme cu o baterie sa fie nervos. Mai ales in cazul in care serviciile de garantie sunt dezastru. Nu e normal sa tipi ca sa ti se faca un serviciu pt care, in definitiv ai platit odata cu bunul cumparat.

Asa ca, oameni buni - calitatea unei piese - in special in ziua de azi, cand toti vrem sa facem cea mai buna afacere - este data nu numai de numele de pe eticheta, ci de calitatea serviciilor cu care vine. Eu unul nu as cumpara o baterie de la o "dugheana" care ma trimite altundeva pt garantie. Iar daca magazinul presteaza si serviciul de garantie, as prefera sa lucrez cu un magazin al carui patron sa nu fie un mitocan sau mahalagiu (sunt destul de multi astfel de patroni). Asa ca nu intotdeauna cel mai ieftin = cea mai buna afacere. Logic, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
horgarban

Eu sunt la a doua baterie ROMBAT. Prima - un Pilot de 6x Ah pe un Passat 1.6D 1982, care m-a tinut 4 ierni si apoi am vandut masina. Pe asta chiar am stresat-o pt ca masina avea aprox 650.000 km si pornea destul de greu iarna.

Asta de pe fabia e un tornado de 77 ah si ... om vedea cat va tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Si eu am avut pe fostul Golf o baterie Rombat chiar mai mica decat cea originala ca amperaj ma refer si vreau sa spun ca in cele 2 ierni in care a fost pe masina (dupa asta am vandut masina) nu am avut nici o problema a pornit la orice ora! Acum la masina actuala am bateria originala a masinii din 2003...nici cu aceasta nu am nici o problema deocamdata! Sa vedem cat o mai duce si ea!

Dar ce vreau sa spun e ca bateriile Rombat sau oricare Bosch sau Varta te duc asa cum le intretii asa cum ai grija tu...ca daca esti inconstient si lasi consumatori aprinsi(faruri aprinse peste noapte, cd player) e normal sa nu te tina....

In al doilea rand e vorba si de noroc cum iti cade bateria...cam asta e !

Share this post


Link to post
Share on other sites
nicureddogsflo

da dar cei de la rombat nu-ti dau baterie de schimb cind ai probleme cu ea cum se intimpla la caranda, sa va explic:

am avut o dacie break care i-am luat baterie in vara lu 2004 dar de cind mi-am luat skodita nu am mai mers cu masina din vara lu 2006 pina in noiembrie2006 pina cind i-am dat bateria lu fratele meu pt o solenza pt ca-i picase bateria din fabrica nu stiu ce marca .

asta vara a fost in bulgaria la mare cu masina si a uitat luminile aprinse si s-a descarcat bateria .

bineinteles a pornit-o si a ajuns cu ea acasa dar dimineata pornea greu nu avea suficiet curent in ea din cauza ca alternatorul de la solenza nu baga mult curent in ea drept urmare s-a dus la caranda cu ea , au verificat-o si au spus ca trebuie doar incarcata si nimic altceva pt ca fratele meu nu facea drumuri lungi si prin bucuresti face doar drumuri scurte , bateria pusa pe masina nu se prea incarca .

au oprit bateria pt incarcat si iau dat alta baterie pt a isi face treaba vreo 3 zile cit o tin la ei pt suma modica de 10 roni

deci difera si managementul firmei care vrea sa aiba clienti multumiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
msanyix

Fiecare are experienta lui placuta sau mai putin placuta in legatura cu un tip de baterie.

Eu pe Dacie 1410 am avut Rombat Cyclon care dupa eticheta lui avea 5 ani (am luat-o cu masina impreuna).

Am schimbat-o tot cu un Rombat cu Calciu fiindca se descarca destul de usor iarna dupa 2-3 chei mai lungi. (in final mi-am dat seama ca era de vina electromotorul)

Am dat la un prieten care il are pe un Opel Astara 1.6 si porneta fara probleme.

In rest nu mai am ca comenta.

Pe masina din semnatura am un Varta Blue.... de 80Ah si merge fara probleme.

