Jump to content

Probleme motor 1.2l


nicuiry
 Share

Postare recomandată

am deschis acest topic in speranta ca ma veti putea ajuta macar cu un sfat daca se poate

am un vw polo din 2007 1.2 60cp (masina este inca in garantie)13000km

problemele sesizate de mine acum 2 saptamani sunt urmatoarele:

-scartaie cureaua la rece(nu musai sa fie rece afara)

-zgomot la decelerare (ceva de genul ca si cand ar freca de o bucata de tabla)

-cand o pornesc se mai aude un tac tac tac cateva minute pana se incalzeste motorul genul motoareler diesel

bun, acum vin cu masurile luate de mine, am fost cu ea la reprezentanta midocar vitan,dupa o zi intreaga de investigatii au constat nereguli si au spus ca par a se auzi din zona distributiei si ca nu au voie sa umble in motor fara acceptul celor din germania, si ca au sa faca un fel de sesizare sau ceva de genul asta catre cei de acolo sa vada ce spun si ei si daca le dau acceptul sa umble la motor sa vada daca intradevar de acolo provine acel zgomot de la decelerare, rezultatul diagnozei fiind zero erori sau defect ceva.

SA NU SE INTELEAGA GRESIT CA VREAU SA FAC RECLAMA PROASTA REPREZENTANTEI MIDOCAR

dar torusi este posibil una ca asta sa nu ai voie sa remediezi o problema ca asta de exmplu?, sau cel putin sa vezi daca de acolo provine acel zgomot?

acum astept parerile voastre si sper sa imi fie de folos

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirtiitul curelei s-a mai intimplat si la km mai putini din cauza uzurii premature a curelei. Tac-tac-ul de care vorbesti s-ar putea sa fi distrus cureaua. Adica o fulie descentrata sau slabita care pe masura ce se incalzeste se dilata si se centreaza. Nu sunt mare mester dar am mai vazut citeva astfel de defecte. Despre politica de la service e de 2 bani. Dar noi meritam asta pt. ca toleram. Eu trebuia sa astept 3 luni ca sa primeasca acceptul din Germania pt. inlocuirea unui far amarit. Bineinteles ca dir. gen PBN nu a fost deloc incintat de ce mi-au spus cei de la service si a luat masuri urgente. Un e-mail acolo unde trebuie face minuni asociat cu cunoasterea drepturilor consumatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de tot

dar totusi sa nu fi vazut ei ca este uzata aceasta curea?

sau...... habar au?

nici nu stiu ce sa mai cred.

inca odata iti multumesc si mai astept si alte pareri si raspunsuri poate s-a mai intamplat la cineva

totusi nu inteleg politica de ce mai este dealer sau (reprezentanta), :blah: (CRED CA DACA EREA CEVA SA MA DUC CU BANII SA IMI SCHIMBE CEVA PE LA MOTOR NU MAI CEREAU ACCEPTUL CELOR DIN GERMANIA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo spunea un coleg pe undeva ca intinzatorul este hidraulic si sa nu parcam cu o roata pe trotoar :blink:

aseara am parcat-o normal si minune acum nu a mai facut asa? :D :huh: posibil sa fie asa?

