Jump to content

Martor ulei aprins


Bestie
 Share

Postare recomandată

fa o diagnoza si posteaza erorile care le gasesti stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am si eu o problema , dupa schimbul de ulei am parcurs 120 km apoi mi sa aprins becul galben in bord precum minim ulej , am lasat masina in parcare si a2a zi am.verificat uleiul si ulei este suficient si martorul disparuse , am plecat la munca cu ia nu sa mai aprins dar la intoarcerea spre casa sa aprins din nou ce ar putea fi ? Sa fie senzorul ? La diagnoza nu apare nici o erroare nimic pt ca am mers la servis astept raspunsuri va multumesc masina este audi a4 1.9 tdi an 2007  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca doar ai avertizarea in bord si nu vede senzor defect, nu ai ce sa gasesti la diagnoza.

Avertizarea dispare cand deschizi capota, switch-ul de la yala acestuia o reseteaza.

Ulei...este la nivel ? ce inseamna suficient ? ce ulei ai folosit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, F l o r i n said:

 

Castrol edge 5w30 

received_2143427295778338.jpeg

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!!

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a aparut in mers am parcato si a doua zi am verificat uleiul si este la nivel , la servis mia spus daca se mai aprinde sa ii mai completez cu 200 ml ulei deci ce ar putea fi ? Unde se afla acel senzor la capota imi poti lasa o adresa de facebook daca mai putea ajuta ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mecanismul de inchidere al capotei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy sau Florin da intradevar cand deschid capota dispare martorul de minim ulei din bord,deci daca ma puteti ajuta ce este de facut sau de schimbat sa dispara de tot care ar fi problema si ce imi recomandati va trimit si poze cu nivelul uleiului dupa ce a stat masina peste 10 ore , am trimis poze cu absolut tot multumesc pentru ajutor 

received_299724950905560.jpeg

received_591511188009492.jpeg

received_354345158603948.jpeg

received_2143427295778338.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul de la senzor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD unde se afla cablajul de la senzor imi poti explica , scuze dar nu ma pricep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul - dacă are cablaj stricat, se vede la diagnoza. Apare eroare pe 17 - ceasuri. 

Altfel, senzorul e pe Baia de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Florin , dupa parerea ta , trebuie sa schimb acest senzor , asta ar fi problema mea ?, multumesc astept un raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot preciza acest lucru, din spatele tastaturii. Mergi la cineva sa îți verifice 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Niciodata nu schimbi un senzor fara ca mai intai sa verifici daca firele sau mufele care duc la acel senzor nu sunt roase, intrerupte, oxidate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

La Skoda Octavia 1 Tour mi-a cerut sa completez ulei, dar dupa completare nu mi-a disparut acel icon galben din bord. Pana la urma cu deconectarea bornei a disparut si nu a mai aparut. Am incercat sa caut solutii, care ar fi problema, dar nu am gasit nimic concret. Pana la urma e normal la aceste tipuri de masini, sau ar trebui verificat switch capota sau altceva?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat sw capota, daca erori legate de senzor nivel, nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Florin.

Intre timp am gasit in cartea masinii ca doar la masinile cu interval lung se reseteaza acest martor cu ajutorul acelui switch. Cu un VCDS pot sa verific funcionalitatea acestui switch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in blocurile de masura , pe 46-convenienta. Cauta un pic prin primele blocuri si o sa il gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat, si in Conv., la hood switch F120 scrie not installed. Se poate activa cu VCDS? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut ,am un passat B5 ,2004 ,131 CP , de un 11 ani -cu asta ma laud - , de la un timp (6-10 luni) am pierdut ulei - pe la baia de ulei -buson , filet ..etc  , mi sa aprins in bord martor galben nivel ulei ,am completat la nivel ,sa stins dupa o perioada , sa aprins iar , problema este ca am schimbat senzorul , SH , dar degeaba , am lasat sa ajung la efectuarea reviziei tehnice ,ieri , am luat alt senzor -nou ,after-market  ,dar surpriza , acceeasi chestie - bec aprins cu bip-ul - stresant , ce ma sfatuiti ,nu am verificat cu un tester/diagnoza , cred si sper sa nu fie vreun fir /legaturi ,deja nu imi mai functioneaza senzori de mers inapoi de 1 an de zile ,la un tester zice ca este un fir intrerupt .

Mentionez ca am passatul de 11 ani dar nu las vinde niciodata , asa ca daca a mai intampinat cineva asa ceva ,astept un raspuns , nu mai spun ca uleiul castrol 5W40 asa scria in cartea de service ,fiind din Franta , am continuat tot cu acesta.

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.senzorii se pot repara 

2.senzor ulei =verificat cablaj, verificat switch capota, dacă totul e ok, poate ai luat un senzor prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns ,Florin, acum apare cand pun contactul si ,,senzor workshop '''dupa aceea check oil level (ceva de genul ) - acesta aparea tot timpul si inainte .Sa vad unde fac o diagnoza ,apropo la o diagnoza facuta mai demult cu privire la senzori parcare - se specifica ca senzori propriu-zis sunt ok , ceva pe fire/cablaj , ca si la senzor ulei inseamna , sa ajung la un mecanic mai priceput si cu rabdare , un service - ceva .( Unde este switch capota ?!) 

Multumesc inca o data ,Florin, daca nu ......vin la Bucuresti .

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch capota este în yala acesteia. Verifica sa fie și mufa băgată. Da, trebuie sa vedem ce erori ai la senzor, ca să ne pronuntam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am și eu o problema cu ulei aprins in bord de culoare roșie, acesta apare cam după 5 km parcurși după aceea apare și dacă i dau peste 2.5 turația dispare, cum scade la 2.0 turația apare iar și tot așa, nivelu ulei e ok am pus-o pe tester nimic , am mers pana acum cu problema asta peste 1000 de km ca nu am găsit un mecanic sa i dea de cap, mașina e un passat 2000 TDI 1.9, uleiul in verific mereu nu scade și mașina se comporta la fel ca și pana sa apăra problema , oare ce poate avea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificați presiune uleiului. Dacă e ok, schimba senzorul de presiune. Turatia... 2500 rpm.. 2000rpm...banuiesc...nu 2.5...2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • voinea changed the title to Problema Skoda O2 FL 2011 1.6TDI

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!