Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor!

As vrea sa fac si eu un upgrade de frane la un golf 5 1.9 tdi 2008 pachet gt sport.

O sa ii fac curan un upgrade la motor undeva pana in 190-200 cp si sigur o sa am nevoie de frane mai eficiente...momentan pe ea is stock cu discuri brembo max pe fata si placute brembo fata spate.

Ma gandeam daca se poate sa ii pun pe fata etrieri de pe Touareg v6 tdi si pe spate inca caut optiuni.

A mai incercat cineva asa ceva pe un 1.9 tdi si sa se mai potriveasca jantele de 17(de gti)? 

Daca nu as avea alte optiuni in 4 pistoane pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare

As vrea sa fac upgrade de frane la golf 5 gti.

Am gasit un set de frane de passat b6 3.2 fsi, ca dimensiuni are 345 fata si 310 spate, se poate monta pe golf?

Din cate am inteles, pe spate nu merge ca passat-ul are frana de mana electronica...

PS: Vinde cineva kit de r32/S3 sau TTRS? :)

Modificat de mariuspascalau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua,

Am un seat LEON FR 2.0 TDI 170 hp iar pe fata are frane de 312 mm ventilate iar pe spate de  256 mm.

Am vazut ca pe unele Leon FR s au pus pe spate din fabrica discuri de  286 mm.

CIneva care a facut schimbarea de a trece de la  256 la 286 mm?oare merita?se simte imbunatatirea?

Pentru  a face schimbarea de la  256 la 286 mm ar fi nevoie doar de discuri si etrieri ?"Tablele" de protectie din spatele discurilor se mai potrivesc sau ar fi nevoie si de acestea de pe varianta de 286 mm.

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Nenciu Victor

Eu zic sa montati intai cauciucuri bune, ce au clasa A pe franare si verificati si amortizoarele masinii, dupa upgrade la frane... Poti sa ai cu 4 pistoane si de cel mai performant disc, alaturi de placute, dar daca cauciucul este praf ... este egal cu 0 ... 

 

Am citit pe sarite legat de EBC si un coleg zice ca sunt cam praf, as dori sa afirm faptul ca am citit si eu ceva legat de asta, faptul ca ar fi slabe daca nu sunt imperecheate cu nu stiu ce fel de discuri ... 

Nu am citit nimic legat de butuc ... o fi el fer dar daca ii pui inca 5kg in plus cam cat are un disc mai bun fata de oem, mai performant vreau sa zic si alte jante cu 2-4 kg mai grele, nu e solicitat ? 

 

@Aysmen : Si protectiile metalice se schimba, e diferenta de 2 cm in plus ... Dar pe spate ajuta foarte putin discurile mari, franarea la 90% din masini este suportata 60-70% de cele de pe fata, daca nu chiar si mai mult ...

 

Se poate face test de franare la standuri ITP si vi se spun niste valori, daca discurile, placutele, sunt in parametrii dati de producator. Pentru ca se introduc datele masinii in calculator si puteti afla in ce stadiu sunt franele. Daca vi se pare ca nu se opreste la timp sau aveti dubii ... si suspensii la fel, tot la stand ITP ... costa in jur de 50-100 de lei , depinde de la ITP la ITP si oras la oras ... 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!