am sa caut topicul sa vedeti cam despte ce este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,ma numesc Mihai si am si eu o problema,sunt mai nou in club VW!In octombrie 2008 mi-am achizitionat un Polo,an fabricatie 2006!Toate bune si frumoase pana ieri dimineata,vineri:am dat sa scot masina din garaj,dar mi s-a aprins in bord un robinet cu galben iar masina trepideaza!Am scos-o din garaj,am mers cu ea dar degeaba,tot asa face!Se poate sa-mi fi inghetat ceva,noaptea se lasa temp pana la -15 grade,sau benzina sa fie amestecata cu apa,eu alimentez cu Premium 95 de la Petrom,niciodata nelasand mai putin de un sfert de rezervor!Masina merge ce merge dar pe urma nu mai pot sa accelerez,banuiesc ca nu mai primeste benzina;dupa ce opresc masina si stau putin iar mai merge!Ce imi pare rau este faptul ca cu o seara inainte am mers cu ea si nu a avut absolut nici o problema!Va rog sa ma ajutati,chiar imi pare rau mai ales stiind ca am avut ft mare grija de ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citeai topicurile vedeai ce e becul ala. Dar o sa-ti spun eu. De cand a dat frigul asta naprasnic multa lume a avut probleme cu acel bec inclusiv eu. Becul ala arata probleme la sistemul de evacuare a gazelor. Deci pe senzorul ala se aprind erori de la: Valva EGR, Catalizator, Sonde Lambda si am inteles ca se poate aprinde si de la sonda de temperatura din motor. Iti recomand sa faci un test cu Vag-Com si atunci o sa afli de la ce vine eroarea. La mine e valva EGR dar nu e stricata ci functioaneaza intermitent. Am primit recomandare sa astept pana mai trece frigul asta sa vad daca isi revine, daca nu o sa o schimb. Acelasi lucru ti-l recomand si tie. Sa o lasi pana mai trece frigul. Dar fa un test si sterge eroare si vezi ce se intampla. Daca eroare nu se poate sterge inseamna ca piesa respectiva e stricata si atunci trebuie schimbata. Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Mie chestia asta imi seamana a bobina de inductie dusa.

Fix aceleasi simptome le-am avut si eu de doua ori in 50000 km (atatia are masina pana acum), o data fu bobina de inductie de la cilindrul doi (pe la vreo 45000km), a doua oara fu bobina de inductie de la cilindrul trei. Am inlocuit-o si pe cea de la cilindrul unu, ca sa fiu eu cu inima impacata si mai linistit.

Cica ar fi o problema destul de comuna si de frecventa... ma rog.

Oricum am da-o, cred ca prima chestie ce trebuie sa o faci este sa ii faci o scanare ca sa vezi care e beleaua.

Spor si sa ne spui ce a avut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Nu vreau sa mai ocup si eu spatiu explicand din nou problema.Ce am observat insa (poate ajuta cumva la rezolvarea problemei) este ca:

atunci cand martorul clipeste pana la stabilizare masina merge normal.Dupa ce se stabilizeaza se simte cum scade turatia si incepe sa se balbaie pur si simplu refuza sa mai mearga(merge in socuri si nu depaseste 2000 de turatii indiferent de viteza in care este si cu acceleratia la maxim).

Curios este faptul ca ca s-a intamplat dupa ~700km de mers sa zicem continuu,cu mici opriri .Ajung in Bucuresti opresc la un prieten pentru cca 10 minute, plec fara nicio problema si dupa nici 200 de metri...supriza :huh:.

Pana in ziua cu pricina am alimentat doar de la Petrom(95), am facut greseala sa alimentez in Rm.Valcea la un Rompetrol si cred ca de aici a pornit problema.

Nu sunt atat de expert incat sa trag concluzii singur si sa ma pronunz asupra unui verdict, asa ca orice sfat este bine venit.

Danke :)

