Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Un prieten abia si-a adus un Passat B5,5 din Germania. An fabricatie 2005, motor 2.0 Tdi cu filtru de particule, bixenon, jante aliaj, navigatie mare, incalzire scaune...etc, etc. Pret in Germania 5500 euro. Masina - arata ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spatiul necesar pentru a imbarca toata familia este un motiv pentru tine iti recomand un Sharan, consumul este putin mai ridicat decat la o Bora dar nu exagerat, raportat la marimea masinii ok . Intre anii 2003 -2005 au produs un model cu 1.9 TDI PD 130 CP e o placere Sharanul cu acest motor. Ca dimensiuni nu este mai lunga sau lata decat un Pasat poate ceva mai inalta, nu e buna la fugareala dar e confortabila. Daca spatiul este pentru tine un motiv principal nu lua un Touran vei fi pacalit , este un Golf inalt si nimic mai mult.

Succes sa ai cu noua masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eto- an 2005, motor 2.0 cu DPF, asta inseamna euro 4, deci taxa aprox 1400 euro.

La 6000 euro nu ai foarte multe optiuni pentru o masina de familie diesel. Sau ai, dar va avea km cu nemiluita, plus taxa de inmatriculare, cheltuieli cu deplasarea etc.

Cred ca ar trebui sa te axezi pe piata SH din Ro.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat e taxa.....1400 euro..... de aia am specificat - motor 2.0 Tdi cu filtru de particule. Eto, ce ai pus tu acolo, e pt motoarele 1,9 Euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare legat de inmatricularea in RO. Am inteles ca nu se plateste taxa de inmatriculare pentru persoana cu handicap? Ma poate ajuta cineva cu informatii? Cumva masina trebuie "modificata" pentru persoana cu handicap?

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor colegilor de forum. Vreau sa cumpar un Passat....Sunt intr-o mare dilema cu privire la motorizarea de pe Passat model B5.5. Ce sa aleg:1.9 TDI 131CP, sau 2.0 TDI 140CP??? .... si sa fie obligatoriu Euro 4. Astept parerile voastre vis-a-vis de aceste variante. Multumesc anticipat!

Modificat de rulotistul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taxa de inmatriculare pentru euro4 cu DPF este 1600 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Imi spune careva cat ar costa taxa de inmatriculare la o Bora din 2001 1.9TDI 101cp pompe duse euro 3.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000-2100 euro conform autovit, dupa taxa noua ar tebui -25%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Enorm!!! Nu imi vine sa cred! Pe alte site-uri arata undeva pe la 1100euro -25%.Peste o luna merg sa vad cat costa ,nici nu ma gandesc la 2000euro,daca atat de mult costa nici nu o mai inscriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fie corect, dar conform autovit: Taxa de mediu: 2,160.68 E considerand norma de poluare euro3 prima inmatriculare 09/2001 (Detalii)

Pentru masini cu provenienta NON-UE se adauga 10% din pretul in vama.Taxa de mediu: 2,160.68 E considerand norma de poluare euro3 prima inmatriculare 09/2001 (Detalii)

Pentru masini cu provenienta NON-UE se adauga 10% din pretul in vama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt f multi care au mers in DE dupa masini si s-au intors mai "impachetati" decat au plecat. Cine nu are bani de taxa, mai bine cauta ceva local. Mai sunt si pe aici masini decente insa trebuie cautat luni de zile si cu banii in buzunar, pentru ca stim cu totii masinile bune dispar instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat,in DE masina buna are pret mare ,daca renunti la ceva-ma refer la km,piese revopsite,numar de proprietari,dotari-se poate gasi ceva.Problema e ca samsarii au neamuri ,prieteni acolo care antameaza masinile bune iar cei care isi incearca norocul(ca mine,ca multi altii) gasesc doar masini nasoale sau foarte scumpe.In 2007 am fost si eu in DE si am gasit cu greu o masina foarte buna pe care am platit destul.Pentru cine vrea o masina care sa arate bine si sa mearga bine poate sa o ia si din tara,am vazut masini foarte frumoase pe la CJ,TG.Mures,cei care vor istoric la zi,"unfallfrei",un singur proprietar si alte minuni sa scoata TOTI banii de la pusculita si sa plece in DE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi ar placea iar sa mai achizitionez o masina in germania daca nu as avea-o pe cea din semnatura

de ex un audi http://www.motor-talk.de/marktplatz/audi-tt-220-ps-modell-2000-t3595315.html

sau un BMW http://www.motor-talk.de/marktplatz/gepflegter-schwarzer-bmw-von-privat-zu-verkaufen-top-t3593177.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@vali zak

Corect, masinile bune si frumoase costa bani. Nu exista masini la pret "bomba". Au sau au avut ceva probleme. Piata second hand este cea mai mare si mai dinamica la auto. Cei care au bani dar nu au cunostinte sa mearga la reprezentanta, cei care nu au prea multi bani dar au cunostinte pot merge la orice parc dar riscurile sunt mai mari. Este adevarat ca poti avea noroc, insa cand dai bani din buzunar si ai muncit pe ei parca nu-ti vine sa stai la mana norocului.

Samsarii nu au rude sau cunostinte in DE, pur si simplu cei mai vechi in bransa s-au axat pe un parc, au ceva masini luate de acolo si respectiv o relatie buna cu parcul, iar in momentul cand intra masini ei sunt primii care afla de ele inainte sa intre la vanzare sau pe net. Binenteles si pretul este facut pentru ei. Mai sunt altii care au intrat la licitatii, insa iarasi acolo nu intra oricine. Trebuie sa cumperi de o anumita suma/lunar. Cei care se duc pe mobile.de si stau si asteapta sa intre vreo masina "buna" sunt cei mai putin experimentati si cu cele mai putine sanse de a vinde.

Inca un lucru inportant si termin. In Romania se vinde pretul, nu masina. Asta din cauza cumparatorilor pentru ca ei fac piata la urma urmei. Tot din acest motiv se umbla si la kilometri la 99% din masini. Daca ii oferi o masina la 160k km dar buna, masina in culoare originala si tinuta numai pe autobahn nu o i-a, zice ca are multi km. Se duce la vecinul de alaturi si o i-a p-aia care a pus-o la 87k km dar care are 220k km real si e vopsita integral. Asa ca pana la urma nu e vina 100% a samsarilor ca umbla la km. Clientii contribuie si ei in mare masura neefind educati si nestiind ce sa cumpere.

Modificat de Wug
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante observatii, un neamt calculeaza si chestia cat trebuie sa mai cheltuie pe o masina si acelasi timp ia in considerare cam pe unde variaza pe piata pretul unei astfel de masina. Si daca vede ca el cu reparati ajunge la o suma mai mare decat suma reala a unei astfel de masini mai bine o vinde masina. Si neamtului ii place sa se ocupe de bunastarea masinii este foarte interesat si activ pe forumuri de masina ca si noi si stie ce vinde si de ce dar sunt si ecceptii.

Sunt nemti care mai cauta masini si pe mobile.de si sunt si uni care chiar da prea mult pentru o masina gasita acolo (abzocke)de ex unu saptamana trecuta a luat un Golf 4 cu motor 1.4 16V din 2000 cu 45tkm pe bord cu 5300 euroi. Nu mai am chef sa ma mai uit pe siteuri straini de vanzare masini ca mi se pare ca masinile au devenit mai scumpe decat aici la noi. Nu stiu cat de mult poti sa te duci dupa vestea ca sunt firme de leasing in romania care au fost nevoiti sa recupereze masini de la clienti pentru ca ei nu mai puteau sa le plateasca ratele de leasing si din cauza asta firmele sunt nevoiiti sa scape de masini si chiar pentru un pret redus, ca oferta este mare. Nu stiu..... In 2008 am luat un bora 1.4.16V cu 129tkm an.fab.1998 pentru 3000 euroi care era avariata la spoiler, aripa dreapta. cost pt reparatii 700 euroi.+taxa de inmatriculare 2700 ron in primele ani eram convins ca am facut un business bine dar acum nu mai sunt asa e cu masini pierd valoarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Ma bate gandul sa imi cumpar si eu un golf si m-am oprit la modelul de aici: http://www.autovit.r...-C21701365.html numai ca mi se par cam putini km pentru o masina din 2009 adusa de afara...

Voi ce credeti? Se poate verifica undeva daca au fost dati inapoi? Banuiesc ca trebuie sa merg la un dealer vw cu numarul de identificare al masinii, dar nu am nici o pila pe la nici unul... :)

ar mai fi si modelul asta fara proiectoare http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C21905249.html

Modificat de ghemotoc16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia sunt km ei prietene,nu sunt putini si nici multi,numarul de km corespunde si se justifica la vechimea asta.

Are 65000 facuti in 2,5 ani. Ii poti face o medie sa-ti dai seama,2,5 ani inseamna vreo 30 de luni cu 65000 km inseamna o medie undeva la 2000 si ceva de km lunar ceea ce e normal nu? Adica orice masina folosita in regim privat oscileaza intre 1500 si 2500 km pe luna oricum ai da-o (si aici ma refer la drumuri scurte gen cumparaturi,job in apropiere,iesiri de weekend) excludem concedii in tara sau afara care le faci rar.

Acum avand in vedere ca e un golf gri care din cate vad e highline,iti spun sg. ca a fost de persoana fizica si sunt km reali,ar fi avut mai multi doar daca respectivul avea jobul la 150 km distanta si facea zilnic naveta cu ea sau era masina de firma,insa firmele cand iau masini aleg variantele de baza,gen trendline,coaja fara nimic pe ele,mai rar culori de genul asta care costa cu 300-400 eur. mai mult decat un alb,rosu care vin gratis.etc.sau de scoala ceea ce iar e exclus. Masina e ok,uita de cea de franta ca e mai mare bataie de cap la inmatriculare decat la cele cu acte de germania.

Eu locuiesc in De. si am facut treaba asta cativa ani insa nu samsareala cum fac multi la noi,ci numai la comanda,cautate impreuna cu clientul,vazute de om inainte de a fi aduse. Dar cu adusul din Germania s-a terminat de mult,cei care mai aduc acum au un profit mic care nu mai justifica zilele pierdute pe drum,oboseala,si bataia de cap.Piata din romania e mai ieftina decat in germania pt ca majoritatea masinilor sunt mânărite,iar cele care chiar sunt ieftine fara sa aiba probleme sunt putine si sunt pt ca propietarii lor sunt incoltiti.In rest cam tot ce vine la noi ”ieftin si bun” se transforma pe drum. Luati 5 masini,marci diferite,toate de acelasi an,acelasi model,aceleasi dotari si uimitor aceiasi km :lol: care toate sunt aduse recent de afara si comparati-le cu surorile lor tot acelasi model,dotari,km dupa site-urile straine de specialitate si veti constata cu stupoare ca la ei sunt chiar si cu 1000-1500 eur.mai scumpe decat ce se vinde la noi (trageti singuri concluzia) ca baiatu” nu e prost s-o ia cu 6000 din De. si sa o dea cu 5000 in Ro. ca asa e piata la noi.

Sarbatori fericite :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatii. eu am mai vazut masini cu numarul asta de km facuti intr-un singur an. am vazut masini din 2009 cu dublul de km fata de asta, si cum ai spus si tu, pe site-urile de afara una exact asa costa cu vreo 1500 - 2500 eur in plus, asa ca e normal sa am rezerve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat,insa asta e in functie de masini.Aici vb. de mai multe criterii dupa care o masina nu prea veche sa aiba multi km. pt. ca la ei nu se cumpara masinile cum se cumpara la noi,adica,”aah vreau sa ies bine la consum indiferent cum exploatez masina,chiar daca o scot de 2 ori pe sapt.pai imi iau un diesel,sau iau ce se nimereste ca arata bine si cu km putini chiar daca e diesel/benzina,chiar daca e mai mica/mare decat imi trebuie,chiar daca in timp o sa imi para rau ca nu ma descurc cu costurile de intretinere” - cam asa se cumpara masinile la noi. Afara si nu numai in germania,cam peste tot masina se cumpara in functie de ce nevoi are respectivul si aici vb. de masinile pana in 20 de mii eur. din clasa sociala medie,nu vb. lux care deja e la alta categorie si devine un moft nu o necesitate.

Nu intamplator o masina pe benzina cu motor mic sau mediu are un nr. mult mai mic de km. decat una diesel cu motor peste 2.0 chiar daca are aceeasi vechime.Cand o comanda de noua,daca stie ca o va folosi rar,va iesi mai des pe distante scurte,cu siguranta va lua ceva din clasa mica/medie cu motor mic/mediu pe benzina ca acesta nu are probleme in a-l fâțâi de aici pana la colt de 20 de ori pe zi si de a-l porni de 50 de ori intr-o zi neavand timp sa se incalzeasca. Insa un motor diesel daca il misti in felul asta doar pe distante scurte,daca de multe ori nici nu are timp sa ajunga la temp. optima ca deja ai ajuns la magazin si trebuie sa-l opresti,facand asta mereu,nu va tine. Golful de mai sus ar fi putut avea mai multi km daca era dintr-o clasa mai mare gen passat,a4,a6 etc,daca era combi( combi folosite cel mai des la taxi,sau in privat de cei cu familie numeroasa care fac concedii dese,si in alte tari s.a.m.d.) Adica dupa criteriile astea iti poti da seama de o masina ce s-a facut cu ea si cam cati km ar trebui sa aibe. Bineanteles nu ca ar fi exclus ca un golf din 2009 sa aiba 200000 km dar nu sunt asa dese si oricum le poti ghici la o inspectie vizuala/amanuntita,interior/exterior/dedesubt,fara a te uita la nr. de km.

P.S. pt. cei interesati,in germania nu mai e obligatorie culoarea crem/taxi la masini,sunt strazile pline de taxiuri negre,gri,albe,tocmai pt. a putea fi vandute mai usor cand sunt scoase din uzul firmei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

Tot caut un "ghid" cat mai complet pentru cei care vor sa isi aduca singuri o masina din Germania, ghid care sa contina pas cu pas etapele de la achizitionare pana la inmatriculare. Ma intereseaza sa aflu aceste etape pentru sti ce am de facut, unde ma adresez pentru aceasta etapa, si cam cat costa.

Aveti un astfel de ghid?

De Ex: verificat masina la ADAC ~60 Euro, Achizitionat, Numere galbene ~150 euro, Taxe de drum Austria, Ungaria etc ~xxx Euro, Intrarea in RO - declararea la vama, Rovinieta, ITP, RAR, Carte Identitate, Fiscal, inmatriculare, etc, etc, etc.

Pasii din Romania necesari inmatricularii i-am gasit aici: http://politia-rutiera.ro/2009/03/inmatriculare-auto/ dar cei din Germania, Austria, Ungaria, etc, nu ii cunosc.

In plus, imi poate spune cineva daca articolul de mai sus despre procedura de inmatriculare a unei masini in Romania este de actualitate (este publicat in 2009 pe site-ul politiei si intre timp este posibil sa se fi schimbat ceva ?!)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea...am si eu nevoiede niste sfaturi in achizitionarea unei masini

Masina care as vrea sa o achizitionez este un VW Golf 4 1,9 TDI sau 1,6 benzina sau o a 2 a alternativa Seat Toledo 1,6 benzina sau 1,9 diesel...ambele si Seat si VW sunt an 2003-2004.care este parerea voastra...astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.legat de ceea ce a cerut HRTS mai sus,pot sa iti impartasesc experienta mea avuta in august 2011 cand am plecat in germania dupa masina.in primul rand trebuie sa te orientezi spre un model anume sau 2.nu mai mult pentru ca vei fi inebunit cat vei cauta(sunt fff multe oferte).eu spre exemplu cautam un audi a4 dupa 2003 sau un passat,ambele cu motoare de 2.0 benzina 131cp.Tot cautand mi-am restrans cercul de cautare pana ce aveam vreo 12 masini care imi placeau.Am vrut neaparat sa fie de la om de acasa.am rezervat 4 masini care erau in apropiere una de cealalta maxim 350 de km,tin sa mentionez ca am mers in zona Hannovra.am vazut 2 audi care nu erau in regula si a 3 a masina a fost passatul care l-am si luat.M-am pornit de acasa duminica iar luni dupa amiaza am ajuns la prima masina,pana seara la 10 am vazut-o si pe a 2 a.nu mi-a placut niki una si am fost la un hotel sa ne cazam(30 de euro pe seara).a doua zi am plecat spre passat,la ora 9 aveam intalnire cu proprietarul.Bineinteles foarte promt la 8:58 era la punctul stabilit,m-am uitat la masina la cartea service,doar ca aveam un dubiu KM,masina avea 146000km si eu nu prea credeam pentru ca eram obisnuit cu ale noastre din piete cu peste 200k.Asa ca i-am cerut propritarului sa mergem la o reprezentanta skoda care era langa locul de intalnire,surprinzator a acceptat.am platit si acolo 60 de euro,dar am plecat cu inima impacata mi-a spus exact intervalele de service la numarul de km si data efectuarii exact ca in cartea service.De negociat cu greu 50 de euro era sa si plece ca se enervase.in 20 de minute a mers proprietarul si a facut actele si numerele.am plecat la cumparaturi si dupa inca o masina la iesire din germania (in passau)la 100 de km de austria.am platit rovinieta in austria la unguri la fel si la romani la fel.iei benzina din germania atat cat sa ajungi in Viena pentru ca acolo e mai ieftina si o sa faci plinul pentru a nu opri pe la unguri in cazul in care nu te opreste politia.odata ajunsi la noi te mai dai mare o luna cu numerele de germania si mergi la o firma care se ocupa de acte si cei de acolo o sa iti faca tot ce ai nevoie pentru numerele rosii.mergi la inmatriculari la noi si dai dosarul in acelasi timp iti da si numerele valabile o luna.In tot acest timp iti poti face RAR-ul care te va mai costa in jur de 400 lei si iti platesti taxa ca un roman constiincios ce esti,dupa care cu toate hartiile mergi iar la firma de acte auto sa iti faca dosarul si sa iti puna in ordine toate actele(nu uita sa faci 2 randuri de copi la dosraul ala pt ca o sa iti trebuiasca cand o sa ii dai in judecata pentru recuperarea taxei auto).Cand esti pregatit sufleteste te vei trezi de dimineata si vei merge la inmatriculari unde vei gasi cu siguranta niste domni cara fac listele de ordine si te scrii pe o foaie ca fiind in asteptarea numerelor finale.Intri cand iti vine randul si dai dosarul cu numerele de germania si cu tuv-ul mic si cel mare.De obicei in aceeasii zi vei primi si numerele dupa ora pranzului(eu am luat preferentiale si la ora 2 aveam numerele pe masina).Tot ce trebuie sa sti cand pleci in germania este dupa ce anume pleci.Acuma si dupa noroc,dar daca o sa mergeti mai mult in nord o sa dati mai mult ca in Berlin cu 500-700 de euro dar scapati de rusi si turci.E plin de ei si pe acolo,sunt mai rai decat samsarii nostri.Cand ajungeti acasa neaparat schimbati ulei filtre si distributie ca sa dormiti linistiti.Va urez bafta si deschide-ti ochii bine de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu mai gasesc topicul acela recent in care se puneau link-uri cu masini la vanzare manarite sau cu probleme ... ma ajuta cineva cu un link ?

Pana una alta postez si eu aici. Ceva imi miroase suspect, dar nu stiu ce ... ?

http://www.autovit.ro/show?id=C22785624

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!