Jump to content

Valori injectoare.


Calatorul
 Share

Postare recomandată

Nu e mare...ci e maxima. 

 

Verificat cablaj, permutat injector,  daca se muta si valoarea, inlocuit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 4 nu are valoare mare ,e mort.

Verifica mufa injector/axa came/tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Daca mai merg cateva zile pana ma"imbogotesc " se poate agrava ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate garanta ca nu? In teorie, nu e ok.

19 minutes ago, EEXCALADE said:

Injectorul 4 nu are valoare mare ,e mort.

Verifica mufa injector/axa came/tacheti

Hihihi...asa este.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost la mecanic a strans mufele dar tot aceeasi valoare are pe injectorul 4 ,am vorbit din nou cu el si a spus ca trebuie schimbat! 

Ca idee se pot repara?

Ma gandesc ca daca iau din dezmembrari nu am de unde sa stiu cat de bun este...

20210122_222732.jpg

Modificat de alexciupa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa si tacheti au fost schimbati cu 3 luni inainte de a aparea problema la injector,nu cred sa fie iar probleme cu ele....le-am pus noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta injectorul pe 3, sa vedem daca se muta și valoarea. Daca da, alt injector 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o micuță întrebare, când e cald motorul dacă accelerez puțin și apoi coboară acul, pe la 1100rpm tremură câteva secunde apoi se stabilizează.

Anul trecut am avut la injectoare maxim +1.8 .. ar putea fi de la injector? Doar o părere va rog 😐

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta e o problema cu acel injector, trebuie pus testerul pe masina sa fii sigur de diagnosticare, de preferat la prima pornire cand e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile se citesc la rece,nu la cald?

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile se citesc cand vrei tu, oricum ele nu reprezinta doar starea injectorelor. Ele repezinta perfromanta cilindrul ca un tot unitar (valve, segmenti, injector, ... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă refer la temperatura motorului, când este mai indicat să citești? 

Eu știam că doar cu motorul cald valorile sunt mai aproape de realitate. :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se zice. Dar la cr uri, sunt multe care au valori proaste la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! Azi (brusc) la relanti mașina merge în 3 (tremuratul e evident) și scoate fum alb-albăstrui (evident). 

 

Utilizând VAG-COM descopăr eroare tip ”Misfire cylinder 4”. 

 

Pe grupul 13 îmi apar 

Cyl1 : -1,3

Cyl2 : -1,7

Cyl3 : -1,8

Cyl4 : 2,99

 

În mers Cyl4 începe să funcționeze ajungând și la +1 și motorul trage f. bine fără fum!

 

Dar la Relanti din nou urcă în 2,99 și începe să vibreze motorul și să scoată fum alb. 

 

În admisie și în eșapament se aud bătăi.

 

E posibil să mai ”resuscitez” injectorul 4 sau îl schimb? Poate fi de la cablaj? Multumesc!

 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de compresie la inj 4

Daca e PD verifica axa came si tacheti

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE

 

Este PD, cod AVF. 

 

1. Am scos acum capacul de la culbutori. Axa cu came este OK (am schimbat-o acum 50.000 și tacheții arată OK, iar lobii axei nu sunt uzați (cel puțin nu f. mult). 

2. Am verificat cablajul, deși sigur erau lărgiți pinii aceia, nu s-a rezolvat problema când i-am mai strâns. 

3. Codul injectoarelor : 038 130 073 AN. Dacă ar fi să iau ar trebui să iau strict codul acesta? Sau s-ar potrivi și alte coduri? 

EDIT: Numerotarea cilidrilor se face începând cu volant? Sau din partea opusă? Adică cilindrul nr. 4 este poziționat lângă volantă ori lângă distribuție?

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector 038130073BA

Kit reparatie 038198051C

 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, dar să înțeleg că cele care se termină în codul BA sunt compatibile cu cele ce au seria AN? (pe internet găsesc multe BA, dar puține AN).  

 

Pot să schimb unul singur sau trebuie toate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxxxxxxBA e codul actual 

Se inlocuieste doar cel defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numerotarea cilindrilor incepe de la distributie, cilindrul 4 e langa volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulțumesc tuturor de ajutor. Schimb injectorul și revin cu deznodământul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Așa cum am precizat, revin cu problema rezolvată. 

 

Am cumpărat un injector terminația ”BA” (de la parc dezmembrări). Cumpărat și set garnituri. 

 

L-am înlocuit și problema s-a rezolvat în totalitate. De asemenea țin să precizez că motorul merge f. rotund, consumul la relanti a scăzut, consumul general a scăzut, orice fum albastru la pornire la cald a dispărut, motorul e mai elastic și răspunsul la accelerație este mai bun. Nu mai se simt întreruperile la rece, cum se simțeau de aprox. 1,5 ani. 

Dacă știam cât de ușor pot fi rezolvate problemele îl schimbam de mult! 

 

Mulțumesc VWForum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

Am o problema... De ceva timp am observat ca, atunci cand accelerez, apare o trepidatie si masina scoate fum negru...

Este vorba de un motor 1.9 TDI, cod BXE din 2008, 265k km.

Valorile pe injectoare sunt urmatoarele :

 

Cilindrul 1 : -0.33

Cilindrul 2: -0.33

Cilindrul 3: -0.02

Cilindrul 4: +0.71

Ar putea sa fie din cauza injectoarelor?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensările par ok, dar nu sunt o garanție că injectoarele sunt ok. În schimb mai pot fi si alte cauze. Coduri de eroare pe motor sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!