O sa fac si o scanare cat de curand posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aprins respectivul martor si...dupa o inspectie "amanuntita" la Sandra Trading in Iasi "baietii" au depistat ca e din cauza unei sonde lambda...neavand bani sa o inlocuiesc atunci am stat cu el aprins pana cand am verificat intr-o buna zi uleiul si am gasit un furtun spart care ducea la clapeta de acceleratie. Dupa ce am inlocuit furtunul la 5 minute de mers s-a stins martorul si am aproape 1 an de atunci. Va dati seama peste ce mesteri am dat la reprezentantza :icon_thumright: desi atunci i-am intrebat de cateva ori daca sigur sonda e stricata....si obisnuitul raspuns : "Desigur sefu' doar noi lucram pe astea zi de zi..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu chiar inainte de anul nou, masina mergea in doua pistoane, incepea sa clipeasca martorul respectiv in bord si imi limita turatia motorului la 2000 rpm. Problema s-a rezolvat foarte simplu, am dat capacul la motor jos, am pornit motorul, am tras pe rand mufele la injectoare si am vazut care era injectorul care nu mai lucra(in speta injectorul de la cilindrul nr. 1). Am cumparat frumos o bobina de inductie pe care am montat-o singur(abia am reusit sa o scot pe cea veche, m-am chinuit ceva), si acum masina functioneaza perfect. Ulterior am pus testerul unui prieten pe masina pentru a anula eroarea din calculator. Atentie ca, din ce mi-au spus mai multi ce se pricep la masini, daca mergi mult cu ea pe avarie iti va baga benzina in baia de ulei si vei face alte pagube motorului.

Ca o concluzie personala, sunt foarte dezamagit de fiabilitatea bobinei respective, in conditiile in care a functionat doar 34.000 Km. Un alt aspect ar fi ca masina mea avea un tremurat foarte usor la rece, de cand am luat-o de noua, la prima revizie chiar am cerut o diagnoza la motor dar bineinteles ca "baietii" doar mi-au luat banii pe "n-are nimic". Dupa ce am schimbat bobina de inductie motorul merge perfect "rotund" ca sa spun asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!!!poti sa-mi spui si mie unde era furtunul ala pe care l-ai inlocuit???Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iti pun cateva poze ca... sincer nu stiu de unde vine si unde duce.....eu l-am gasit spart si l-am inlocuit :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut motor de 1,2, pe un Seat Ibiza şi tot aşa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unisorsebastian

Salut, momentan o mica problema am si eu la motor. Nu am niciun martor aprins si pun benzina de 99 PetromV sau Rompetrol, nu merg subturat. Cu motorul rece nu simt nicio trepidatie iesita din comun, dar dupa ce sa incalzeste mai tapan, la vreo 20-30 min de mers prin oras, la relanti motorul trepideaza, nu mai merge rotund si din cand in cand (foarte de rar) parca una din bujii nu mai da scanteie si unul din pistoane da rateu. Momentan nu ma deranjaza trepidatia dar ma gandesc ca pe termen mediu se poate intampla ceva mai grav nu? Am impresia ca si consumul a crescut un pic. Am sa incerc sa fac si eu manevra cu mufa de la injector (sau bobina de inductie), dar as vrea sa aflu cateva detalii. Trebuie sa scot mufa de la injector(daca o-i gasi-o) in timp ce motorul merge? Daca ar fi problema de la bobina de inductie, ar fi indicat sa le schimb pe toate sau doar pe cea cu probleme. Am citit ca bujiile se schimba la 60.000, eu am 40.000 sa le schimb acum si pe astea? Merita sa pun o solutie de curatat injectoare? Si inca ceva, as vrea sa achizitionez si eu un cablu pt citit/sters erori ale masinii, imi puteti recomanda ceva? Multam mult pentru asistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este cel mai "dotat" cu senzori subansamblu de pe masina. Dupa de o verificare vizuala la mufe electrice, furtune etc, faceti o diagnoza cu Vag-ul, cred ca este prima operatiune care ar trebui facuta si doar dupa asta, daca nu va da nimic relevant, incepeti bajbaiala... pe la bobina... injectoare... clapeta aceeleratie... filtre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
unisorsebastian

Salutare, am achizitionat de la Dl. Voinea(multam) un cablu odb serial, am facut o scanare cu VagCom(asa cum m-am priceput eu) si nu am gasit nicio eroare. Imi mai puteti da ceva sugestii, ce sa mai investighez, poate ceva indicatii de scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit se scoate, altfel poţi strica instalaţia electrică.

Trebuie să schimbi doar o bobină şi nu pe toate.

