Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Confirm si eu acest lucru.

Am facut singur upgrade-ul si totul a fost foarte usor. Nu mai gasesc cablul de date de la aparat, insa cum apare pun poze sa explic ce si cum.

Probabil niste furtune metalice si niste placute mai bune vor aduce imbunatatiri suplimentare.

:rolleyes: Singur, ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Singur, ai?

Pana la urma a doua zi am fost singur cand le-am montat.

Recunosc ca intai tu mi-ai aratat calea :)

Urmeaza spatele in curand :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca m-ai lucrat pe la spate si mi-ai luat si franele de GTI. Te prind eu. :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata nu o sa fie etrierul de cupra 700 ron !!! nici second nu este atat:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata nu o sa fie etrierul de cupra 700 ron !!! nici second nu este atat:))

crede-ma ca sunt 700 ron daca faci socoteala sunt 1000 euro discurile + port etrieri + etrieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc pe Ebay frane fata complete de R32/S3 si cu 300-400Euro. Pretul de 700RON/etrier e corect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturi valabile in luna Februarie 2010 pentru piesele care compun sistemul de franare fata de R32:

- brake caliper left blue --> 1K0 615 123 G -----1,040.49 schimbat in 1K0 615 123 J

- brake caliper right blue --> 1K0 615 124 G ---1,040.49 schimbat in 1K0 615 124 J

- caliper carrier blue --> 1K0 615 125 F --- 645.47

- retaining spring --> 4F0 615 269 --- 61.80

- brake disc ventilated 345x30 5/112 --> 1K0 615 301 M --- 723.75

- splash shield for brake disc left --> 1K0 615 311 C --- 31.45

- splash shield for brake disc right --> 1K0 615 312 C ---31.45

- brake pads with wear indicator --> 1K0 698 151 B --- 524.20

- hexagonal head bolt M8x12 --> N 907 186 02 --- 1.93

- brake hose --> 1K0 611 701 N --- 114.16

- brake pipe hose from brake hose to piston housing left --> 1K0 611 763 A --- 49.66

- brake pipe hose from brake hose to piston housing right --> 1K0 611 764 A --- 49.66

- retaining clip --> 191 611 715 --- 3.06

- bracket for brake hose left --> 1K0 611 841 A --- 6.63

- bracket for brake hose right --> 1K0 611 842 A --- 6.63

Preturile sunt in RON si includ TVA. Probabil de la acea data, in contextul crizei financiare, preturile au mai scazut, asa cum am observat mai nou si la alte piese la care cerusem initial preturi tot undeva la inceputul anului.

Din cate stiu, sistemul de R32 este ceva mai ieftin ca cel de Cupra si Audi S3.

Preturile mi-au fost comunicate de un dealer PB.

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit chiar si mai ieftin de atat caliperii si discurile la vremea aia si au fost tot pe cod de R32 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fusco am vazut k ai tarxi f2000 ca si discuri pe fata. se poate sa i-mi dai si mie codul sau macar de unde le-ai luat ( " niculae"?? )pt k nu reusesc sa le gasesc nicaieri.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Silviu

salut.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=68539

690 Euro frane fata de s3/r32 fara discuri si fara placute. la pretul acesta etrierii vin in culoarea rosie.

(aproximativ cu 1000 de RON mai ieftin decat preturile de la PBV1)

si 380 Euro frane spate de s3 fara discuri si fara palcute. etrierii vin ne vopsiti.

Modificat de APR Tuning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

La masina din semnatura am sistem de franare cu disc de 288x25 pe fata (si banuiesc ca 255 pe spate). Upgrade-ul de frane la care m-am hotarat pentru fata (argumente: $, jante 16) este:

- discuri 312x25: EBC Turbo Groove sau Tarox (Sport Japan, F2000 sau G88)

- placute: Ferodo DS2500

- furtune metalice: Goodridge;

- lichid de frana: Motul RBF 600.

Intrebarile mele ar fi:

1. Am vazut pe unele site-uri coduri identice la DS2500 pentru 288 si 312. Sa inteleg ca placutele sunt identice si le voi putea folosi si acum (288) si dupa ce fac upgrade complet (312)?

2. De ce piese (in afara de disc) am nevoie pt. upgrade? Daca placultele sunt identice, ma gandesc ca ar mai putea fi si alte piese (am citit topicul "Brake upgrade G4", dar nu stiu daca se aplica la G5)?

3. Prin ce se justifica diferenta de pret EBC/Tarox? Sunt si alte optiuni in zona asta de pret? La disc ma intereseaza performanta in temperatura (ventilare, evac. gaze), rezistenta, masa si mai putin curatarea placutei. La EBC nu-mi place ca sunt mai mult drilled decat slotted, iar gaurile nu sunt complete. Totusi sunt atractive ca pret. Tarox banuiesc ca sunt mai rezistente (merita pretul ?) si au deisgn-uri interesante (nu m-am hotarat la unul din ele... stiu si teoria cu rezistenta structurala scazuta la discuri drilled, dar nu cred ca va fi cazul la mine... personal nu am vazut cazuri nici la altii)

4. Stie cineva un dealer de Tarox in RO?

5. Daca ar fi sa pun discurile de 288 pe spate, ce alte piese de pe fata as putea folosi si de ce as mai avea nevoie?

Mersi si bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti raspund eu la ce stiu:

1. Se folosesc aceleasi placute la 288 sau 312.

2. Ai nevoie de suport de etrier.

5. GTI are 286 stock pe spate. Tu vrei sa pui 288? Pentru spate ai nevoie de alti etrieri, alte placute, alt scut (pe fata merge cel vechi). Asta e pentru 286. Pentu 288 nu stiu.