Sa nu credeti ca la Bosch si la Varta nu sunt rebuturi, poate /sigur au un marketing mult mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

La acumulatori e vorba ca si la masini, marci, vorba de marketing.....romanul cumpara marca nu si calitatea in general vorbesc pt ca se stie ca marcile premium sunt fiabile..si aici intervine problema norocului! Cred ca daca ai noroc si prinzi o baterie Rombat buna nu mai ai ce comenta, acelasi lucru e si pt un Bosch dar daca ai ghinion poti achizitiona si o baterie Bosch care nu te tine decat 2 ani...am intalnit cazuri nu vorbesc din nestiinta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cehu

Am avut o dacie dni 84 in 2000 i-am cumparat un Bosch silvar am vandut masina in 2006 tipul si acum are tot bateria aceea si eu tot pe marcile consacrate mergeam pana acum dar dupa ce am citit tot topicul sunt in dilema un rombat il ei la 250 de 70 A pe cand un bosch cam dublu si daca amandoua sunt cam la fel de bune la naiba cred ca trbuie sa dau cu banul pt ca bateria care o am acum pe masina nu stiu daca mai duce mult fiind originala e cam complicat acum !

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

eu am pus pe subaru rombat si a mers excelent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cezarsv

Dap , cred e cum ai norocul cu rombaturile , una poate sa te tina 4 ani si una 4 luni :Driver:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mslo

Sa lasam politica, patriotismul si snobismul pentru alte forum-uri.

Si eu am avut cu multi ani in urma Varta, 2 buc. pe doua masini diferite,dar mi-au cazut dupa nici 6 luni ambele si am ramas cu paguba, caci nu am fost sa le montez in service autorizat, de parca eu nu pot masura tensiunea si curentul de incarcare sau sa strang doua borne. De atunci nu iau decat Rombat si sunt f. multumit. Dar, nu le cumpar din magazin ci direct de la distribuitor si ma uit sa fie proaspete, adica cel mult 2 saptamani de la fabricare. Acolo fac si revizia si garantia. In magazine, Varta, Bosch sau Rombat pot avea ceva vechime pe acolo si atunci nu mai vorbim de branduri. Si sa nu uitam ca de multe ori in Romania cumparam doar eticheta de brand, in spatele etichetei se poate afla orice din China pana in Bucegi.

In plus, atentie la Rombat, pentru motoare diesel sunt baterii speciale, pt. diesel, cu placile mai groase, ca sa "tina" la pornire.

E drept avem si branduri bune cu furnizori seriosi si preturi duble sau triple, dar cine isi tine masina 5 ani?

In plus, si de baterie trebuie sa avem grija, daca vrem sa ne tina cat mai mult: borne, verificare nivel electrolit dupa perioade calduroase mai lungi, evitarea consumatorilor cand motorul este oprit, evitarea incarcarilor fortate cu redresoare de "forta", etc

Edited by mslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu
In cazul Solentei pot fi mai multe cauze:

-fiind pusa bateria din fabrica, nu poti sa stii cati ani a stat bateria pe stoc la Colibasi (adica se poate sti, dar sunt sigur ca nu a verificat nimeni data fabricatiei bateriei si cu atat mai putin conditiile de stocare)

-exploatare necorespunzatoare, cum am spus mai sus, si/sau s-a circulat preponderent in regim urban (drumuri f scurte)

-ghinion, ai prins o baterie proasta, care a tinut DOAR 3 ani :(

Sa ne spui cat te tine caranda.