De schimbat bujiile, le poţi schimba, dar verifică-le starea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unisorsebastian

Problema se pare ca se agraveaza...Azi dimineata a pornit la prima cheie, dar se ineca la fel ca o dacie pe carburator. Am accelerat-o un pic am plecat de pe loc si si-a revenit. Cat am ajuns pana la serviciu, cam 30 min, nu a mai comentat nimic masina.

Nu am spalat motorul niciodata, acum vreo saptamana l-am sters de praf un pic si m-am tot uitat pe la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai turatia la relanti cu motorul cald atunci cand iti trepideaza?...si cat ai cand pornesti dimineata la rece?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unisorsebastian

In general dimineata la rece am 1100rpm, dar in dimineata asta cand a facut urat masina nu am mai fost atent, am fost un pic derutat si am accelerat-o eu pe la 2000. Cand se incalzeste motorul si incepe sa trepideze are 700 sau 750, asa cum este de obicei la relenti. O sa fiu mai atent la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok!!! Ma gandeam sa nu fie din cauza clapetei de acceleratie....daca nu e curata, duce la relanti instabil...turatie mica....si trepidatii :D dar 700 - 750 e ok :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

StefanAdryan

Dacă zici că şi-a revenit la turaţii, după ce ai accelerat-o, poate fi benzina sau injectoarele, nu sunt mare specialist şi nu vreau să te duc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea!

Sunt si eu de curind posesorul unui VW Polo din 2003 cu motor 1.2 HTP de 47KW. Mașina a fost adusa din Germania cu 92.000km la bord. La achiziționarea masinii, am facut un test si mi s-a spus ca trebuie de schimbat o bobina de inductie deoare in orice timp poate sa se defecteze.

Dar sa revenim, am avut aceiasi problema, mi s-a aprins "robinetul galben", si motorul vibra destul de tare. Avind motorul pornit turațiile coborau la 500-600, si la deal pierdea din viteza foarte mult.

Am mers la reprezentanta VW din Chisinau (caci sunt din Chisinau, "RUMEON"), si dumnealor mi-au sugerat sa schimb toate bujiile + o bobina de inductie. Dupa ce am schimbat o bobina, problema nu s-a rezolvat, si dumnealor au hotarit sa verifice toate bobinele, ca pina la urma sa-mi zica ca mai trebuie de schimbat o bobina.

Dupa ce am schimbat si a 2-a bobina, s-a rezolvat, si e ok.

Si asta a costat:

1 bujie - 114 lei MDL (aprox 7.6 Euro) *3 = 22.8 euro

1 bobina de inductie - 579 lei (38.6 Euro) *2= 77.2 euro

Schimbul 276 lei (18.4 Euro)

Stergerea erorii 76 lei (5 Euro)

Un total de 123.4 Euro dintre care 100euro am dat pe piese.

Si piesele sunt originale.

Imi spune cineva cat m-ar fi costat asta in Bucuresti, tinand cont ca circul destul de des pe acolo?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inteleg de ce ti-a schimbat 2 bobine cand era defecta numai una....un mecanic mai incepator lua o bobina noua...le verifica la rand pe toate cu aceasta...o gasea pe cea defecta si o inlocuia :blah: dar....

In legatura cu piesele....

bujiile si am dat (3 buc.) 165 lei - aprox. 42 euro...un pik cam scumpe ca erau NGK PZFR5D - 11 si le-am gasit destul de greu - 55 Ron buc.

bobinele 36 euro buc. aprox. 140 Ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unisorsebastian

Am sa cumpar si eu bujii, problema e ca nu stiu sa le schimb(mi-ar placea sa le schimb eu). Imi puteti da ceva indicatii tehnice...Ce cheie sa cumpar si de unde....Poate si o bobina de inductie si sa incerc sa o plimb pe la fiecare piston. Am facut si ceva scanare cu vag com si nu am gasit nicio eroare. Problema esta ca nici nu face figuri mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!