Una peste alta, ideal e sa gasesti sistem complet de franare de GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Super

2. Din nou super. Absolut nimic altceva ? (retaining spring, clip, d-astea?)

5. Am spus 288 pe spate in ideea in care refoloseam discul si eventual alte piese de pe fata. Pe spate nu vreau sa investesc prea mult spre nimic.

Sistemul complet de GTI pentru mine e departe de ideal, pentru ca dau multi bani pe lucruri pe care nu le vreau sau de care nu am nevoie: frane spate GTI, discuri OEM pline fata, piese redundante fata. Aceiasi situatie in cazul unuia second.

Mersi Rex!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Si eu trebuie sa fac schimbul de placute. Ce sa pun pe spate? Pe fata stiu, DS2500 (cand va fi cazul), dar in spate nu stiu daca merita ceva mai scump sau sa merg pe OEM.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarox aduce Racing Nick !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu trebuie sa fac schimbul de placute. Ce sa pun pe spate? Pe fata stiu, DS2500 (cand va fi cazul), dar in spate nu stiu daca merita ceva mai scump sau sa merg pe OEM.

Merci.

Pe spate la Leon eu am ales asta in loc de cele OEM si sunt foarte multumit. Se vede o diferenta majora si la cum lucreaza frana de mana acum. Recomandarea a fost facuta de un inginer service de la Subaru Motors Romania. Fac ceva mizerie, insa stii cum e, ce face mizerie isi face treaba ca si aderenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Fusco pt. pont. Din pacate mi-au dat o oferta de zici ca-s facute din platina :D :( .

Ma poate ajuta cineva cu codurile la suportii de etrier pt sistem de franare cu disc 312 (sau un vin de GTI/RS/FR) ? Am gasit 1j0 615 123C si 1j0 615 124C dar nu stiu daca sunt corecte pt G5.

Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut si eu upgradeul de S3/R32/Cupra pe fata si merita toti bani. Pot sa zic ca acum se opreste :P . Acum as vrea sa fac si spatele.

Ce am inteles este ca intre S3/R32 si franele normale de GTI ar fi urmatorele diferente:

Discurile,Aparatorile de noroi si port etrieri. In rest etrierul si placutele sunt la fel

Am dreptate sau vorbesc prosti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele de pe Golf GTI sunt 312 fata cu 286 spate, la fel ca si stock la Octavia ta.

Audi S3 si Golf R32 au tot 345 pe fata, cum ai modificat tu, insa 310 pe spate din cauza tractiunii integrale si a impartirii diferite a greutatii pe masina. Asadar nu-ti recomand sa pui 310 pe spate la tractiune fata pentru ca o sa dezechilibrezi masina.

Eu pe Leon am pus doar fata de 345 si pe spate am lasat si o sa las la fel cum a fost original. Sistemul meu e luat de pe Leon Cupra Mk2, fata si spatele, insa doar fata a fost diferita ca diametru. Spatele l-am schimbat din cauza uzurii pe care a facut-o in paralel cu cele de pe fata. Am vrut o uzura egala a elementelor pe care le-am schimbat.

Treci la niste discuri mai bune si niste placute mai rele, insa pastreaza proportiile recomandate. Spor la treaba!

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu upgradeul de S3/R32/Cupra pe fata si merita toti bani. Pot sa zic ca acum se opreste :) . Acum as vrea sa fac si spatele.

Ce am inteles este ca intre S3/R32 si franele normale de GTI ar fi urmatorele diferente:

Discurile,Aparatorile de noroi si port etrieri. In rest etrierul si placutele sunt la fel

Am dreptate sau vorbesc prosti?

Nu mai inteleg... Daca ai facut upgrade-ul vezi ca difera etrierii! Port etrierii difera doar la GTI stock (discuri 312) si discuri de 288.

In plus mai difera si placutele intre R32 si GTI (evident, daca difera etrierii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LIFEPHORM. Mersi pt sfat, ideea este ca masina mea este la fel de grea ca un S3 cu aproape 100kg mai mult ca un gti/cupra.

@Rex: eu ma refeream la sistemul de franare spate, la cel de fata stiu tot despre el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu difera atat etrierul cat si placutele (nu e 100% informatia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierul e acelasi dar difera putin forma placutei intre GTI si S3/R32. Aparatoarea de noroi se foloseste tot cea de GTI si se indoaie putin cu mana (o sa-ti dai seama unde trebuie indoita dupa ce pui discul pe pozitie) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, deci m-am hazardat sa ma dau cu parerea. Sorry pentru greseala!

Mie, ochiometric mi se pareau ca seama dar nu erau identice (poate e cazul unui consult oftalmologic :P).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI > 286 x 12mm > caliper carrier > 1k0 615 425 M/J

R32 > 310 x 22mm > caliper carrier > 1k0 615 425 K/426 C

S3 > 310 x 22mm > caliper carrier > 1k0 615 425 R/426 G

GTI > caliper > 1k0 615 423 F/424 F

R32 > caliper > 1k0 615 423 G/424 G

S3 > caliper > 8J0 615 423 B/424 E

Din cate stiu eu, diferenta de cod este datorata doar culorii la etrieri (albastru la R32, negru la S3 si rosu la GTI). Portetrierii sunt diferiti sica forma in schimb !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!