Jump to content

Nu mai trage!


john k
 Share

Postare recomandată

ieri...mi s`a oprit motoru...din cauze necunoscute....am pornit si apoi nu mai tragea...pana ajung la 60 imi vine sa imi iau campii ...si mai mult de 110 nu vrea sa creasca..i`am skimbat azi filtru de aer si cel de motorina si nimic.sa fie de la debitmetru??sau ceva pe la turbina??astept un raspuns...e urgenttt:((..aaa..si mai face o chestie..tot de ieri...cand pornesc creste turstia pe la 2000 si apoi scade la cat sta ea la relati..si ramane acolo...vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

si eu cred ca e de la turbina.dar poate fi si de la debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa va contrazic,dar masina cu pricina nu are turbina cu geometrie variabila ca sa se blocheze, in cel mai rau caz se sparge un furtun de la intercooler sau nu mai lucreaza actuatorul de la turbo,sau egr-ul are capsula sparta si ramane deschis, sau pompa nu mai face reglajul debitului in timp real ,sau electrovalva de comanda la turbo este defecta ,sau se pierde vacuum de la pompa ,sau este sarita de la punct si s-a devansat......dar parerea mea este ca trebuie pus un calculator sa se citeasca erorile pentru ca ce se intampla la o masina nu este identic cu ce se intampla la alta. cu speranta ca m-am facut inteles va urez toate cele bune si bafta :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Deoarece inca nu pot deschide un topic nou, o sa postez aici o intrebare legata de puterea motorului. Am un VW Passat din 94, motor 1,9 tdi.

Ieri ma grabeam la cumparaturi, am bagat cheia in contact si am pornit imediat motorul. Insa cand am vrut sa plec de pe loc nu avea deloc "vlaga" si nici nu se tura. Dupa 50 de metri am oprit motorul, am pus din nou contactul, am asteptat pana s-a stins becul si totul a revenit la normal.

E vre-un semn de slabiciune la vreo componenta? (morotul era cald cand am facut prima pornire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu ceva probleme. La inceput cand lasam pe liber ramanea turata pe la 2000 si abia dupa 10 sec cobora la normal.Alteori se tura singura de nu stiai ce e cu ea sau ramanea pe la 2500 ture si nu mai cobora. Acum nu mai am probleme cu turatia, dar ma scutura putin in mers, tinde sa se inece cand apas acceleratia. Ma poate ajuta si pe mine cineva? am verificat bujiile, am schimbat filtrele inclusiv cel de benzina, am avut un furtun de aer spart,dar l-am schimbat si nimic. La diagnoza auto mi-a iesit ca un senzor din delcou nu e bun.Ma poate lamuri cineva, e senzor de relanti?Am mai auzit de un senzor la clapeta de acceleratie sau supapa EGR. Imi poate spune si mie cineva unde sunt pozitionate poate le pot curata.Multumesc mult si astept raspunsurile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pentru inceput sa nu fie vreun furtun de pe galeria de admisie crapat sa nu traga aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta...sa nu mai traga....mi`am cumparat 2 metri de furtun dinala de injectoare...si i`am schimbat toate furtunele pe la vacuum pe akolo....am mai strans furtunele de la intercooler...si akum...fuge de rupe:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat Variant din 2004 131 Cp. Nici mie nu imi mia trage (abia accelereaza si mai mult de 120 nu se duce - mi-e si frica sa ma bag in depasiri :D ). Am si scanat cu Vag si nu mi-a dat nici o eroare. Doar ca nu mai merge turbina. (Ca o completare -> si cred ca acesta este si motivul de nu mai merge - am fost pe la tara si am ramas intepenit - tractorul a fost singura scapare :D si am cam si fortat-o un pic ... tind sa cred ca a intrat si ceva pamant .. pe unde nu trebuie). Pana sa fac testul cu vag am sperat sa fie in Safe sau Limp mode cum io zice sa poate fi remediat din calculator dar ... nu a fost sa fie. Nu imi ramane decat sa ajung si pe la Service poate o fi vreun Furtun ceva sau oricum .. sa nu trebuiasca sa schimb Turbina :D . Daca aveti si alte idei va rog sa impartasiti.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune in turbina e de vina. Este pozitionat pe evacuare si sigur este infundat sau imbacsit. Se intampla de la depuneri de funingine, fum, etc...Iar acesta da comanda turbinei sa se opreasca pentru a nu fi avariata...Rezultatul: motorul tau merge ca un SDI...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost pe aproape 82_K_M_S. Problema era de la Pierburg -> Reglator Vacuum sau ceva de genu. Se arsese ceva prin el si nu mai permitea trecerea aerului. Oricum Problema Rezolvata :huh:

Gl & Hf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare! am si eu o problema cu Passatul meu... Moare deodata si numai are putere in ea..mai mult de 115-120 nu sare...daca o opresc si o repornesc (din mers) aceasta merge bine dar tot moare...nu ma pot baza niciodata cu ea in depasiri..

