Jump to content

Poze montaj/demontaj polo 9N si 9N3


nicuiry
 Share

Postare recomandată

o sa incerc peste 2 saptamani pt ca pana atunci  nu ajung acasa la parinti   si nu asi vrea sa fac in spatele blocului operatiunea ca nu am garaj, asa  la parinti la tara am cam tot ce imi trebuie.

multumesc mult de informatie, din expicatie imi cam dau seama cam pe unde ar fi acele suruburi 

 

drumuri bune si fara evenimente la toata lumea 

Modificat de s200u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si eu o intrebare. Am un VW Polo 9N si as vrea sa stiu daca sunt fire pentru montare boxe la portierele din spate ca sa nu ma apuc sa demontez degeaba portierele. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU sunt trase, trebuie sa le tragi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie avut in vedere atunci cand se demonteaza bordul? Simpla deconectare a bateriei este suficient ca atunci cand il pui la loc sa nu-ti apara erori, gen airbaguri etc. Dupa remontare trebuie facute ceva adaptari, codari ? O procedura cf. Elsa de exemplu m-ar putea ajuta cineva.


Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e suficient sa dai jos o borna de la baterie inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara,trebuie sa dau alternatorul jos  :icon_bounce: ,din ce am vazut are 2 suruburi,stie cineva cum se da jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. 

Cine imi poate spune ce este mufa asta care pleaca de la baterie . (am gasit-o atarnand pe langa bobina de inductie). Mentionez ca masina am bagat-o pe gpl (o fi inlocuit-o la montajul gpl cu altceva).

_20160829_193205.JPG

_20160829_193125.JPG

_20160829_193307.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la gaz, ce face ? Nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca nu ma insel e mufa pe care se leaga cu laptopul pt "umblat" in calculatorul de GPL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este interfata computer-ului de GPL. La aceasta mufa se conecteaza cablul care intra in pc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca aveam o trepidatie care parea ca vine dinspre dreapta spate (reflexia sunetului in geamuri incurca mult) am demontat carenajul rotii respective si am descoperit ca erau 2 elemente ce faceau zgomot. Unul e gatul de umplere care atinge usor caroseria pe portiunea lui dreapta verticala, am rezolvat prin introducerea intre cele doua a unui furtun despicat pe lungime si asigurat cu soricei. Celalalt element care facea zgomot e furtunasul ce dreneaza busonul de benzina, se vedeau urme pe el cu se atingea de carenaj, l-am legat de canistra de carbon. Ca sa fiu sigur am mai introdus un furtun despicat si intre conductele de aerisire a rezervorului si caroserie.

WP_20161024_16_20_18_Pro.jpg

 

Dupa aceasta operatiune m-am apucat sa curat noroiul adunat pe prag si am descoperit ca pe acolo exista un canal de drenaj care era cam infundat si tinea umiditate. SporT la lucrari de intretinere!

 

WP_20161024_16_12_04_Pro.jpg  WP_20161024_16_26_25_Pro.jpg

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am avut un mic incident si trebuie sa schimb tragerul la masina din semnatura. Am demontat bara, farurile si intaritura din spatele barei, dar ramane tragerul. Are cineva idee cum se poate schimba acesta? Si pot sa fac asta fara sa pierd lichid din instalatia de racire, adica radiator si furtunele adiacente, cat si cele de la instalatia de AC? Cred ca si daca e posibil, mai am nevoie de inca un set de maini pentru operatiune ... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ansamblul de radiatoare ramine la locul lui,se scoate doar tragerul.Eu sint expert in schimbarea tragger,faruri,bara,ranforsa,in urma multiplelor accidente frontale pe care le-am avut.Mi-am achizionat chiar un set frontal in vederea urmatoarei coliziuni,cu exceptia farurilor.Radiatoarele sint fixate in tragger cu suruburi torx 30,care sint infiletate in niste tampoane care tin acest ansamblu de radiatoare,4 la numar.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • NuCeTaNu pinned this topic
  • 3 weeks later...
tzontzolino

Salut, aveti idee ca sa dai jos conductele de la AC trebuie sa scoti tamponul de la motor si chiar sa ridici motorul? Eventual in caz ca mai am probleme, compresorul se desface usor sau dat o gramada jos? Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare

Vreau sa îmi schimb chederul de pe caroserie de la ușa șoferului. Vad ca este băgat pe sub toate ornamentele de plastic, de jur împrejur.

Are cineva o schema cu elementele care trebuie demontate sau cu pașii pentru înlocuirea acestui cheder?

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 8 months later...

salut,

de două zile tot caut sa aflu unde se afla furtunul de evacuare condens AC și nu găsesc. Am avut miros neplăcut în mașină și am băgat spuma de curățare AC dar nu se vede sub mașina nici o picătură de apă și vreau să verific sa nu fie furtunul înfundat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evacuarea este in spatele mochetei din compartimentul motorului in dreptul furtunelor de la calorifer, acolo unde mocheta are o bolfa.

3617705_clapeta-acceleratie-vw-12-polo-9n-lupo-seat-ibiza-fabia_1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua!O mica problema ,poate promesc o mana de ajutor.

Este vorba despre mufa 1j0973203 care a avut conductorii retezati si a trebuit sa refac cablajul.Problema e ca am uitat sa tin cont de culoarea cablurilor si acum nu mai stiu ordinea lor. 

Am 3 conductori,respectiv maro,maro-verde si maro-albastru.Pe mufa am numerele 1,2 si 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru modelul cu AC cod motor BMS:

1 - maro

2 - maro cu verde

3 - maro cu albastru

F18 AC.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am incercat azi sa dau jos egr pentru a-l curata. Dupa ce am demontat  clapeta din fata acestuia( e vorba de polo 1.4 TDi din 2003 cod motor BAY) am desfacut doua dintre suruburile ce fixeaza egr dar pe al treilea -- cel din spate de sub  ----- nu am reusit sub nicio forma . Am folosit un imbus dar    surubul este obturat de catre  o alta piesa  metalica  ce nu se poate misca.  am reusit sa desfac cateva filete  cu imbusul apoi cu mana dar  prin desfiletare surubul se apropie de acea teava metalica si  nu mai merge desfacut( capatul surubului loveste in acea teava. Ma gandesc ca in mod obisnuit  nu-i normal acest lucru dar  ce pot face??? A mai patit cineva acest lucru  si ma poate ajuta cu un sfat????     Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pune o poza sa vedem despre ce e vorba. Eu l-am desfăcut pe al meu fără probleme când desfaci șurubul ăla trage afara și egrul și o sa poți. Polo 1.4 TDI 2004. Eu am curățat acel egr dar fără rezultate pt ca membrana e Sparta și e capsulata deci trebuie alt egr dar nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!