Referitor la masinile noi,(pe langa timpul cat a stat bateria prin depozite),am coleg care s-a dus la fabrica producatoare Dacia sa ia masina pentru institutie si a vazut cum cei care incarcau masinile in camioane le rulau cu electromotorul pentru a le urca,pentru ca anterior scoteau din rezervoare benzina care era destinata pentru aceste manevre(pentru a le ramane spre folosul propriu).In acest caz este explicabil faptul ca la o masina,de noua i se poate intampla sa-i "cada"bateria(doar e in garantie,ce le pasa celor care fac aceste manevre).Eu nu sunt fan Rombat,Bosch sau Varta.Pe masina veche(Nissan,benzina) am cumparat(din motive de pret Rombat,celelalte costau aproape dublu ca pret)Prima baterie m-a tinut 5 ani si ceva.A doua tot din motive de pret am ales Cyclon(calciu) care se spunea ca nu are nevoie de intretinere,va avea in primavara 6 ani,n-am avut probleme cu ea.Daca masina a stat mai mult timp nefolosita,am incarcat-o in casa cu incarcator.Nu am lasat faruri aprinse sau alti consumatori,care descarca bateria,cu motorul nefunctionand.Chiar n-am facut nimic la ea(intretinere) in acesti ani.Masina nu are probleme electrice care sa cunduca la descarcarea bateriei.Precizez ca ambele baterii le-am luat de la un reprezentant Rombat care nu tinea prin magazii bateriile cu lunile,avea rulaj tot timpul;mi s-a verificat tensiunea de incarcare la montaj,pentru a mi se da garantie.La cei care faceau taximetrie cu masina,deci foloseau bateria mai intens,termenul de garantie era mai redus;deci concluzionez ca sunt foarte multi factori care contribuie la viata bateriei,incepand de la stocare,modul de exploatare,pina la deficiente in instalatia electrica a masinii.Din ce s-a scris pe acest topic sunt cativa care au avut probleme cu aceste baterii(restul au "auzit"de la sau altul);unul care era nemultumit si de modul de rezolvare a problemei de catre reprez.de vanzari.Eu cred ca daca ar tine chiar numai 2-3 ani,cam cit se da si garantie,in cinci ani practic cumparand doua,platesti cit una Varta sau Bosch care costa dublu si tine cit cele doua la un loc.In acest caz din punct de vedere material nu vad nici un avantaj sa cumperi mai scumpa,alta firma.Daca tine mai mult de 2-3 ani(cazul meu si al altora)deja exista un avantaj.Pe masina din profil,am baterie Varta,cu care am cumparat-o.Daca se v-a "duce"Este posibil sa incerc tot cu Rombat,daca diferenta de pret este si acuma la 1/2 intre firme.Daca voi avea ghinion posibil sa ma reorientez.Pina acum insa n-am avut. :ceuameni: vad ca cei care au avut probleme s-au cam "aprins' in discutii si-i inteleg,dar n-as generaliza fenomenul,eu cred ca au avut ghinion.In general cand te nemultumeste ceva esti orbit de furie si tinzi sa nu mai fi obiectiv sa vezi si partea pozitiva a lucrurilor,numai cea negativa pe care o scoti in evidenta,minimalizand sau ignorand restul.Mi se intampla si mie si altora...este firea umana,nu suntem masini sa ne controlam sentimentele;ne lasam coplesiti de impulsuri de moment si pentru a ne dovedi dreptatea,ignoram faptul ca nu mai judecam obiectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Max_VR6

in teleorman de unde sunt eu .. cand un sofer greseste in trafic si mai lasi geamul in jos sa ii spui o vorba.. se foloseste urmatoarea fraza " esti la fel de terminat ca bateriile rombat "..

Nu vreau sa supar pe nimeni este doar un citat :) .. am avut pe matiz o baterie rombat si dupa o luna de iarna a cedat.. la frumoasa varsta de 5 luni.. poate a fost doar o intamplare insa nu sunt dispus sa mai incerc vrodata marca mai devreme mentionata :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
cgadalean

La 5 luni bateria e in garantie inca; trebuie sa ti-o schimbe(daca in urma verificarii se descopera ca bateria e intr-adevar defecta), iar mai incolo trebuie vazut si metoda de folosire si anume in ce fel este utilizata si cum.... eu folosesc Rombat si e a 2-a iarna pe masina, deocamdata sunt multumit de prestatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut b

bateria de pe masina e bosch silver,cu ea am cumparat-o acum 3 ani si jumatate si tot pe ea e.stiu ca la un acumulator,indiferent de origine sunt esentiale cateva operatiuni de intretinere,printre care o descarcare lenta pana aproape e 0 si apoi o incarcare tot lenta.face careva din voi asta?eu am facut dar din gresala si surpriza ,dupa incarcare era alta baterie,mult mai vioaie.pe un utilaj cu motor perkins am rombat,baterie pusa acum 4 ani si acum e ca in prima zi.utilajul cere125A si rombatul este de 100A(de diesel) si totusi nu sunt probleme,deci...depinde cum le nimeresti si cat de bine e pusa la "punct" instalatia el si motorul.apropo silverul nu se face la turci?

Share this post


Link to post
Share on other sites
valibb

Eu am avut pe Dacie Rombat si ma tinut 4 ani si 6 luni aproape 5 De ce credeti ca alte bateri Varta , Bosch is mai bune ? poate si alea is facute prin Turcia In ziua de azi nici Mercedesu nu mai ii cum era candva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri