Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

GLi este doar in state, unde are si bara fata de GTI.

GTi cabrio e o mare prostie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni.sunt un nou posesor de golf 6 GTI si vreau sa-mi achizitionez un set de jante+anvelope de iarna.ce caracteristici au jantele voastre de tabla.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja s-a scos din configurator G6 cabrio :))

Pacat, era cel mai cool model golf :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

A inlocuit cineva turbina K03 a golfului 6 gti cu K04 care am inteles ca se afla pe golf 6 R?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Dupa ceva cautari am gasit ca anumite golf-uri 6 gti au probleme cu ambreiajul. Eu am facut stagiu 1 si a inceput sa patineze rar dar se intampla. Acum ma gandesc ce sa pun. Or fi anumite marci de ambreiaje ceva mai slabe sau sa fie chiar asa la limita cuplului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Dupa mai multe cautari asa se pare ca cele manuale sunt facute ambreiajele la limita cuplului deci cine vrea sa faca soft sa se gandeasca la un upgrade de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ambreiajul scoate un scartait atunci cand incerc sa urc o bordura si se incalzeste. Masina este stock si are 29000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acel scartait. L-am observat doar cand este umiditate mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma refer la scartait de pedala.. Spre ex daca vreau sa urc o bordura si il tin putin intensiune se aude un scartait, suerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut. Dezgrop un topic vechi deoarece in urma unui search n-am gasit nimic relevant. La un Golf 6 GTI  imi curge ulei pe la simeringul dinspre cutie.  Am vazut ca este slab ca si constructie si americanii au facut o piesa mai buna , anume: https://xlr8performance.com/i-37266-iabedvw-audi-billet-rear-main-seal-and-installation-tool-for-tsi-engine462-103-171f-kt.html?ref=brand:36 . Are cineva cunostinta de un loc in europa care vinde asa ceva sau trebuie sa ii pun tot piesa originala? De asemenea, daca pun piesa originala, stie cineva de unde iau o scula de montaj ca sa nu stric semeringul nou (am tot cautat dar se pare ca nu gasesc) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 8/26/2020 at 9:37 AM, volder said:

Salut. Dezgrop un topic vechi deoarece in urma unui search n-am gasit nimic relevant. La un Golf 6 GTI  imi curge ulei pe la simeringul dinspre cutie.  Am vazut ca este slab ca si constructie si americanii au facut o piesa mai buna , anume: https://xlr8performance.com/i-37266-iabedvw-audi-billet-rear-main-seal-and-installation-tool-for-tsi-engine462-103-171f-kt.html?ref=brand:36 . Are cineva cunostinta de un loc in europa care vinde asa ceva sau trebuie sa ii pun tot piesa originala? De asemenea, daca pun piesa originala, stie cineva de unde iau o scula de montaj ca sa nu stric semeringul nou (am tot cautat dar se pare ca nu gasesc) .

 

Eu as folosi piesa originala care e posibil deja sa vina cu revizuire de cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Fiind singurul posesor de golf 6 gti de pe forum care are masina de noua (sper sa nu gresesc si sa mai fie cineva insa urmaresc destul de des si nu am vazut) as vrea sa explic aici cam ce probleme apar la masina in general si ce rezolvari exista, vorbind din experienta sau am schimbat preventiv. Masina a intrat in posesia mea din Decembrie 2009 de la Cardinal Motors din Constanta.

 

1. Ca si cea mai importanta verificare as pune pe lista pentru cei care nu au inca verificat intinzatorul de lant care la modelele 2008-2013 au fost cu probleme. Acest intinzator functioneaza la prima cheie. La mine l-am schimbat preventiv si este detaliat in topicul de aici, plus alte piese care aveau revizie si nu necesitau schimbare dar ca sa nu fie probleme mai tarziu au fost schimbate. Noua revizie nu mai necesita inlocuire pentru ca au schimbat modul de functionare si tine mult mai mult, cel putin inca nu am gasit nici un post pana acum sa se planga de noua versiune de intinzator.

 

2. Unele motoare au probleme cu consumul de ulei. La mine nu imi mananca deloc la inceput si acum am ajuns sa coboare putin pe joja la fiecare schimb, de la full cand fac schimbul intre 8000-12000 km scade cam la 3/4. Deci de la full la minim este 1 litru din cate stiu si 3/4 este pe joja deci 250 ml estimez, ceea ce fata de altii se pare ca stau bine. Vreau sa mentionez ca am facut rodajul la masina 3000 km cand am luat-o, este specificat si in masina mea. Am auzit si de consumuri de ulei destul de mari la unii. Se rezolva cu schimbarea piselor cu revizie mai noua la pistoane si trebuie neaparat facut rodajul.

 

3. Admisia de aer, este cu probleme din cauza constructiei de plastic si cade. Noua revizie cica e mai buna si nu vor mai fi probleme. Eu am schimbat-o si am detaliat aici

 

4. Bobinele de inductie care am vazut ca mai cad insa doar la masinile tunate, cele stock tin, cel putin ce am vazut pe net. La mine nu au cazut sunt inca cele originale deci nu stiu ce sa zic. Ma gandesc si eu poate pe viitor la un upgrade preventiv. Ca si rezolvare se potrivesc cele de Audi R8 sunt plug and play si foarte usor de schimbat.

 

5. Diverter valve, care mai cade la unii din cauza ca e facut din plastic. La modelele mai noi vine deja cu revizia noua a acestei valvule. La mine a fost schimbat preventiv cod 06H145710C (ca si pret atunci a fost 315 Ron la reprezentanta, si pot vedea o comparatie intre cea veche si noua aici) si am pus si un blow off valve care e mai mult de efect insa se aude frumos si nu imi da nici un lag.

 

6. Cei care au de gand un upgrade de putere chiar si stagiu 1, va incepe sa patineze ambreiajul si deci trebuie inlocuit cu unul care tine cuplu mai mare. Deobicei la stagiu 1 majoritatea tunerilor iti cresc cuplul de la 280nm stock la 380nm. La mine cand avem 40.000 km am facut si eu stagiu 1 si a inceput sa imi patineze am spus asta si in "masina mea". Ca si solutie este schimbarea lui completa volant, disc, placa presiune, rulment, variante sunt multe insa tine de fiecare ce vrea. Eu am trecut la Sachs Performance kit 883089 000046 cu masa simpla care usureaza mult iar raspunsul acceleratiei este wow. Apare un mic zgomot la relantiu cand se face acest upgrade doar cand ai AC pornit, fara el e aproape insesizabil. Acest zgomot este de la masa simpla care nu mai are arcuri sa amortizeze vibratiile si se vor auzi, eu m-am obisnuit aparand doar vara cand folosesc ACul. Cine e interesat de modelul instalat pe masina mea ar fi cateva poze si explicatii aici

 

Cam astea sunt problemele cunoscute si se gasesc in o gramada de linkuri pe net cine are timp sa caute, cine nu sa urmareasca acest topic si vor afla daca mai apar si altele.

Modificat de blordc
s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!