Am zis sa ma duc la tester cu ea... am fost si baietzii de acolo mi`au spus ca debitmetrul...BUN am schimat debitmetrul...6 milioane.. l`am pus..fericit sa vad daca trage..am ajuns a1a 4000 de turati..nimic a2a 4000 de turatii..nimic..cand am bagat a3a gata a inceput iar sa numai traga

Ma duc iar la tester... imi apare eroare Senzor presiune Scurtcircuit ( se spune ca e vorba de un senzor MAP)...unde se afla acesta si cum il pot schimba?... motorul este model 95' AFN... mi sa zic ca e din calculator...asa sa fie??? Help PLs...Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal , am si eu o problema, deoarece nu pot inca deschide topic nou

am schimbat recent chiulasa si garnitura la masina mea , passat 1999, 19tdi pompe duze, dupa ce am schimbat distributie , filtre toate , ulei antigel, am fost nevoit sa schimb si chiulasa ca iam ars garnitura sis a fisurat,

am luat chiulasa din ungaria folosita , testata si garnitura noua

toate bune si frumoase, nu mai pierde apa , merge clima dar am o singura problema ce mi se pare mie ca nu e normal :

cind pornesc de pe loc las ambreiaju incet, ca si cum as chinui motorul fara sal accelerez, doar putin: motorul bate de 4 5 ori mai tare decit normal, ceva de genu cum e la dieselurile de pe mercedes cobra, dupa aia isi revine , in a 2 a 3 , 4 nu am treaba, trage merge, dar face acel zgomot la pornire

acel zgomot seamana exact ca si cind e dus capu de planetara, dar asta e la motor

daca accelerez mai tare ca si cum mas grabi undeva, nu scoate zgomot

as vrea sa mai dati cu parerea ce ar putea fi asta , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal , am si eu o problema, deoarece nu pot inca deschide topic nou

am schimbat recent chiulasa si garnitura la masina mea , passat 1999, 19tdi pompe duze, dupa ce am schimbat distributie , filtre toate , ulei antigel, am fost nevoit sa schimb si chiulasa ca iam ars garnitura sis a fisurat,

am luat chiulasa din ungaria folosita , testata si garnitura noua

toate bune si frumoase, nu mai pierde apa , merge clima dar am o singura problema ce mi se pare mie ca nu e normal :

cind pornesc de pe loc las ambreiaju incet, ca si cum as chinui motorul fara sal accelerez, doar putin: motorul bate de 4 5 ori mai tare decit normal, ceva de genu cum e la dieselurile de pe mercedes cobra, dupa aia isi revine , in a 2 a 3 , 4 nu am treaba, trage merge, dar face acel zgomot la pornire

acel zgomot seamana exact ca si cind e dus capu de planetara, dar asta e la motor

daca accelerez mai tare ca si cum mas grabi undeva, nu scoate zgomot

as vrea sa mai dati cu parerea ce ar putea fi asta , multumesc

verifica bucsele de la sistemu de evacuare, daca is slabite se aude acea bataie cand pornesti de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bucsele de la sistemu de evacuare, daca is slabite se aude acea bataie cand pornesti de pe loc

cineva a zis sa schimb debitmetru de aer, deoarece si la tester a semnalat asta .... altu a zis ca sa regleze injectoarele mai bine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva a zis sa schimb debitmetru de aer, deoarece si la tester a semnalat asta .... altu a zis ca sa regleze injectoarele mai bine ...

cea mai simpla dar costisitoare solutie ii drumul la service cat de cat recunoscut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai simpla dar costisitoare solutie ii drumul la service cat de cat recunoscut

debitmetru de are nou, a schimbat multe , acuma bate chiar un pic la ralanti cind il chinui , asta tre sa fie ceva joc din avans zic eu ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servus!pe langa toate problemele pe care le-ati postat aici (astea le am deja) nu-mi sta deloc relantiul si trebuie tot timpul sa tin accelerat motorul.am auzit tot felul de solutii cum ar fi debitmetru soc automat.oare astea sa faca diferenta?;apropo a mea e benzinara si se comporta de parca i-a venit sfarsitul.astept sugestii.multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pai la tine ar fi destul de simplu... ;)

mergi cu masina la un mecanic sa iti regleze avansul.

iar daca si dupa ce e reglat avansul continua sa faca la fel...atunici sunt sanse ca senzorul de temperatura sa fie dus si el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sper sa nu supar pe nimeni ca postez aici, dar in alta parte si in alt mod nu stiam(fiind si un topic mai vechiut sa spunem). Asadar fiind scurt si la subiect incep sa spun ce ma supara. Am masina din semnatura care este un Passat 1,9TD AAZ. cei ce cunosc stiu ca este un model fara intercooler. Fiind de 75CP, imi pun problema daca ar fi sa iau un intercooler de la un passat 1,6TDI, cu tot cu trasee si tot ce trebuie si as pune la mine, ar merge sa pun fara modificari? dar mai ales, m-ar ajuta? s-ar simti ceva? sau cheltuiesc banii si timpul degeaba.

Inca odata, scuze daca deranjeaza ca am postat aici.

O seara buna,

Grig!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de ce nu pui un interculer de la cel de 90 de cai 1.9 si ar trebui sa ajungi si u la performanta celui de 90 de cai. veizi ca interculeru la 1.9 TDI ii in partea stanga fata sub faru din stanga (in spatele semnalizarii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAZ-ul e forate putin "tunabil"

Nu exista 1,6 tdi decat pe masini din 2009 incoace .

Tdi nu inseamna turbo diessel interculer ci Turbocharged Direct Injection deci difera tipul de injectie

Daca ii pui intercooler nu obtii nimic , poate daca i-ai schimba si injectoarele ,diferentele intre AAZ si 1Z(90 cp) sunt destul de multe .

Sunt cativa colegi de pe forum care se ocupa cu asta (tuning motor ), pune o intrebare acolo

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oke, in cazul asta m-am exprimat gresit. 1,6TDI de pe care vreau sa iau intercooler-ul este de pe un Passat tot B3, dar motor SB, nu 1z sau alte modele. ma gandeam ca s-ar potrivi fiind aceeasi generatie. dar nu stiu daca-l pun degeaba sau nu... inca ma mai documentez (sau incerc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!